Prima verhuisservice

Van tevoren duidelijke uitleg over wat mogelijk was. Reeds ingepakte dozen hoefde niet persé omgepakt te worden in dozen van hun bedrijf zoals elders wel zou moeten. Extra glazendozen beschikbaar. Zeer hardwerdwerkende medewerkers. Ook een grote tuinkist werd met extra stuntwerk zowel bij het oude als nieuwe adres goed op zijn plek gezet. Wat schade aan tafelpoten werd bijgewerkt met correctiestift. Van tevoren duidelijke prijsopgaaf, geen extra nakomende kosten. Minpuntje: schilderijen zouden apart in boxen of iets dergelijks vervoerd worden wat niet gebeurd is maar gelukkig zijn ze wel goed overgekomen.

• Vriendelijkheid verhuisteam
  • Vriendelijkheid overige medewerkers N.v.t.
  • Deskundigheid verhuisteam
  • Deskundigheid overige medewerkers N.v.t.
  • Oplossen van klachten
  • Oplossen van schade
  • Datum uitgevoerde diensten 13-8-2021
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Zoekmachine
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Niets op aan te merken!

Alles was goed geregeld. Afspraken worden nagekomen, verhuizing ging soepel en nettig.

• Deskundigheid overige medewerkers
  • Nakomen gemaakte afspraken
  • Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen N.v.t.
  • Oplossen van klachten N.v.t.
  • Oplossen van schade N.v.t.
  • Datum uitgevoerde diensten 26-8-2021
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Anders
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Wat een hard werkende mensen en wat goed gedaan.

De voorman is erg vakkundig dat kan je wel merken. Wat heeft hij de verhuizing in goede banen geleid. Respect! Prettig contact en vlot verloop van de verhuizing. 1 klein puntje : tussen deur woonkamer buiten gezet Hierdoor wat schade aan de deur ivm door regen wijken lagen deur. Voor de rest heel tevreden!

• Deskundigheid overige medewerkers
  • Oplossen van klachten
  • Oplossen van schade
  • Datum uitgevoerde diensten 26 aug 2021
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Familie/vrienden/bekenden
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Snel en professioneel

Ze waren op tijd en vlot. Ik bel u nog maandag

• Deskundigheid verhuisteam
  • Deskundigheid overige medewerkers N.v.t.
  • Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
  • Oplossen van klachten N.v.t.
  • Oplossen van schade N.v.t.
  • Verhouding kwaliteit - prijs N.v.t.
  • Datum uitgevoerde diensten N.v.t.
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Zoekmachine
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Over Erkende Verhuizers

Een verhuizing is vaak een grote stap en een hectische periode. Met deskundig advies en een veelzijdige dienstverlening, kunnen Erkende Verhuizers deze gebeurtenis tot een succes maken. Zij kunnen u voorafgaand aan, tijdens en na de verhuizing met allerlei diensten helpen, zoals de- en montage van meubelstukken of het tijdelijk opslaan van uw bezittingen. Alle Erkende Verhuizers zijn aangesloten bij de Organisatie voor Erkende Verhuizers en voldoen aan meerdere eisen op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid. Hierop worden de bedrijven getoetst door een onafhankelijke instelling. Bovendien zijn Erkende Verhuizers opgeleid om discreet en zorgvuldig met bezittingen om te gaan.