Prettig bedrijf, ontzorgt totaal

Wij maken inmiddels 3 jaar gebruik van mijn werkgever en met plezier, ze ontzorgen je totaal (wij hebben 22 mensen in dienst) en door schaalvergroting ook scherp geprijsd. Van harte aanbevolen als loonadministratie en cao's niet je hobby zijn...

Perfect ontzorgt.

Omdat wij niet thuis zijn in verbouwen en niet in de wet en regelgeving zijn wij in zee gegaan met MijnWerkgever. Vanaf het eerste moment is de communicatie en samenwerking zeer prettig verlopen. Sinds dat mijnwerkgever de personeelszaken verzorgt heeft het rust gegeven niet alleen bij mij, maar ook voor het personeel dat alle zaken goed geregeld zijn. Martin Breemer MB Bouw

Een persoonlijke aanpak voor iedere klant

Mijn Werkgever heeft met ons meegedacht op het moment dat wij hun kennis nodig haddden. Zonder hen was het een stuk lastig geweest ons bedrijf zo snel van de grond te krijgen. Ondanks dat wij zeker niet de grootste klant waren, werd er altijd tijd gemaakt voor een persoonlijk gesprek, en werd er meegedacht hoe wij onze zaak personeelsverloning verder konden verbeteren.

Over MijnWerkgever.nl

Wij zien het als onze uitdaging om je te helpen om van je onderneming de beste werkgever te maken. Want alleen tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten! Wij geloven dat een slimme investering in je medewerkers altijd leidt tot tevreden klanten. Omdat personeelszaken gaat om mensen, moet er sprake zijn van een complete aanpak waarin alle zaken zijn meegenomen. Alleen dan is de kans van slagen het grootst!