Alle contact en plaatsing naar wens verlopen.

Goede communicatie en netjes geplaatst dik te vreden

Zeer tevreden over het geleverde dakkappel en de manier van werken!

Vakmensen

Meedenkend en uitstekende vakmensen. Vriendelijk en harde werkers. Komen de afspraken na en je wordt goed op de hoogte gehouden over de gemaakte afspraken. Het dakkapel is prachtig geworden.

Duidelijke communicatie. Er wordt nauwkeurig gewerkt en fijne vakmensen. In een woord fatastisch

Indrukwekkend

Een fijne eerste ervaring met van grinsven dakkapelen Alles loopt vlot door met korte lijnen op de communicatie Geen onverwachte kosten en vriendelijk en net kundig personeel dat verstand van bouwen heeft! Voor herhaling vatbaar? Jazeker zou het zo weer doen! :) Bedankt team van Grinsven

Prima gedaan, goede communicatie en prettige mensen.

Vanaf het bezoek aan de showroom verliep alles heel soepeltjes. Er werd meegedacht en daardoor was het snel duidelijk wat het eindproduct ging worden.

Vakwerk!

Prettige gasten en vlotte installatie. Netjes aangeveegd ook. Mooi resultaat!

Wat een vaklui!

Onze ervaring met Van Grinsven was super. Van de kennismaking op de werkplaats tot het plaatsen van het dakkapel bij ons thuis. Fijne en goede vakmensen!

Keurig gewerkt en duidelijke communicatie

De dakkapel is keurig geplaatst en alles is vooraf duidelijk gecommuniceerd. Wat vooraf verteld is, is ook waargemaakt. Heel blij mee.

Snelle en nette plaatsing

Fijne medewerkers die netjes te werk zijn gegaan. In 6 uur tijd twee dakkapellen geplaatst en alles netjes achtergelaten! Dik tevreden!

Heel tevreden met de dakkapel!

Ze hebben netjes gewerkt en alles gemaakt zoals besproken, zeker een aanrader!

Van begin tot eind is het hele proces zo goed bevallen. De communicatie en directe lijntjes waren heel fijn. We hadden al een tijdje lekkage op zolder en ook daarmee werd meegedacht. Super fijn , een aanrader voor iedereen

Gewoon heel goed

Vriendelijk personeel en zeer netjes en professioneel geplaats. Zeer zeker een aanrader.

dik tevreden!

Prettig orientatiegesprek, heldere communicatie, vakkundige en vriendelijke monteurs, op dag van plaatsing strakke planning maar toch nergens een gevoel van haast; alles netjes achtergelaten. Bedankt mannen!

Super strak geregeld

"Klopt als een Zwitsers uur werk". Een bijzonder prettige ervaring en uiteraard super blij met het resultaat. Het contact was vanaf het eerste moment prettig. Duidelijk aangegeven wat de mogelijkheden zijn en waarom voor ons het advies was m.b.t. de afwerking zoals het nu uiteindelijk is geworden. Op de dag van levering. Planning super strak maar niet overhaast. Duidelijk wat die dag ging gebeuren. Gezorgd voor voldoende werkruimte wat uiteindelijk de uitvoering helpt. Na het plaatsen en afwerken is die zelfde werkruimte weer schoon achtergelaten Wat ons betreft verdiend Van Grinsven een dikke pluim.

Zeer professionele plaatsing en erg vriendelijk personeel

Wat een fijn team die hier onze ramen heeft geplaatst

Maken waar wat ze zeggen

Tijdens de kijkmiddag op zaterdag werden we rondgeleid op de werkplaats. Een uniek kijkje in de keuken waar het schoon en georganiseerd was. Het vrijblijvende gesprek over onze wensen en de mogelijkheden was eveneens heel plezierig. Mede dankzij deze goede eerste indruk en uitstekende prijsstelling snel de opdracht gegund. Na een meet afspraak thuis was het nog enkele weken wachten tot de grote dag. Iets voor 8 waren de mannen er en om precies 2 uur hadden we een dakkapel van bijna 4 meter op het dak staan en vertrokken de mannen weer. Wat een geoliede machine, aardige mensen, netjes werk geleverd en de zolder weer schoon achtergelaten. Gezien deze ervaring eigenlijk gelijk spijt dat we ook niet gelijk de voorkant hadden gedaan.

Heel positief

Offerte hebben we snel ontvangen, duidelijke afspraken met betrekking tot de levering en bij het plaatsen zelf waren de mannen heel vriendelijk. Op de dag zelf is alles vlot verlopen. Mijn zoon vond het heel leuk dat hij ook even in de hele grote kraan mocht zitten:) Dank voor de fijne service,

Tevreden

Roy & Rudy waren bij ons en het was hartstikke gezellig! Bedankt Boys

Een geoliede machine

Prima bedrijf met vakbekwaam personeel

Naar aanleiding van het plaatsen van een dakkapel bij mijn buren navraag gedaan bij de medewerker voor info. Aangezien mijn huidige dakkapel aan vervanging toe was op de site van Van Grinsven onderzoek gedaan. Meteen via de site aangegeven om een bezoek te brengen aan de fabriek in Rosmalen. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen en rondleiding en uitleg gehad. Daarna eigenlijk meteen een deal kunnen sluiten over het leveren en plaatsen van een nieuwe dakkapel. Het contact met Van Grinsven loopt soepel, alles via de mail en indien nodig via de telefoon. Levertijd was wat lang, maar dat geeft ook aan dat ik niet de enigste ben die in zee wilde met Van Grinsven. Als je horen zou we kunnen volgende week plaatsen dan gaat er ook een belletje rinkelen. Al met al heel tevreden met het resultaat, prima personeel die het vak verstaan en na afloop alles keurig achterlaten. Van Grinsven is beslist een aanrader.

Prima dakkapel. Duidelijk en helder overleg. Keurig opgeleverd. We zijn er blij mee.

Net en zorgvuldig te werk.

Ondanks de regen en wind is er goed en zorgvuldig doorgewerkt. De dakkapel is goed geplaatst en er is hard gewerkt. Er wordt meegedacht in oplossingen. En ook belangrijk...de boel is netjes achter gelaten!

Professioneel en snel geplaatst

Duidelijk expertise in dakkapellen. Bij het inmeten, de keuze opties en bij het plaatsen. Communicatie hebben wij prettig ervaren. Wij zijn tevreden met het resultaat.

Vakmensen die goed werk afleveren

Ik ben zeer tevreden, ze houden zich ad afspraken, werken hard en kwaliteit van de dakkapel is goed!

Huisbergenweg 1

5249 JR Rosmalen