Prima geregeld

We zijn met Veenstra reizen van Leeuwarden naar Rotterdam gereisd en weer terug. De bus was prima, de chauffeur ervaren en betrouwbaar. De handig ingerichte bus bod ruimte om te slapen, te kaarten en gezellig te kletsen.

Uitstekende service’s

Goede communicatie, duidelijke afspraken, flexibel, leuke chauffeur, nette prijs.

• Hoe tevreden bent u over de communicatie vooraf met onze medewerker(s)?
  • Wat vond u van de organisatie van de reis? N.v.t.
  • Voldeed de reis aan uw verwachtingen? N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Busverhuur

Al vele jaren maken we gebruik van de touringcars van Veenstra Reizen. Altijd weer aangenaam verrast door de nette bussen en attente chauffeurs!

• Ik heb ervaring met: Schoolreis

Fijne dienstverlening

Al een aantal jaren kunnen wij als vereniging met plezier gebruik maken van de diensten van Veenstra reizen. Fijne communicatie, flexibel en betrouwbaar!

Prima geregeld

Al jaren reist ons eerste team met Veenstra Reizen naar de wedstrijden. Dit is prima geregeld. Wel hadden we iets meer "coulance" met de extra reisuren verwacht. We begrijpen dat Chauffeur betaald moet worden, maar als je op jaarbasis zoveel busreizen (16) met de lokale Voetbalvereniging doet, hadden we verwacht dat alleen de offerte bedragen in rekening zouden worden gebracht en dat het ene extra uurtje soms ook een beetje support zou zijn.

• Ik heb ervaring met: Busverhuur

Wij hebben vandaag over de vecht gevaren, met ria, marian en kees, wat een geweldig stel, vooral de twee meiden waren zorgzaam en meedenkend, wij hebben genoten. De twee gezellige families uit Rotterdam

• Voldeed de reis aan uw verwachtingen?
  • Wat vond u van de chauffeur/reisleider? N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Individuele reis

Veenstra Reizen is een betrouwbare bus

Wij, Aris Leeuwarden, zijn trots dat Veenstra Reizen onze buspartner is voor onze uitwedstrijden. Goede communicatie, klantvriendelijk, korte lijnen en een betrouwbaar, veilig en enthousiast touringcarbedrijf.

Super goed geregeld

Denken altijd met je mee en staan klaar voor je. Chauffeur ook super aardig en correct.

• Ik heb ervaring met: Groepsreis op maat

Einsteinstraat 7 9285 WN Buitenpost

Over Veenstra Reizen

Veenstra Reizen is een touroperator met een eigen reisbureau gespecialiseerd in busreizen binnen Europa. Als touroperator organiseren wij diverse dagtochten, luxe busreizen, schoolreizen, excursie & themareizen, vliegreizen en personeelsreizen. Zowel voor reizigers die individueel op pad willen als voor groepen die een reis op maat wensen. Veenstra Reizen is sinds 1928 touroperator en al bijna een eeuw de partner voor al uw busreizen.