Goede en snelle service

Goede en snelle service gehad. Panelen lagen er 4 weken na de offerte al op. Op een Zaterdag middag alles geplaatst en aangesloten.

Onvoldoende

Offerte aangevraagd . Mee accoord gegaan . Dan komt de rekening en deze is € 121,00 duurder ?? Ik zou alleen bij moeten betalen als er een nieuwe hoofdschakelaar nodig was . Daniël gebeld deze zou zorgen dat dit wordt rechtgetrokken . Niets meer van gehoord . Dan een heel voornaam punt stuur mensen waar je mee kunt communiceren . Ik ben geen Pool Roemeen of iets anders . Nokpannen eraf gehaald en niet afgelost of iets dergelijks ?? Er zou ook iemand langs om nog wat vragen te beantwoorden en uitleg te geven over de installatie . Ik kan nog wel veel meer dingen op noemen maar ik hou er nu maar mee op . M v gr Michel van den Bergh Beekstraat 7 6127AH Grevenbicht

uitstekend

Montage ploeg zeer correct alles gemonteerd en uitgelegd. Oplevering ook goed Als je vragen heb krijg je ook een duidelijk antwoordt

Delivered on promises

I found that Clean Energy Solutions have delivered on their promises as set out in their initial offer. They promised the installation to be complete within 6-8 weeks, and ended up delivering within about 5 weeks from accepting the offer. The only reasons for not giving 5 stars: - They said an inspection would be arranged within 5 days following the installation on which date final payment would be requested. This was not done. I received an invoice requesting payment within 7 days, even though no inspection had taken place. I had to contact them to arrange this and then flagged to them that the inspection had not yet taken place. I also received a follow up request for payment even though the inspection still had not taken place. - Clean Energy Solutions are not actually the company doing the installation. This is outsourced to Sales4Us. This is not made clear and I never knew who to get in touch with should there be any problems. - I am still waiting for them to send through the installation and operating & maintenance manuals. - Final inspection of the works is very basic. Only a quick look at the DB board, no inspection of the installation on the roof. I had to go up myself to check I'm satisfied with the installation. I would have expected a more thorough inspection of the works at completion. - I'd like to have seen more evidence that their installers are certified to install PV panels and work on an electrical installation. - Cleanup afterwards could have been better. With all the above, I am still happy with the installation and everything is working as promised. They also had the fastest turnaround time (levertijd). The "BTW teruggawe" is currently being completed.

panelen snel geplaatst

Via de nationale energie-vergelijker bij clean energy solutions uitgekomen. Het contact over de plaatsing en betaling ging via een bedrijf genaamd sales4us. De plaatsing werd gedaan door weer een ingehuurde partij, zij werken allen samen. Ik moet zeggen dat ik dat wel wat verwarrend vond, dat ik voor de zonnepanelen met verschillende partijen te maken had. Maar het gaat uiteindelijk om wat er geleverd wordt en dat is allemaal netjes volgens afspraak gegaan. 25 procent aanbetaald en binnen 2 weken na acceptatie offerte zijn de panalen gelegd. Telefonische ondersteuning gehad voor installatie app zodat ik nu kan zien hoeveel kwh per paneel opgeleverd wordt. De panelen en de micro omvormers zijn van het merk Trinsa en enphase. Topmerken op de markt. Ik kan dit/deze bedrijf(ven) aanraden, zeker gezien de snelheid waar alles geleverd wordt

Uitstekende kwaliteit en service

Na meerdere offertes opgevraagd te hebben, viel de keuze op Clean Energy Solutions. De prijs is concurrerend en de levertijd binnen 6 weken. Bij andere aanbieders moest ik meer dan twintig weken wachten totdat de panelen geplaatst zouden worden. Dan was de zomer alweer voorbij geweest en had ik niet geprofiteerd van de vele zonuren die we gehad hebben. De monteurs waren zeer beleefd en netjes.

Vriendelijk mannen , snelle gewerkt en duidelijke communicatie

Telefonische afspraken

afspraak, dat op een bepaalde afgesproken tijd teruggebeld zal worden, wordt niet altijd nagekomen. Technische nacontrole na de plaatsing van de zonnepanelen, moet zelf voor gebeld worden.

Snel en netjes

Klantgericht bedrijf; doen wat ze beloven

Prima offerte. Sneller dan verwacht panelen geplaatst. Deskundig en snel. Keurig werk geleverd.

Communicatie niet altijd duidelijk

Allereerst een taal barrière moeilijk communicatie en een duidelijke planning waar de panelen komen. Verder wel welwillendheid

Top bedrijf.

Prima bedrijf en goede communicatie. Vanaf het begin van de offerte tot en met de oplevering van de panelen zeer betrokken en de panelen zeer vakkundig en netjes geplaatst. Snelle levering en binnen een dag geplaatst. Komen hun afspraken na.

Snelle levering

Supersnelle levering van de zonnepanelen , zonder problemen gemonteerd , alleen voor de nabespreking , welke normaal 5 werkdagen na het plaatsen was afgesproken , heb ik moeten bellen voor een afspraak en is 3 weken na plaatsing van de panelen.

Goed werkende installatie.

Omdat de installatie in 3 fasen moest worden uitgevoerd, is er gebruik gemaakt van vmvk kabels en Q-cables door elkaar. De bedrading en lasdozen liggen los op het dak onder de panelen. Ik vond dat vreemd en heb navraag gedaan of dat zo hoort. Het antwoord was dat dit technisch geen probleem is, het werkt.

snel leveren en voor een prima prijs. de monteurs waren ook goed en netjes bezig

Correcte partner */ prettig zakendoen

Korte uitdrukkingen Correcte telefoon afhandeling. Afspraken worden nagekomen. Offerte/ aanbieding wordt exact gevolgd ( nakomen wat afgesproken is ) Correcte Monteurs ( leveren netjes en goed af ) Alleen de zogenaamde eind controle vindt niet plaats ?? anders 5 sterren .

Bijna alles ging soepel en vlot.

1 minpuntje. Nadat de zonnepanelen waren geïnstalleerd deed mijn vaste telefoonlijn het niet. Kostte me 60 euro om het euvel op te sporen en te herstellen. Bleek er een stekkertje verkeerd teruggeplaatst.

Snelle en goede service

Goede en duidelijke communicatie

Weinig.

Weinig.

Goede partner

Reageren vlot op vragen

Meer dan tevreden met dit bedrijf.

In mei 2021 werd ik gebeld door zo'n bedrijf dat energiecontracten verkoopt. Zij wisten me over te halen van DGB over te stappen naar Clean Energy. Mijn beste keuze ooit. Vanaf mei 2021 staan de tarieven voor vier jaar vast. Vrij snel na het begin van de oorlog in Oekraïne verhoogde DGB de tarieven, ook van de mensen met langlopende contracten (gelukkig was ik daar weg). Van Clean Energy kreeg ik snel een mail met de mededeling "contract = contract", dus mijn tarieven wijzigden niet. Elke maand krijgen we een overzicht van ons verbruik en wat de kosten zijn. Deze kan ik vergelijken met het voorschotbedrag, om te zien of ik dit moet aanpassen. In juni van dit jaar kwam de jaarafrekening en kregen we geld terug. Clean Energy wilde het maandbedrag met zo'n 30% verlagen. Ik wou dit op het oude peil houden, maar dit lukte niet via de site. Even bellen (geen wachttijd!) en het werd meteen aangepast. Prima service. Voor mij is ook belangrijk dat Clean Energy een 'groen' bedrijf is. De stroom wordt opgewekt via zonne- en windenergie en de CO2-uitstoot van het aardgas wordt gecompenseerd. Al met al voldoende redenen om nog heel lang bij deze maatschappij te blijven.

Snelle plaatsing van de zonnepanelen en de micro omvormers werden ook snel gekoppeld aan de app

Professionals die klant graag ontzorgt

Begin september zijn de zonnepanelen geplaatst, alvorens een paar weken er voor een goed gesprek gehad. Hierin hadden ze precies aan gegeven wat ze gaan doen, welkom posities de panelen komen als bedrading. De dag van plaatsing liep vlot, binnen 3 uur! Vervolgens lukte het me niet goed met app installeren, even klantservice bellen. De dag erna komt er iemand, super! Erg blij met deze ervaring.

Kan niet zeggen

Geen ervaring

Doen wat je doen moet en belooft

Beloftes nakomen en doen waar je voor staat

Over Clean Energy Solutions

Clean Energy Solutions ondersteund particulieren en ondernemers om slimmer en efficiënter om te gaan met energie. Zo dragen we samen bij aan een duurzamer verbruik voor de wereld van morgen.