Prima service!

Prima service en voor een goede prijs. Eigenaar Ron is goed bereikbaar en komt afspraken na. Al jaren zonder problemen mijn garage voor onderhoud en keuring.

Prima service!

• Bereikbaarheid

Altijd een uitstekende service, klantvriendelijk en behulpzaam in het denken in oplossingen.

Prima en gastvrij, ik voel mij helemaal thuis in een garage. Wie had dat ooit kunnen bedenken, een garage.......

• Bereikbaarheid

Snel en vakkundig geholpen … in een ontspannen leuke sfeer !

• Bereikbaarheid

Top service, altijd onderhoud gedaan bij Ron, nu mijn auto verkocht aan Ron tegen een mooie eerlijke prijs.

• Bereikbaarheid

Meedenkende mensen en geweldige service!

We zijn al meerdere jaren klant bij Ron Noordman en zijn team. We zijn erg tevreden over de kundigheid, het meedenken met ons als klant, snelle service en eerlijke prijzen. Wat wil je nog meer? Ga zo door Ron & team!

Snel en vakkundig geholpen

Op Ron kun je rekenen

Op Ron kun je rekenen

• Bereikbaarheid

Super service en top geholpen

Prima vakmanschap!!

• Bereikbaarheid

De echte expert voor complexe auto

Ron en z'n team zijn echte vakmensen die hun vak goed verstaan. Ze beschikken over goede computers om de technische fouten te vinden, en over ruim voldoende vakkennis om de rest van de defecten te vinden en op te lossen. Al meer dan 5 jaar trouwe klant, Ron heeft me alleen maar verbaasd met zijn goede oplossingen op soms best vreemde fouten van mijn Mercedes E of mijn Mercedes S. Noordman is niet duur, ze geven zelfs de keuze over welke kwaliteit vervangende onderdelen je wil. Goedkope replica, als originele replica of origineel van de merk fabriek.

• Bereikbaarheid

Betrouwbare eerlijke werker die goed werk levert

Komt zijn afspraken na. Geeft goede service en je kunt er altijd van op aan. Levert goed werk.

• Bereikbaarheid

Doen wat nodig is en smeren je geen onzin aan. Altijd duidelijkheid omtrent de kosten.

Betrouwbaar, servicegericht

Het is altijd druk in de garage. Reuze gezellig, maar misschien komt dit niet altijd uit.

Snel en vakkundig

Afspraak is afspraak Ron belt altijd als er iets moet worden vervangen en denkt mee. Ik kom hier al jaren met veel plezier.

Altijd top! Daarom kom ik ook nog altijd bij Ron

Altijd top! Daarom kom ik ook nog altijd bij Ron

• Bereikbaarheid N.v.t.

Alles correct uitgevoerd

Altijd erg tevreden over de service

Geweldige ervaring

Erg fijne mensen

Klantvriendelijk en uistekende service

Niet te beroerd om iets extra's te doen.

Erg teleurgesteld

Vorige maand ging naar Noordman service voor een APK keuring, met 6600km staan. Ik heb mijn auto in 2020 gekocht 31000 km. Nooit eerder een enkel probleem gehad. Een week na de keuring, begon mijn auto meerdere schokken geven. Via andere garage ontdekt dat alle 4 bougies HELEMAAL roestig met zwarte penstrepen eromheen. Hoorde ik van de medewerker: ik werk al 20jaar en nooit zo oude bougies gezien bij een auto die alleen 66000 heeft gereden. Ik moest alle 4 bougies vervangen. Wat hebben ze gedaan met mijn auto bij de APK KEURING??

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Goede en snelle service

• Bereikbaarheid

Ik zou geen betere garage weten...

Ik ben al jaren klant bij Noordman. Ron regelt alles altijd prima voor me. Efficient, sondear overbodige communicatie, betrouwbaar en prettig in de omgang. Stress lijkt hem vreemd.

Zwaar slecht

Ik heb een auto bij Ron gekocht! Eerste instantie erg vriendelijk en behulpzaam! Tot er een probleem met de auto was! Toen was zijn aardige toon in eens veranderd in onverschilligheid! Ondanks ik een auto zonder garantie heb gekocht - waar ik mij van bewust was - kwam hij zijn woorden niet na! Dus reviews die ik lees over Noordman garage kan ik mij zeer zeker niet in vinden! Gewaarschuwd mens telt voor twee!!!!

Top de beste 5⭐️

De beste

Super service!

Altijd eerlijke en keurige service!

Goede snelle service!

Goede snelle service!