Geweldige service

Ik kom al ruim 22 jaar bij Spiering & Pluym. Het personeel helpt altijd bij het zoeken naar oplossingen. Ik vind het een geweldige zaak met deskundige mensen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Op basis van je ervaring, hoe groot is de kans dat je ons aan zou raden bij vriende/familie? Zeker weten
  • Wat is de reden van je antwoord op de bovenstaande vraag? Recent vrienden gebracht die op zoek waren naar een auto. Ze gingen de deur uit met hun autosleutels in de hand en in het bezit van een prachtige auto.

Goede afspraken mee te maken.

Bij de aankoop van een 2e hands auto bij Spiering en Pluym. Had ik een meningsverschil over, of er wel geen navigatie in de auto zit. Die zat er wel in maar werkte niet naar behoren. We hadden afgesproken dat ik er een anderen in mocht laten zetten en dat de kosten hiervan gedeeltelijk vergoed zou worden door de Spiering en Pluym. Er zit nu een nieuwe radio in incl. een aansluiting voor navigatie via de telefoon. Alles naar tevredenheid opgelost.

• Kwaliteit
  • Wat is de reden van je antwoord op de bovenstaande vraag? voor de goede service

Lastige start, prima eindresultaat

Onlangs een gebruikte Toyota Yaris gekocht bij Spiering en Pluym. Kort na aflevering waren er nog een paar problemen met de auto. Na overleg de auto teruggebracht, en een paar dagen later weer opgehaald. Alle knelpunten waren perfect afgehandeld; ik heb er vertrouwen in dat ik veel plezier aan de Yaris ga beleven.

• Kwaliteit
  • Wat is de reden van je antwoord op de bovenstaande vraag? N.v.t.

Hartelijke service en gastvrijheid

Hoe gastvrij is dat als je je auto brengt voor APK en onderhoud, je buurvrouw haalt je op maar is er nog niet....de monteur haalt een bakkie koffie en maakt een praatje!!

• Kwaliteit
  • Wat is de reden van je antwoord op de bovenstaande vraag? Heb jullie aanbevolen bij mn buurvrouw, die is nu klant

Heel goed geholpen (-;

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
  • Wat is de reden van je antwoord op de bovenstaande vraag? N.v.t.

Slechte ervaring apk keuring

Heb mijn auto voor apk keuring weggebracht omdat ik veel km rij en onderhoud niet altijd samen valt met de keuring voor carprof gekozen aangezien ik op loopafstand daar in de buurt werk. Groot onderhoud 7 weken daarvoor bij Toyota dealer gedaan met hybride check waarbij alles er weer 15 dz km door kon. Had afspraak gemaakt via site en mail gekregen dat ik gebeld zou worden……niet dus zelf maar gebeld en afspraak gemaakt daar begon het mee. Auto gebracht en afspraak gemaakt dat hij 15 uur apk gekeurd zou zijn. Naar garage gelopen bij aankomst wordt mij verteld dat auto niet klaar was ,door ziekte apk keurmeester was auto elders gekeurd. Na uur wachten kwam mijn auto terug met de mededeling dat hij was afgekeurd op versleten remblokken achter en links voor ging wiel niet goed rond. Was verbaasd en heb bij Toyota dealer waar ik altijd kom mijn auto aantal dagen laten nakijken en keuren en wat schets mijn verbazing dat er niets met de Toyota auris aan de hand was,moest voor de 2e keer afrekenen voor apk en de blokken achter waren nog op de helft. U zal begrijpen dat ik nooit meer bij deze organisatie iets aan mijn auto laat verknutselen. Deze mensen zijn terecht geen dealer meer van Toyota……

• Kwaliteit
  • Op basis van je ervaring, hoe groot is de kans dat je ons aan zou raden bij vriende/familie? Waarschijnlijk niet
  • Wat is de reden van je antwoord op de bovenstaande vraag? Niet betrouwbaar

Je kunt je voertuig aan hen toevertrouwen

De APK en service beurt worden gewoon goed uitgevoerd en de aanname is vriendelijk en to the point.

• Kwaliteit
  • Wat is de reden van je antwoord op de bovenstaande vraag? vertrouwen

Uitstekende service met goede voorwaarden en een prijs die meevalt

Het is een fijne garage waar er met de klant word meegedacht.

Goed em vlot

Vlot en proffesioneel en klantgericht.

• Reden bezoek Andere reden

Constante goede service en zeer klantvriendelijk

Mijn koplamp was stuk en ik ben zonder afspraak langsgegaan. Top service en snel geholpen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Top bedrijf, word altijd goed geholpen

Ik heb hier meerdere auto's gekocht en laat het onderhoud ook altijd hier uitvoeren. Ik vind het een fijn bedrijf met goede prijzen en ze leveren gewoon een goede service.

• Kwaliteit

Meegedacht, vriendelijk, sterke service!

Meerdere jaren leaserijderklant. En kan niet anders zeggen dan dat de service en het beetje extra dat gedaan worden altijd aanwezig is. Vriendelijk open en meedenkend!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Uitstekend, snel en vriendelijk geholpen

Nadat ik vriendelijk geholpen was aan de telefoon, ben ik wederom vriendelijk geholpen aan de service balie. Complimenten aan de medewerker, deze heeft mij bij aankomst gelijk geholpen.

• Reden bezoek Andere reden

Tegenvallend

Ik heb de auto gekocht en voel me zwaar belazerd. De auto had 2 slechte voorbanden, autosleutel die kapot is, brandstoflucht in de auto, slechte achter ruitenwisser, aan de voorkant zat een metalen kap los en zij zeggen die gerepareerd te hebben met 2 componentenlijm, binnen 2 dagen alweer los! Uiteindelijk lamp vervangen op hun kosten en toen kon die metalen kap pas goed worden gezet! Brandstoflucht is nog steeds niet verdwenen, maar zij ruiken niks en kunnen niks vinden. Slechte ervaring met verkoper. Krijg geen garantie omdat het een tweedehands auto is. Mijn oude auto ingeruild, waarschijnlijk te weinig voor gekregen want achteraf hoorde ik van een andere garage dat ik er veel meer voor had moeten krijgen. Weinig verteld dat de auto die ik nu heb duur in onderhoud is. Nu 3x terug geweest, heb ook gezegd dat ik me zwaar belazerd voel, maar geen enig begrip.

prima zoals altijd

Ik ben klant geworden.

Vriendelijk en begrijpend.

perfect geholpen

vriendelijk personeel alles netjes gebeurd

• Kwaliteit

Een gouden loekie voor jullie Vw een schade aan mijn Toyota woensdag gebracht Vrijdags al gebeld klaar. Alles uit handen genomen en goed geregeld Aan te raden P.b.lobbe

Excellente service !

Ik had nog geen 2e sleutel voor mijn auto. De zeer vriendelijke en behulpzame medewerker heeft mij uitstekend geholpen en na drie dagen had ik mijn sleutel. Zeer fijne ervaring met Spiering & Plum. Filiaal Ommoord.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

service was oke

heb er een auto gekocht

• Kwaliteit

Super snelle en vooral goede service.

Over CarProf Spiering & Pluym Rotterdam

Als voormalig dealer van Toyota staan we garant voor optimale service en deskundigheid. Met onze twee filialen in Rotterdam en Delfgauw kunnen we je op elke wijze voorzien van mobiliteit. Zo bieden we ruim 500 occasions aan, kun je bij ons auto's leasen maar ook voor het onderhoud van elk merk auto ben je welkom. Zelfs als je een schade hebt aan je auto ben je aan het juiste adres. Kortom we zijn een all-round bedrijf dat van alle markten thuis

Over Carprof