Erg tevreden over Kids & Co

Mijn dochtertje gaat nu 1,5 jaar naar de kinderopvang en we zijn zeker tevreden met hoe het gaat. Ze heeft al zoveel geleerd op de opvang en we krijgen elke dag een overdracht. Wat ik vooral fijn vind is dat ze altijd netjes en schoon terug komt en dat de leidsters zelfs haar haren elke dag weer in een leuk model doen (vlechtjes, staartjes etc.) Daarin onderscheidt Kids & Co zich van andere KDV.

Super goed .

Mijn kinderen zitten al jaren bij kids en co. Nooit problemen gehad. Kinderen altijd tevreden en zonder moeite naar de opvang gegaan. Iedereen heel vriendelijk. Tante Didi is super makkelijk met communicatie en altijd klaar om met alles te helpen. Goede keus gemaakt om kids en co te kiezen!!

Ik ben tevreden.

Super goed.

Mooie kinderopvang

De tantes zijn lief en gezellig. Doen goed hun best voor de kinderen. Goede communicatie

Hele Liever en gezellige tantes.!

En hele goede kinderopvang zeker aan teraden..!

Ik ben heel blij dat voor deze opvang heb gekozen.

Ik ben heel blij dat ik voor deze opvang heb gekozen. Ik begon met hen toen mijn dochter zes maanden oud was, het was erg moeilijk om een geschikte plek te kiezen voor de leeftijd van mijn dochter, maar gelukkig heb ik kids & co child gekozen Ze zorgen heel goed voor haar En ze geven alles door op de kleinste details over wat er die dag is gebeurd. Ze zijn ook erg behulpzaam en ze hebben ook veel ervaring met baby's en kinderen, Ook voor moslims/ kopen ze speciaal vlees van een islamitisch slagerij Ik ben echt tevreden ❤️

Kids & Co maakt overal een feestje van

Kids & Co een wonderwereld❣️ Ze doen onwijs veel activiteiten en kenmerkend dat veelal uniek of toch een tikje anders dan we kennen. Ondanks de vele activititeiten ook balans met rustdagen waarin de kinderen vrij spelen. Zelfstandigheid wordt goed gestimuleerd. Op bepaalde dagen eten ze warm. (Toch fijn na een lange werkdag als je af en toe een broodje ei kan aanbieden thuis omdat ze al voldoende warme maal op hebben) (Thema)activiteiten hebben ruime pedagogische doelen. Mooie vind ik dat zowel de dagopvang als de BSO gelijk worden getrokken met de activiteiten. Hebben de kleintjes een valentijnsontbijt dat krijgen de bso kids dit ook op hun manier enz.. Voordat ik bij deze opvang aansloot las ik een review ' Kindje komt schoon en netjes terug zoals we d'r brengen'. Ik kan zelf nu aanvullen soms zelfs beter ! Na het middagdutje of een messy activiteit worden ze weel helemaal opgeschoond, haar netjes gemaakt. Waar deze opvang ook mee uitblinkt is dat ze er ook zijn voor de ouders. Staan klaar om vragen te beantwoorden, meedenken (vooral fijn voor newly parents), flexibiliteit wanneer je een dagje extra opvang nodig hebt maar ook in de admin ondersteuning bijv toeslag aanvragen of wijzigen. Er zijn persoonlijke oudergesprekken,nieuwsbrieven,overdrachtsmomenten zowel aan de deur als op de KOV-app. De opvang sluit erg aan op mijn persoonlijke wensen in de opvoeding en stijl van activiteiten thuis. Wij blijven voorlopig nog wel even plakken ;).

Uitstekend.

Kids & co Child Care B.V is een kinderopvang met zeer ervaren en gedreven medewerkers. De ontwikkeling van het kind wordt periodiek met de ouder(s) en/of verzorger(s) van het kind besproken. Daarnaast wordt elke dag een terugkoppeling gegeven middels het digitale schriftje (persoonlijk en met wachtwoord). Hierin staat vermeldt wat het kind gegeten en/of gedronken heeft, wat het kind op die dag heeft gedaan en/of geleerd, wanneer het kind heeft geslapen en hoelang etc. Er wordt er elke dag warm gegeten. Het belangrijkste voor mijn kinderen is dat er rekening wordt gehouden met mijn wensen " halal". Bij deze kinderopvang wordt er spelenderwijs vaardigheden aan het kind geleerd. In de peutergroep wordt het kind voorbereid op de basisschool door educatieve opdrachten met het kind te doen. In een woord TOP!

Suupeeer fijn plek voor kinderen

Nooit spijt ervan om kids en co gekozen voor mijn jongste, ik heb nog nooit meegemaakt met kinderopvang, geef mijn voorkeur voor kids en Co, alle tante’s zijn lief, aardig, zorgzaam, hulpzaam ,netjes, super betrouwbaar plek voor kinderen .als ik meer kinderen heb zou ik direct kids en Co gaan kiezen voor betrouwbaar kinderopvang. Kids en Co is the best.

Super fijne bso/opvang waar je gerust je kids kunt achterlaten

Ik heb alleen maar goede ervaringen met de bso opvang ik kan me kinderen met een gerust hart achterlaten en ook voor de papa en mama is er ruimte voor een gesprekje.

Ik ben erg blij dat ik voor Kids&co heb gekozen. Ik was een zoekende naar een goeie opvang voor mijn kinderen. En ben erg blij dat wij elkaar hebben gekruist.

Vandaag ging mijn dochter van 6 naar kids en Co Child Care b.v. Mijn zoon van 8 had een afspraak en kon niet gaan. Bij het ophalen werd mijn zoon erg verdrietig. Hij bleef maar huilen. Hij wilde niet weg. Hij mocht 15 min op de groep. Dit verteld genoeg. Kids en Co heel hygiënisch, lekkere warme eten voor de kids, behalve een opvang focus op educatie, leuke activiteiten zowel binnen als buiten. Mijn derde kind gaat binnenkort ook starten als ze 3 maanden is.

Over Kids & Co Child Care B.V.

Voel je thuis bij Kids & Co Child Care, dat is onze motto. Iedere dag biedt weer nieuwe kansen op een kinderopvang waar u en uw kind zich thuis voelt. Bij Kids & Co staat de ontwikkeling van uw kind centraal. Het bieden van een veilige en vertrouwde omgeving vormt de basis van dit principe. In samenwerking met de ouders willen wij een goede basis leggen voor hun toekomst en bijdrage aan de maatschappij. Persoonlijke aandacht, liefde, rust, stabiliteit en plezier maken vinden wij heel belangrijk. Dit is tenslotte de basis van waaruit uw kind de wereld ontdekt, spelenderwijs leert en ook vriendjes maakt. Kids & Co Child Care is een plek waar ouders en kinderen graag komen, waar je je welkom voelt. Waar persoonlijke aandacht en plezier voorop staan.