Nemen de tijd voor je. Geven duidelijke uitleg en oprechtheid

• Welke behandeling heb je ondergaan? Lipflip
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? versteeg

Nadat ik meerdere keren slechte ervaringen had gehad bij andere klinieken, durfde ik jarenlang geen botoxbehandeling meer aan. Bij Signé werd er echter echt geluisterd naar mijn wensen en werd ik eindelijk gerustgesteld en goed geholpen. Het resultaat mag er zijn. Inmiddels begint het uit te werken, maar ik durf deze keer zeker terug!

• Welke behandeling heb je ondergaan? Botox voorhoofdrimpels
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Dr. Hendriks

Ik ben al geruime tijd een vaste cliënt bij Signe Kliniek voor verschillende cosmetische behandelingen, waaronder Botox, fillers en laserbehandelingen. Wat mij enorm aanspreekt aan deze kliniek is de persoonlijke benadering en het professionele advies dat ze bieden. Voordat ze een behandeling uitvoeren, bespreken ze uitgebreid met je wat wel en niet nodig is, wat ik als zeer waardevol ervaar. Een aspect dat Signe Kliniek echt onderscheidt, is de openheid van het personeel. Dokter Hendriks is hier een uitstekend voorbeeld van. Ze is eerlijk en transparant over de behandelingen die ik nodig heb, en dat waardeer ik enorm. Het feit dat ik op hun eerlijke advies kan vertrouwen, heeft mij doen besluiten om trouw te blijven aan Signe Kliniek voor al mijn cosmetische behoeften. Al met al kan ik Signe Kliniek van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar professionele, persoonlijke en eerlijke cosmetische behandelingen.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Filler , Botox en laser
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Dr Hendriks , de Shaniche

Goed advies en professionele medewerkers

Ik kom regelmatig bij de Kliniek in Tilburg. Ik heb diverse behandelingen gedaan (Botox, fillers, vaatjes gezicht en DAS plasma). Wordt vooraf goed geadviseerd over de behandeling en ben erg tevreden met de resultaten. Zo wordt er ook gewoon netjes geadviseerd om nog even te wachten met een nieuwe filler behandeling i.p.v. gewoon bij te spuiten.

• Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? Botox, fillers, vaatjes gezicht en DAS plasma
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Nastja Hendriks, Shamila Boonen

langdurig resultaat

In september heb ik mijn eerste Radiesse behandeling gehad. Nu 6 maanden later zijn de resultaten nog steeds heel mooi

• Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? radiesse
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? N.v.t.

Fijne behandelaar mooi resultaat!

Ik heb een tijdje geleden een Radiesse behandeling gehad bij Signe. Bij ontvangst voelde ik mij gelijk op mijn gemak en werd alles mij duidelijk verteld. De behandelaar was erg fijn! Erg tevreden met het resultaat. Zeker een aanrader!

• Welke behandeling heb je ondergaan? Radiesse

Onbetrouwbaar

Beschamend onbetrouwbaar. Een afspraak gemaakt voor een behandeling, maar bij binnenkomst werd mij verteld dat het een intake was, ondanks dat ik zowel per mail als telefonisch de behandeling had besproken en bevestigd. Op haar scherm zag ik dat de behandeling ook in haar agenda stond, maar toen ik daar naar vroeg reageerde ze heel verbaasd: 'nu?'. Vervolgens bekeek ze mijn huid en vertelde ze me dat die behandeling helemaal niet kon. Heel bijzonder want ik was een paar dagen daarvoor nog bij de Hogeschool Utrecht geweest waar ze mij juist die behandeling adviseerden, alleen hadden ze daar in februari pas tijd. Ook mijn dermatoloog had die behandeling geadviseerd, maar helaas, bij signe wilde ze mij alleen behandelingen aanbieden die voor hun financiëel aantrekkelijker zijn. Met name de co2 behandeling vond ze interessant. Zonde van mijn tijd, brandstof en energie.

• Welke behandeling heb je ondergaan? 'Intake'
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? S. Boonen

Enthousiast

8 weken geleden een ooglid correctie laten uitvoeren door dr. Hendriks. Een fijn intake gesprek wat mij vertrouwen gaf. De ingreep (en periode erna) is mij alles meegevallen, niks geen pijn gehad en een fijne begeleiding door dr. Hendriks en haar collega. Al heel snel ontzettend blij met het resultaat.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Ooglid correctie
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Dr. Hendriks

Hi Loanne, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Vriendelijk en professioneel

Goede behandeling, kundig

• Welke behandeling heb je ondergaan? Vaatlaser
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Martina

Professioneel, goede resultaten! Ga terug vandaag voor een micro needling

Professioneel, goede resultaten! Ga terug vandaag voor een micro needling:)

• Welke behandeling heb je ondergaan? Micro needling
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? N.v.t.

Hi Tirza, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

VERBLUFFEND!

Ik twijfelde al een hele lange tijd om mijn sproeten te laten verwijderen. Na heel heel veel research op het internet heb ik besloten om er toch voor te gaan. Door familie leden ben ik terecht gekomen bij Signe clinics. Ik maakte gemakkelijk een telefonisch afspraak voor een intake, dat ging zo goed ik had besloten om de behandeling de volgende dag in te plannen. De resultaten zijn echt verbluffend ik ben zeer tevreden ..

• Welke behandeling heb je ondergaan? Ipl
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Martina

Hi Dounia, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Goede behandelingen door professionele medewerkers

Ik ben erg blij dat ik Signe Clinics heb ontdekt. Ik kom hier al enige tijd en ben geholpen door diverse behandelingen die zijn uitgevoerd (vaatjes in het gezicht, laserontharen lichaam, etc.). Het personeel is vriendelijk, professioneel (ook goed advies) en niet te vergeten ook gewoon gezellig om mee te kletsen :-)

• Welke behandeling heb je ondergaan? Laserontharen
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? M. Burazerovic

Hi Eef, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Zorgvuldig en prettig

Signe is nieuw in Tilburg, maar ik had via via al ervaringen gehoord uit Rotterdam. Zelf nu ook een zeer positieve ervaring. Dokter Hendriks neemt de tijd voor volledige uitleg en een passend advies. De vorm gevonden, die het beste bij mij past. Mijn mimiek voldoende in stand gehouden, maar wel een zachtere frons en sindsdien nauwelijks nog hoofdpijn. Ik had een flink drempel voor dit soort dingen en heb veel vooronderzoek gedaan. Nog geen moment spijt.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Botox voorhoofd
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Dokter Hendriks

Hi Jenny, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

De behandeling is wat gevoelig maar door de prettige bejegening en afleiding heb je dit minder in de gaten. Al na 1 behandeling was het resultaat goed zichtbaar en is mijn huid een stuk egaler.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Ipl pigment
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Burazerovic

Hi Neeltje, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Erg goed.

Martina is erg vakkundig, legt duidelijk alles stap voor stap uit. Prachtig resultaat op de behandeling.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Plasma en IPL
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Martina

Hi Ellis, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Ik raad deze kliniek iedereen aan! Super artsen en erg blij met het resultaat.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Botox en chemische peeling
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Dokter Hendriks en Michelle

Hi F, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Top praktijk

Ik ben behandeld door dhr Nastja Hendriks, ik ben heel vriendelijk geholpen, alles is goed uitgelegd en de behandeling zelf ging pijnloos en met een goed resultaat kortom top !

• Welke behandeling heb je ondergaan? Botox frons
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Nastja hendriks

Hi Janet, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Super blij met de behandeling van mijn couperose.

Fijn en professioneel personeel, die je erg op je gemak stellen en goed behandelen. Er wordt voor en tijdens de behandeling uitgebreid aandacht aan je besteed en goede informatie en toelichting gegeven. Na de eerste laser behandeling was al een goed resultaat te zien. Mijn decolleté en gezicht zien er weer toonbaar uit, en ben er erg blij mee. Zeer tevreden over het resultaat.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Couperose
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Martina

Hi Frieda, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Prima!

Goed resultaat al na één behandeling.

• Welke behandeling heb je ondergaan? IPL
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Martina

Hi Stephanie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Tevreden!

Ben heel tevreden met de acne behandeling. Kom zeker terug

• Welke behandeling heb je ondergaan? Acne
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? A. Evora

Hi Janneke, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Erg tevreden over het resultaat

• Welke behandeling heb je ondergaan? Laserbehandeling wangen
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? M. Grabovac

Hi Barbara, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Professioneel, veilig & deskundig Ultherapy behandeling (hals)

Na een eerste afspraak (wensen, mogelijkheden, uitleg en huidscan) heb ik tijdens de tweede afspraak de Ultherapy behandeling ondergaan. Voorafgaand kreeg ik nogmaals de uitleg wat de behandeling inhield en hoe die zou verlopen. De behandeling duurde ongeveer 1,5 uur en werd in alle rust met professionaliteit gedaan. Er werd continu gecheckt hoe het met mij ging en uitgelegd wat er werd gedaan. Door vooraf ingenomen paracetamol èn ibuprofen was het irritante gevoel (ervaring die ik hoorde van anderen) het eerste uur minimaal. Het laatste half uur/kwartier was het vervelend maar niet meer dan dat (soort stroomstootjes). De behandeling is nu 4 maanden geleden en direct erna zie je niets. De behandeling stimuleert collageen aanmaak en versterkt het aanwezige collageen. Het heeft tijd nodig en ik zie sinds ong. 6/8 weken echt verandering: versteviging, strakker, huid toont ‘jonger’ en gelift. En de uitwerking van de behandeling is nog niet gestopt. Ik ga binnenkort de voor en na foto’s bekijken. Ik ben nieuwsgierig naar het resultaat wat ik dan te zien krijg!

• Welke behandeling heb je ondergaan? Ultherapy hals
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Michelle van Tunen

Hi Inge, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Hele prettige kliniek en goede arts

Ik ben hier nu meerdere keren geweest en heb telkens een goede ervaring. Hele prettige kliniek en goede arts.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Botox
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Dr. Hendriks

Hi Charlotte, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Na 1 jaar nog steeds zo blij met resultaat!

Vandaag precies een jaar geleden zijn mijn moeder en ik Nastja nog zo dankbaar met het resultaat van de ooglidcorrecties. Van ontvangst tot nazorg een hele fijne ervaring met het hele Signe Team Moeder en Dochter

• Welke behandeling heb je ondergaan? Ooglidcorrectie
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Dr Nastja Hendriks

Hi Moeder en Dochter, Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om een review te schrijven. Jullie mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij jullie naar tevredenheid hebben geholpen en hopen jullie in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Proffesioneel

Ik moest bij de dermatoloog een biopt ondergaan, uiteindelijk middels laser en plasma goed behandeld

• Welke behandeling heb je ondergaan? Plasma
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Michelle

Hi Nassiba, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Over Signe Clinics

Bij Signé Clinics regeert jouw signatuur. De eigen schoonheid gevat in vormen en lijnen. Onze specialisten bekrachtigen elementen, (ver)leggen het accent, verfrissen, vereffenen en verjongen. Subtiel, natuurlijk en elegant. We enhance beauty, dón't change it. Het aanbod van Signé Clinics rijkt verder. Het team van specialisten wordt gevormd door huidtherapeuten, cosmetische artsen en cosmetisch dermatologen. Zij leveren zorg van het hoogste niveau en hanteren een ethisch kompas in het realiseren van een optimaal elegant resultaat.