Prima, verlopen fijne service

Prima service en installatie

Prima service en installatie

Zeer prettig, snelle reactietijd, afspraken nagekomen, en prima installatieteam die netjes hebben gewerkt, vriendelijk en meedenkend zijn. was nog even een puzzel om de stroomkabel van het dak naar de meterkast te krijgen. absolute aanrader wat ons betreft. grote gunfactor.

Professionals met uitstekende service

Geduldig naar mijn wensen geluisterd voor het beste zonnepaneel-systeem op Oost en West. Gekozen voor Jinko N-type full black panelen met Enphase omvormers en besturing. Oplevering van het systeem snel, veilig en helemaal naar wens.

perfecte service, snel en correct geïnstalleerd.

Visie Duurzaam was netjes op tijd, snel geïnstalleerd, de monteurs waren zeer vriendelijk en zijn hebben heel netjes gewerkt. Ik ben heel tevreden over Visie Duurzaam, ik beveel Visie Duurzaam aan.

Alles is volgens afspraak gelopen.

Goed advies, eerlijke prijs en gemaakte afspraken zijn allemaal nagekomen.

Top ervaring!

Top ervaring! Wens was parallele aansluiting op 3 fase. Enkel paneel heeft een eigen omvormer. Monteurs waren zoals afgesproken op tijd en binnen 3 uur klar. Heel netjes alles uitgelegd. Prima werk in de meterkast, alles schoon achter gelaten. Kon vanaf de eerste dag via een app monitoren. Via Mail de factuur ontvangen (en betaald) en Service van BTW-teruggave al gestart. Top!! Alles naar wens! Zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Goed geinstalleerd en geanticipeerd

Omstandigheden ronsom de bouwvak zorgden ervoor dat de planning en onderlinge afstemming niet goed liep. Dit is echter wel goed opgepakt en opgevolgd door Jordy die vanaf zijn vakantieadres geen zicht had op de planning en het wel vanaf daar moest oplossen. Ter verbetering zou ik adviseren om te bellen met klanten als dingen misgaan of als er niet op mail wordt gereageerd (bijvoorbeeld door Spam). Dit voorkomt miscommunicatie en onrust bij de klanten. Het systeem is goed en functioneert prima. Ook de mensen achter de organisatie, zoals comtactpersonen en monteurs zijn vriendelijk. Met een beter lopende en afgestemde planning rondom de bouwvak zouden ze van mij een 10 gekregen hebben maar desondanks nog een dikke 8.

Klantvriendelijk en -gericht Top bedrijf!

Alle medewerkers van Visie Duurzaam zijn klantgericht, -vriendelijk en denken in mogelijkheden. Echt een top bedrijf dat ik al aan meerdere mensen heb aanbevolen en die ook al zaken met hen doen.

Alles prima geregeld

Uitleg zonnepanelen, offerte, levertijd en plaatsing allemaal soepel en duidelijk verlopen. Dus de start van zonnepanelen aanschaffen is goed gegaan nu nog de toekomst afwachten.

Goed advies, levertijd nagekomen en fijne monteurs. Dus heel tevreden!

Adviseur komt heel kundig over en gaf advies die andere bedrijven niet benoemd hebben. Gaf ons een zeer goed vertrouwen en hebben daarom voor Visie Duurzaam gekozen. De afgesproken leverdatum van de zonnepanelen ook nagekomen. Ook fijne monteurs. Als ik dan een klein minpuntje zou moeten benoemen dan zou het zijn dat ik enige uitleg over de app had willen hebben over de zonnepanelen. Verder gewoonweg dik tevreden!

super tevreden klant

Visie Duurzaam is een bedrijf met een duidelijk verhaal over het leveren van zonnepanelen. Jordy geeft een goed advies en komt zijn afspraken na. de administratieve informatie was de zelfde middag na oplevering al in de mailbox. Super service. Zonnepanelen zijn gemonteerd en aangesloten. Ben zeer tevreden. Aanbevelen? Ja

Goede uitleg/informatie

Goed werk geleverd, probleem meteen opgelost!

Top bedrijf en komt zijn afspraken na.

Vakkundige mensen

Superteam, vakkundig en duidelijk

Ik ben normaal niet van de reviews, maar Jordy en Visie Duurzaam werden me aanbevolen via een vriend van ons. En omdat ik in mijn zoektocht merkte dat er heel veel aanbieders zijn, die allemaal wat anders vertellen kwam Jordy (alhoewel 20 minuten te laat vanwege een ziek kind) met een heel helder verhaal (wel richting, hoeveel, welke omvormers, waarom merk a vs b) en een normale prijs (die liggen niet veel uit elkaar). Zeer tevreden, en ik zou iedereen aanraden Jordy iig uit te nodigen voor een gesprek.

Perfecte oplevering

Snelle reactie op mijn offerte aanvraag, deze was niet de goedkoopste maar wel met de meeste pluspunten, moderne technologie en 25 jaar garantie op het hele systeem. De oplevering was perfect, alles netjes afgewerkt. Na een uur kreeg ik een mail met informatie over de aanmelding van het systeem, de btw teruggaaf woord door het bedrijf geregeld. Super service! Dit is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend!

Vakkundig en vriendelijk

Binnen 3 uur, 13 panelen geplaatst. Een vriendelijk en vakkundig team. Top gedaan mannen en ook bedankt voor de uitleg Top!!

Uitstekende ervaring met deze firma

Zonnepanelen zijn vakkundig geplaatst

Bijzonder rustgevende vakmensen die de zonnepanelen hebben geplaatst zonder één dakpan stuk te maken. Na plaatsing alles netjes opgeruimd.

Goed en vakkundig advies

Goed advies en nemen daar ook de tijd voor. Komen afspraken na. Zonnepanelen gemonteerd en aangesloten en werkt. Ben zeer tevreden.

Goede service,

Verkoop / advies gesprek was helder en ook snel ingepland. Aanpassingen aan offerte werden ook snel doorgevoerd. Montage / oplevering was ook goed. Afspraak snel ingepland. Monteurs werken goed door denken mee mbt tot kabeldoorvoer etc. Naderhand ook alles netjes achter gelaten.

Snelle en goede service

Heldere uitleg over de diverse opties m.b.t. plaatsen van zonnepanelen. We kregen ruim voldoende bedenktijd. Toen we een keuze gemaakt hadden, was de afspraak voor de installatie snel gepland. Installatie is netjes uitgevoerd. Kortom: wij zijn heel tevreden.

goede ervaring, snelle installatie

De installatie werd goed en professioneel uitgevoerd, echter wel ten koste van veel dakpannen, het was verstandiger geweest om eerst op het lage deel van het dak de pannen opzij te leggen en er niet overheen te lopen, dit koste circa 100 dakpannen zonder tijd voordeel omdat ze aan het eind allemaal vervangen moesten worden

Zonnepanelen laten installateren (3 woningen). Onder de indruk van de snelheid en kennis van de monteurs. Ook de communicatie dik in orde, en voor een nette prijs. Absolute aanrader.

Super tevredenheid plaatsing zonnepanelen

Visie Duurzaam heeft vanaf het begin alles netjes vanaf de aanvraag tot levering netjes afgehandeld ik zou ze zeker aan anderen aanbevelen.