zeer goed

helder en deskundig

Meedenkend, betrouwbaar, betrokken.

Ik had Inge Mooren – van Weereld als advocaat, zij heeft in het begin mijn verhaal goed doorgelezen en een uitgebreid gesprek met mij gevoerd. Tijdens de gehele procedure gaf zij al aan dat het wel goed zou komen waarop ik als niet juridisch specialist haar ben blijven vertrouwen. Uiteindelijk is er een goed resultaat geboekt en is alles naar volledige tevredenheid afgehandeld geworden.

• Geholpen door: Inge Mooren – van Weereld

Betrokken, hardwerkend en motiverend!

Ik ben ontzettend blij met de hulp die ik van mevrouw de Koning heb mogen ontvangen. Zij heeft mij op meerdere fronten ontzettend goed geholpen, geadviseerd en bijgestaan. Zij bracht orde in de juridische rompslomp waar ik mij begaf en niks van begreep. Met duidelijke uitleg en focus op wat relevant is heb ik geweldige hulp ontvangen!

• Geholpen door: Mandy de Koning

Professioneel, to the point en prettige manier van omgang

Zie geen nadere toelichting

• Geholpen door: Mandy de Koning

Super advocaten

Als je toch een advocaat nodig heb zorg dan voor een goede advocaat. Ten advocaten is enorm goed in de diverse disciplines. De advocaten waar wij mee werken zijn naast vakkundig ook leuke mensen om mee te werken. Echt een aanrader.

• Geholpen door: Ward Welage

Zeer betrokken, professioneel en prettige communicatie.

Prettig

is goed

Ik ben er heel tevreden over Ten Advocaten wordt netjes en correct behandeld

top

Onlangs heb ik Ten advocaten ingeschakeld, een juridisch geschil wat ik zelf niet op kon lossen en waarbij ik uitstekend ben geholpen door Ten advocaten. vlotte communicatie, open en eerlijk advies. Zonder mevrouw Nooijen-Middelkoop zou ik nu nog steeds in dit juridisch geschil zitten.

• Geholpen door: Joyce Nooijen-Middelkoop

In mijn zaak werd gedacht in kansen en niet in problemen

Nadat de rechtsbijstandverzekering het liet afweten omdat ze geen kans zagen op succes werd contact gelegd met TEN Advocaten. Zij zagen wel degelijk kansen ook al was dat geen garantie. Na een paar jaar stug volhouden is 2/3 succes geboekt en heeft de rechtsbijstandverzekering uiteindelijk ook daarvan de kosten vergoed. TEN Advocaten is steeds het eerlijke verhaal blijven vertellen; geen garantie maar we zien mogelijkheden. Hiermee is een zaak die in 2016 begon net voor de kerst van 2021 afgerond.

• Geholpen door: Matthijs Gorgels

Geweldig!

In het verleden al geholpen door TEN advocaten bij de berekening, vaststelling en uitspraak bij de rechter voor de allimentatie van mijn kind. Nu vanwege nieuwe kinderen een herbereking laten maken waarbij ik weer vriendelijk en vlot geholpen ben. Geen onnodige dingen worden er uitgevoerd en er wordt gekeken naar de beste oplossing.

• Geholpen door: Vera Nijenhof – van den Donk

Een zeer betrokken advocaat

Ik ben heel blij dat Michiel mijn advocaat is geweest. Hij is zeer vriendelijk, betrokken en reageerde altijd meteen op mijn mail of telefoontje. Hij was een grote steun voor mij in een hele vervelende periode.

• Geholpen door: Michiel Leenhouts

Mijn ervaring met mijn advocaat was zeer goed

Ik ben zeer tevreden over hoe mijn advocaat de zaak heeft behandeld. Ben blij dat ik deze advocaat heb gekozen voor mijn zaak, Meneer heeft zeer goed gehandeld En als het ooit nog nodig is. dan kies ik zeker weer voor deze advocaat. Heel veel respect voor De Heer Van Langen Met vriendelijke groet Sabita Ramautar

• Geholpen door: Andre van Langen

Helemaal top!

Had Inge van Mooren als advocate! Wat een top wijf is dat! Ze heeft me zo enorm geholpen! Heerlijk haren op der tand. Zo moet dat als je iemand wilt helpen. Kan haar bij iedereen adviseren! Qua echtscheiding!

• Geholpen door: Inge Mooren – van Weereld

Snelle en professionele dienstverlening wanneer je het nodig hebt.

Ik had snel een advocaat nodig voor een kort geding. Na 1 telefoontje ben ik dag later teruggebeld met bevesting. Na een goede en korte intake is de dienstverlening gestart. Door de geleverde kwaliteit, professionaliteit is de zaak zeer snel opgelost. Ook de adviezen waren allemaal zeer waardevol. In urgente zaken ben ik prima geholpen.

• Geholpen door: N.v.t.

Heel goed en zoals het hoort

Anouk heel erg bedankt voor wat je voor mij heb gedaan . Ik had jou graag als advocaat gehad toen ik ging scheiden 10 jaar geleden . Dan was het allemaal veel beter voor mij geweest en had ik niet zo in de shit gezeten Nogmaals heel erg bedankt

• Geholpen door: Anouk van Eijkeren

Er werd snel actie ondernomen !

Op korte termijn veel contact over het conflict en er werd snel actie op ondernomen. Er werd goed geluisterd, goede betrokkenheid… Bedankt !

• Geholpen door: Andre van Langen

Goed solide advies

Anouk heeft me goed geholpen met een issue, ook een zeer vriendelijk mens, niet onbelangrijk. Enige kleine minpuntje is de facturen, terwijl het een heel kort traject was, ontving ik twee facturen.

Perfect geholpen

In een lastige ontslag periode in een familie bedrijf de juiste hulp gekregen. En toch blij met het eindresultaat. Van begin tot eind perfecte communicatie en steun gehad.

Erg prettig

Ik heb me gehoord gevoeld, gezien. Werd vakkundig geholpen. Er werden zaken uitgelegd. Het was helder.

• Geholpen door: Inge Mooren – van Weereld

Zeer accuraat en adequaat, kortom prima en een aanrader!

Betrokken

Onze ervaring met TEN Advocaten was zeer prettig. We hadden een hele fijne en zeer betrokken advocaat die ons super goed heeft bijgestaan.

Eerlijk, betrouwbaar, betrokken.

Als je na je 60e achteraf ontdekt, dat je moeder met haar 2 jongste zonen een onwettelijke afwikkeling van erfenis (bij overlijden van vader) in gang heeft gezet, gaat er veel door je heen. Na overlijden moeder kreeg ik een advocaat op mijn dak omdat ik niet mee zou werken het pensioenfonds (met groot negatief saldo)van mijn ouders, waarvan ik aandeelhoudster was geworden, te liquideren. Het advies van Nicole Stoutenbeek om de heer Leget, fiscalist, in te schakelen heb ik op prijs gesteld. Zijn onderzoek in het archief leverde snel resultaat op om mij deskundig te adviseren hoe te stemmen. Hij bezocht met mij de afspraak met de belastingdienst en stak een stokje voor de onwettelijke aanpak van de executeur met het bedrijf dat hem adviseerde. Ik heb toch geld op tafel gelegd om van de zaak af te zijn. Een zeer onrechtvaardige zaak die mij veel geld heeft gekost. In prive probeer ik bij dat adviesbedrijf nu nog enig verhaal te halen. Of dat lukken zal? Zeg nooit nooit. Dat bedrijf heeft wel een imago hoog te houden. Wisseling van advocaat vond ik niet leuk, haar alles opnieuw uitleggen kostte mij opnieuw kruim (en uiteraard tijd en geld), maar de samenwerking met Inge Mooren is gewoon goed geweest. Zij voelde goed aan hoe ik als individu in deze ongelooflijk complexe familie situatie stond. Zij was een rustpunt over deze zaak in mijn vaak warrige hoofd. Bracht me soms weer met 2 voeten op aarde. Fijn dat deze zaak nu is afgewerkt.

• Geholpen door: Inge Mooren – van Weereld

Kundige en passende expertise met klantvriendelijke betrokkenheid

Aangepast op mijn vraag ontving ik met de snelheid die wenselijk was de juiste adviezen en interventies. In adequate samenspraak konden we de met een prettige taakverdeling de juiste dingen doen om het proces te bespoedigen en zo tot een voor partijen goed gezamelijk resultaat te komen. Betrouwbare partner die vertrouwen geeft.

Prettige communicatie, goed resultaat

Duidelijke communicatie met heldere afspraken. Resultaatgericht. Prettig verlopen

• Geholpen door: Peter Roosendaal

Precies zo formuleren dat de zaak wordt gewonnen

Dhr Roozendaal zegt geen woordt teveel en weet precies daar de accenten leggen waar nodig en weet daardoor de zaak juridisch in ons voordeel te keren ! Erg kundig en correct .

• Geholpen door: Peter Roosendaal