Zeer deskundig verhuisteam met oog voor details

Pro actief verhuis team die meedenkend en opkomende problemen adequaat oplost. De hele verhuizing verliep als een geoliede machine dank zij hun brede ervaring. Mijn complimenten

• Datum uitgevoerde diensten 24/11/2022
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Super bedankt voor de complimenten, we brengen ze over aan de verhuisploeg. De verhuizing liep inderdaad als een geoliede machine, mede doordat uzelf alles ook goed had voorbereid. Dus wat ons betreft graag tot de volgende keer! :)

Een verhuizing zonder stress

“Ouwe bomen moet je niet verplaatsen, jongen”. Dat is wat mijn vader (92) tegen mij zei toen ik een half jaar geleden aan hem vroeg of hij niet naar Emmen wilde verhuizen. Zijn vrouw is 3/4 jaar geleden overleden en hij woont nog zelfstandig in Pijnacker. Toch erg alleen en op 3 uur rijden van mij. Eind van de zomervakantie 2022 zei hij ineens. “Rene misschien moet ik het toch maar doen, verhuizen naar Emmen. Ik doe dit alleen als jij alles regelt want dat kan ik niet meer aan.” Ingeschreven, een telefoontje en ineens ging het allemaal snel. Dus tussen mijn workshops, vaste baan e.d. door gaan regelen dat mijn pa zou verhuizen. Contact opgenomen met Johan Wachtmeester van Dorenbos Verhuizingen met de vraag “Doen jullie ook de spullen inpakken”. Ja was het antwoord, wij ontzorgen je helemaal. Wij hebben speciale dozen voor hangende kleding, schilderijen, pakken alles in en uit enz als je dit wil”. Op de verhuisdag waren de verhuizers mooi op tijd en heel professioneel stond alles binnen een paar uur in de vrachtwagen. Twee dagen later waren ze wederom mooi op tijd en hadden nu in no-time alles in de nieuwe woning van mijn pa. Eventjes zijn bed in elkaar, eventjes een kastje hier en hangdeurtje daar. Inmiddels woont hij alweer een paar weken in Emmen, is uitgepakt, weet hij de weg door het gebouw, naar de supermarkt en eet hij in het restaurant beneden. Een verhuizing zonder stress (dus)

• Datum uitgevoerde diensten 11 Oktober 2022
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Familie/vrienden/bekenden
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, Handymanservice, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Hi Rene, wat fijn dat je vader helemaal tevreden is op zijn nieuwe plekje in Emmen, en ook erg fijn dat wij daar aan hebben kunnen bijdragen. We doen graag alles goed, en zelfs een beetje meer dan alles en zelfs een beet beter dan goed, dus graag gedaan en bedankt dat we hebben mógen helpen en ook dank voor je mooie review. Doe je vader de groeten namens ons allemaal!

Snel en deskundig

Wacht nog op voorstel voor schade aan. Pastoe kast

• Informatievoorziening
  • Deskundig advies N.v.t.
  • Datum uitgevoerde diensten 10 nov
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Eerdere ervaring
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Misschien

Bedankt voor het mooie cijfer en fijn dat u ons verhuisteam als snel en deskundig ervaart, dat is namelijk ook de bedoeling :-). Vervelend dat er schade is ontstaan en we handelen dat uiteraard ook af en ik snap dat u het sneller had gewild, maar dat gaat helaas niet. De schade is donderdag ontstaan, vrijdagochtend bij ons binnengekomen, daarna weekend en dan is het ook helaas op maandag nog niet opgelost. Het heeft onze aandacht, we zijn er zeker mee bezig en we zullen het passend oplossen. Dus ik hoop op uw begrip dat het niet in 1 werkdag verholpen is. Veel woonplezier gewenst in Sittard en bedankt voor het vertrouwen.

Prima !

Dit team het volgende deel van onze verhuizing ook doen !

• Datum uitgevoerde diensten 8-11-2022
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Altijd fijn dat u tevreden bent en dat alles prima verlopen is. Gelukkig hebben we meerdere goeie verhuisteams maar we zullen ons best doen dezelfde mensen ook voor uw tweede verhuizing in te plannen.

Wij de koffie, zij de handjes

Zonder poespas snel en goed geregeld. De offerte was duidelijk en transparant. Zeven uur de vrachtwagen voor de deur, koffie voor de mannen en een paar uur later was alles ingepakt. Zijn blij hoe het gegaan is!

• Datum uitgevoerde diensten okt 2022
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Van de verhuizers hoorde ik al dat de koffie goed gesmaakt heeft. Het werkt als brandstof voor de mannen, maar ook uw gezelligheid en inzet zorgen voor een prettige verhuizing. Dank voor de goede zorgen, de catering en uiteraard bedankt voor deze mooie review!

Goede afhandeling en op tijd aanwezig

Goede service zowel in het voortraject als de verhuizing zelf. Keurig op de afgesproken tijd aanwezig en het verhuizen van het meubilair ging snel en op rolletjes.

• Datum uitgevoerde diensten 14-10-2022
  • Ik wil beoordelen als Bedrijf
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Wat fijn om te lezen dat de verhuizing naar wens verlopen is. Doordat u alles goed had voorbereid en ons van goede informatie had voorzien, konden we het ook snel en soepel uitvoeren en stond jullie kantoormeubilair in no-time in Emmen. De samenwerking was dus optimaal, dank daarvoor.

Prima.

• Datum uitgevoerde diensten 25 september

Zeer behulpzaam meedenkend

• Datum uitgevoerde diensten 29-08-2022
  • Ik wil beoordelen als Bedrijf
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing

Dank voor de mooie review, fijn dat u tevreden bent, dat vinden wij dan weer super :). Voor ons is het vanzelfsprekend dat we meedenken en dat we behulpzaam zijn, maar jullie hebben ook zelf flink geholpen, dank daarvoor. Succes op de nieuwe werkplek en we zijn jullie graag weer van dienst!

Professionele verhuizers

Vakkundige verhuizers, duidelijk in de communicatie en alles naar verwachting.

• Datum uitgevoerde diensten 17 sept
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Dank voor uw mooie review, en heel fijn om te lezen dat alles naar wens en volgens verwachting is verlopen. Het was best een uitdaging om de items met onze verhuislift naar boven en naar binnen te krijgen maar gelukkig hebben wij zeer kundige verhuizers en hebben we uw spullen op de juiste plek kunnen plaatsen. Veel woonplezier gewenst in uw mooie woning!

Zorgvuldig en aandacht.

Zeer te vreden. Ga zo door, zorgvuldig en vriendelijk.

• Datum uitgevoerde diensten 9 september
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Dat lezen we graag, dat u tevreden bent. Zeker gaan we zo door want wat goed is moet goed blijven :-). Geniet van uw nieuwe woning en we wensen u heel veel woonplezier!

Flexibel en ontzorgend!

Dorenbos heeft mij geholpen op de manier die voor mij het beste paste. Tot vlak voor de verhuizing kon ik daarin nog aanpassingen doen. Flexibel en accuraat!

• Datum uitgevoerde diensten 8 september 2022
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Familie/vrienden/bekenden

Wat fijn dat wij u hebben kunnen ontzorgen, dat moet ook de basis van een goede verhuizing zijn. U moet er met vertrouwen naar uit kunnen kijken en er met plezier aan terug kunnen denken. We wensen u veel woonplezier in uw nieuwe woning en bedankt dat wij u mochten helpen.

Een verhuizing die top verliep met top verhuizers

De verhuizers waren vakmensen. Harde werkers maar ook begrip voor het feit dat een verhuizing een ingrijpende gebeurtenis is in een mensen leven. Daarnaast was er ruimte voor humor. Samengevat: heel tevreden.

• Datum uitgevoerde diensten 12 en 13 juli
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Goedemorgen, wat een mooie woorden, bedankt! De verhuizers waren ook erg tevreden: goede voorbereiding van uw kant, gezellig gehad en goed verzorgd 😀. Uiteraard is verhuizen meer dan het verplaatsen van spullen, dus daarom vinden wij het ook belangrijk om de klant aandacht te geven tijdens deze gebeurtenis. Geniet van uw nieuwe woning en ook van de nieuwe omgeving.

Prima werk: aardige, behulpzame en deskundige verhuizers en heel snel klaar.

Uitstekend!

• Oplossen van schade N.v.t.
  • Verhouding kwaliteit - prijs N.v.t.
  • Datum uitgevoerde diensten 1-7-2022
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Onze verhuizers vonden u ook een aardige, behulpzame klant. Dank voor de goede zorgen, de gezellige dag en heel veel woonplezier in het nieuwe huis!

Mwwwwaaa

Men had beter vooraf zoals gevraagd, de situatie van het nieuwe huis moeten beoordelen. Nu kreeg men de wasmachine en droger niet naar de zolder.

• Datum uitgevoerde diensten 28-06-2022
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Goedemiddag meneer Klaassen, wat jammer dat u hierdoor niet tevreden bent over de verhuizing, doordat de wasmachine en droger niet naar boven konden. En dat terwijl alles verder naar wens verlopen is. Zoals u zelf al heeft aangegeven (telefonisch) hebben de verhuizers het geprobeerd, ondanks dat het een smalle trap betrof. De vorige bewoners hadden de wasmachine en droger er wel staan, dus op voorhand zou je denken: dan moeten die van u ook wel lukken. Maar helaas, het paste niet kwamen we ter plekke achter. Dit is natuurlijk niet onze schuld, hoewel we het wel vervelend vinden dat het niet paste. Wij wensen u veel woonplezier op het nieuwe adres en hopen dat een installateur de wasmachine- en drogeraansluiting beneden kan realiseren voor u.

Vriendelijke verhuizers. Helaas dressoir nogal beschadigd. Zondagavond hoorde ik bons. Ik kijken, hangt ook de achterkant kapot Van dressoir. Schade dus erger als ik in eerste instantie had gezien. Dat was erg jammer, maar alle mensen die verhuizing hebben gedaan, vriendelijke mannen.

• Datum uitgevoerde diensten 14-06-2022
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Super!

We kregen genoeg stevige verhuisdozen. Op de dag van de verhuizing verliep alles keurig volgens afspraak. Leuke verhuizers, ze weten van aanpakken.

• Datum uitgevoerde diensten 20-05-2022
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

En ook een erg leuke klant, die weet wat een goede verzorging is. Bedankt voor deze mooie review en veel woonplezier in het mooie Dalen op het mooie plekje :)

Professioneel, snel, flexibel

Dorenbos dacht mee in oplossingen voor ons maatwerkproject. Toen ze kwamen waren ze super professioneel en snel.

• Datum uitgevoerde diensten 1 juni 2022
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Sociale Media
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Goed te lezen dat je tevreden bent Maarten en fijn dat we hebben kunnen bijdragen aan jouw project, het wordt erg mooi!

Uitstekende verhuizer !

Het was prettig om met de steun van Dorenbos deze grote verhuizing te realiseren .

• Datum uitgevoerde diensten 19 mei 2022
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Nee

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze hulp. Onze verhuizers vonden het prettig om u te mogen helpen bij uw verhuizing. Veel woonplezier gewenst en geniet van het geweldige uitzicht!

Waren vriendelijke mannen

Ging vlot

• Datum uitgevoerde diensten 12-05-2022
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Nee

Voldeed volkomen aan mijn wensen

Voor ontspannend verhuizen moet je bij Dorenbos zijn. Goede info en de jongens hebben keurig werk geleverd. Mijn verhuizing ging heel ontspannend. Personeel is goed en vriendelijk en heel behulpzaam.Alles werd keurig op z'n plaats gezet. Hulde!!!

• Datum uitgevoerde diensten 04-05-2022
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Eerdere ervaring
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, In- uitpakservice

Ook hulde vanuit onze kant voor de goede voorbereidingen en de goede zorgen voor onze verhuizers! We wensen u veel woonplezier in Emmen en geniet van het mooie uitzicht, de bossen en het centrum op fietsafstand 😀

Verhuizing vakkundig en compleet verzorgd

Professionele mensen die je de hele verhuizing volledig uit handen nemen. Gaan netjes met je spullen om, geven goed adviesen doen wat ze afgesproken hebben.

• Datum uitgevoerde diensten 14-04-2022
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing

Super professioneel team. Verhuizing verliep probleemloos.

Zowel de voorbereiding, het inpakken als ook het uitruimen van de inboedel op 3 verschillende adressen verliep boven verwachting goed. Ik ben vaak verhuisd, maar dit was de beste verhuizing die ik tot nu toe heb meegemaakt.

• Datum uitgevoerde diensten 06-04-2022
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Bedankt voor deze mooie woorden; het was een prettige verhuizing en wensen uw moeder veel woonplezier in Dordrecht!

Snel, kundig en ook nog gezellig

Het was fijn om met de mannen van Dorenbos te verhuizen. Ze waren snel, werkten netjes en waren erg gezellig.

• Datum uitgevoerde diensten 5-4-2022
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) N.v.t.
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Zo hoort het ook te zijn: een combinatie van kwaliteit en gezelligheid! We wensen u veel woonplezier in Groningen en bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen.

Over Dorenbos Verhuizingen B.V.

Of u nou verhuist naar een eengezinswoning in de woonwijk, naar een appartement op de 6e etage in het centrum, of naar een idyllisch gelegen woonboerderij in een buitendorp, wij helpen u graag! Wij weten als geen ander dat een verhuizing een ingrijpende gebeurtenis kan zijn en dat het niet altijd even leuk is om te gaan verhuizen, wat de reden ook mag zijn. Gelukkig vinden de verhuizers van Dorenbos verhuizen wel leuk. Zelfs zo leuk, dat ze er hun beroep van gemaakt hebben! Uw verhuizing is onze verhuizing! Omdat wij meer dan 60 jaar ervaring hebben weten wij precies wat er bij een verhuizing komt kijken en kunt u uw verhuizing met een gerust hart aan ons toevertrouwen. Zo kunt u met vertrouwen naar uw verhuizing uit kijken en er met plezier aan terug denken.

Over Erkende Verhuizers

Een verhuizing is vaak een grote stap en een hectische periode. Met deskundig advies en een veelzijdige dienstverlening, kunnen Erkende Verhuizers deze gebeurtenis tot een succes maken. Zij kunnen u voorafgaand aan, tijdens en na de verhuizing met allerlei diensten helpen, zoals de- en montage van meubelstukken of het tijdelijk opslaan van uw bezittingen. Alle Erkende Verhuizers zijn aangesloten bij de Organisatie voor Erkende Verhuizers en voldoen aan meerdere eisen op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid. Hierop worden de bedrijven getoetst door een onafhankelijke instelling. Bovendien zijn Erkende Verhuizers opgeleid om discreet en zorgvuldig met bezittingen om te gaan.