Alles goed maar montage info is gebrekkig

Op zich is alles goed verlopen van het bestellen tot en met de levering. Echter bij het monteren van het schuifdeursysteem vond ik de bijgeleverde informatie erg onduidelijk. Ook online weinig duidelijkheid gekregen. Filmpje van de installatie van het systeem met soft open & close zou makkelijk zijn.

prima matriaal.

Mooie webshop makkelijk te bestellen en geleverd volgens afspraak.

gewoon goed

gewoon soepel

Zeer correcte afhandeling en mooi snel

Snel en goed geleverd

Bestelde product werd snel en goed geleverd

Super vriendelijk aan de telefoon , erg fijn product, perfecte afhandeling .

Kwaliteits product

Mijn bestelling perfect en snel uitgevoerd.

De eerste keer materiaal bij deze firma besteld. Onderdelen zijn goed omschreven op de site. Bestelling juist uitgevoerd en goed op de hoogte gehouden van de status. En snel geleverd, top!

Besteld. Snel geleverd. Goed verpakt. Alles prima gegaan.

Prima alles geregeld

Handige site

Handige site, prijzen zijn dik in orde en altijd een snelle levering

Voor het eerst wat besteld bij jullie, en goed bevallen.

vlotte ,snelle en correcte levering

vlotte levering volgens afspraak

gewoon goed!

Goed!

Al meerdere keren besteld. Goede prijzen en steeds correct en snel geleverd.

Snelle levering, overzichtelijk bestelproces

Vooraf bezoek gehad in showroom, dat heeft goed bij keuze geholpen

Prima webshop

Heldere webshop. Levertijden in orde. Producten netjes verpakt en van de verwachte kwaliteit.

Het zou fijn zijn,om één complete factuur te krijgen van je aankoop. Als ik bestel moet ik wel alles in één x betalen, het is fijn voor zakelijke administratie

Fout bij bestelling maar werd gecorrigeerd , en doorgeven, super en goed verpakt geleverd

Correcte levering, uitstekende service.

Keurig

Prima, overeenkomstig de website.

duidelijke website

Snelle en correcte levering. Prima systeem!

Snelle levering, goed verpakt en mooi product!

Ik heb een set geleiderails aangekocht. Snelle levering en het was supergoed verpakt. Het product zelf is steviger dan wat er origineel in het meubel verwerkt zat.

Eerst ontvangen dan beoordelen!

Ik zou vandaag mijn bestelling geleverd krijgen dus kan ik het geval moeilijk beoordelen.

goede service

Leveringen als besteld, steeds correct

Webshop werkt prima en handgrepen netjes in doos verpakt afgeleverd

Geen problemen met levering oid

Vlot

Vlotte levering en corecte prijs

Over Schreuder & Co

Schreuder & Co is een onderneming waarvan de wortels teruggaan naar 1876. Een boeiende en rijke geschiedenis die het bedrijf een identiteit en authenticiteit gegeven hebben. Met ons brede assortiment technische en design producten zijn we in verschillende markten actief. Voor zowel een geleider voor de lade van een bureau als voor een railsysteem voor een zware schuifdeur kun je bij ons terecht.