Diefstal van contract voorwaarden

Fijn dacht ik naar clean energie voor 3 jaar met goede contract voorwaarden. Daarom ook 3 jaar gekozen. Nu gevraagd om een dag eerder in te laten gaan, omdat andere contract dag eerder afloopt. Eerst geen probleem aan de telefoon, daarna wel een probleem via de email. Ik bellen hoe het nu eens echt zit. Kon toch wel een dag eerder contract in laten gaan. Krijg bevestiging email van andere startdatum. Lees daarna de kleine lettertjes en oei oei daar gaat het faliekant mis. Teruglever vergoeding is van 8 cent naar 5 cent gegaan en ineens geld betalen voor teruglevering. Dit staat niet in het contract wat ik had geaccepteerd. Dit is ook niet verteld aan de telefoon. Diefstal of misleiding, het mag allebei niet. Alleen een dag eerder gevraagd van het geaccepteerde contract, ( bedenktijd was al lang om) geen nieuw contract. Waarom zou ik anders 3 jaar kiezen, voor de goede voorwaarden. Hopelijk wordt het netjes opgelost. Ze maken nog steeds reclame voor 8 cent teruglevering. Laat mij geen spijt krijgen ........kan nog geen aanbevelingen geven. Ze nemen wel snel de telefoon aan verder nog geen goede ervaring. Ook jammer dat ze geen app hebben.

Trap er niet in

Wat een schandalige partij is dit. Ik hoop dat een nieuw kabinet er voor gaat zorgen dat ik op basis van slechte service en onbeschoftheid zonder kosten van m’n contract af kan. Tarieven komen niet overeen met offerte, wazigheid over incl en ex btw, eerst 3 maanden handmatig betalen voor jezelf een automatische incasso kunt aanvragen, klant onvriendelijk en niet in oplossingen kunnen en of willen denken.

De slechtst mogelijke leverancier!

Wanneer u het contract tekent, ziet alles er geweldig uit. Helaas is dit niet het geval! Oplichters en niets anders! Ik wil niets meer met ze te maken hebben!

Onbeschofte Leugenaars

Klantenservice medewerkers zijn onbeschoft en priveledged. Veranderingen zonder gesprek en geen respect voor de financiële en persoonlijke moeite die mensen meemaken. Een bedrijf net als de meeste energie bedrijven, beginnen met liegen en deceptie. Gelukkig is mijn contract met hun bijna verlopen. GA NOOIT IN CONTRACT MET CLEAN ENERGY....NOOOOOOOOIT!

DOE HET NIET

Niet aan beginnen. Richten zich bewust via allerlei vage advies clubs op mensen in de schulden/die bijna afgesloten worden. Communicatie ook zeer selectief en niet professioneel. Passen zelfstandig voorschotbedragen aan (omhoog) zonder berekening, bij vaste contracten, en als je niet akkoord gaat sturen ze een incassobureau op je af en dreigen ze met afsluiting. De tarieven zijn ook skyhigh.

Zeer slecht bedrijf oplichters criminelen

Zeer slecht bedrijf ze sturen je de betalings regeling link.via de email normaal maar ik.aan wachten. Denk die komt wel naar het weekend . Gebeld had afgesproken. Dat ze de betaal.link.altijd via de email.sturen niks gekregen .zeggen ze ja incasso kosten 40 euro terwijl.er maar 50.open staat gebeld ben je zelf verantwoordelijk voor wat een slecht bedrijf . Mensen ga niet met deze mensen in zee wat en.oplichters en onbeschoft zitten ze ook nog wat te lachen zo.ken ik ook.geld verdienen wat en.kut bedrijf 0 .0000 sterren

Op papier alles goed, na plaatsing zeer slechte klantenservice

Via clean energy solutions heb ik deze zomer mijn zonnepanelen laten plaatsen, dit leek vooraf allemaal goed te zijn. Op de dag van de afgesproken plaatsing kwamen de monteurs om 15u aankakken en staken het op het weer (te hard waaien) om te kunnen plaatsen, dit was totaal niet het geval. Dat weekend zouden ze terug komen om te plaatsen en toen begon het drama. Die dagen komen er 3 mannen aan zetten, de voorman die half engels sprak en de andere 2 die nauwelijks yes en no konden zeggen. De mannen gaan aan de slag en zijn in totaal 6 uur bezig geweest, logisch dat de mannen eerder die week met 2 man niet meer om 15u wouden beginnen. Tijdens het plaatsen heeft de voorman er boven en beneden 1 grote puinhoop van gemaakt en bij het boren in de meterkast 3x te ver geboord waarvan 1x door de muur naar de woonkamer, dit met 2 plekken op de muur waar het stucwerk los zit achter het behang. Dit aangekaart bij de beste man en het enige wat hij zei was ‘sorry’. De mannen konden niet snel genoeg weg zijn terwijl er mij niks was verteld over het systeem of de bijbehorende app. Hierover contact opgenomen met de klantenservice en hen dit verhaal toegestuurd in de mail met bijbehorende foto’s. Als eerste reactie kreeg ik dat mijn klacht was afgewezen ivm te klein van aard, wat al vrij asociaal is om een klant zijn klacht af te wijzen. Nogmaals gemaild hier niet mee eens te zijn en hierna reactie gekregen dat ik €50 mocht aftrekken van de eindfactuur, dat is al helemaal absurd. Hierna telefonisch contact gehad om nogmaals mijn klacht uit te leggen en was de conclusie dat ik nogmaals foto’s moest sturen en ze deze gingen bekijken, zo gezegd zo gedaan. Enkele dagen later krijg ik reactie dat men zegt dat het luchtbellen zijn achter het behang en ze niet de samenhang snappen. Het verhaal nogmaals uitgelegd en gezegd wat er moet gebeuren en dat zij of ik een firma zal laten langskomen om een factuur op te maken voor de reparatie. Hierop al een week geen reactie. Waardeloos.

Oplichters, Let op de informatie die ze verstrekken klopt niet!

Na meer dan een half jaar met deze partij bezig te zijn, kan ik zeggen dat ze alles doorschuiven naar jouw als klant en dat ze enkel uitzijn op geld en het simpel wegzetten van hun product. Mooi praatje in het begin, maar controleer alles wat ze beweren!

Mooi praatje aan de voorkant, afwerking kan beter.

In maart '23 hebben wij zonnepanelen laten leggen door dit bedrijf. Zoals vooraf besproken zouden er 3 contactmomenten zijn; een schouw, het leggen van de zonnepanelen en een controle achteraf. De schouw was duidelijk. Na berekening van de afmetingen hebben we er zelfs een paneel bij kunnen bestellen. Wel vond ik het jammer dat de beste man mij niet kon helpen met het bekijken of de bedrading binnenshuis kon lopen. Wellicht is dit de gang van zaken en doet de klant dit altijd zelf. Het leggen van de zonnepalen heeft op de afgesproken dag plaatsgevonden. Drie Engels sprekende mannen hebben de panelen er in een ochtend opgelegd. De weg van de bekabeling is uitvoerig met ons besproken en moest uiteindelijk buitenom. Het gat wat hiervoor is geboord, zit naast de voordeur. Echter, is dit niet op een nette manier gebeurd waardoor er wat (stukken) stenen hebben losgelaten. Met kit hebben ze het proberen te fatsoeneren. Naar mijn mening zonder resultaat. Daarnaast kan ik iedereen aanraden een asbakje klaar te zetten voor de heren, want de voortuin lag bezaaid met sigarettenpeuken. Ik wil dit graag bij de controle achteraf laten zien en bespreken, maar zover is het helaas nog niet gekomen. Ik ben een keer gebeld door een ingehuurd bedrijf en daar heb ik geprobeerd een afspraak te maken. De man aan de telefoon was erg kortaf en leek naar mijn mening niet goed te weten wat nu de bedoeling was. Van de gemaakte belafspraak heb ik tot op heden nog niets van gehoord. Inmiddels heb ik zelf al 2 keer contact opgenomen en telkens wordt mij beloofd dat er iemand contact met ons opneemt. Ik vrees dat dit telefoontje nooit meer gaat komen..

Waardeloos

Komen afspraken niet na. Na een week kwamen we er achter dat de omvormers niet goed werkten. Dit zou een kwestie van updaten zijn. Toen dit niet lukte het telefoonnummer van de fabrikant gekregen. Moest het zelf maar oplossen. Hoezo klantvriendelijk en service. Drie van de tien omvormers waren volgens de fabrikant niet goed aangesloten of defect. Dit doorgegeven. Ze zouden het oplossen. Moet nu na drie weken nog gebeuren. Kortom ga nooit met hun in zee. Ze beloven veel maar doen weinig. Schandalig!!!!!!!!!!

Extremely Poor

had terrible experience with the installation of the solar panels from Clean Energy Solutions and their installation partner Sales4US. The installation was delayed many times and after several follow ups the installation was completed after one month. They do not have expertise to correctly install the solar panels. Several people came many times to my house drilled many holes and after that advised me that the solar panels needs to be connected to my garage. During the installation to the garage, they took out tiles in my garden and during the process they broke tile and also put back the tiles completely wrong. Now all the tiles are up and down misaligned. A two way switch to my garden lights stopped working after the installation. Half of my lawn is completely damaged beyong repair. After all this damage they do not take ownership of their work and they will not fix nor compensate for the damages. I am discussing with legal team to take legal action against them now for the damages. I would really recommend to find another company for the solar panels

• Would you recommend us? No

Zeer tevreden over het gehele traject

Na wat oponthoud zijn mijn panelen er nu toch gekomen endaar ben ik ook zeer te vreden over binnen een paar uur waren de panelen gelegt en werken ze uitstekend en ook nog op het gewenste lig plan wat er voor mijn gevoel erg goed bij licht

Prima!

Zonnepanelen liggen heerlijk in het zonnetje energie op te wekken, dankzij Clean Energy Solutions. Aardige mensen, die altijd goed en vriendelijk te bereiken waren.

Waardeloze communicatie en levering

Waardeloze ervaring gehad, afspraak is pas de 5e keer doorgegaan waarbij ik op de dag van het leggen constant zelf moest bellen om er achter te komen dat men weer niet komt opdagen. Dit terwijl hiervoor iemand speciaal thuis zit. Communicatie is enorm slecht. Uiteindelijk zijn de panelen gelegd maar ook dit ging alles behalve soepel. Behalve dat ze heel veel installatie afval hebben achtergelaten heb ik tijdens de legging zelf moeten helpen met een kabel door het dak. Blijkbaar hebben ze tijdens de schouw niet goed gekeken. Er moest een kabel door een dak doorvoer maar hiervoor wilden ze later terugkomen. Uiteindelijk werken de panelen maar alles verloopt zeer moeizaam. dit geldt hetzelfde voor het krijgen van een juiste factuur of oplevercheck, ik moet overal zelf achteraan. Al met al een zeer teleurstellende ervaring waarbij ik mij als klant niet gehoord en geholpen voel.

Na oplossing probleem positief

Na eerdere aanvaring is achteraf alles toch nog naar tevredenheid opgelost. Zie mijn review van 23-12 2022 jongstleden.

Optimale serviceverlening, deskundig en vlot, totale transactie t/m panelen op het dak binnen 5 wk.

Zeer tevreden over offertebehandeling van het bedrijf en tevens de uitvoering van de opdracht door extern uitvoeder, zeer goede en vlot.

Niet helemaal tevreden.

De installatie is niet helemaal af. Aan de zijkant van het huis loopt de kabel, met een behoorlijk grote boog van de bovenkant dak, naar de zijkant, dit kan veel beter. En aan de zijkant van de zonnepanelen zouden afdekkingen komen? Er is iemand komen controleren, zou terugkoppelen, maar ik zie of hoor niemand

Vakwerk en aardige nette jongens.

De panelen zijn keurig gelegd en doen het goed. De leggers waren vriendelijke beleefde jongemannen die hun vak verstaan.

Misleidend

Belachelijke hoge extra kosten na technische schouw. Omdat er aanbetaling is geweest zit je eraan vast anders wist ik het wel. Niet voor rede vatbaar.

Duidelijk en optijd qua afspraken

Komt afspraken na

Via landelijke energievergelijker een aanbieding gehad voor zonne panelen. Goede prijs en zeer snel geleverd. Leverings tijd was tussen 6 a 8 weken. Na 5 weken waren de mannen al aanwezig. Super gelegd en rustig mannen super team

Goed contact en snelle levering

Tegen onze verwachtingen in werden de zonnepanelen kleurig binnen 8 wkn geleverd. Liggen netjes en alles werkt goed.