Great product, easy to work with

it was a good experience and delivered on time.

• Would you recommend us? Yes

Fantastisch resultaat

Wij waren ook onder de indruk van de vakmanschap van de monteur, die beide binnendeuren kwam monteren.

Fantastisch resultaat

Bekwaam, vakkundig en betrokken team

Taatsdeur, schuifdeur en kozijn zijn tot zeer grote tevredenheid geplaatst. Nog niet eerder zo’n vakkundige, netjes werkende monteur over de vloer gehad. En hij legde alles mi duidelijk uit aan jongeman die voor het eerst mee was naar montage bij klant. Alles na plaatsing netjes opgeruimd. Complimenten ook voor het team dat mee heeft gedacht met oplossingen.

top prima gegaan

was het wachten meer dan waard

Netjes, vlot en correct verzorgt van offerte t/m plaatsing. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

Waardevol

Bij de bouw van ons huis zijn wij langs geweest bij Dibbets in Barneveld. Niet alleen aardig maar vooral vakkundig geholpen. Dubbele taatsdeuren en twee enkele deuren besteld. Een bijzondere coating in de kleur messing/goud. Het inmeten gebeurde heel zorgvuldig. Gisteren (30-09-2022) zijn onze gouden deuren geplaatst. Het resultaat is schitteren. De monteurs Deni en Filip zijn vakmensen. Zijn niet tevreden voordat alles perfect hangt en functioneert. Dat bleek nog best n klusje, hoewel wij een nieuw gebouwd huis hebben waren niet alle muren en vloeren recht of gelijk. Deni en Filip lossen dit echter uitstekend op! De deuren van @dibbetdoors zijn top, ook de prijs en de efficiënte service. De communicatie hebben zij erg goed in orde. Wij hebben n plaatje in Vreeland.

Mooie deur, prima service

Dibbet Doors heeft in mijn huis een stalen binnendeur geplaatst. Advies over keuze voor een deur, opmeten en plaatsen verliepen naar tevredenheid. Het duurde enkele maanden vanaf keuze voor een deur tot en met het plaatsen hiervan, wat begrijpelijk is gezien de deur op maat werd gemaakt. De deur en service was redelijk prijzig, maar niet duurder dan bij andere aanbieders. Ik beveel Dibbet Doors van harte aan mocht u overwegen een deur of dergelijk product te laten plaatsen.

Ziet er keurig uit

Keurig gemonteerd, Werkt fijn.

Kwalitatief top bedrijf

Wat een top bedrijf. Ze leveren mooie spullen van top kwaliteit. Tevens zijn ze flexibel en denken met je mee.

Afspraak is afspraak

Mijn ervaring met Dibbet Doors zijn positief, komen afspraken na en mooi product geleverd .

Netjes gewerkt ziet er super strak uit

Goede professionele mensen bij Dibbet Doors

Paar dagen terug kwamen 2 man van Dibbet Doors onze taatsdeur plaatsen. Ze namen de tijd en werkte heel netjes. Met als eind resultaat een prachtige taatsdeur.

Wij zijn meer dan tevreden vanwege de uitstekende service, en het pro a tief meedenken. enken mee

In de showroom, die zowiezo het bekijken meer dagwaarde is, heel hartelijk ontvangen. Dibbet nam de tijd voor ons, dacht goed mee over de mogelijkheden en ontzorgt vanAtotZ. Hele fijne contacten, vlot, professioneel. De 2 deuren zijn prachtig. Volgende keer weer naar jullie!!

Perfect!

Vanaf de bestelling tot aan het inmeten en het vakkundig zetten van de mooie taatsdeuren verliep alles perfect (dank je wel Daniel en collega!) en het resultaat ziet er echt prachtig uit! Iedereen vindt het hier bij ons thuis in Duitsland echt geweldig mooi. We zijn superblij met de prachtige taatsdeuren!

Perfect!

De heren hebben vandaag bij ons de deuren geïnstalleerd, vakkundig, en werken erg netjes. Kortom perfect!

Keurig opgeleverd

De heren waren netjes, werkten keurig en het resultaat is precies wat we hadden verwacht.

Al bij de eerste ontmoeting in Barneveld was het zeer plezierig. Daarna een paar keer met klantenservice gesproken. Heel erg vriendelijk en punctueel. Als er wordt gezegd we bellen terug dan gebeurde dat ook. Elders wel eens anders meegemaakt. De uitvoering van de werkzaamheden werden keurig uitgevoerd. Het kostte wat meer tijd door een klein verschil van meting. Het was een extra inspanning van de installateur. Kortom heel tevreden.

top kwaliteit

Dibbet Doors levert pracht kwaliteit. zijn dik tevreden over alles wat ze tot nog toe geleverd hebben. Taats deur, trapleuning, bed, en straks de trap bekleding. kan Dibbet zeker bij iedereen aan bevelen