GEWELDIG

Heel blij met Visie Duurzaam. heel goed montageteam en tevreden over de afwerking. bedankt Walter en Michael!

Persoonlojk ben ik iemand die zeer critics is In burgelijke taal een mieren zeiker. En heb veel van deze cowboys aan huis gehad met mooie praatjes. Allemaal perfect prima toch Maar omdat deze firma Geen praatjes had en geen huis bezoek heeft gefaan puur op foto en wel aangesloten is bij een waarborg fonds En wel steefs te bereiken is en niet via zo een popie yopie in zijn dikke auto alleen telefonich te bereiken is. Was mojn keuze snel gemaakt. Prijs prima snelheid binnen 3 weken instalstie amway en mico omvormers en niet te bevaten alles liep perfect achter elkaar zelf de btw aangifte terwijl ik niets had betaald. Zelfs de instalatie achter elkaar dit heb ik nog nooit megemaakt no nonsen bedrijf. Dit bedrijf verdiend een PLUIM. zo hoort het geen cowboys die de consement pootje lichten met hun glade praatjes.

Gewoon goed en duidelijk.

Alles gegaan zoals het hoort te gaan. De panelen zijn zeer vakkundig en snel geplaatst. De monteurs zijn beleefd en vriendelijk. Als je een vraag hebt reageert Jordy binnen een dag met een duidelijke uitleg. Kortom super!

Prettig bedrijf

Van het offerte gesprek tot aan de oplevering niets dan lof. Wij hebben zowel de zonnepanelen als de airco’s via Visie Duurzaam laten plaatsen. Ondanks dat Visie Duurzaam met partners werkt die de installaties doen waren zij als aanspreekpunt goed bereikbaar. De installatie partners hebben net werk afgeleverd en waren bovendien erg meedenkend. De installatiedatum van de zonnepanelen is 1x verplaatst wegens levertijd van het materiaal, dit werd tijdig gecommuniceerd. Enige aandachtspunt was dat er bij het offertegesprek voor de airco’s niet vermeld was dat er voor de dakdoorvoer en de extra groep in de meterkast nog kosten bovenop de offerte zouden komen. De adviseur heeft de situatie destijds bekeken dus dit had men al kunnen aangeven. Dit is uiteindelijk overigens netjes opgelost door Jordy! Heel tevreden over de gang van zaken.

Professioneel bedrijf en alle afspraken stipt nagekomen

De monteurs hebben perfect gewerkt en alles tot op het laatste papiertje opgeruimd, ook de Electricien was stipt op tijd. Ze waren allemaal heel beleefd en behulpzaam. Echt topple.

Service was goed. Telefonisch alles goed geregeld en de prijs was ook niet verkeerd.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Deskundig en eerlijk advies. Uitstekende nazorg.

Prima, verlopen fijne service

Prima service en installatie

Prima service en installatie

Zeer prettig, snelle reactietijd, afspraken nagekomen, en prima installatieteam die netjes hebben gewerkt, vriendelijk en meedenkend zijn. was nog even een puzzel om de stroomkabel van het dak naar de meterkast te krijgen. absolute aanrader wat ons betreft. grote gunfactor.

Professionals met uitstekende service

Geduldig naar mijn wensen geluisterd voor het beste zonnepaneel-systeem op Oost en West. Gekozen voor Jinko N-type full black panelen met Enphase omvormers en besturing. Oplevering van het systeem snel, veilig en helemaal naar wens.

perfecte service, snel en correct geïnstalleerd.

Visie Duurzaam was netjes op tijd, snel geïnstalleerd, de monteurs waren zeer vriendelijk en zijn hebben heel netjes gewerkt. Ik ben heel tevreden over Visie Duurzaam, ik beveel Visie Duurzaam aan.

Alles is volgens afspraak gelopen.

Goed advies, eerlijke prijs en gemaakte afspraken zijn allemaal nagekomen.

Top ervaring!

Top ervaring! Wens was parallele aansluiting op 3 fase. Enkel paneel heeft een eigen omvormer. Monteurs waren zoals afgesproken op tijd en binnen 3 uur klar. Heel netjes alles uitgelegd. Prima werk in de meterkast, alles schoon achter gelaten. Kon vanaf de eerste dag via een app monitoren. Via Mail de factuur ontvangen (en betaald) en Service van BTW-teruggave al gestart. Top!! Alles naar wens! Zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Goed geinstalleerd en geanticipeerd

Omstandigheden ronsom de bouwvak zorgden ervoor dat de planning en onderlinge afstemming niet goed liep. Dit is echter wel goed opgepakt en opgevolgd door Jordy die vanaf zijn vakantieadres geen zicht had op de planning en het wel vanaf daar moest oplossen. Ter verbetering zou ik adviseren om te bellen met klanten als dingen misgaan of als er niet op mail wordt gereageerd (bijvoorbeeld door Spam). Dit voorkomt miscommunicatie en onrust bij de klanten. Het systeem is goed en functioneert prima. Ook de mensen achter de organisatie, zoals comtactpersonen en monteurs zijn vriendelijk. Met een beter lopende en afgestemde planning rondom de bouwvak zouden ze van mij een 10 gekregen hebben maar desondanks nog een dikke 8.

Klantvriendelijk en -gericht Top bedrijf!

Alle medewerkers van Visie Duurzaam zijn klantgericht, -vriendelijk en denken in mogelijkheden. Echt een top bedrijf dat ik al aan meerdere mensen heb aanbevolen en die ook al zaken met hen doen.

Alles prima geregeld

Uitleg zonnepanelen, offerte, levertijd en plaatsing allemaal soepel en duidelijk verlopen. Dus de start van zonnepanelen aanschaffen is goed gegaan nu nog de toekomst afwachten.

Goed advies, levertijd nagekomen en fijne monteurs. Dus heel tevreden!

Adviseur komt heel kundig over en gaf advies die andere bedrijven niet benoemd hebben. Gaf ons een zeer goed vertrouwen en hebben daarom voor Visie Duurzaam gekozen. De afgesproken leverdatum van de zonnepanelen ook nagekomen. Ook fijne monteurs. Als ik dan een klein minpuntje zou moeten benoemen dan zou het zijn dat ik enige uitleg over de app had willen hebben over de zonnepanelen. Verder gewoonweg dik tevreden!

super tevreden klant

Visie Duurzaam is een bedrijf met een duidelijk verhaal over het leveren van zonnepanelen. Jordy geeft een goed advies en komt zijn afspraken na. de administratieve informatie was de zelfde middag na oplevering al in de mailbox. Super service. Zonnepanelen zijn gemonteerd en aangesloten. Ben zeer tevreden. Aanbevelen? Ja

Goede uitleg/informatie

Goed werk geleverd, probleem meteen opgelost!

Top bedrijf en komt zijn afspraken na.

Vakkundige mensen

Superteam, vakkundig en duidelijk

Ik ben normaal niet van de reviews, maar Jordy en Visie Duurzaam werden me aanbevolen via een vriend van ons. En omdat ik in mijn zoektocht merkte dat er heel veel aanbieders zijn, die allemaal wat anders vertellen kwam Jordy (alhoewel 20 minuten te laat vanwege een ziek kind) met een heel helder verhaal (wel richting, hoeveel, welke omvormers, waarom merk a vs b) en een normale prijs (die liggen niet veel uit elkaar). Zeer tevreden, en ik zou iedereen aanraden Jordy iig uit te nodigen voor een gesprek.

Perfecte oplevering

Snelle reactie op mijn offerte aanvraag, deze was niet de goedkoopste maar wel met de meeste pluspunten, moderne technologie en 25 jaar garantie op het hele systeem. De oplevering was perfect, alles netjes afgewerkt. Na een uur kreeg ik een mail met informatie over de aanmelding van het systeem, de btw teruggaaf woord door het bedrijf geregeld. Super service! Dit is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend!

Vakkundig en vriendelijk

Binnen 3 uur, 13 panelen geplaatst. Een vriendelijk en vakkundig team. Top gedaan mannen en ook bedankt voor de uitleg Top!!

Uitstekende ervaring met deze firma