Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Kids & Co Child Care B.V.

Voel je thuis bij Kids & Co Child Care, dat is onze motto. Iedere dag biedt weer nieuwe kansen op een kinderopvang waar u en uw kind zich thuis voelt. Bij Kids & Co staat de ontwikkeling van uw kind centraal. Het bieden van een veilige en vertrouwde omgeving vormt de basis van dit principe. In samenwerking met de ouders willen wij een goede basis leggen voor hun toekomst en bijdrage aan de maatschappij. Persoonlijke aandacht, liefde, rust, stabiliteit en plezier maken vinden wij heel belangrijk. Dit is tenslotte de basis van waaruit uw kind de wereld ontdekt, spelenderwijs leert en ook vriendjes maakt. Kids & Co Child Care is een plek waar ouders en kinderen graag komen, waar je je welkom voelt. Waar persoonlijke aandacht en plezier voorop staan.