We hebben een goed georganiseerde reis gehad.

Reis geheel volgens plan uitgevoerd. Prima organisatie en goede locaties voor eten/drinken. Voor herhaling vatbaar. Heel erg bedankt.

• Ik heb ervaring met: Individuele reis

Zeer naar de zin gehad. Vaklui aan het stuur en goed in de omgang.

Voor ons 40-jarig bedrijfsjubileum hebben we een mooie skireis naar Oostenrijk gehad met al onze medewerkers. De touringcar van Veenstra Reizen bracht ons veilig, gezellig en professioneel heen en terug. Ottenhome Heeg

Een geweldige avond

Leuke chauffeur leuke verassing het was een mooie avond de volgende keer gaan we weer

• Hoe tevreden bent u over de communicatie vooraf met onze medewerker(s)?
  • Wat vond u van de organisatie van de reis? N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Busverhuur

Enorm fijne service en reis gehad!

De service van Veenstra Reizen was enorm fijn. Het aanpassen van de tijden/opstapplek werd heel snel afgehandeld, en de online service was erg vriendelijk. Daarnaast hebben we een hele gezellige buschauffeur gehad, wat de reis nog leuker maakte. Ook was er een hoge professionaliteit, wat voor mij ook een reden is om nog een keer via Veenstra Reizen een bus te huren!

• Ik heb ervaring met: Busverhuur

Niet geleverd wat in advertentie werd voorgespiegeld.

Goede chaufeur die het geheel nog in goede banen heeft geleid. Maar werkelijkheid kwam lang niet overeen met wat in advertentie werd aangeboden. Valse advertenties dus in rubriek lezers reizen.

• Ik heb ervaring met: Groepsreis op maat

Geachte familie Atsma, Op 22 december bent u met ons mee geweest met de senioren kerstreis Eifel. Het betreurt ons ten zeerste dat de reis niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Na telefonisch contact gaf u vooral aan dat onze informatievoorziening naar uw mening niet correct en/of onduidelijk was. U gaf hierin aan dat u hiermee vooral de bezoeken aan de kerstmarkten bedoelde. Allereerst merkte u op dat er geen kerstmarkt in Trier was. Zowel in het dagprogramma op onze website, op de Reis & Co website en in onze reisbescheiden wordt ook niet beschreven dat we hier een kerstmarkt bezoeken. In uw reisbescheiden werd het volgende vermeld: ‘’Dag 3 - Trier Na het ontbijt vertrekken we met de bus richting Trier, de oudste stad van Duitsland. Hier maken we een rondrit en een korte wandeling. Deze Romeinse stad ligt aan de Moezel en heeft vele, prachtige bezienswaardigheden waarvan een aantal uit de Romeinse tijd stammen. Een mooi historisch monument is de Porta Nigra, de goed bewaard gebleven Romeinse stadspoort. Ook de omgeving van Trier is de moeite van een bezoek waard. We rijden dan ook via een mooie route, door de Vulkaaneifel, weer terug naar het hotel waar we aan het eind van de middag terugkeren. Geniet van de gezellige kerstsfeer in het hotel en het diner.’’ Daarnaast gaf u aan dat ook de kerstmarkt in Bad Münstereifel niets meer voorstelde. Dit vinden wij zeer vervelend. We hebben van tevoren contact gehad met de VVV van Bad Münstereifel en hier werd aangegeven dat de kerstmarkt geopend was tot 30 december en dat 23 december zeker niet de laatste dag was van deze kerstmarkt. Dit kunt u ook teruglezen op https://badmuenstereifelaktiv.de/weihnachtsmarkt-bad-muenstereifel-2023/. Helaas hebben wij niet in de hand hoeveel kraampjes er geopend zijn, en rondom kerst kunnen kraamhouders en/ook winkels op eigen initiatief besluiten niet open te gaan. Desalniettemin is dit voor ons ook een leermoment voor ons en zullen we bij een evt. volgende bezoek met de kerst deze kerstmarkt niet meer in het programma opnemen of evt. kiezen voor een eerdere bezoekdatum. We zullen uw genoemde punten zeker meenemen in de evaluatie van deze reis en zullen voor een volgende keer extra aandacht schenken aan onze communicatie om teleurstellingen in de toekomst te voorkomen. Hopelijk heeft u naast de genoemde punten toch nog van uw vakantie genoten. Met vriendelijke groet, Team Veenstra Reizen

Goed georganiseerde reis met mooie verschillende excursies.

Niet verwacht dat dit zo een mooie uitdagende reis was. Goede bekwame chauffeur/ reisleider. Ons gezelschap was samen met 4 slechtzienden op de Kroatie reis en dit is van beide zijden ervaren als zeer positief. De stedentrippen Ljubljana, Crikvenica, Bled het grottencomplex bezoek Postojnska Jama met een treintje omlaag en eruit, het doorlopen van de verschillende grotruimtes is zeker aan te bevelen. Het meer van Bled met zijn kasteeltje in het midden, de Plitvice meren met de 16 watervallen aan elkaar verbonden is uniek om mee te maken. Ook de boottocht vanuit Crikvenica richting het eiland Krk was goed en gaf een mooi beeld van hoe groot zo,n eiland is. Ook een dagtocht naar het eiland Krk zelf met wijnproeverij en rondwandeling in de hfd.stad is goed door een ieder ervaren.

• Hoe tevreden bent u over de communicatie vooraf met onze medewerker(s)? N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Groepsreis op maat

Vertrouwd op reis met Veenstra!

Afgelopen zomer heeft onze vereniging gebruik kunnen maken van de diensten van Veenstra. Gezellige en zorgzame chauffeurs hebben ons snel en veilig naar Zwitserland gebracht (en terug, ook fijn..). Met alles rekening houdende met onze planning en wensen! Bedankt heren.

• Ik heb ervaring met: Groepsreis op maat

Mede dankzij Veenstra hadden we een zeer geslaagd personeelsreisje.

We zijn zeer tevreden over zowel het contact met de kantoormedewerkers over de bushuur als over de prima chauffeur, nette bus en keurige verzorging met natje en droogje onderweg. Ook had Veenstra voor ons op de terugweg een goed diner op een mooie locatie geregeld. De goede zorgen van het personeel van Veenstra hebben eraan bijgedragen dat ons personeelsreisje super geslaagd was!

• Ik heb ervaring met: Groepsreis op maat

We zijn ontzettend enthousiast en tevreden over onze ervaring met Veenstra reizen.

Er was sprake van een goede en duidelijke communicatie en de planning verliep erg goed. De bewoners van onze woonvorm hebben een zeer prettige reis gehad en kijken enthousiast terug op de verhalen en informatie die de buschauffeur tijdens de reis deelde over de omgeving van de busreis. Voor herhaling vatbaar!

• Ik heb ervaring met: Busverhuur

Veenstra Reizen heeft onze reis tot een succes gemaakt.

Veenstra Reizen heeft er voor gezorgd dat onze reis niet in het water is gevallen toen we problemen kregen met het treinvervoer vanuit Duitsland. Ze hebben er alles aan gedaan dat 34 leerlingen en 4 leraren werden opgehaald uit Bremen - en dat binnen 4 uur na een telefoontje. Helemaal fantastisch!

Fantastisch!

We hebben een reisje gemaakt naar Gent. Piet van Dellen was onze buschauffeur, wat een vriendelijke man! Hij dacht goed met ons mee. De bus was erg netjes. Mede dankzij hem hebben we 2 geweldige dagen in Gent gehad!

• Ik heb ervaring met: Busverhuur

Een prima georganiseerde reis met een geweldige buschauffeur!

Vooraf was de communicatie nogal traag en onduidelijk. Op het laatste moment moesten we nog allerlei gegevens doorgeven. Ook de tijdsplanning, die Veenstra gedaan had, bleek onhaalbaar vanwege de ligging van het hotel. Tijdens de reis was alles goed geregeld. Bij aankomst leek het alsof we lang moesten wachten op de kamers, maar met 1 telefoontje was dat binnen een kwartier geregeld. De chauffeur (Mike) was ontzettend meedenkend en flexibel, waardoor we een goed verblijf hebben gehad in Parijs. Hij had een goede klik met de leerlingen en maakte daardoor de reis zeer prettig!

• Ik heb ervaring met: Schoolreis

Bus was prachtig, communicatie met buschauffeur als erg matig ervaren.

De touringcar was super, goed uitgerust en comfortabel, daar hebben we niets op aan te merken. Ook de communicatie vooraf was prima. Het contact met de buschauffeur over de pendeldienst verliep echter een stuk minder prettig. Van tevoren hebben we met diverse info (draaiboek, bustijden en bushaltes) gecommuniceerd wat de wensen waren, en ook uitgevraagd dat de buschauffeur zelf eten/drinken zou regelen. De buschauffeur heeft de bustijden niet gehonoreerd, waardoor onze bezoekers soms een uur (of langer) stonden te wachten op de bus. Ook kon hij de aangegeven bushaltes niet goed vinden. Ipv dat hij even naar ons belde begon hij rondjes te rijden door Appelscha. Daardoor verschoven alle bustijden en daar hebben onze bezoekers last van gehad. Tenslotte begon hij tegen onze bezoekers te klagen dat hij geen eten en drinken van ons kreeg. Dit kwam als erg onprofessioneel op ons over. Als er telefonisch contact was, was de chauffeur niet duidelijk en kwam gemaakte telefonische afspraken niet na.

Heerlijke vakantie naar de Moezel

We hebben het prima naar ons zin gehad. Eigenlijk was alles wat we er van verwacht hadden Qua ligging viel het hotel wat tegen, zo pal langs de weg en onder een viaduct, maar de verzorging maakte dit weer veel goed. Wat de reis bijzonder heeft gemaakt was de sfeer in de groep, hele leuke mensen allemaal. Een groot compliment gaat naar onze chauffeur/reisleider Dirk waar niets teveel voor was, mee dacht en met creatieve alternatieven kwam als dingen anders liepen als gedacht. Zoals hij met mensen omgaat (ook met een groep mensen met een beperking die meereisden) was om blij van te worden. Ook qua rijstijl een hele fijne chauffeur, en ik kan het weten. Ben zelf 31 buschauffeur geweest.... Al met al zeer voor herhaling vatbaar (liefst met Dirk dan weer als chauffeur!)

• Ik heb ervaring met: Groepsreis op maat

Alles kan als het maar veilig is

Met onze tweedejaarsstudenten van de Haagse Hogeschool zijn wij een week op stap geweest in Berlijn met de rode dubbeldekker van Veenstra Reizen. Een ruime bus met voldoende faciliteiten, maar bovenal ook erg hygiënisch en netjes. De communicatie over de reis vooraf verliep efficiënt en duidelijk, zodat wij goed wisten waar wij aan toe waren. De studiereis is door chauffeur Mike in goede en veilige banen geleid. Voor onze groep een perfecte match: een jonge, gedreven chauffeur met naast kennis van zaken, die veiligheid hoog in het vaandel heeft staan, een enthousiaste, meedenkende, flexibele en gezellige chauffeur. Van het motto van Veenstra Reizen: "alles kan als het maar veilig is" is geen woord gelogen. Dank voor de goede zorgen en veilige kilometers Mike en Veenstra Reizen en hopelijk kunnen we nog een keer gebruik maken van jullie uitstekende service!

• Ik heb ervaring met: Schoolreis

Een geweldige schoolexcursie met een topchauffeur

Inmiddels weer een dagje terug van een 4 daagse excursie naar Parijs met Plein Joure. De leerlingen keken hun ogen uit in Parijs, liepen de blaren op hun voeten en zongen uit volle borst mee met de Franse, Engelse en Nederlandse meezingers tijdens de reis. De chauffeur van deze trip was Mike, een vrolijke en meedenkende jongeman. Toen we naar zijn leeftijd vroegen, waren we nog meer onder de indruk van zijn rust, kalmte, leergierigheid en gevoel van verantwoordelijkheid. Denk je eens in: Op je 23e een dubbeldekker met 83 personen en een extra skibox door chaotische verkeer van de Franse hoofdstad manoeuvreren, petje af, chapeau! Hij sloot gezellig aan bij een aantal activiteiten en hield een oogje in het zeil op drukke plekken. Wanneer we weer bij Veenstra Reizen boeken, staat Mike bovenaan onze wensenlijst!

• Ik heb ervaring met: Schoolreis

Alles was top geregeld, goede communicatie.

Ondanks dat de vrienden van Amstel 2 jaar achter elkaar afgelast was door corona, goede onderlinge communicatie blijven houden zodat we dit jaar zonder problemen zijn geweest. Tickets zijn goed geregeld. iederen kon bij elkaar zitten. Tevens waren er geen problemen met opstapplaatsen in Leeuwarden en Joure. Kortom top.

• Ik heb ervaring met: Busverhuur

Prettig, meedenkend en goed georganiseerd.

Met de PV wilden we graag een 2daagse naar s Hertogenbosch. Dit is geen standaard reisje. Er is goed geluisterd naar onze wensen en goed georganiseerd. Ook onze buschauffeur Dirk was een topper. We gaan zeker weer een reisje plannen.

• Ik heb ervaring met: Groepsreis op maat

Veenstra ontzorgt met sympathie.

Veenstra Reizen is een sympathieke organisatie op alle fronten. De communicatie vooraf is bijzonder prettig. Wij hadden ons groepsreisje zelf in elkaar geknutseld. Er werd hard meegedacht door de mensen van Veenstra, van te voren en gedurende ons reisje. Onze chauffeur verstaat de kunst van de omgang met mensen en veiligheid in het verkeer. Deze man was gedurende het hele weekend een waardevolle toevoeging aan de groep. En dat bovendien allemaal voor een zeer vriendelijke prijs. Wanneer wij weer een bus met chauffeur nodig hebben, kiezen wij zeer zeker weer voor Veenstra.

Goeie service en flexibel

Een paar week geleden hebben wij gebruikt gemaakt van de service van Veenstra Reizen! Zij hebben dat super gedaan en waren erg flexibel. We waren met veel mensen, maar alles liep zoals gepland en hebben naar onze wensen geluisterd!

Klantgericht

Personeelsreis in overleg voorbereid en uitgevoerd.

• Ik heb ervaring met: Groepsreis op maat

Super schoolreis gehad met Veenstra reizen

Hele fijne en snelle communicatie via de mail. Zelfs nog twee keer gebeld om zaken persoonlijk door te spreken. Hierdoor kregen we een goed en vertrouwd gevoel over onze reis. Jullie zijn erg betrokken! Groetjes van de leerkrachten van groep 5 en 6 Sint Franciscus Groningen

• Ik heb ervaring met: Schoolreis

Stipt op tijd en een top chauffeur!

Een hele geslaagde en gezelige dag gehad bij de Orchideeenhoeve mede dankzij Veenstra reizen, bedankt. Zorgboerderij Gerbranda State te Pietersbierum

Geweldige belevenis!

Met een comfortabele touringcar en een geweldige chauffeur reden we van hotel naar hotel naar bestemmingen Slovenië en Kroatië. Fijne hotels en heerlijk eten met keuze te over. Van alle mooie excursies die we maakten vond ik de grotten van Postoinska Jama een absoluut hoogtepunt! Vervolgens naar Crikvenica met hotel voor 4 dagen. Dat was de hemel op aarde: uitzicht op de Adriatische Zee!

Een 100% tevredenheid

Dagtocht Hanzesteden Doesburg en Zutphen: Voortraject: goed en snel. Communicatie: uitstekend. Begeleiding chauffeur: meer dan top. Koffiestop perfect geregeld: in de bus met koffie uit meegebrachte kannen en een stukje oranjekoek. Organisatorisch goed bedacht omdat het tijd scheelt op de dag om andere leuke dingen te doen. (een koffiestop vraagt toch al gauw 3 kwartier). Info voor de deelnemers op de dag zelf: routekaartjes, bevestiging van betalingen etc. allemaal uitstekend geregeld. En tot slot een hele mooie locatie voor het afscheidsdiner. 100% tevreden met deze reis. We zijn al aan het kijken voor 2023!

Over Veenstra Reizen

Veenstra Reizen is een touroperator met een eigen reisbureau gespecialiseerd in busreizen binnen Europa. Als touroperator organiseren wij diverse dagtochten, luxe busreizen, schoolreizen, excursie & themareizen, vliegreizen en personeelsreizen. Zowel voor reizigers die individueel op pad willen als voor groepen die een reis op maat wensen. Veenstra Reizen is sinds 1928 touroperator en al bijna een eeuw de partner voor al uw busreizen.