Vakkundig en snel geholpen

• Kwaliteit

Bedrijf wat staat voor ouderwetse service en klantvriendelijkheid

Met een software storing toevallig bij deze garage terechtgekomen. Niets was hen teveel om het probleem op te lossen, ondanks de enorme tegenwerking van Peugeot NL en Peugeot Frankrijk. Heeft in totaal een kleine 3 maanden geduurd. Wij zijn niet constant de wagen kwijt geweest maar als het niet anders kon stond er altijd vervangend vervoer klaar. Nooit ergens om hoeven te vragen. Je rijdt het product Peugeot maar als je dan niet je auto naar een Peugeot dealer brengt, geeft Peugeot NL totaal niet thuis. Alle onderdelen/softwarepakketten die garage Ekelschot heeft gebruikt waren origineel Peugeot. Wij zijn ooit zeer ontevreden bij Nefkens Den Bosch weggegaan maar wij rijden nu graag een klein half uurtje om, om onze wagen voortaan voor onderhoud naar deze garage te brengen. Mensen, ben je op zoek naar een garage met ouderwetse service en klantvriendelijkheid en nette prijzen, dan kan ik deze garage meer dan aanbevelen. Het is echt de omrijd kilometers meer dan waard.

Prima afspraken

Ze bellen je en zeggen wat er gedaan moet worden en de kosten. Nog nooit ergens meegemaakt dat je kunt kiezen om de raamvloeistof bij te vullen of zelf wilt doen. Bij een ander betaal je ervoor al zit hij tot bovenaan vol.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Professioneel, goede communicatie en kwaliteit

Ben al jaren klant bij Ekelschot, altijd tevreden over de dienstverlening

Geweldige uitleg

Wij werden zelfs thuis gebracht, nog nooit heeft een auto bedrijf dit voor ons gedaan.

• Reden bezoek Andere reden

Zeer nette en duidelijke uitleg over de werkzaamheden

Er word duidelijk uitleg gegeven over de kosten En de werkzaamheden die nodig zijn

• Kwaliteit

Ik ging op vakantie dus zou mijn auto eerder brengen. Ze hoefde hem vrijdag pas klaar te hebben maar dinsdag kreeg ik al bericht. Duidelijk informatie over de kosten en netjes opgehaald. 1 puntje van aandacht was dat ik had gevraagd om het noodhamertje terug vast te klikken, dat zouden ze gelijk doen maar die ligt nog steeds los in de auto.

Flexibel en vriendelijk

Fijn bedrijf, al een aantal keer goed geholpen!

Ongekende service.

Per toeval bij deze garage terechtgekomen voor het oplossen van een softwareprobleem in onze Peugeot 3008 GT line. Toen men er niet in slaagde omhet euvel in een dag op te lossen boden zij ons meteen een gratis huurauto aan, terwijl ik geen klant bij hun was. Mede door de enorm lakse houding van Peugeot NL en Peugeot Frankrijk heeft de wagen geruime tijd bij Ekelschot gestaan. De gedrevenheid, de service en het meedenken van het gehele team heb ik nog nooit zo ervaren. Ongekend, wat een betrokkenheid. Zelf woon ik in Den Bosch maar maak graag de extra km's om mijn wagen hier voor service naar toe te brengen. Voorheen altijd Peugeot's van Nefkens Den Bosch gereden, en als ik hen een tip mag geven, ga bij de volgende teambuilding eens een dagje meelopen bij Ekelschot, dan weten snel genoeg waar het aan schort bij jullie. Ooohh ja, Peugeot NL schaam je voor jullie houding. Jullie doen alleen iets als de wagen bij een dealer staat, maar als een andere garage alles origineel Peugeot gebruikt, geven jullie niet thuis. Wij rijden wel het product Peugeot maar voor jullie telt schijnbaar alleen verkoop. Voor ons nooit meer Peugeot en mensen die wat verder van Kaatsheuvel wonen, garage Ekelschot is meer dan de moeite waard om kilometers voor om te rijden. Echt grandioos.

Super goede service

Wordt altijd super goed geholpen, en is altijd op tijd klaar. TOP SERVICE..!!!

Uitstekend!

Zeer goede service en denken met de klant mee.

Lange afspraak tijd

Beetje lange afspraak tijd (eventueel ivm zomer vakantie periode)

Snelle service

Snelle service Betaalbaar En vakbekwaamheid is er goed

Betrouwbaar

Fijne mensen en betrouwbaar. Kom er al jaren!

• Kwaliteit

Service tot in het uiterste

Het begon allemaal toen mijn vorige garage ineens geen monteurs meer had. Ik moest op zoek naar een andere garage omdat mijn APK binnen twee weken zou vervallen. Een hele klus omdat het ook vakantie periode is. Toen ik garage Ekekschot belde werd ik heel vriendelijk te woord gestaan en na dat ik de situatie had uitgelegd hebben zij een tussen door voor mij geregeld. Ze zouden in ieder geval de APK doen en indien mogelijk de kleine beurt. Echt geweldig om te horen dat ze op de dag zelf her voor elkaar hebben gekregen om zowel de APKals de kleine beurt en ook nog twee nieuwe banden te verzorgen. Dit noem ik nou service tot het uiterste. Helemaal top

Top als altijd

Op aanraden van een vriendin bij deze garage terechtgekomen en vanaf het eerste moment een goed gevoel gehad, welke ook waar bleek te zijn in de vorm van deskundigheid en meedenken in oplossingen. Nu al een aantal jaren een zeer tevreden klant, wat ik ook zeker de komende jaren zal blijven. Geweldige garage!!

• Kwaliteit

Prima geholpen met problemen en heel vriendelijk en vakkundig personeel.

Snel geholpen

Al jaren tevreden klant

fijne garage

denken goed mee

• Kwaliteit

Bracht voor de tweede keer mijn auto en ben zeer tevreden!

Vakmensen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goed bedrijf, top service, fijne mensen

Fijn bedrijf met goede service

• Kwaliteit

Over het algemeen heel tevreden.

8 is heel goed en kan altijd beter .

• Reden bezoek Andere reden

Over Carprof