Klantvriendelijkheid en communicatie, prima in orde.

Mijn ervaring met Carprof Delfgauw is erg goed. Erg tevreden over de communicatie en klantgerichtheid. Alles wordt netjes van tevoren besproken en afgestemd voordat een onderhoudsingreep met hoge kosten wordt uitgevoerd. PS ik heb wel een tip. Ik zat eerst bij Carprof Leidschendam. Ik merkte dat de onderhoudsgegevens (lees systemen) niet met elkaar communiceren. In Delfgauw had men geen inzage in de datafile van Leidschendam.

Uitstekende service

Goed geholpen.

Heel klantvriendelijk

Goede ontvangst met koffie. Prima leenfiets

• Kwaliteit

Super snel geholpen, koplamp, batterij afstandsbediening en ruitenwissers verwisseld.

Een dikke 10.

Goede service.Goed advies

Betrouwbare service met goede reparatie adviezen

Snel en prima geholpen

Snel en prima geholpen

In 1 woord geweldig

Goed overleg omdat we op afstand wonen mochten wij hem uit laten lezen bij een opel in de buurt op hun kosten. royaal gebaar over de kosten met de huur auto. Hij heeft nog nooit zo best gereden en nog zuiniger geworden ook.

Super service

Weet alleen de naam van Jan Scholten maar er staat een heel team achter die mijn auto weer een prima service beurt heeft gegeven

Vriendelijk

Snel geholpen en vriendelijk

Klasse

Onderhoudsbeurt perfect uitgevoerd met de goede uitleg bij de factuur.

Goede service en meedenkend

Al 30 jaar autorijdend

Super garagebedrijf

Snelle service en vriendelijk personeel

top service

auto is in goede handen , heb geluk dat een van de monteurs in mijn straat woont en s'morgens de auto meeneemt en in de middag staat deze met een APK of na een beurt weer voor de deur. prijs , kwaliteit is goed

Klantvriendelijk, deskundig, snelle communicatie

Bij het maken van de afspraak tot en met de onderhoudsbeurt ben ik uitstekend geholpen. Dit is een zeer fijne garage, met vriendelijk personeel.

Afspraak en prijs opgave

auto had apk beurt nodig en maar gelijk een kleine beurt laten doen. Helaas moest er nog wat gedaan worden om door de keuring heen te komen er werd netjes een prijs gegeven en een afspraak gemaakt en door omstandigheden moest de afspraak verzet worden en ook dit was geen probleem

Startproblemen Toyota Corolla Sedan

Er wordt gezocht naar oplossingen voor het probleem. Omdat het probleem zich frequent voordoet zijn al diverse mogelijke oorzaken aangepakt maar het probleem blijft terugkomen. Nu de oude accu vervangen door een originele nieuwe accu en hopen dat het probleem is verholpen.

Geweldig als altijd

Sinds de aanschaf van de auto krijgt de auto hier zn onderhoud. De persoonlijke aanpak is de service altijd top. Vakkundig en altijd conform de afspraken.

Vriendelijk en vertrouwd

Snelle service. Vertrouwd adres. Ben al 40 jaar klant.

• Kwaliteit

Altijd goede service en meedenkend met de klant.

Al ca. 32 jaar komen we bij deze garage. Gestart bij Pluijm in Pijnacker....en meeverhuisd naar Delfgauw. Een geweldige Toyota dealer (heel erg jammer dat ze dát niet meer mogen zijn!). Kortgeleden hadden we winterbanden nodig. Net een nieuwe auto ( Toyota, bij de dealer gekocht op forepark...alwaar we niet terecht konden voor winterbanden en naar de kwikfit werden gestuurd!!!). Vervolgens belden we met onze " trouwe garage" Pluijm.....en .....zoals al jaren....ze dachten mee, bestelden winterbanden en toen deze niet tijdig geleverd konden worden, kregen we andere leenwinterbanden mee. We zijn ze enorm erkentelijk voor die bijzondere altijd meedenkende en handelende service. Het is een top garage!

Super snelle service

Ik had pech met de auto in het weekend, maandag is mijn auto afgeleverd en maandag einde middag kon ik hem al ophalen. Top service!

• Kwaliteit

Uitstekende service en gunstig in prijs.

Goed advies. Klantvriendelijk. Deskundig geholpen,

• Kwaliteit

Mijn auto kan er weer een jaar tegen

Zeer goede service en altijd heerlijke koffie

Super service

Ik was onlangs in de vestiging aan de Vlambloem in Rotterdam voor een wintercheck en een APK keuring. Ik werd erg hartelijk ontvangen door het zeer vriendelijke personeel en de ik kon gewoon ter plaatse wachten totdat de dienstverlening geleverd was . Mijn auto kwam glansrijk door de keuring als extra service werd het APK-keuringsrapport ook nog met mij besproken, dit heb ik nimmer bij een andere garage meegemaakt. Wat een top service, ga zo door CarProf Spiering & Pluym.

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.