Vlotte verhuizing door echte vakmensen

De verhuizing moest op een korte termijn plaatsvinden, we waren blij dat dit probleemloos kon. De drie medewerkers waren prettig in de omgang, waren voorzichtig met de spullen waar dat moest en hebben de dozen, meubelstukken en andere zaken zoals schilderijen vakkundig behandeld en op de juiste plaatsen neergezet. De draaitrappen naar 1e en 2e verdieping maakten het er niet gemakkelijker op... Iemand zei ons in het voortraject: jôh, dat moet je gewoon laten doen door een handige jongen die een paar kerels meebrengt en dan twee keer met zo'n kleine gehuurde vrachtwagen heen en weer rijdt. Ik ben blij dat we dat niet gedaan hebben. Was ongetwijfeld goedkoper geweest (zwart), maar bij de verhuizing zelf merk je toch hoe belangrijk vakmanschap en ervaring zijn. Probleem was dat het twijfelaar-bed met een breedte van 120 cm onmogelijk (vanwege die draaitrap) naar de eerste etage kon worden gebracht. De leverancier van het bed had hier destijds op moeten wijzen, maar het is ook niet in de voorbespreking van de verhuizing aan de orde gekomen. Wij zouden Dorenbos Verhuizingen zeker aanbevelen als een dergelijke vraag zich zou voordoen.

• Datum uitgevoerde diensten 23-07-2024
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Eerdere ervaring
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Misschien

Snel, correct, deskundig en goed advies.

Offertestadium snel en correct. Verhuizing snel, goed en deskundig.

• Verhouding kwaliteit - prijs
  • Datum uitgevoerde diensten N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als N.v.t.
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Bedankt voor uw review, wat fijn te lezen dat u tevreden bent. U had alles zelf ook zeer goed voorbereid en klaarstaan, waardoor de verhuizers alles vlot en soepel in de opslagkisten konden inladen. We zullen de komende maanden goed op uw spullen letten en als het eenmaal zover is, ook weer afleveren in uw nieuwe woning :).

Goed en nauwkeurig

Ze hebben ons zeer goed verhuisd. Was een kleine schade aan een buro geweest maar hebben ze snel en goed afgehandeld. De verhuizers waren ook sympathieke jongens die hun vak serieus namen

• Datum uitgevoerde diensten 27 juni 2024
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Bedankt voor deze mooie review, en fijn te lezen dat u ondanks de schade aan het bureau toch volop tevreden bent. Maar zo hoort het ook: direct oplossen :). We wensen u heel veel woonplezier in uw nieuwe woning en bedankt dat wij u mochten verhuizen.

Vriendelijk, correct, Inlevend, geduldig

• Datum uitgevoerde diensten 10 juli 2024
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Bedankt voor uw mooie review. Van de verhuizers begrepen we dat er een duidelijke werk-instructie was en dat u alles goed had voorbereid, dus dat werkt heel prettig. Dank daarvoor. Heel veel woonplezier gewenst op het nieuwe adres.

Fijne mensen, vlotte werkers

Ze weten wat ze doen en hebben veel ervaring met het inpakken van zaken en hoe ze in de verhuiswagen te zetten. Ieder heeft zijn taak wat zorgt voor orde en een vlotte afhandeling.

• Datum uitgevoerde diensten 04-07-2024
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Eerdere ervaring
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Opslag
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Goedemorgen, wat een mooie review. U omschrijft het precies zoals een verhuizing (via opslag) zou moeten verlopen, fijn dat het zo verlopen is en dat u het ook zo ervaren heeft.

Vakkundig en plezierig verhuisd!

Ruim van te voren kregen we de verhuisdozen. Heel fijn om direct wat in te pakken. Op de verhuisdag zelf verliep alles heel soepel en de verhuiswagen werd vakkundig en zorgvuldig ingepakt. Schilderijen werden met noppenfolie ingepakt. We kijken met veel plezier terug op de verhuizing!

• Datum uitgevoerde diensten 5 juli 2024
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Nee

Wat fijn te lezen dat uw ervaring exact overeenkomt met ons uitgangspunt: met plezier op uw verhuizing terugkijken! Dat horen we graag. Dat alles zo soepel kon verlopen is ook aan uw eigen inzet te danken: alles was goed voorbereid door u. We danken u voor deze mooie review en ook nog bedankt dat wij u mochten verhuizen. Heel veel woonplezier in uw nieuwe huis en nieuwe woonplaats.

Goede voorbereiding heeft geleid tot goed verlopen verhuizing

Wij zijn verhuisd van Emmen naar Hengelo. Daarbij moesten onze meubels en andere zaken van onze inrichting tijdelijk in opslag. In dit traject zij we voorbereid door Johan Wachtmeester. Hij heeft aangegeven hoe de verhuizing in zijn werk zou gaan en welke tarieven daarbij gehanteerd zouden worden. Ons huis in Hengelo is 8 juni 2024 opgeleverd en de verhuizing is, in samenspraak met Johan, gepland op 20 juni. Op 20 juni om 07:00 reden de 2 auto's van Dorenbos bij ons het terrein op. De 3 verhuizers hadden onze inboedel om 13:00 al binnen staan in vrij lastige woning met 4 verdiepingen. Al onze spullen kwamen in goede staat binnen. Er werd erg zorgvuldig gewerkt. Ook op onze muren, die vers behangen waren, geen enkel spoor van beschadiging. Complimenten aan Dorenbos verhuisbedrijf Ger & Marita de Boer

• Datum uitgevoerde diensten 20 juni 2024
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Anders
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, Handymanservice, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Bedankt voor de complimenten, de dikke 10 en de geweldige review. Een verhuizing uit het boekje, zoals het hoort. Niet alleen van onze kant, maar ook dankzij uw goede voorbereidingen en informatievoorziening. Ja, het was een wat andere los-situatie dan standaard, maar u heeft ons goed geïnformeerd zodat wij de juiste uitvoering konden realiseren. We wensen u heel veel woonplezier op deze geweldige plek, en bedankt dat wij u mochten helpen met uw verhuizing (via opslag).

Ontzorgen

Hoe fijn is het om een team mensen voor je te hebben die weet van aanpakken en samenwerken zodat alles in no time van a naar b gaat.

• Datum uitgevoerde diensten 25062024
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Bedankt voor (wederom) een geweldige review Rene. En ook bedankt dat we jullie weer mochten helpen met een verhuizing. Het was zeker een mooie samenwerking, alles stond goed klaar en mede daarom verliep het allemaal weer erg vlotjes.

Gezellige jongens, harde werkers.

Vakkundige verhuizers, hebben volgens ons plezier in hun werk. Alles is prima verlopen.

• Datum uitgevoerde diensten 19-06-2024
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Familie/vrienden/bekenden
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Zeker hebben onze verhuizers plezier in hun werk, maar dat wordt ze ook wel erg makkelijk gemaakt met zulke plezierige klanten :). We wensen u veel woonplezier in het nieuwe huis en nogmaals dank dat wij u mochten helpen!

Prettige jongens met begrip voor de situatie

Ik vind verhuizen helemaal niets, maar de verhuizers waren heel liefdevol en hadden begrip.

• Datum uitgevoerde diensten 14 juni 2024
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) N.v.t.
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Bedankt voor uw geweldige review en voor de dikke 10, daar zijn we erg blij mee. Gelukkig vinden onze verhuizers verhuizen wel leuk en zelfs zo leuk dat ze er hun werk van hebben gemaakt :).

Super verhuizers.

Goed geregeld. Goed meedenkende verhuizers.

• Datum uitgevoerde diensten 4juni
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Wat fijn dat u tevreden bent en bedankt voor deze mooie review. We vonden het erg leuk om u te mogen helpen, waarvoor uiteraard onze dank. Heel veel woonplezier gewenst!

Verhuizing prima verlopen!

De mannen waren mooi op tijd. Alles was goed georganiseerd, mannen op elkaar afgestemd. Binnen no time stond alles op z’n plek en werd alles weer gemonteerd. Kortom een heerlijke zorgeloze verhuizing. Heel tevreden!

• Datum uitgevoerde diensten 7 juni 2024
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Wat een mooie review, fijn om te lezen dat u heel tevreden bent. Het was een prettige samenwerking en alles verliep inderdaad vlotjes, maar dat komt ook omdat uzelf alles goed had voorbereid en klaargezet. Kortom: een aangename (verhuis)dag. We wensen u veel woonplezier en nogmaals onze dank dat wij u mochten verhuizen.

Super geregeld

Een prettige samenwerking zowel met Johan als telefonisch en een zeer ervaren team verhuizers de verhuisdag hebben we als fijne dag ervaren onze dank hiervoor

• Datum uitgevoerde diensten 6 juni 2024
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Familie/vrienden/bekenden
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) N.v.t.
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

U ook bedankt voor de fijne verhuisdag, uw gevoel/ervaring sluit precies aan bij ons uitgangspunt: met vertrouwen naar je verhuizing uitkijken en er met veel plezier aan terug denken :). En uiteraard ook onze dank dat we u mochten verhuizen. Langs deze weg wensen we u heel veel woonplezier op het nieuwe (mooie) plekkie!

Geweldige service

De verhuizing is vlekkeloos en snel gegaan dankzij de uitstekende service van de medewerkers van Dorenbos.

• Datum uitgevoerde diensten 17 mei 2024
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Van zulke reviews worden we blij, dank hiervoor. Samen met u hebben we er een gezellige dag van kunnen maken en is het snel en vlekkeloos verlopen. Geniet van uw nieuwe woning en we wensen u er veel woonplezier.

de verhuizing is fantastisch gegaan

De verhuismannen hebben het snel en goed gedaan. Alles weer prima in elkaar gezet.

• Verwachting waargemaakt N.v.t.
  • Informatievoorziening N.v.t.
  • Deskundig advies N.v.t.
  • Overeenkomst volgens afspraak N.v.t.
  • Vriendelijkheid taxateur N.v.t.
  • Vriendelijkheid verhuisteam N.v.t.
  • Vriendelijkheid overige medewerkers N.v.t.
  • Deskundigheid taxateur N.v.t.
  • Deskundigheid verhuisteam N.v.t.
  • Deskundigheid overige medewerkers N.v.t.
  • Nakomen gemaakte afspraken N.v.t.
  • Oplossen van schade N.v.t.
  • Verhouding kwaliteit - prijs N.v.t.
  • Datum uitgevoerde diensten 17-05-24
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Familie/vrienden/bekenden
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) De- en montage meubelstukken

Bedankt voor deze mooie review, fijn te horen dat u zo tevreden bent. En ook nog eens snel, maar het allerbelangrijkste is dat het goed gegaan is :) We wensen u heel veel woonplezier in uw nieuwe woning.

Prima uit en inhuizing

In verband met het leggen van een nwe vloer in onze woonkamer heeft Dorenbos de grote meubelen uitgehuisd, opgeslagen en weer ingehuisd. Dat gebeurde erg vlot, precies en op de afgesproken momenten. We kunnen dit bedrijf echt aanbevelen voor verhuizingen

• Vriendelijkheid verhuisteam
  • Vriendelijkheid overige medewerkers N.v.t.
  • Datum uitgevoerde diensten 13 -17 mei ‘24
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Bedankt voor deze mooie review, fijn te vernemen dat alles goed verlopen is. Veel plezier met de nieuwe vloer en bedankt dat u uw spullen aan ons heeft toevertrouwd de afgelopen week.

Het perfecte bedrijf voor een zorgeloze verhuizing!

Zeer vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Wij hebben de meeste spullen zelf ingepakt. Dozen worden ruim van te voren geleverd, heb je niet genoeg, geen probleem, krijg je er meer. Wil je niet zelf inpakken, dan doen zij het, aan alles wordt gedacht! Zeer goede begeleiding van het voorbereiden totdat alle spullen in het “nieuwe” huis staan. Het zijn hardwerkende mensen en zeer discreet!

• Datum uitgevoerde diensten 22-04-2024
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Advertentie
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Bedankt voor deze mooie woorden. We zijn er om u te helpen ten tijde van uw verhuizing, dus we helpen zoals het voor u makkelijk is. Van de verhuizers hoorde ik dat het een gezellige, leuke dag was en dat alles goed klaar stond, dus daarvoor dank van onze kant. Heel veel woonplezier gewenst in jullie nieuwe woning.

Vlotte verhuizing. Vriendelijk personeel,

Het verliep allemaal heel vlot. Jammer dat niet alle planken weer teruggelegd zijn in de rekken. Heb ik ook niet zo goed op gelet. Verder o.k.

• Datum uitgevoerde diensten 3mei 2024
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Eerdere ervaring

Bedankt voor uw review en bedankt dat u ook voor uw verhuizing 'terug' weer voor ons gekozen heeft. We wensen u heel veel woonplezier in uw nieuwe woning op het 'oude' plekkie :)

Snel correct en plezierig

Snel correct en plezierig.

• Datum uitgevoerde diensten 6 mei 2024
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Bedankt voor uw review, fijn dat u het zo ervaren heeft. Onze verhuizen vonden het ook een leuke, plezierige verhuizing. Veel woonplezier in uw nieuwe huis gewenst

Super, Zeer fijne vakmensen, nemen een hele zorg weg .

• Datum uitgevoerde diensten 16-04-2024
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing

Bedankt voor deze mooie review; zoals u het omschrijft klopt het precies: wij zijn er om u te ontzorgen. Wat fijn dat u dat ook als zodanig ervaren heeft. Veel woonplezier gewenst in uw nieuwe woning en bedankt dat wij u mochten verhuizen.

Laagdrempelig bedrijf met open communicatie

Verhuizing naar Zwitserland met Dorenbos gedaan. Samen zijn we daar uitgekomen door kritisch naar elkaar te zijn in het hele traject. Netjes contact gehad en de verhuizing in NL verliep super.

• Datum uitgevoerde diensten 17 april 2024
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Een verhuizing naar Zwitserland is net even iets anders dan een verhuizing naar een EU-land, dat vraagt inderdaad extra voorbereiding qua papierwerk. De samenwerking op dat gebied verliep prima, en dat komt zeker ook doordat jullie alles zelf ook al goed uitgezocht, uitgedacht en voorbereid hadden, chapeau! We wensen jullie heel veel (woon)plezier in Zwitserland en bedankt dat wij jullie mochten verhuizen!

Heel snel verhuisd

Alles ging heel snel, super blij mee.

• Datum uitgevoerde diensten 19 -04- 2024
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Website
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing

Wij fijn te vernemen dat u blij bent; wij worden er op onze beurt blij van dat u zo tevreden bent en een mooie review heeft achtergelaten, bedankt! En uiteraard ook ons dank dat wij u mochten verhuizen. We wensen u heel veel woonplezier in uw nieuwe woning!

Betrouwbare, deskundige verhuizers

Afspraken worden nagekomen Plezierige samenwerking Keurige offerte Zeer tevreden

• Datum uitgevoerde diensten 12 april 2024
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Sociale Media
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Wat prettig om te lezen dat u zeer tevreden bent, daar doen we het voor. De verhuizers vonden het andersom ook een prettige samenwerking. Gelukkig dan maar dat de samenwerking nog niet voorbij is voorlopig: we zullen goed op uw spullen passen de komende maanden en als het zover is alles weer netjes afleveren op het nieuwe adres. Dus graag tot dan (en vast ook wel tot eerder :) ) !

Alles is snel en volledig verhuisd

Alles was om 11:00 uur voor ons klaar, reuze bedankt

• Datum uitgevoerde diensten 04-04-2024
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

U ook bedankt, zowel voor deze review als dat wij u mochten verhuizen. Heel veel woonplezier gewenst.

Hele ervaren jongens

Hele leuke jongens met ervaring van hun vak

• Verhouding kwaliteit - prijs
  • Datum uitgevoerde diensten N.v.t.
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Dank voor dit prachtige cijfer en de mooie woorden. We hadden ook te maken met een hele leuke klant, waardoor het een leuke en gezellige (verhuis)dag werd. We wensen u heel veel woonplezier op uw nieuwe adres en bedankt dat wij u mochten helpen met verhuizen.

Charles Darwinstraat 3

7825 AB Emmen

Over Dorenbos Verhuizingen B.V.

Of u nou verhuist naar een eengezinswoning in de woonwijk, naar een appartement op de 6e etage in het centrum, of naar een idyllisch gelegen woonboerderij in een buitendorp, wij helpen u graag! Wij weten als geen ander dat een verhuizing een ingrijpende gebeurtenis kan zijn en dat het niet altijd even leuk is om te gaan verhuizen, wat de reden ook mag zijn. Gelukkig vinden de verhuizers van Dorenbos verhuizen wel leuk. Zelfs zo leuk, dat ze er hun beroep van gemaakt hebben! Uw verhuizing is onze verhuizing! Omdat wij meer dan 60 jaar ervaring hebben weten wij precies wat er bij een verhuizing komt kijken en kunt u uw verhuizing met een gerust hart aan ons toevertrouwen. Zo kunt u met vertrouwen naar uw verhuizing uit kijken en er met plezier aan terug denken.

Over Erkende Verhuizers

Een verhuizing is vaak een grote stap en een hectische periode. Met deskundig advies en een veelzijdige dienstverlening, kunnen Erkende Verhuizers deze gebeurtenis tot een succes maken. Zij kunnen u voorafgaand aan, tijdens en na de verhuizing met allerlei diensten helpen, zoals de- en montage van meubelstukken of het tijdelijk opslaan van uw bezittingen. Alle Erkende Verhuizers zijn aangesloten bij de Organisatie voor Erkende Verhuizers en voldoen aan meerdere eisen op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid. Hierop worden de bedrijven getoetst door een onafhankelijke instelling. Bovendien zijn Erkende Verhuizers opgeleid om discreet en zorgvuldig met bezittingen om te gaan.