Perfect geholpen

In een lastige ontslag periode in een familie bedrijf de juiste hulp gekregen. En toch blij met het eindresultaat. Van begin tot eind perfecte communicatie en steun gehad.

• Geholpen door: Anouk Kolk

Erg prettig

Ik heb me gehoord gevoeld, gezien. Werd vakkundig geholpen. Er werden zaken uitgelegd. Het was helder.

• Geholpen door: Inge Mooren – van Weereld

Zeer accuraat en adequaat, kortom prima en een aanrader!

• Geholpen door: Anouk Kolk

Betrokken

Onze ervaring met TEN Advocaten was zeer prettig. We hadden een hele fijne en zeer betrokken advocaat die ons super goed heeft bijgestaan.

Eerlijk, betrouwbaar, betrokken.

Als je na je 60e achteraf ontdekt, dat je moeder met haar 2 jongste zonen een onwettelijke afwikkeling van erfenis (bij overlijden van vader) in gang heeft gezet, gaat er veel door je heen. Na overlijden moeder kreeg ik een advocaat op mijn dak omdat ik niet mee zou werken het pensioenfonds (met groot negatief saldo)van mijn ouders, waarvan ik aandeelhoudster was geworden, te liquideren. Het advies van Nicole Stoutenbeek om de heer Leget, fiscalist, in te schakelen heb ik op prijs gesteld. Zijn onderzoek in het archief leverde snel resultaat op om mij deskundig te adviseren hoe te stemmen. Hij bezocht met mij de afspraak met de belastingdienst en stak een stokje voor de onwettelijke aanpak van de executeur met het bedrijf dat hem adviseerde. Ik heb toch geld op tafel gelegd om van de zaak af te zijn. Een zeer onrechtvaardige zaak die mij veel geld heeft gekost. In prive probeer ik bij dat adviesbedrijf nu nog enig verhaal te halen. Of dat lukken zal? Zeg nooit nooit. Dat bedrijf heeft wel een imago hoog te houden. Wisseling van advocaat vond ik niet leuk, haar alles opnieuw uitleggen kostte mij opnieuw kruim (en uiteraard tijd en geld), maar de samenwerking met Inge Mooren is gewoon goed geweest. Zij voelde goed aan hoe ik als individu in deze ongelooflijk complexe familie situatie stond. Zij was een rustpunt over deze zaak in mijn vaak warrige hoofd. Bracht me soms weer met 2 voeten op aarde. Fijn dat deze zaak nu is afgewerkt.

• Geholpen door: Inge Mooren – van Weereld

Kundige en passende expertise met klantvriendelijke betrokkenheid

Aangepast op mijn vraag ontving ik met de snelheid die wenselijk was de juiste adviezen en interventies. In adequate samenspraak konden we de met een prettige taakverdeling de juiste dingen doen om het proces te bespoedigen en zo tot een voor partijen goed gezamelijk resultaat te komen. Betrouwbare partner die vertrouwen geeft.

Prettige communicatie, goed resultaat

Duidelijke communicatie met heldere afspraken. Resultaatgericht. Prettig verlopen

• Geholpen door: Peter Roosendaal

Precies zo formuleren dat de zaak wordt gewonnen

Dhr Roozendaal zegt geen woordt teveel en weet precies daar de accenten leggen waar nodig en weet daardoor de zaak juridisch in ons voordeel te keren ! Erg kundig en correct .

• Geholpen door: Peter Roosendaal

zorgregeling

Bijstand bij de zorgregeling die mijn ex-man wilde aanpassen en ik niet.

• Geholpen door: Marja Oude Luttikhuis

Top advocate

Moeizame scheiding Door toedoen van mijn (inmiddels) ex was ik genoodzaakt om een andere advocaat te zoeken Mijn dochter had jullie voor me gevonden Voor 1 bedrag zou de zaak worden overgenomen Tijdens het intakegesprek werd alles heel duidelijk uitgelegd Als ik vragen had kreeg ik direct antwoord Van communicatie tussen beide advocaten werd ik op de hoogte gehouden Eindelijk is mijn scheiding een feit

• Geholpen door: Anouk van Eijkeren

erg klantvriendelijk en hulpbehoevend

ik ben goed geholpen door Vera Nijenhof. zéér vriendelijk personeel die bij hun keuzes de hoofdzaak niet uit het oog verliezen.

Professioneel, deskundig advies, meedenkend

Ik heb niet eerder een advocaat nodig gehad, maar kreeg van mijn accountant TEN advocaten als tip, hij had positieve ervaringen gehoord uit zijn klantenkring. Ik ben goed geholpen door Danielle Blox en Bas Jacobs in een lang en moeizaam traject. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en op allerlei manieren meegedacht. Op de juiste momenten worden externe experts ingeschakeld, bv op het gebied van Intellectueel Eigendom. Ik kan TEN advocaten dan ook van harte aanbevelen.

• Geholpen door: Daniëlle Blox

Snel, deskundig, effectief en vol begrip

Ik ben ontzettend snel en goed geholpen door Ten Advocaten. Zonder verder in te gaan op mijn juridische kwestie, kort gezegd een arbeidsissue: ik werd zeer kort na mijn aanvraag teruggebeld en heb binnen een paar dagen deskundig advies gekregen en antwoorden op de vragen die ik had betreffende mijn situatie en rechten. Met ook nog eens een geweldige uitkomst als resultaat.

Wij zijn goed geholpen.

We voelde ons goed op ons gemak en Vera heeft ons goed geholpen.

Tevreden

Goede en snelle afhandeling

• Geholpen door: Michiel Leenhouts

Fijn en professioneel geholpen.

Ben deskundig en fijn geholpen, elke stap werd prettig gecommuniceerd.

• Geholpen door: Michiel Leenhouts

Zeer goed geholpen door een vriendelijk en kundig persoon

Ik zou Ten Advocaten bij iedereen aanbevelen. Ik werd goed geholpen, reactie tijd was zeer snel en het ze luisteren echt naar hoe jij het wilt aanpakken.

• Geholpen door: Michiel Leenhouts

Zeer deskundig advies gekregen en professioneel afgehandeld

Heel tevreden

Ik ben snel en goed geholpen door Ten Advocaten, uitstekend en juist advies

Prettige en duidelijke communicatie

Goede uitleg en begeleiding. Goede communicatie en persoonlijke omgang

• Geholpen door: Vera Nijenhof – van den Donk

Professionele heldere en snelle reactie

Bij een juridische vraag ontvang je snel een reactie. Dit is een helder en begrijpelijk antwoord waarmee je direct vooruit kunt.

• Geholpen door: Bas Jacobs

Klasse ondersteuning

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd, en heb goede adviezen gekregen, voel me goed ondersteund en begeleid in het gehele proces en op momenten dat het nodig was werd er stevig ingegrepen.

• Geholpen door: Vera Nijenhof – van den Donk

Snelle communicatie, duidelijke uitleg. Goede steun.

• Geholpen door: Andre van Langen

De aanhouder wint

een zeer moeizaam proces geweest

• Geholpen door: Vera Nijenhof – van den Donk

Super accuraat en prettig in samenwerking

Michiel heeft mij zeer goed geholpen. Hij reageert snel en denkt goed mee. Kortom het was top! Groet Pedro