Perfecte passing mooie afwerking

Zeer specifiek ontwerp is mogelijk gebleken. De uitvoering is vol en netjes. Prachtige wand met 3 deuren gemaakt!

Heel mooie deuren geleverd!

Na eerst 2 deuren geleverd te hebben gekregen van Dibbet voor de woonkamer was de hal niet meer in sync. 2 extra deuren laten leveren - contact ging soepel en Filip heeft prachtig werk geleverd bij montage. Geheel is nu een pracht plaatje!

Topkwaliteiten

Zo blij dat we doorgepakt hebben. De stalen wand met schuifdeuren is een echte aanwinst voor in ons huis. Filip heeft het vakkundig geplaatst en alles werkt perfect. Grote klasse!!!

Precies wat we wilden

Zeker niet de voordeligste, maar het product is fantastisch maatwerk en de vriendelijke monteur heeft met de grootst mogelijke zorgvuldigheid het kozijn met deur geplaatst. Een aanrader dus.

Was elk bedrijf maar zo servicegericht als Dibbet Doors

Het was zeer prettig communiceren met de medewerk(st)ers van Dibbet Door. We kregen duidelijke uitleg, offertes en tekeningen en het uiteindelijk resultaat is echt fantastisch!! We zijn erg blij met onze aankoop van 2 taatsdeuren.

Van idee tot plaatsing zeer tevreden

Wij kochten dubbele taatsdeuren bij Dibbet Doors in Barneveld. Verkoopster dacht goed mee met wat wij in ons hoofd hadden. Een uitgebreide offerte was het resultaat en ter plekke hebben wij getekend. Nadat de deuren waren ingemeten, werd de detailtekening enkele dagen later al naar ons gemaild. Klein foutje er samen uitgehaald en na enkele weken al de afspraak om te gaan plaatsen. Fabriceren zou minimaal 5 weken duren, maar het werden er dus 3 en half :-) Monteur zag bij het plaatsen zelf een minuscuul krasje op een van de ramen en gaf direct aan dat een nieuw raam besteld zou worden. Binnen 2 weken dit raam alsnog geplaatst en alle ramen daarna netjes gelapt. Deuren staan heel mooi in ons huis. Het draaimechanisme ziet er robuust uit, is onhoorbaar en zorgt ervoor dat de deuren naadloos op elkaar aansluiten. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat

vakkundig snel en professioneel

Toen bij het plaatsen bleek dat er nog enkele tochtstrips geplaatst moesten worden, gebeurde dat ook zonder gedoe.

Prachtige deur, prettig personeel

Alle afspraken werden nagekomen, door het prettige personeel van Dibbets. De schuifdeur is prachtig en wij zijn er erg blij mee.

Fijne ervaring

3 stalen taatsdeuren via mail besteld m.b.v. een screenshot. Deuren waren enorm snel klaar en geplaatst. Tijdens plaatsen is er een foutje gemaakt door de monteur, na contact is er gelijk gehandeld en kwamen ze met een passende oplossing. De deuren zijn supermooi.

Dit is service die het verschil maakt

Ik wil zeker doorgeven dat we erg tevreden zijn over het traject van begin tot einde van onze stalen deuren, ik was met name oprecht verbaasd hoe netjes en secuur jullie monteurs te werk gingen. Netjes de vloer beschermt voordat er begonnen werd, alles netjes afgewerkt, de plint op maat en aangesloten op de bestaande plinten met stofzuiger bij de hand als er geboord werd en als kers op de taart alles netje opgeruimd bij het weggaan. Dit was een tijdje geleden dat ik dit heb meegemaakt tijdens werkzaamheden,, dit is service die het verschil maakt.

Perfect, voldoet aan al onze verwachtingen!

Dany en Filip werken heel nauwkeurig. De stalen deuren zien er fantastisch uit. Echt vakwerk. Wij zijn heel tevreden!

Super taatsdeur en schuifdeur

Fijn gesprek in showroom, meten ok en perfecte montage door Deni en Filip, erg aardige vakmensen! Jammer dat ik geen foto's kan plaatsen :)

Wat een topdeur van een topbedrijf

Na maanden van sites bezoeken, foto's bekijken en offertes opvragen, was het Dibbet Doors het bedrijf dat ons het meeste aansprak. Niet alleen qua prijs - die voor ons ontwerp en plaatsing uiterst scherp was -, maar ook wat communicatie, meedenken en bereidwilligheid betreft. De tekenafdeling bleek onvermoeibaar om onze wensen goed op papier te krijgen. Kers op de taart was de zeer vakkundige monteur die vandaag in luttele uren onze, tot in perfectie gemaakte, deur heeft geïnstalleerd. Het mooiste is dat het lijkt alsof de deur en panelen er altijd hebben gezeten. Beter hadden wij ons niet kunnen wensen. Dank Dibbet Doors voor een buitengewoon fijne ervaring.

Waanzinnig!

Goed geholpen bij het inmeten. duidelijke communicatie. monteurs hebben super werk afgeleverd. moest het een en ander worden bijgewerkt aan de constructie aangezien de muren niet helemaal recht waren. Mooie brede vloerstrip neergelegd. super blij mee.

Vakkundige plaatsing van prachtige deuren

Goede service en hulp van idee, tekening tot en met plaatsing. Exact zo als afgesproken geleverd.

Erg goede service, zeer tevreden!

Erg goede service, zeer tevreden!

Goede service, moest even wachten

Mooie deur, goed afgewerkt. Oplevering duurde wat langer dan ik gehoopt had.

Prachtige deur, goed bedrijf!

We zijn super blij met onze deur. Degelijk materiaal, echt een Eye-catcher in huis. Afspraken netjes nagekomen. Aanpassingen in ontwerp konden volledig naar onze wens en met specifiek maatwerk worden uitgevoerd. Super tevreden over DibbetDoors!

Prima service, kundig personeel!

Vandaag is de taatsdeur geplaatst. Vriendelijke monteurs die netjes werken. Helemaal blij. Woonkamer is af!

Uitstekende service, keurig gewerkt met prachtig resultaat.

Er is actief meegedacht m.b.t. de mogelijkheden qua ontwerp, kleur en sloten. Alles is netjes volgens afspraak verlopen. De mannen die kwamen plaatsen hebben keurig gewerkt en we zijn heel blij net het mooie eindresultaat. Voldoet aan alle verwachtingen.

geweldig

Bij Dibbet Doors hebben wij een stalen taatsdeur met zijpaneel besteld. Het hele proces van begin tot eind is keurig gegaan. Monteur exact op tijd aanwezig en zelden heb ik iemand zo netjes zien werken. In slechts drie uur was de pui gemonteerd en geen stofje achtergelaten. Betaling is 50 % bij opdracht en de rest na montage. Bij veel bedrijven moet je gelijk het hele bedrag voldoen dan vinden wij persoonlijk nooit prettig. Ik beveel Dibbet Doors zeker aan.

geweldig

Great product, easy to work with

it was a good experience and delivered on time.

• Would you recommend us? Yes