Kan niet zeggen

Geen ervaring

Doen wat je doen moet en belooft

Beloftes nakomen en doen waar je voor staat

Afspraak is afspraak wordt meer dan waargemaakt.

De uitvoerende partij uit Nijmegen off the Grid was ook correct. een zaak is door hun nog niet opgelost. In de meterkast zouden ze 2 plaatjes vernieuwen. Dat is nog steeds niet gebeurd.. Ik heb jullie ook bij mijn dochter aanbevolen. Daar worden binnenkort ook zonnepanelen gelegd. Vera Tuchter Goorsestraat Haaksbergen

Tot nu toe 100%

Alle vragen snel beantwoord

Top ervaring! Snel en goed geplaatst

Nadat de aanvraag gedaan was verliep het proces erg vlot. Offerte snel ontvangen voor de zonnepanelen en een paar weken later al geplaatst. Het was even zoeken hoe de bedrading moest lopen maar ook dat is volgens plan uitgevoerd. Een zeer tevreden klant!

Klantvriendelijk en snelle service.

top geregeld

alles mee te overleggen

Puntgave Zonnenpanelen geleverd... erg blij mee!

Niet alles klaar in 1 dag

Jammer dat de monteurs ontdekten dat de meterkast aangepast moest worden. Dit was mij niet bekend, terwijl de mensen tijdens het eerste gesprek wel de meterkast hebben bekeken. Toch is alles binnen een maand klaar gekomen.

Prima geholpen.

Had na het leggen nog wat vragen betreft de btw teruggave ook daar prima bij geholpen. Voor vertrouwen kun je zonder zorgen met Noord Solutions in zee gaan. Gewoon goed,

Erg blij met de geleverde kwaliteit en service!

Ik heb een goed gevoel overgehouden aan mijn ervaringen met Noord Solutions. Ze leveren goede kwaliteit en service. Ook de nazorg ervaar ik als zeer prettig. Je weet waar je aan toe bent.

Super snel geregeld!

Via NoordSolutions zonnepanelen op onze schuur laten plaatsen, netjes binnen een dag geplaatst.