Goede service en klantvriendelijke Maria vooraf! En de man (even zijn naam kwijt) die het plaatste dacht ook goed mee ! Resultaat naar volle tevredenheid

Spijt hebben is geen optie

Wij hebben voor schuifdeuren gekozen omdat we dat mooi vinden. Door toeval zijn we bij Dibbets terecht gekomen. Vakmensen! Meedenken door verkoop en de plaatsing is super verlopen. Wat ons betreft: deurenleverancier 2.0

Gewoon erg goed. Goede afspraken en alles netjes op tijd. Top

Gewoon goede afspraken en goede service

Afspraak=afspraak

Mooi product, keurig gemonteerd. Helaas is er na het inmeten en bij het produceren iets fout gegaan waardoor het eea niet helemaal correct gemonteerd kon worden. Na één telefoontje zonder enige discussie adequaat opgelost. Er is hierbij een heel kozijn vervangen in plaats van een halve oplossing. Dit ondank de aanzienlijke kosten die dat voor Dibbet meenam. Dit onder het mom van de medewerkster "onze klanten moeten tevreden zijn". We hebben een goede keus gemaakt door met Dibbet in zee te gaan!

Zeer positief correct en goed

Zeer positief

Mooier dan we ons konden voorstellen

Wij hebben 2 taatsdeuren in onze woonkamer laten plaatsen. Waar we in het begin dachten dat die deuren niet bij ons zouden kunnen heeft Dibbet ons ECHT van A tot Z meegenomen en het voor mekaar gekregen. Waar andere partijen enkel deuren leveren en waarbij je naar allerlei klusjesmannen op zoek moet gaan. Waren wij op zoek naar een partner die met ons meedacht en ons zouden ontzorgen. Nou dat is gelukt. Alles is werkelijk uit handen genomen en het resultaat is te mooi om waar te zijn. Wij zijn zo blij. Bedankt Dibbet.

Goede kwaliteit, strak design en meedenkende monteurs.

Als eerste was mijn klus niet de makkelijkste. Dat werd nog maar eens bevestigd bij het plaatsen van de deur met zijlicht. Door een enthousiaste en meedenkende monteur staat de deur perfect! De monteur was zo gemotiveerd en gepassioneerd aan het werk dat hij koste wat het kost ook de deur op zijn mooist wilde plaatsen. Hij diende hiervoor wat creatief te zijn. Maar het resultaat mag er zijn! Ik wil nog 3 deuren vervangen en dan kom ik zeker bij Dibbet Doors terug. Zij hebben mijn vertrouwen op een mooi resultaat gewonnen.

Snel, vakkundig en voor een prima prijs!

Gisteren is onze stalen deuren wand geplaatst. We zijn zeer tevreden over het resultaat! Enerzijds hadden we verzocht of het lukte voor de bouwvak, en ja hoor, geregeld! Daarnaast is het zeer vakkundig geplaatst. Vooraf was al bekend dat het een dag werk was en de monteur ging niet eerder weg dan het af was (‘s avonds 8 uur). De wand staat werkelijk prachtig en geeft een exclusieve uitstraling aan onze grote woonkamer/keuken.

Goeie service top team vakkundig personeel!!!

Goeie en vriendelijke ontvangst in Barneveld op kantoor aldaar . Er werd goed met ons meegedacht en ons goed geadviseerd Er kwamen monteurs inmeten en een paar weken later plaatsen De monteurs zeer vriendelijk , vakkundig en werken zeer netjes en nauwkeurig ruimen alles netjes op Geen rommel of troep achterlatend Top !!!!! Krijg van al m’n bezoek de complimenten voor de mooie schuifdeur

Geweldige product !

We zijn super blij met de schuifdeur die jullie geplaatst hebben ! Prettige communicatie en ook de monteur werkte netjes en was vriendelijk! We zijn helemaal tevreden!

Goede service, klantvriendelijk en heel netjes geplaatst

Goede service, klantvriendelijk en heel netjes geplaatst.

Klant is hier inderdaad Koning

Zeer goed geholpen op de showroom zonder al te veel verkooppraatjes maar gewoon zoals je het wenst.....! Lekker ontzorgend want ze hebben alles in eigen huis dus ook je deurgat bouwkundig aanpassen. Zeer nette monteur(s) die vakkundig zijn werk doet. Groet, een zeer tevreden klant.

Mooie deur, goede service

Goede service, duidelijk in afspraken, snelle levering. Gewoon een goed bedrijf met goede service, een mooi product tegen een goede prijs. Voor ons gewoon een top bedrijf.

Super bedrijf en product en hele goede service.

Wij zijn heel blij met de deur Staat geweldig! Een aanwinst voor ons woongenot! Hele vriendelijke en kundige mensen, houden je erg goed op de hoogte over het moment van levering. Pluim voor de Arnoud de monteur die bij ons de deur heeft geplaatst. Keurig, gezellig en heeft keihard gewerkt

Ambachtelijk vakwerk in de puurste vorm!

Had al eerder een mooie stalen deur laten plaatsen. Ter verfraaiing nog een deur aangeschaft. Opnieuw geconfronteerd met het uitstekende ambachtelijke vakwerk van het Dibbet Doors team. Niet verder kijken, koop hier je deur met een prijs kwaliteitsverhouding van een 10!

Prachtige deur, top service

Goeie service. Eerst een offerte op gevraagd en daarna kwamen ze inmeten. Na het inmeten ging de deur in productie, en werd niet veel later vakkundig gemonteerd. Prachtig resultaat

Fantastisch maatwerk!

Onze zwartstalen deur is nog mooier geworden dan we vooraf konden bedenken. Wat een prachtig staaltje vakmanschap, zeer strak ingemeten en netjes gemonteerd. Kundig en vriendelijk personeel zowel in de binnen- als buitendienst. Klasse!

Topdeur, goed geadviseerd en geplaatst

X

Uistekend vakmanschap

Zowel het gesprek op kantoor in Barneveld met goede advisering, het opmeten vooraf waarin het een en ander werd doorgesproken als het daadwerkelijk uitvoeren en installeren van deur en trapleuningen verdienen niets dan lof. Vandaar een terechte dikke 10 score

Zeer tevreden!!

Vakkundige montage, oog voor detail. Voor aanvang vloer keurig afgedekt en daarna alles opgeruimd! Ook de trapleuningen zijn netjes gemonteerd goede afstemming over de hoogte. Gaten van oude leuning dicht gemaakt door Daniel, prima service!

Betrokken en vlotte levering van onze op maat gemaakte glazen deuren

Dibbet Doors levert mooi en kwalitatief hoogwaardig maatwerk. Ze communiceren vlot en accuraat. Ze werken met mooie materialen, leveren kwaliteit en goede service. Een bij oplevering cadeau gegeven emmertje met onderhoudsinstructie en schoonmaakdoeken was de kers op de taart. Ze doen net dat stapje meer om goed werk af te leveren.

Netjes en vakkundig gemonteerd.

Prima begeleiding. Vriendelijke en correcte afhandeling.

Dibbet geeft je het gevoel dat de klant koning is.

Gemaakte afspraken worden netjes afgehandeld en je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang van het bestelde product. Alle medewerkers zijn vriendelijk en denken mee. Een Bedrijf die ik van harte kan aanbevelen.

Mooi stukje vakwerk

We hebben helemaal een andere woonkamer, WC en gangkamer(s) gekregen. Zeer te vrede. Van a tot z zeer vriendelijke behandeld. Moment van in meten en plaatsing was ook snel geregeld, dit is knap om dat het echt maat werk is.

Super bedrijf

In de showroom wordt je netjes geholpen komen afspraken na en alles wordt zeer netjes afgewerkt.