Zeer goede auto zaak goede service

• Kwaliteit

Gewoon zoals garage hoort te zijn !! Altijd tijd en niets teveel.

Super service!

Het personeel is bijzonder vriendelijk. Ik had een defecte auto. Zorgvuldig naar de klachten gekeken en opgelost. Voor en na het onderzoek goed overleg over de reparatie en kosten. Super service!

• Kwaliteit

Super klantvriendelijk en enorm goed geholpen

Ik had auto pech en was eigenlijk opweg naar de efteling.. dichtebijzijnde garage was deze. Super goed geholpen en ze dachten enorm mee! We kregen een leenauto mee voor 20 euro en konden toen naar de efteling. Aan het einde van de dag konden we de auto ophalen en hebben ze goed en duidelijk uitgelegd wat er aan de hand was en hebben ze het opgelost! Echt een super garage!

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen