Gastvrij, betrokken en professioneel

Topservice en topkwaliteit!

Boven verwachting

Mooie deur en top tevreden

Uitstekende kwaliteit, service en vlotte levering

Niets anders dan lof voor Dibbet Doors.

Prachtige buitenpui, vakkundig geplaatst, goede communicatie

Dibbet heeft een prachtige buitenpui bij ons geplaatst. We zijn er erg blij mee. De communicatie in de ontwerpfase was direct, duidelijk en snel. Mogelijke opties bij de productkeuze werden pro-actief doorgespoken, op een meedenkende manier. De productietekeningen hebben weliswaar iets langer geduurt dan verwacht maar dat werd ruimschoots ingehaald door sneller dan verwachte productietijd. Tijdens de productie werden we goed op de hoogte gehouden van de status. De plaatsing van de pui gebeurde binnen een dag. Bracht wel enorm veel stof in huis maar gelukkig was de ruimte daarachter helemaal leeg en daardoor was het snel schoon te maken. Het resultaat is zoals gezegd prachtig.

Great!

Dibbet delivered a beautiful glass steel wall ahead of the expected date. During installation there was some damages to my interior but Dibbet were quick to offer me a discount on the purchase. All in all, i'm a satisfied customer and would recommend their services.

Geweldig een kunststukje

Het begon al met het deskundige advies met opmeten van de taats deuren en het plaatsen was geweldig wat een vakwerk netjes helemaal geen rommel het slijpen gebeurd in de bus.Wij zijn er erg blij mee, een kunstwerk in huis zeker een aanrader.

Uiterst tevreden

Het gesprek op kantoor was informatief en plezierig. Het komen opmeten vakkundig en professioneel. De communicatie, per e-mail of telefonisch, was duidelijk en al onze vragen werden zeer vriendelijk beantwoord. En het komen plaatsen, door twee uiterst bekwame en vriendelijke heren, straalde een en al vertrouwen en deskundigheid uit en resulteerde dan ook in een perfect geplaatste taatsdeur. Prachtig. Eén en al lof.

Fantastisch mooi!

Wij zijn heel erg tevreden met onze zwart stalen deuren. Het is nog mooier geworden dan we vooraf konden bedenken. Vriendelijk en vakkundig personeel in de showroom en een groot compliment voor de monteur die de deuren heeft geplaatst. Vakmanschap!

Niet lullen maar poetsen

Prettig

Top Bedrijf

Werden door Verkoper Nick goed geadviseerd om de juiste keuze te maken, ook bij inmeten was de vraag o wij de juiste keuze hadden gemaakt, nu de Deuren tot in perfectie hangen, zijn wij erg blij

Snel, netjes en vakkundig !

Wij zijn erg blij met onze nieuwe deur, bijpassende trapleuning en spiegel ! We zijn goed geadviseerd in het voortraject en tussentijdse vragen werden snel beantwoord via whatsapp. Plaatsing ging snel, monteur was vakkundig en werkte erg netjes. De gaatjes van de oude trapleuning werden ook gelijk netjes weggewerkt.

Goede service en klantvriendelijke Maria vooraf! En de man (even zijn naam kwijt) die het plaatste dacht ook goed mee ! Resultaat naar volle tevredenheid

Spijt hebben is geen optie

Wij hebben voor schuifdeuren gekozen omdat we dat mooi vinden. Door toeval zijn we bij Dibbets terecht gekomen. Vakmensen! Meedenken door verkoop en de plaatsing is super verlopen. Wat ons betreft: deurenleverancier 2.0

Gewoon erg goed. Goede afspraken en alles netjes op tijd. Top

Gewoon goede afspraken en goede service

Afspraak=afspraak

Mooi product, keurig gemonteerd. Helaas is er na het inmeten en bij het produceren iets fout gegaan waardoor het eea niet helemaal correct gemonteerd kon worden. Na één telefoontje zonder enige discussie adequaat opgelost. Er is hierbij een heel kozijn vervangen in plaats van een halve oplossing. Dit ondank de aanzienlijke kosten die dat voor Dibbet meenam. Dit onder het mom van de medewerkster "onze klanten moeten tevreden zijn". We hebben een goede keus gemaakt door met Dibbet in zee te gaan!

Zeer positief correct en goed

Zeer positief

Mooier dan we ons konden voorstellen

Wij hebben 2 taatsdeuren in onze woonkamer laten plaatsen. Waar we in het begin dachten dat die deuren niet bij ons zouden kunnen heeft Dibbet ons ECHT van A tot Z meegenomen en het voor mekaar gekregen. Waar andere partijen enkel deuren leveren en waarbij je naar allerlei klusjesmannen op zoek moet gaan. Waren wij op zoek naar een partner die met ons meedacht en ons zouden ontzorgen. Nou dat is gelukt. Alles is werkelijk uit handen genomen en het resultaat is te mooi om waar te zijn. Wij zijn zo blij. Bedankt Dibbet.

Goede kwaliteit, strak design en meedenkende monteurs.

Als eerste was mijn klus niet de makkelijkste. Dat werd nog maar eens bevestigd bij het plaatsen van de deur met zijlicht. Door een enthousiaste en meedenkende monteur staat de deur perfect! De monteur was zo gemotiveerd en gepassioneerd aan het werk dat hij koste wat het kost ook de deur op zijn mooist wilde plaatsen. Hij diende hiervoor wat creatief te zijn. Maar het resultaat mag er zijn! Ik wil nog 3 deuren vervangen en dan kom ik zeker bij Dibbet Doors terug. Zij hebben mijn vertrouwen op een mooi resultaat gewonnen.

Snel, vakkundig en voor een prima prijs!

Gisteren is onze stalen deuren wand geplaatst. We zijn zeer tevreden over het resultaat! Enerzijds hadden we verzocht of het lukte voor de bouwvak, en ja hoor, geregeld! Daarnaast is het zeer vakkundig geplaatst. Vooraf was al bekend dat het een dag werk was en de monteur ging niet eerder weg dan het af was (‘s avonds 8 uur). De wand staat werkelijk prachtig en geeft een exclusieve uitstraling aan onze grote woonkamer/keuken.

Goeie service top team vakkundig personeel!!!

Goeie en vriendelijke ontvangst in Barneveld op kantoor aldaar . Er werd goed met ons meegedacht en ons goed geadviseerd Er kwamen monteurs inmeten en een paar weken later plaatsen De monteurs zeer vriendelijk , vakkundig en werken zeer netjes en nauwkeurig ruimen alles netjes op Geen rommel of troep achterlatend Top !!!!! Krijg van al m’n bezoek de complimenten voor de mooie schuifdeur

Geweldige product !

We zijn super blij met de schuifdeur die jullie geplaatst hebben ! Prettige communicatie en ook de monteur werkte netjes en was vriendelijk! We zijn helemaal tevreden!

Goede service, klantvriendelijk en heel netjes geplaatst

Goede service, klantvriendelijk en heel netjes geplaatst.

Klant is hier inderdaad Koning

Zeer goed geholpen op de showroom zonder al te veel verkooppraatjes maar gewoon zoals je het wenst.....! Lekker ontzorgend want ze hebben alles in eigen huis dus ook je deurgat bouwkundig aanpassen. Zeer nette monteur(s) die vakkundig zijn werk doet. Groet, een zeer tevreden klant.

Mooie deur, goede service

Goede service, duidelijk in afspraken, snelle levering. Gewoon een goed bedrijf met goede service, een mooi product tegen een goede prijs. Voor ons gewoon een top bedrijf.