Kim heeft ons fantastisch geholpen. We hebben gewonnen door de strijdkracht van Kim.

• Geholpen door: Kim van Groenendaal

Bij een vraag snelle reactie. Dus zeer tevreden

• Geholpen door: Joyce Nooijen-Middelkoop

Met vertrouwen mijn casus uit handen gegeven.

Open communicatie, constructief overleg en altijd opbeurend.

• Geholpen door: Mandy de Koning

Ik moest op korte termijn een advocaat vinden die mij wilde helpen omdat mijn ex een kort geding tegen mij ging aanspannen en ik kreeg van een wederzijdse kennis jullie aangewezen en ik ben zo ontzettend blij met alle hulp wat ik van haar kreeg. Ik mocht haar bellen als ik gelijk wat wilde weten. Dus ja voor mij een dikke 10 voor al juliie hulp en advies!

• Geholpen door: Joyce Nooijen-Middelkoop

Super ondersteuning in lastige tijd!

Mandy heeft een enorme last van mijn schouder genomen door haar daadkrachtige optreden bij mijn vaststellingsovereenkomst. Waar we met niets gestart zijn, Ijn we met veel meer geëindigd. Dit traject had ik zonder haar hulp niet zo goed en rustig kunnen afsluiten. Enorm bedankt!!

Persoonlijk en professioneel!

Ontzettend goed bijgestaan door Mandy tijdens een arbeidsconflict met mijn werkgever. Heel blij dat ik gebruik heb kunnen maken van haar advies door haar kennis en ervaring!

Persoonlijk en professioneel!

Tijdens een arbeidsconflict met mijn werkgever ben ik ontzettend goed bijgestaan door Mandy . Heel blij dat ik gebruik heb kunnen maken van haar advies door haar kennis en ervaring!

Snelle en gedegen ondersteuning

Scherpe analyse, goede afstemming met mijn wensen, mooie balans tussen juridisch noodzakelijk én menselijk gewenst.

• Geholpen door: Mandy de Koning

Persoonlijk en deskundig meedenken met optimaal resultaat

Ik heb me geweldig ondersteund gevoeld door haar persoonlijke benadering en juridische deskundigheid. Prima communicatie ook met en via andere medewerkers van het kantoor. Het enige puntje wat misschien nog enigszins gepolijst kan worden: de formuleringen in schriftelijke teksten mogen wat soberder en gevarieerder (maar dat is vooral een kwestie van persoonlijke taalsmaak).

• Geholpen door: Inge Mooren – van Weereld

deskundig en persoonlijk meedenken met optimaal resultaat

Ik heb me geweldig ondersteund gevoeld door haar persoonlijke benadering en juridische deskundigheid. Prima communicatie ook met en via andere medewerkers van het kantoor. Het enige punt wat misschien nog enigszins gepolijst kan worden: de formuleringen in schriftelijke teksten mogen wat soberder en gevarieerder (maar dat is vooral een kwestie van persoonlijke taalsmaak).

• Geholpen door: Inge Mooren – van Weereld

Duidelijk over de wet, zeer onduidelijk over de kosten

Er van uit gaande dat een eerste gesprek kosteloos is om af te tasten of een zaak haalbare kaart is. Viel de gepeperde rekening dan ook koud om mijn dak. Deze maar betaald omdat ik zelf ook niet duidelijk had gevraagd of het om een vrijblijvend gesprek ging. Na 6 maanden een mail ontvangen en hier op geantwoord, kon ik mijn verbazing niet onderdrukken over de kosten die hiervoor gerekend werden. Kort om: kosten staan niet in verhouding tot geleverde werk!

zeer goede ervaring

Mijn ervaring was zeer positief. Snel, accuraat, deskundig en vriendelijk contact.

Prima kantoor

Prettige samenwerking

Goed en kundig geholpen

• Geholpen door: Joyce Nooijen-Middelkoop

Voelt vertrouwd, een luisterend oor, goed bijgestaan

Ik ben naar tevredenheid bijgestaan bij een vaststellingsovereenkomst.

Nejes en correct

Met mevrouw Kolk een goede vertrouwensband opgebouwd. Jammer dar de wet huurbescherming zeer nadelig is voor de nette, betrouwbare verhuurder en dat de verhuurder eigenlijk niets over zijn wettelijke eigendommen te zeggen heeft, waardoor ik meer dan €150000,- ben misgelopen. Maar de toekmst zie ik mede dank zijn mevrow Kolk, rooskleurig in!

• Geholpen door: Anouk Kolk

Ik heb me laten bijstaan door TEN advocaten bij een arbeidsgeschil. Uitstekend geholpen. De aanpak is kwalitatief hoogstaand, kordaat en realistisch. Door de pragmatische aanpak maken ze het verschil en bereiken ze echt het beste resultaat.

• Geholpen door: Mandy de Koning

Fijn advocaten kantoor met een menselijke benadering.

Zie boven als omschreven.

Over Advocaatscore.nl