OOQE watch cs pro ervaring

Het is een zeer mooie smartwatch, ziet er strak uit en kan gedragen worden met de meeste outfits. Het is een dun model, voelt ook prettig aan de pols. Het is makkelijk in gebruik. In tegenstelling tot veel smartwatches tegenwoordig is het gewoon Nederlandstalig. De apps en beschrijvingen zijn in grote letters wat de leesbaarheid ook wat prettiger maakt. Het is ideaal voor mensen die hun gezondheid willen bijhouden, sporters, maar ook gewoon mensen die hun telefoon wat minder vaak willen vasthouden. Je krijgt er namelijk al je berichten, oproepen etc. binnen. Qua prijs is het niet de duurste maar ook niet goedkoopste. Goed is goed en deze is van prima kwaliteit.

Hoogwaardige powerbank!

Ik ben zeer tevreden over de Ooqe PowerCharge 3...Het doet echt wat het belooft. De belangrijkste pluspunt is dat het daadwerkelijk meerdere apparaten snel kan opladen! Dit beweren de meeste powerbanks te kunnen maar dat gaat gewoon niet...

Must have portable speaker, de OOQE PRO S9

Design: Strak, mooi afgewerkt, stevig, voelbaar stevige bouwkwaliteit. Ervaring: Ik heb veel bluetooth speakers uitgeprobeerd in het verleden, van topmerken tot aan onbekende merken toe. De PRO S9 steekt er qua audio kwaliteit bovenuit. Qua prijs kwaliteit verhouding is het voor mij de beste speaker. Batterijduur is minimaal 15 uur. Dit is ook beter dan andere speakers die ik heb mogen gebruiken. Samengevat is het een zeer goede speaker met veel pluspunten voor een betaalbare prijs.

Smartwatch

Ik heb de ooqe watch cs pro gekocht en vind het een mooie smartwatch. Makkelijk te bedienen zowel met op de watch zelf als op je smartphone. Veel mogelijkheden op gebied van health, sport en stress. Verder mooie scherm en soepele touch screen.

Slecht geluid

Ik heb OOQE pro 9 earpods aangeschaft. Het geluid is ronduit slecht, blikkerig en weinig bas. Bovendien is het geluid niet aan te passen. Voor mij een miskoop.

Hallo Hein, Bedankt voor je bericht. Dat is niet de bedoeling. Zou je een bericht kunnen sturen naar [email protected]? Dan helpen wij je graag verder! Met vriendelijke groet, OOQE Team

Zeer degelijke koptelefoon

Zeer tevreden met de HX9 koptelefoon. Past perfect, valt niet uit mijn hoofd tijdens het sporten en de oorschelpen kleven niet. De kwaliteit van de muziek is erg goed. De koptelefoon is handig inklapbaar en ziet er mooi strak uit. Je kunt het met alles wat bluetooth heeft verbinden en de kwaliteit van het geluid is op alle apparaten goed. Het krijgt punt aftrek voor de prijs van 119,95. Vind het toch iets te duur.

oordopjes de kleinste passen echt niet in je oor

Weet niet niet of het product goed is kunnen wehier iets aan doen?? Type pro X 9 met vr gr

Hallo Nico, Bedankt voor je bericht. Hoogstwaarschijnlijk komt dit door het niet correct indoen van de oordopjes, want de kleinste maat zou moeten passen. Wij hebben je al een email gestuurd met instructies en zien je reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, OOQE Team

Prachtige smartwatch OOQE Watch Pro 6

Het ziet er prachtig uit, heeft veel opties waar je dan ook echt wat aan hebt. Er zitten talloze wijzerplaten op waaruit je kunt kiezen. De metingen op het gebied van gezondheid en sport verlopen soepel. Alle meldingen die je op je telefoon kan binnen krijgen kan ook op de smartwatch. Heel gebruiksvriendelijk. Batterij gaat soms minder mee, maar verder heb ik er niet al teveel last van.

Onder de indruk

Ik ben onder de indruk van de mogelijkheden en design van de Watch cs pro. Het heeft een fijn besturingssysteem en hapert nooit wanneer je het aan het vegen bent. Je kunt je gezondheid monitoren maar ook doelen opstellen op het gebied van gewicht en sport. Op deze manier werkt het ook motiverend. Verder krijg je alle gewenste berichten binnen. Je kunt het ook gebruiken om audio af te spelen of juist audio op andere apparaten te besturen. Het maakt sommige dingen gewoon wat makkelijker.

Strak design/dik geluid/OOQE PRO S9

Sick design met een zeer krachtig en dik geluid. Ik heb de OOQE PRO S9 nu al een aantal dagen staan en ben er heel blij mee. Bij hardere geluiden blijft de zuiverheid in het geluid aanwezig. De basradiatoren doen wat ze moeten doen en geven een lekkere niet vervormede bas. De speelduur is met 20 uur erg lang, wat erg scheelt. Je kunt hem echt overal kwijt, ook qua design, het ziet er gewoon erg mooi uit.

Solide powerbank, snel en veel vermogen

Ik heb het hoogste van de powerbank serie gekozen, de OOQE powercharge 3. In de eerste instantie vond ik hem best zwaar, maar aan de andere kant ook stevig en solide. De USB C aansluiting en andere USB aansluitingen laden allemaal snel op. Bij mijn vorige powerbanks werkte een poort snel wanneer je meerdere apparaat ging opladen. Deze laadt alle apparaten snel op. Ik heb gelezen dat het ook grotere apparaten kan opladen. Dit heb ik nog niet getest, maar dat ga ik binnenkort ook doen.

Zeer goede smartwatch

De watch cs pro heeft veel apps en functies die handig zijn voor dagelijks gebruik. Een grote selectie aan apps die de gezondheid meten en bijhouden bijvoorbeeld. Je kunt de uiterlijk en wijzerplaat ook gemakkelijk veranderen. Er zitten zowel klassieke als moderne wijzerplaten bij die er echt leuk uitzien. Ik krijg vaak complimenten voor de uiterlijk en ik vind hem er zelf ook echt leuk uitzien.

Zeer mooie smartwatch van Ooqe

Erg mooie ronde smartwatch. Het heeft adequate functies. Gezondheid, dagelijks aantal stappen, sporten, bellen, berichten lezen en bijhouden en nog veel meer. Het bandje zit fijn en zacht. Ik ben tevreden en kan het iedereen aanraden.

Prima draadloze koptelefoon

Ik twijfelde tussen de PRO HX7 en PRO HX9 koptelefoons. Uiteindelijk ben ik toch voor de wat duurdere model PRO HX9 gegaan. Mijn bevindingen: Prima koptelefoon, fraai ontwerp, scherp geluid en handige features zoals bellen, spraakbediening en automatische synchronisatie voor het bekijken van tv en ander beeldmateriaal. Qua volume heeft het heel veel pit. Je kunt zo hoog als je maar wilt. De draadloze verbinding is ook goed. Wanneer ik de koptelefoon aanzet is het meteen verbonden met mijn telefoon.

Service van topklasse

De hartslagmeter van mijn net aangeschafte OOQE CS PRO watch werkte niet. Dus maar contact opgenomen met (Alex van) OOQE. Snelle reactie maar desondanks de gegeven instructie werkte de hartslagmeter nog steeds niet en de watch kreeg nog een paar rare kuren. Zonder enige discussie kreeg ik een nieuw exemplaar toegestuurd. Kijk…dat noem ik nou service van topklasse. Het is overigens een heel mooi horloge met tal van functies.

Draadloze oplader doet het goed, maar wel traag

Ik heb de QCharge draadloze oplader van OOQE al een week in bezit. Hij doet het prima voor mijn apparaten en het wordt eigenlijk altijd wel goed opgeladen. Het duurt alleen zo lang! Gezien de prijs vind ik het toch wel een goede aankoop. De plus en pro modellen hebben een snellaad functie staat er, maar zijn dan ook meteen een stuk duurder.

Koptelefoon (pro HX9), fijne koptelefoon, stevig, wel duur

Heel tevreden. Goede klanken, bas komt er zuiver en mooi uit. Stevig materiaal, makkelijk in te stellen voor de juiste pasvorm. Niet alleen voor muziek, maar ook voor het bekijken van film en video's is het erg fijn. Met een prijskaartje van €120 is het zeker niet de goedkoopste. Vind het toch wel een beetje prijzig. Ik moet er wel bij zeggen dat ik hiervoor goedkopere koptelefoons heb gehad. Je hoort het verschil in geluidskwaliteit duidelijk. Deze koptelefoon zit ook veel fijner. Meegeleverde AUX kabel is wel een beetje kort. Ik gebruik het wel altijd met bluetooth en zelden met apparaten met een AUX ingang.

prima ervaring met de oordopjes

Geweldige oortjes, de ooqe flow pro. Functies, de oortjes, de case zijn ronduit topkwaliteit. De batterijduur is uitstekend. Het verschilt wel per luistermodus. Met ANC modus aan gaat het minder lang mee dan bijvoorbeeld music mode of transparantie modus. Naast het product zelf krijg je ook extra maat oordopjes erbij. Dit is erg fijn als je bovengemiddeld kleine of grote oren hebt. Het magnetische sluitingssysteem is handig. Je bent verbonden wanneer de case opent en de verbinding verbreekt automatisch wanneer je het klepje sluit. Ik vond de handleiding wel beperkt. Het is wel redelijk makkelijk in gebruik.

Koptelefoon Review (OOQE PRO HX9)

Draagcomfort is ideaal. Je kunt het letterlijk uren dragen zonder dat het pijn gaat doen of oncomfortabel gaat zitten. Geluid is helder. Geen ruis en ook geen dof geluid, maar juist zeer levendig met duidelijke hoge en lage tonen. Qua batterijduur is het ook goed. Ik hoeft het maar 1 keer in 2 weken tijd op te laden. Hierbij gebruik ik het dan ook dagelijks. De Noise Cancelling is niet aan of uit te zetten zoals bij Active Noise Cancelling. Het is een isolatie systeem dat harde geluiden buiten houdt. Dit heeft zo zijn voor en nadelen. Nadeel is dat het niet zo goed geluid buiten houd als geavanceerde ANC systemen. Voordeel is dat het geluidskwaliteit niet wordt belemmerd. Hiervoor had ik een koptelefoon met ANC waarbij je echt ruis hoorde in ANC modus. Echt irritant. Kortom een zeer goede koptelefoon op de meeste fronten en een echte aanrader.

Zeer veel functies

Ik heb de OOQE watch CS pro nu al 2 weken in bezit. Mijn eerste indruk was dat het een zeer mooi ogende smartwatch is. Na de smartwatch een paar dagen gedragen te hebben, had ik de meeste functies wel onder de knie. Je hebt een hoop mogelijkheden op het gebied van gezondheid, sport, oproepen en berichten ontvangen etc. Wat deze smartwatch voor mij bijzonder maakt is dat het zo mooi oogt als een mooie normale horloge en de functies van een volwaardige dure smartwatch heeft. Een klein minpuntje is dat wanneer ik de functies vaak gebruik, de batterij niet zo lang meegaat.

Mooi geluid, mooi design koptelefoon PRO HX9

De koptelefoon werkt boven verwachting goed. De oorschelpen zitten perfect en zijn zacht. Ook geschikt om langdurig op te doen. Batterij gaat lang mee. Knopjes zitten op de juiste plekken. Telefoongesprekken gaan ook redelijk goed.

oordopjes

Helaas werkte eerste setje niet naar behoren: werd binnen 24 uur keurig en snel opgelost. Nu uitermate tevreden met zowel service alsook met prijs/kwaliteits verhouding

POWERCHARGE 3 POWERBANK

Goede powerbank. Opladen gaat snel, zelfs voor een powerbank met snellaadfunctie. Handig dat je grote apparaten probleemloos kunt opladen. Verder mooi carbon fiber uiterlijk en stevig gebouwd. Nadeel: Behoorlijk duur voor een powerbank!

Goed!

De OOQE CS PRO heeft een goede pasvorm en is een prima gadget. Het geeft net even dat extra motivatie wat je nodig hebt om meer te gaan bewegen. Doelen instellen en behalen is bevredigend. Het zorgt er bovendien ook voor dat je minder je telefoon nodig hebt. Je kunt aangeven wat je wilt ontvangen op de smartwatch. Ook kun je bellen, weerbericht inzien, foto's maken, spelletjes spelen etc.

CS PRO Smartwatch beoordeling

Ik ben van een andere OOQE smartwatch overgestapt naar de OOQE Watch Cs Pro. Ik ben erg verrast van de vele extra opties en mogelijkheden. Het gemakt van gebruik is eigenlijk hetzelfde als mijn vorige smartwatch. Lekker makkelijk te bedienen en erg duidelijk. Accuduur is prima. Uiterlijk en draagcomfort spreken mij ook erg aan.

Over OOQE

OOQE is een Nederlands bedrijf dat momenteel in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Engeland actief is. We spreken dezelfde taal en zijn altijd bereikbaar. De service van OOQE is persoonlijk. Je krijgt altijd binnen 24 uur antwoord op jou vragen en we lossen elk probleem op. We zijn als bedrijf rechtstreeks betrokken bij het design, marketing en productie van onze producten. De productieproces wordt gecontroleerd door OOQE. Hierdoor kunnen we een hoge kwaliteit waarborgen en jou problemen snel oplossen. Wij staan garant voor de kwaliteit van onze producten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.