Prima service, kundig personeel!

Vandaag is de taatsdeur geplaatst. Vriendelijke monteurs die netjes werken. Helemaal blij. Woonkamer is af!

Uitstekende service, keurig gewerkt met prachtig resultaat.

Er is actief meegedacht m.b.t. de mogelijkheden qua ontwerp, kleur en sloten. Alles is netjes volgens afspraak verlopen. De mannen die kwamen plaatsen hebben keurig gewerkt en we zijn heel blij net het mooie eindresultaat. Voldoet aan alle verwachtingen.

geweldig

Bij Dibbet Doors hebben wij een stalen taatsdeur met zijpaneel besteld. Het hele proces van begin tot eind is keurig gegaan. Monteur exact op tijd aanwezig en zelden heb ik iemand zo netjes zien werken. In slechts drie uur was de pui gemonteerd en geen stofje achtergelaten. Betaling is 50 % bij opdracht en de rest na montage. Bij veel bedrijven moet je gelijk het hele bedrag voldoen dan vinden wij persoonlijk nooit prettig. Ik beveel Dibbet Doors zeker aan.

Bekwaam, vakkundig en betrokken team

Taatsdeur, schuifdeur en kozijn zijn tot zeer grote tevredenheid geplaatst. Nog niet eerder zo’n vakkundige, netjes werkende monteur over de vloer gehad. En hij legde alles mi duidelijk uit aan jongeman die voor het eerst mee was naar montage bij klant. Alles na plaatsing netjes opgeruimd. Complimenten ook voor het team dat mee heeft gedacht met oplossingen.

top prima gegaan

was het wachten meer dan waard

Netjes, vlot en correct verzorgt van offerte t/m plaatsing. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

Waardevol

Bij de bouw van ons huis zijn wij langs geweest bij Dibbets in Barneveld. Niet alleen aardig maar vooral vakkundig geholpen. Dubbele taatsdeuren en twee enkele deuren besteld. Een bijzondere coating in de kleur messing/goud. Het inmeten gebeurde heel zorgvuldig. Gisteren (30-09-2022) zijn onze gouden deuren geplaatst. Het resultaat is schitteren. De monteurs Deni en Filip zijn vakmensen. Zijn niet tevreden voordat alles perfect hangt en functioneert. Dat bleek nog best n klusje, hoewel wij een nieuw gebouwd huis hebben waren niet alle muren en vloeren recht of gelijk. Deni en Filip lossen dit echter uitstekend op! De deuren van @dibbetdoors zijn top, ook de prijs en de efficiënte service. De communicatie hebben zij erg goed in orde. Wij hebben n plaatje in Vreeland.

Mooie deur, prima service

Dibbet Doors heeft in mijn huis een stalen binnendeur geplaatst. Advies over keuze voor een deur, opmeten en plaatsen verliepen naar tevredenheid. Het duurde enkele maanden vanaf keuze voor een deur tot en met het plaatsen hiervan, wat begrijpelijk is gezien de deur op maat werd gemaakt. De deur en service was redelijk prijzig, maar niet duurder dan bij andere aanbieders. Ik beveel Dibbet Doors van harte aan mocht u overwegen een deur of dergelijk product te laten plaatsen.

Ziet er keurig uit

Keurig gemonteerd, Werkt fijn.

Kwalitatief top bedrijf

Wat een top bedrijf. Ze leveren mooie spullen van top kwaliteit. Tevens zijn ze flexibel en denken met je mee.

Afspraak is afspraak

Mijn ervaring met Dibbet Doors zijn positief, komen afspraken na en mooi product geleverd .

Netjes gewerkt ziet er super strak uit

Goede professionele mensen bij Dibbet Doors

Paar dagen terug kwamen 2 man van Dibbet Doors onze taatsdeur plaatsen. Ze namen de tijd en werkte heel netjes. Met als eind resultaat een prachtige taatsdeur.

Wij zijn meer dan tevreden vanwege de uitstekende service, en het pro a tief meedenken. enken mee

In de showroom, die zowiezo het bekijken meer dagwaarde is, heel hartelijk ontvangen. Dibbet nam de tijd voor ons, dacht goed mee over de mogelijkheden en ontzorgt vanAtotZ. Hele fijne contacten, vlot, professioneel. De 2 deuren zijn prachtig. Volgende keer weer naar jullie!!

Perfect!

Vanaf de bestelling tot aan het inmeten en het vakkundig zetten van de mooie taatsdeuren verliep alles perfect (dank je wel Daniel en collega!) en het resultaat ziet er echt prachtig uit! Iedereen vindt het hier bij ons thuis in Duitsland echt geweldig mooi. We zijn superblij met de prachtige taatsdeuren!

Perfect!

De heren hebben vandaag bij ons de deuren geïnstalleerd, vakkundig, en werken erg netjes. Kortom perfect!

Keurig opgeleverd

De heren waren netjes, werkten keurig en het resultaat is precies wat we hadden verwacht.

Al bij de eerste ontmoeting in Barneveld was het zeer plezierig. Daarna een paar keer met klantenservice gesproken. Heel erg vriendelijk en punctueel. Als er wordt gezegd we bellen terug dan gebeurde dat ook. Elders wel eens anders meegemaakt. De uitvoering van de werkzaamheden werden keurig uitgevoerd. Het kostte wat meer tijd door een klein verschil van meting. Het was een extra inspanning van de installateur. Kortom heel tevreden.

top kwaliteit

Dibbet Doors levert pracht kwaliteit. zijn dik tevreden over alles wat ze tot nog toe geleverd hebben. Taats deur, trapleuning, bed, en straks de trap bekleding. kan Dibbet zeker bij iedereen aan bevelen

Voldoet geheel aan de verwachtingen

Er is netjes gewerkt. De jijste maatvoering was in het begin wel een probleempje, maar daar zijn we uitgekomen.

Hartstikke goed

Ben echt super blij met de deur!

Prachtige taatsdeur, past perfect.

Goed op tijd, volgens afspraak kwartier voordat ze er waren een telefoontje gehad. Heel netjes gewerkt. Mooie taatsdeur die goed “loopt” Vlakverdeling is prima. Goed geadviseerd door de man die alles kwam inmeten.

Mijn ervaring met Dibbet Doors is vanaf het eerste bezoek aan de showroom tot aan het inmeten en de uiteindelijke offerte in een woord geweldig te noemen.

Kwaliteit, netjes, afspraken nakomen

Gewoon goede service, goed over nagedacht. We zijn dus erg blij met onze 3 taats deuren.

Waardeloos

Na een bezoek aan de showroom waren wij ervan overtuigd welke stalen pui wij wilde hebben. We hebben de offerte geaccordeerd en Dibbet Doors is komen inmeten. Tot dat moment alles ok. Toen begon de ellende; tot twee maal toe werd er een verkeerde tekening gemaakt. Er werd iets compleet anders getekend dan de pui in de showroom. Telefonisch meerdere malen aangegeven de pui in de showroom als voorbeeld te nemen. De opdracht die wij hadden verstrekt leek ons vrij simpel : "wij wilde dezelfde pui (uitstraling) zoals in jullie showroom". Voor ons leek na twee keer de technische tekening in orde en na vele malen contact dachten we dat het nu wel goed zou zijn. Op de dag van de levering bleek na plaatsing dat er nogal wat verschillen waren waar wij erg ontevreden over waren. De looks waren totaal niet zoals de pui in de showroom. De eigenaar van het bedrijf wilde absoluut niets meer doen en stelde ons voor de pui eruit te komen slopen en ons geld terug te geven. Dit wilde wij uiteraard niet en was ook niet reëel. Enige coulance of service is ver te zoeken bij dit bedrijf. Op eigen kosten helaas de pui moeten herstellen. Meerdere andere zaken gebeld en zij gaven aan nooit een dergelijke pui op die manier af te leveren en vonden het ook schandalig hoe men hiermee is omgegaan. Dit is onze ervaring en die wilde wij toch even delen.