prima service

ik had een nieuwe ooqe pro 9 besteld helaas was er iets met de oplaad batterij van het linker oortje wat foto's doorgestuurd naar de service balie die het probleem aangaven Mooie nette mail terug gekregen van Alex en meteen een nieuwe opgestuurd gekregen. Prima service zonder allerlei poespas Thanks Alex

Prima ervaring met de cs pro smartwatch

Ik heb de Ooqe sc pro smartwatch nu al bijna 3 maanden en ik ben er erg blij mee. De metingen worden netjes bijgehouden (hartslag, bloeddruk, slaap etc.). Erg fijne app met overzichtelijke resultaten. Batterijduur en comfort zijn ook goed. Als je een alternatief voor de wat duurdere merken wilt, maar genoeg functies, dan is dit zeker een goede keuze.

powerbank met veel kracht

Powercharge3: Goede powerbank die snel je telefoon oplaad. Je kunt opladen via normale USB of USB C. Ik kan tot wel 9 keer mijn telefoon opladen. Zeer tevreden, top.

Supersnelle naverkoop

Na melding van defect reeds volgende dag reactie van dienst naverkoop. Ik kreeg onmiddelijk een nieuwe smartwatch toegezonden. Als dat geen service is! Zeer aan te bevelen.

ervaring met de flow pro

Na het kopen van een tiental oordopjes die snel stuk gingen en een dof geluid gaven heb ik de ooqe flow pro gekocht. Ik kan gerust zeggen dat het een top systeem is. Het geluid is niet dof maar juist heel levendig. Het opladen gaat ook erg snel en de batterijduur is erg lang. Ze blijven ook goed zitten. Je kunt lawaai in de omgeving ook wegdoen. Ik ben zeer blij.

Waardeloos

Noice cancelling werkt niet en de microfoon doet het ook niet goed. Kortom zwaar teleurgesteld.

Premium klasse oordopjes

Nadat ik de OOQE FLOW PRO had ontvangen had ik meteen een positief indruk. Verpakking is luxe afgewerkt en de oplaadcase ziet er goed uit. Het materiaal voelt goed aan. Het geluid zit zeker goed. De bass is goed hoorbaar en het klinkt lekker vol. Zeker wel 5 sterren waard.

Powercharge 3 (20000mah) is een aanradertje

De powerbank zelf is net zo snel als de levering! Keurig snel aangekomen in een mooi verpakt design doosje. Het ziet er mooi uit en heeft carbon fiber patroontjes. De capaciteit is ruim voldoende om zowel mijn mobiel (iphone) als tablet (iPad) op te laden. Sterker nog hij kan ze beide tegelijkertijd opladen en nog blijft de oplaadsnelheid erg snel. Ik ben zeer blij met het product en kan het gerust aanraden.

Koptelefoon van goede kwaliteit (pro hx9)

De positieve punten van de koptelefoon pro hx9: - Comfort van dragen - Geluid is ruisvrij en zuiver - De kussens op de koptelefoon zitten lekker - De pasvorm is instelbaar en goed - Ook te gebruiken met tv, geen vertraging tussen beeld en geluid - Batterijduur is lang Negatief: - Meegeleverde AUX kabeltje is kort

PRO HX9 - koptelefoon beoordeling

Het is een fantastische koptelefoon. Het geluid is mooi zuiver en diep. De bediening is makkelijk. Het hapert niet en reageert goed. Het design en vooral de kleur is mooi. Beetje mat, het ziet er gewoon degelijk uit. Ik vind de pasvorm ook prima. Je kunt het gewoon instellen zodat het bij je past. Enige nadeel is dat het bij langdurig gebruik een beetje benauwd kan worden bij je oren. Dit heeft te maken met de goede isolatie. Deze heeft ook natuurlijk voordelen. Zoals het dempen van geluid. Maar goed, ben erg tevreden, het overstijgt mijn verwachting zelfs.

Erg tevreden!

Sinds 6 dagen in het bezit van een OOQE Watch CS pro. Ik ben erg tevreden. Ik heb het handboekje niet eens gelezen en wist al meteen hoe het werkte. De wijzerplaten die erop staan en die je via de app kunt uploaden zijn mooi en je hebt ook veel keuze. Sommige wijzerplaten geven al gelijk informatie over bepaalde gezondheid metingen, het aantal stappen etc. Je krijgt alle informatie die je maar zelf wilt op het horloge. Zo kun je bijvoorbeeld nieuwsberichten, e-mails, whatsapp berichten op het horloge ontvangen. Je kunt het ook uitzetten dan komen ze niet door. Hetzelfde geldt voor bellen. Je kunt op het horloge bellen en gebeld worden of dit juist uitzetten. Hiervoor heb ik een paar smartwatches van andere merken besteld en retour gestuurd, omdat het of te ingewikkeld was of niet in het Nederlands was. Deze is perfect!

Ik heb een OOQE PRO X9, een OOQE PRO S9 en een OOQE WATCH CS PRO. Wat een mooie producten van top kwaliteit. De service is super. Alex, bedankt!

Pro Hx9 koptelefoon van ooqe

Heerlijke koptelefoon die comfortabel zit rondom de oren. Het geluid is boven mijn verwachting. Het is zuiver en niet storend. Ook kan de volume erg hard. De connectiviteit met bluetooth is goed. Als je het opstart dan vind hij je telefoon automatisch en hoef je verder niks zelf te doen. Batterijduur is goed, maar ik red de aangegeven uren vaak niet.

Onbetrouwbare en waardeloze metingen

Ik heb de Watch Pro 6 nu 1 week. Gekocht via de Limburger. De metingen zijn waardeloos. - Slaaptracker gaat gewoon door als je aan het werk bent - Hartslag van 138 (oplopend) bij het lezen van een boek - Calorieverbruik bij wandelen / fietsen klopt niet - Geen instelling van staplengte mogelijk - Gaat uit van gemiddelde waardes. Helaas ben ik geen gemiddelde. Wat is er wel goed. Datum en tijd worden goed weergegeven. Wat mij betreft een miskoop die direct retour kan.

OOQE watch cs pro ervaring

Het is een zeer mooie smartwatch, ziet er strak uit en kan gedragen worden met de meeste outfits. Het is een dun model, voelt ook prettig aan de pols. Het is makkelijk in gebruik. In tegenstelling tot veel smartwatches tegenwoordig is het gewoon Nederlandstalig. De apps en beschrijvingen zijn in grote letters wat de leesbaarheid ook wat prettiger maakt. Het is ideaal voor mensen die hun gezondheid willen bijhouden, sporters, maar ook gewoon mensen die hun telefoon wat minder vaak willen vasthouden. Je krijgt er namelijk al je berichten, oproepen etc. binnen. Qua prijs is het niet de duurste maar ook niet goedkoopste. Goed is goed en deze is van prima kwaliteit.

Hoogwaardige powerbank!

Ik ben zeer tevreden over de Ooqe PowerCharge 3...Het doet echt wat het belooft. De belangrijkste pluspunt is dat het daadwerkelijk meerdere apparaten snel kan opladen! Dit beweren de meeste powerbanks te kunnen maar dat gaat gewoon niet...

Must have portable speaker, de OOQE PRO S9

Design: Strak, mooi afgewerkt, stevig, voelbaar stevige bouwkwaliteit. Ervaring: Ik heb veel bluetooth speakers uitgeprobeerd in het verleden, van topmerken tot aan onbekende merken toe. De PRO S9 steekt er qua audio kwaliteit bovenuit. Qua prijs kwaliteit verhouding is het voor mij de beste speaker. Batterijduur is minimaal 15 uur. Dit is ook beter dan andere speakers die ik heb mogen gebruiken. Samengevat is het een zeer goede speaker met veel pluspunten voor een betaalbare prijs.

Smartwatch

Ik heb de ooqe watch cs pro gekocht en vind het een mooie smartwatch. Makkelijk te bedienen zowel met op de watch zelf als op je smartphone. Veel mogelijkheden op gebied van health, sport en stress. Verder mooie scherm en soepele touch screen.

Slecht geluid

Ik heb OOQE pro 9 earpods aangeschaft. Het geluid is ronduit slecht, blikkerig en weinig bas. Bovendien is het geluid niet aan te passen. Voor mij een miskoop.

Hallo Hein, Bedankt voor je bericht. Dat is niet de bedoeling. Zou je een bericht kunnen sturen naar [email protected]? Dan helpen wij je graag verder! Met vriendelijke groet, OOQE Team

Zeer degelijke koptelefoon

Zeer tevreden met de HX9 koptelefoon. Past perfect, valt niet uit mijn hoofd tijdens het sporten en de oorschelpen kleven niet. De kwaliteit van de muziek is erg goed. De koptelefoon is handig inklapbaar en ziet er mooi strak uit. Je kunt het met alles wat bluetooth heeft verbinden en de kwaliteit van het geluid is op alle apparaten goed. Het krijgt punt aftrek voor de prijs van 119,95. Vind het toch iets te duur.

oordopjes de kleinste passen echt niet in je oor

Weet niet niet of het product goed is kunnen wehier iets aan doen?? Type pro X 9 met vr gr

Hallo Nico, Bedankt voor je bericht. Hoogstwaarschijnlijk komt dit door het niet correct indoen van de oordopjes, want de kleinste maat zou moeten passen. Wij hebben je al een email gestuurd met instructies en zien je reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, OOQE Team

Prachtige smartwatch OOQE Watch Pro 6

Het ziet er prachtig uit, heeft veel opties waar je dan ook echt wat aan hebt. Er zitten talloze wijzerplaten op waaruit je kunt kiezen. De metingen op het gebied van gezondheid en sport verlopen soepel. Alle meldingen die je op je telefoon kan binnen krijgen kan ook op de smartwatch. Heel gebruiksvriendelijk. Batterij gaat soms minder mee, maar verder heb ik er niet al teveel last van.

Onder de indruk

Ik ben onder de indruk van de mogelijkheden en design van de Watch cs pro. Het heeft een fijn besturingssysteem en hapert nooit wanneer je het aan het vegen bent. Je kunt je gezondheid monitoren maar ook doelen opstellen op het gebied van gewicht en sport. Op deze manier werkt het ook motiverend. Verder krijg je alle gewenste berichten binnen. Je kunt het ook gebruiken om audio af te spelen of juist audio op andere apparaten te besturen. Het maakt sommige dingen gewoon wat makkelijker.

Strak design/dik geluid/OOQE PRO S9

Sick design met een zeer krachtig en dik geluid. Ik heb de OOQE PRO S9 nu al een aantal dagen staan en ben er heel blij mee. Bij hardere geluiden blijft de zuiverheid in het geluid aanwezig. De basradiatoren doen wat ze moeten doen en geven een lekkere niet vervormede bas. De speelduur is met 20 uur erg lang, wat erg scheelt. Je kunt hem echt overal kwijt, ook qua design, het ziet er gewoon erg mooi uit.

Solide powerbank, snel en veel vermogen

Ik heb het hoogste van de powerbank serie gekozen, de OOQE powercharge 3. In de eerste instantie vond ik hem best zwaar, maar aan de andere kant ook stevig en solide. De USB C aansluiting en andere USB aansluitingen laden allemaal snel op. Bij mijn vorige powerbanks werkte een poort snel wanneer je meerdere apparaat ging opladen. Deze laadt alle apparaten snel op. Ik heb gelezen dat het ook grotere apparaten kan opladen. Dit heb ik nog niet getest, maar dat ga ik binnenkort ook doen.

Over OOQE

OOQE is een Nederlands bedrijf dat momenteel in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Engeland actief is. We spreken dezelfde taal en zijn altijd bereikbaar. De service van OOQE is persoonlijk. Je krijgt altijd binnen 24 uur antwoord op jou vragen en we lossen elk probleem op. We zijn als bedrijf rechtstreeks betrokken bij het design, marketing en productie van onze producten. De productieproces wordt gecontroleerd door OOQE. Hierdoor kunnen we een hoge kwaliteit waarborgen en jou problemen snel oplossen. Wij staan garant voor de kwaliteit van onze producten.