Professioneel en snel geplaatst

Duidelijk expertise in dakkapellen. Bij het inmeten, de keuze opties en bij het plaatsen. Communicatie hebben wij prettig ervaren. Wij zijn tevreden met het resultaat.

Vakmensen die goed werk afleveren

Ik ben zeer tevreden, ze houden zich ad afspraken, werken hard en kwaliteit van de dakkapel is goed!

Wij zijn heel tevreden

Keurig opgeleverd door professiknals En alles netjes opgeruimd

Snel en efficiënt Gewerkt en gezellig personeel

Fijne werknemers, werken netjes en nauwkeurig. Duidelijk en vriendelijk contact met het bedrijf. Een woord super!

Professioneel, snel en klantvriendelijk

Wij zijn erg goed geholpen, het plaatsen ging onwijs snel en vlekkeloos. Vriendelijke monteurs en daarnaast gratis advies voor de verdere montage van de zolder. Een aanrader voor de toekomst!

Professioneel bedrijf

Geweldige service en zeer vriendelijk personeel. Werken zeer netjes en voorzichtig.

Uitstekend resultaat

Het intake gesprek op het kantoor in Rosmalen, het inmeten bij ons thuis en de plaatsing met de grotere kraan door de moeilijke bereikbaarheid, alles verliep uitstekend. De dakkapel werd door twee vriendelijke vakmensen geplaatst en alles werd ook keurig achtergelaten. We zijn erg blij en tevreden met het resultaat.

Goede communicatie, goede service, snel gewerkt, top!

Er was goed contact met Van Grinsven voor en tijdens de werkzaamheden. Er werd vlot gewerkt, wij zijn heel tevreden.

Prettig contact en mooi eindresultaat

Allereerst een prettig contact tijdens de eerste kennismaking in de werkplaats. Zowel daar als bij het inmeten bij ons thuis duidelijke communicatie en een eerlijk verhaal. Ruime ervaring in het werk wat ze doen en geen poespas. Mooie dakkapel geplaatst, plaatsing ging vlot en netjes. Ook hier weer een prettige en eerlijke communicatie. Duurzaamheid is nog niet te beoordelen, maar het oogt kwalitatief erg goed. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan.

Geweldige dakkapel voor een scherpe prijs, vakkundige montage.

Uitstekend bedrijf waarbij de prijsstelling van de prefab dakkapel als scherpste uit de bus kwam bij het opvragen van offertes bij diverse bedrijven. Vakkundige en snelle montage van de prefab-dakkapel. Ik heb zelf gekozen voor strippen van de binnenzijde van het dakbeschot/ gordingen. Het vrijkomende stucwerk en de gipsplaten kon ik op zolder in een bigbag doen welke na openzagen van het dak met de aanwezige kraan rechtstreeks op de aanhanger van Van Grinsven gehesen werd. Scheelt een boel wandelingen over 2 trappen met emmertjes puin. In overleg kunnen afspreken dat de kraan ook in dezelfde werkgang werd ingezet voor het omhoog hijsen van de nieuwe gipsplaten/ zolderisolatie. Ik (en de rest van de straat) heb in overleg nog de beste vrijkomende dakpannen kunnen uitzoeken als reserve-voorraad. Werd ook niet moeilijk over gedaan. Ik heb hem nu een week dus over duurzaamheid nog niet veel te zeggen, maar het ziet er goed en degelijk uit en na 2 flinke regenbuien, ook geen spoor van lekkage. Snelle reactie met aanleveren gegevens t.b.v. subsidie-aanvraag. Eigenlijk geen minpunten. Top!

Super service.

Super goed bedrijf, en goede vakmannen in dienst. Die super netjes werken en alles picobello achterlaten!

Super ervaring!

Hele fijne ervaring met Van Grinsven! Van transparante offerte tot aan plaatsing. Tijdens ons bezoek aan de showroom kregen we eerlijk advies: geen bijverkoop van duurdere afwerkingen, die je toch niet ziet als zo’n dakkapel op je dak staat. Na zo’n 6 maanden werd de dakkapel geplaatst. De ervaren en vriendelijke vakmannen hebben ontzettend hard gewerkt. Ze werkte netjes en ze lieten de zolder keurig achter. Bij ons zat het even tegen vanwege het type isolatiemateriaal dat uit het dak kwam. De mannen bleven positief gestemd: 'gewoon' schouders eronder en door. Het was ook super dat we deze klus konden combineren met het verwijderen van onze oude zonnecollector. Wij zijn enorm blij met het totale traject én het resultaat. We zouden absoluut opnieuw voor Van Grinsven kiezen.

Snelle vakkundige service

De mannen werken hard en zijn ook wel in voor een praatje. In een halve dag zijn 2 dakkapellen geplaatst door echte vakbuffels.

Alles netjes en volgens afspraak

De dakkapel ziet er keurig uit.

Super dakkapel gezet

Super netjes, van verkoop tot plaatsing, de heren die aanwezig waren om hem te plaatsen waren zeer kundig en vriendelijk! Toppers! Zou hem daar zeker opnieuw besteld hebben!

Ontzettend tevreden over de professionaliteit, kundigheid en vriendelijkheid van Van Grinsven

Heel fijn hoe Van Grinsven meedacht in het proces naar het plaatsen van de dakkapel. Vervolgens was de uitvoer en plaatsing ook binnen enkele uren gebeurd. Fijne vakmensen die wij zeker zullen aanbevelen!

Snel, fijn en degelijk!

Na een fijn "intake" gesprek en kort daarop een afspraak werden we met het proces goed geholpen. Erg duidelijk en vriendelijk werd er een afspraak gemaakt en een offerte opgesteld. Het zetten van de dakkapel werd gedaan door 2 vriendelijke mannen en ging binnen een dag. Het staat top en we zijn zeer tevreden!

Bizar goed vakwerk en in no time geregeld

Tijdens het inmeten weken geleden was ik al enorm verrast over het goede advies en de wijze van betrokkenheid als in meedenken met de klant. Gedurende het bouwen van de dakkapel zijn we continu op de hoogte gehouden van de voortgang. Ook zijn we tijdig geïnformeerd over de dag van plaatsen en welke voorbereidingen we zelf daarop kunnen treffen. Op de dag zelf regende het. Echter in de halve dag dat ze het dak open zaagden en de dakkapel plaatsten en afwerkten is de boel binnen niet nat geworden. Ze zijn zeer kundig, werken super netjes en ruimen de rommel op. Waar zie je dat nu nog. Ik ben een ZEER tevreden klant. En geniet van de ruimte en het uitzicht op zolder!

Zeer goede ervaring met professioneel personeel

Een bedrijf dat zich aan de gemaakte afspraken houdt met heel vriendelijk personeel, dat meedenkt met de klant en niet te beroerd is om de handen uit de mouwen te steken. Chapeau voor het keurig achterlaten van de ruimte. Kortom een bedrijf om iedereen die een dakkapel zoekt aan te bevelen.

Zeer goede service

Zeer goede begeleiding van informatief gesprek top plaatsing. Je ziet de dakkapellen die daadwerkelijk bij klanten worden geplaatst. Ook bij inmeten wordt er mee gedacht. En aatsing gaat snel, netjes en zorgvuldig. Wij zijn zeer tevreden.

Zeer vakkundige mensen die weten wat ze doen en zeer netjes hun werk uitvoeren en achterlaten.(zeer klantvriendelijk) Daarnaast levert van Grinsven een goede service tegenover de klant.

Fantastisch vakwerk!!!

Mannen waren in de ochtend keurig op tijd aanwezig, vriendelijk en echte vakmannen! Kozijnen van de ramen waren beschadigd dezelfde middag nog vervangen. Top bedrijf en super klantvriendelijk! Een echte aanrader! Fam van Mil

Zeer tevreden over dit vakkundig en klantvriendelijk bedrijf

Zeer vakkundige mensen die de dakkapellen kwamen plaatsen, komen hun afspraken na en ruimen alles netjes op! Zeer tevreden over het resultaat! Ik zou ze zeker aanbevelen.

Ervaren monteurs en een goed product

Vakmensen die weten wat ze doen en meedenken met de klant!