Geweldige product !

We zijn super blij met de schuifdeur die jullie geplaatst hebben ! Prettige communicatie en ook de monteur werkte netjes en was vriendelijk! We zijn helemaal tevreden!

Goede service, klantvriendelijk en heel netjes geplaatst

Goede service, klantvriendelijk en heel netjes geplaatst.

Klant is hier inderdaad Koning

Zeer goed geholpen op de showroom zonder al te veel verkooppraatjes maar gewoon zoals je het wenst.....! Lekker ontzorgend want ze hebben alles in eigen huis dus ook je deurgat bouwkundig aanpassen. Zeer nette monteur(s) die vakkundig zijn werk doet. Groet, een zeer tevreden klant.

Mooie deur, goede service

Goede service, duidelijk in afspraken, snelle levering. Gewoon een goed bedrijf met goede service, een mooi product tegen een goede prijs. Voor ons gewoon een top bedrijf.

Super bedrijf en product en hele goede service.

Wij zijn heel blij met de deur Staat geweldig! Een aanwinst voor ons woongenot! Hele vriendelijke en kundige mensen, houden je erg goed op de hoogte over het moment van levering. Pluim voor de Arnoud de monteur die bij ons de deur heeft geplaatst. Keurig, gezellig en heeft keihard gewerkt

Ambachtelijk vakwerk in de puurste vorm!

Had al eerder een mooie stalen deur laten plaatsen. Ter verfraaiing nog een deur aangeschaft. Opnieuw geconfronteerd met het uitstekende ambachtelijke vakwerk van het Dibbet Doors team. Niet verder kijken, koop hier je deur met een prijs kwaliteitsverhouding van een 10!

Prachtige deur, top service

Goeie service. Eerst een offerte op gevraagd en daarna kwamen ze inmeten. Na het inmeten ging de deur in productie, en werd niet veel later vakkundig gemonteerd. Prachtig resultaat

Fantastisch maatwerk!

Onze zwartstalen deur is nog mooier geworden dan we vooraf konden bedenken. Wat een prachtig staaltje vakmanschap, zeer strak ingemeten en netjes gemonteerd. Kundig en vriendelijk personeel zowel in de binnen- als buitendienst. Klasse!

Topdeur, goed geadviseerd en geplaatst

X

Uistekend vakmanschap

Zowel het gesprek op kantoor in Barneveld met goede advisering, het opmeten vooraf waarin het een en ander werd doorgesproken als het daadwerkelijk uitvoeren en installeren van deur en trapleuningen verdienen niets dan lof. Vandaar een terechte dikke 10 score

Zeer tevreden!!

Vakkundige montage, oog voor detail. Voor aanvang vloer keurig afgedekt en daarna alles opgeruimd! Ook de trapleuningen zijn netjes gemonteerd goede afstemming over de hoogte. Gaten van oude leuning dicht gemaakt door Daniel, prima service!

Betrokken en vlotte levering van onze op maat gemaakte glazen deuren

Dibbet Doors levert mooi en kwalitatief hoogwaardig maatwerk. Ze communiceren vlot en accuraat. Ze werken met mooie materialen, leveren kwaliteit en goede service. Een bij oplevering cadeau gegeven emmertje met onderhoudsinstructie en schoonmaakdoeken was de kers op de taart. Ze doen net dat stapje meer om goed werk af te leveren.

Netjes en vakkundig gemonteerd.

Prima begeleiding. Vriendelijke en correcte afhandeling.

Dibbet geeft je het gevoel dat de klant koning is.

Gemaakte afspraken worden netjes afgehandeld en je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang van het bestelde product. Alle medewerkers zijn vriendelijk en denken mee. Een Bedrijf die ik van harte kan aanbevelen.

Mooi stukje vakwerk

We hebben helemaal een andere woonkamer, WC en gangkamer(s) gekregen. Zeer te vrede. Van a tot z zeer vriendelijke behandeld. Moment van in meten en plaatsing was ook snel geregeld, dit is knap om dat het echt maat werk is.

Super bedrijf

In de showroom wordt je netjes geholpen komen afspraken na en alles wordt zeer netjes afgewerkt.

prachtig produkt en goede service

Het is een plaatje om te zien en als de deuren nadien zijn gemonteerd is het nog steeds zo. De persoonlijke benadering bij de keuze en het nadien aan de orde zijnde voorbereidings- en montage proces straalde niet alleen vakmanschap maar ook kwaliteit uit. Blij dat wij destijds de rit naar Barneveld hebben ondernomen. Bedankt Jan, Maria en Arnout

Vakmanschap, snelle service en een hele nette plaatsing

Ondanks een aantal probleempjes die de specialist die de deur heeft geplaatst heeft ondervonden heeft hij het tot in precisie weten te plaatsen. We zijn erg tevreden! Ook met de leveringstijd! Heel blij dat we uiteindelijk met Dibbetdoors in zee zijn gegaan.

Super geholpen!

Van opname tot installatie, Dibbet Doors is de leverancier voor de stalen deur van je dromen.

Erg goed advies en ze denken goed mee in mogelijkheden

We hebben een grote schuifwand laten plaatsen die ook in zijn geheel naar de zijkant te plaatsen moest zijn. Ook wilden we geen geleider op de vloer. |Het systeem zoals hij bij ons geplaats is was nog nooit zo gemaakt, maar na overleg en inmeten door de monteur is er een hele mooie wand gekomen. precies zoals wij hem wilde hebben.

Mooie deur

Prima geleverd en schitterende deur die de kamer doet opfrissen

Kwaliteit, Service, Persoonlijk, meer dan wij verwachten.

Fijne ervaring met dit bedrijf. Geen vraag was teveel. Onze binnen- en buitendeuren zijn prachtig geworden. Nu al erg veel plezier van. Wij raden dit vakkundige bedrijf zeker aan.