Wederom prima geholpen

Voor de 2e keer hulp ingeschakeld, dus dat zegt ook al wat. Alles is prima verlopen, maar ik geef onderin maar 4 sterren. Er 'mag' altijd ruimte overblijven voor verbetering :)

Mensgericht

Tijdens een scheiding komen er vaak emoties bij kijken. Fijn om een kundige partner te hebben welke jouw idealen centraal houdt, ook in tijden van “strijd”.

Fijne samenwerking.

Ik ben goed geholpen door mevrouw Nijenhof. Mijn dank daarvoor!!

Helder en duidelijk advies

Na eerste telefonisch contact even aftasten over mogelijk te verkrijgen hulp. Na enige aarzeling afspraak gemaakt. Plezierige en rustige ontvangst en heldere benadering van het probleem afgerond met een simpel advies. Prima geholpen en grote waardering.

• Geholpen door: Joyce Nooijen-Middelkoop

Open en transparantie communicatie, korte lijntjes

Een prettige samenwerking, altijd goed bereikbaar en snelle reacties.

• Geholpen door: Linda van Putten – van de Heuvel

Kundig, meedenkend en meevoelend!

Een vervelende en onterechte zaak aan m'n broek gekregen. Anouk heeft zich in de materie vastgebeten en me zeer goed bijgestaan. Een advocaat moeten inschakelen is nooit leuk, maar als het onverhoopt nog een keer nodig zou moeten zijn, dan weet ik waar ik moet zijn!

• Geholpen door: Anouk van Eijkeren

to the point, professioneel en snel

Mijn zaak betrof een erg complexe en langslepende afwikkeling van een erfenis. De analyse van de situatie en van de stakeholders, alsook de schriftelijke communicatie van de TEN-advocaat met de tegenpartijen was zorgvuldig, respectvol, en heel doortastend. De communicatie van de advocaat met mij was snel, praktisch en prettig. Fijne ondersteuning en goed resultaat behaald.

Deskundig en betrokken

Er wordt gezocht naar een goede balans tussen de belangen van de cliënt en de tegenpartij, zodat de relatie niet verslechtert. Maar als het nodig is, worden de grenzen duidelijk getrokken. Ik was heel blij dat er echt opgekomen wordt voor de belangen van het kind, dat in bescherming genomen moet worden tegen beïnvloeding en touwtrekkerij.

Deskundig en hartelijk!

TEN Advocaten heeft gedurende het hele traject met raad en daad voor mij klaar gestaan. Snelle reacties bij vragen, steun en begrip op momenten dat ik dat nodig had en daarnaast oprechte betrokkenheid.

Meer dan uitstekend

Goede sparringpartner, realistisch en verstand van zaken. Hier heb ik veel aan gehad.

• Geholpen door: Mandy de Koning

Top ondersteund in een voor mij verwarrende periode

Vanaf het eerste contact het gevoel gehad dat ik serieus genomen werd en dat er iemand voor mij ging staan. Vanaf de start tot het eind een goed contact gehad over de stappen die genomen moesten worden en daarbij een goed advies. Wat ik erg op prijs heb gesteld is de menselijke kant ook persoonlijk voelde ik me erg gesteund. Bedankt

Doel gericht, goede prestaties

De lijntjes zijn kort, doelgericht richting de juiste oplossingen.

• Geholpen door: Matthijs Gorgels

zeer goed

helder en deskundig

• Geholpen door: Michiel Leenhouts

Meedenkend, betrouwbaar, betrokken.

Ik had Inge Mooren – van Weereld als advocaat, zij heeft in het begin mijn verhaal goed doorgelezen en een uitgebreid gesprek met mij gevoerd. Tijdens de gehele procedure gaf zij al aan dat het wel goed zou komen waarop ik als niet juridisch specialist haar ben blijven vertrouwen. Uiteindelijk is er een goed resultaat geboekt en is alles naar volledige tevredenheid afgehandeld geworden.

• Geholpen door: Inge Mooren – van Weereld

Betrokken, hardwerkend en motiverend!

Ik ben ontzettend blij met de hulp die ik van mevrouw de Koning heb mogen ontvangen. Zij heeft mij op meerdere fronten ontzettend goed geholpen, geadviseerd en bijgestaan. Zij bracht orde in de juridische rompslomp waar ik mij begaf en niks van begreep. Met duidelijke uitleg en focus op wat relevant is heb ik geweldige hulp ontvangen!

• Geholpen door: Mandy de Koning

Professioneel, to the point en prettige manier van omgang

Zie geen nadere toelichting

Super advocaten

Als je toch een advocaat nodig heb zorg dan voor een goede advocaat. Ten advocaten is enorm goed in de diverse disciplines. De advocaten waar wij mee werken zijn naast vakkundig ook leuke mensen om mee te werken. Echt een aanrader.

• Geholpen door: Ward Welage

Zeer betrokken, professioneel en prettige communicatie.

Prettig

is goed

Ik ben er heel tevreden over Ten Advocaten wordt netjes en correct behandeld

top

Onlangs heb ik Ten advocaten ingeschakeld, een juridisch geschil wat ik zelf niet op kon lossen en waarbij ik uitstekend ben geholpen door Ten advocaten. vlotte communicatie, open en eerlijk advies. Zonder mevrouw Nooijen-Middelkoop zou ik nu nog steeds in dit juridisch geschil zitten.

• Geholpen door: Joyce Nooijen-Middelkoop

In mijn zaak werd gedacht in kansen en niet in problemen

Nadat de rechtsbijstandverzekering het liet afweten omdat ze geen kans zagen op succes werd contact gelegd met TEN Advocaten. Zij zagen wel degelijk kansen ook al was dat geen garantie. Na een paar jaar stug volhouden is 2/3 succes geboekt en heeft de rechtsbijstandverzekering uiteindelijk ook daarvan de kosten vergoed. TEN Advocaten is steeds het eerlijke verhaal blijven vertellen; geen garantie maar we zien mogelijkheden. Hiermee is een zaak die in 2016 begon net voor de kerst van 2021 afgerond.

• Geholpen door: Matthijs Gorgels

In het verleden al geholpen door TEN advocaten bij de berekening, vaststelling en uitspraak bij de rechter voor de allimentatie van mijn kind. Nu vanwege nieuwe kinderen een herbereking laten maken waarbij ik weer vriendelijk en vlot geholpen ben. Geen onnodige dingen worden er uitgevoerd en er wordt gekeken naar de beste oplossing.

Een zeer betrokken advocaat

Ik ben heel blij dat Michiel mijn advocaat is geweest. Hij is zeer vriendelijk, betrokken en reageerde altijd meteen op mijn mail of telefoontje. Hij was een grote steun voor mij in een hele vervelende periode.

• Geholpen door: Michiel Leenhouts

Mijn ervaring met mijn advocaat was zeer goed

Ik ben zeer tevreden over hoe mijn advocaat de zaak heeft behandeld. Ben blij dat ik deze advocaat heb gekozen voor mijn zaak, Meneer heeft zeer goed gehandeld En als het ooit nog nodig is. dan kies ik zeker weer voor deze advocaat. Heel veel respect voor De Heer Van Langen Met vriendelijke groet Sabita Ramautar

• Geholpen door: Andre van Langen

Helemaal top!

Had Inge van Mooren als advocate! Wat een top wijf is dat! Ze heeft me zo enorm geholpen! Heerlijk haren op der tand. Zo moet dat als je iemand wilt helpen. Kan haar bij iedereen adviseren! Qua echtscheiding!

• Geholpen door: Inge Mooren – van Weereld

Over Advocaatscore.nl