Super!

Wij hadden al een fijn gevoel vanaf het eerste contact. De mannen die de dakkapel zijn komen plaatsen waren echte vakmannen.

Goede en vriendelijke monteurs, prachtige dakkapel geplaatst!

Prima en zorgvuldig gedaan. Eindresultaat mag er zijn. Goed aan de afspraken gehouden en bovenal twee hele vriendelijke monteurs .

Top service!

Mooie dakkapel geplaatst door professionals. Alles netjes op tijd.

Zeer tevreden met de plaatsing van de dakkapel.

Onlangs is er bij ons op zolder een prefab dakkapel van ruim 5 meter geplaatst. Na in de werkplaats exact te kunnen bekijken hoe de dakkapel er uiteindelijk uit gaat zien, makkelijk een keuze kunnen maken. Goede uitleg gekregen van de medewerkers. De communicatie van de medewerkers was tijdens de gehele periode goed. Uiteindelijke plaatsing zeer netjes. Alles was tot in de puntjes goed georganiseerd en we zijn uiterst tevreden met het eindresultaat. Ook de prijs van de prefab dakkapel is goed, een veel betere prijs kwaliteit verhouding dan wanneer je een dakkapel laat timmeren.

Gezellige mensen en goeie service.

. Dakkapel volledige breedte vh huis

Goede service, duidelijke afspraken, goede planning, vriendelijke en vakkundige medewerkers. Helemaal top!

De beste keuze voor een dakkapel

Eindelijk was het zover; onze dakkapel kwam. Wat een harde werkers! Prachtig werk. We zijn er enorm blij mee. Ga zo door, van Grinsven Dakkapellen. We raden jullie aan iedereen aan!

Vakkundig, vriendelijk en netjes gemaakt

Zeer vriendelijke en vakkundige mensen! Dakkapel snel en zeer netjes geplaatst. Hebben ook geholpen om extra materialen m.b.v. de mobiele kraan naar de zolder te brengen. Zeer behulpzaam.

Top dakkapel!

Vriendelijke werkers, werkte snel en vakkundig. Binnen een paar uur was er een mooi waterdicht dakkapel geplaatst net voor de regen kwam.

Professioneel en vakkundig geplaatst

Bekwame vakmensen die het dakkapel correct en naar tevredenheid hebben geplaatst.

Top geregeld!

Vanaf het begin hebben jullie goed meegedacht en een aantal adviezen gegeven waar we nu erg blij mee zijn. De dag van plaatsing verliep vlekkeloos en het resultaat mag er wezen!

Binnen een dag staat alles. Degelijke kwaliteit!

Kundige vakmensen!

Van showroom tot een dakkapel op de eigen woning netjes uitgevoerd

Mogelijkheid om in de showroom vrijblijvend te komen kijken om een idee te krijgen naar de mogelijkheden en hoe je dakkapel eruit zou komen te zien (in aanbouw zijnde dakkapellen). Ook wordt er bij je thuis gemeten en eventueel advies gegeven. Planning en data wordt goed gecommuniceerd. Is het zover, dan staat ie vlot op het dak

Schitterende dakkapel

Prachtige Dakkapel en alles eromheen was goed geregeld, van het inmeten, offreren, plaatsen tot aan de nazorg. Erg aardige mensen, zowel op kantoor als bij het plaatsen. Ze hebben zelfs geholpen met een timmerman die een en qnder komt aftimmeren.

Netjes gewerkt, vriendelijk

Geleverd en geplaatst zoals vooraf besproken was

Snel en vakwerk!

Binnen 4 uurtjes zaten er 2 dakkapellen op ons dak. Als een geoliede machine gingen ze te werk en alles werd netjes achtergelaten zodat de zolderkamers nu verder afgewerkt kunnen worden.

Top, aanrader

Zeer tevreden over de dakkapellen en het werk van Van Grinsven. Bij onze vorige woning ook een dakkapel door hen laten plaatsen. Toen tevreden en nu weer. Denken mee, prettig contact, snel geplaatst.

Super!

Vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn. Gezellig en respectvol en super snel klaar!

Mooie dakkapellen met een super service!

Van begin tot het eind een plezierig traject geweest.

Voortraject duidelijk in communicatie. Dag van plaatsing -> snel geplaatst. Alles zeer netjes achtergelaten! Heb jullie reeds aanbevolen bij een adresje in de Oedenrode. Dit doe ik alleen bij tevredenheid!

Fantastisch vakmanschap

Na lang gewacht te hebben op onze dakkapellen (10 maanden) genoten van de kunde ter plaatsen. Ook de mogelijkheid om een offerte en afspraak te kunnen maken onder voorbehoud van de vergunning was een hele fijne service. Super tevreden, zowel op locatie (werkplaats) als telefonisch tussendoor, een van de werkmannen bij ons thuis. Heel efficiënt gaan ze te werk, mooi om te zien, en het eindresultaat is echt mooi. Werkmannen laten zien dat zich verantwoordelijk voelen voor het hele proces. Zijn correct en gezellig. Wij zijn super tevreden!

Een mooie dakkapel

Ik heb een mooie dakkapel op t dak staan. Deze is er door t personeel ook vakkundig opgezet. Maar omdat hij dichter op t dakvlak staat dan die van de buren (in t begin door de aannemer gezet), is de dakrand net wat lager. Jammer.

Netjes en zeer compleet opgeleverd

Wij zijn erg tevreden over zowel De montageploeg als de keurig opgeleverde nieuwe dakkapel Ook het stukje voorlichting over het binnen afwerken wat ik zelf uit wil voeren werd uitgebreid doorgenomen Tevens werd zonder problemen de oude dakkapel verwijderd en geheel afgevoerd.

Snel en vakkundig geplaatst

Zeker een aanrader! Bezoek aan showroom en werkplaats om de diverse stappen van de bouw te zien en om een keuze te maken mbt de uitvoering en materialen.

Duidelijke info, alles volgens afspraak, vakmannen die netjes werken.

Goede ervaring met een mooi dakkapel als resultaat.