to the point, professioneel en snel

Mijn zaak betrof een erg complexe en langslepende afwikkeling van een erfenis. De analyse van de situatie en van de stakeholders, alsook de schriftelijke communicatie van de TEN-advocaat met de tegenpartijen was zorgvuldig, respectvol, en heel doortastend. De communicatie van de advocaat met mij was snel, praktisch en prettig. Fijne ondersteuning en goed resultaat behaald.

• Geholpen door: Joyce Nooijen-Middelkoop

Deskundig en betrokken

Er wordt gezocht naar een goede balans tussen de belangen van de cliënt en de tegenpartij, zodat de relatie niet verslechtert. Maar als het nodig is, worden de grenzen duidelijk getrokken. Ik was heel blij dat er echt opgekomen wordt voor de belangen van het kind, dat in bescherming genomen moet worden tegen beïnvloeding en touwtrekkerij.

Deskundig en hartelijk!

TEN Advocaten heeft gedurende het hele traject met raad en daad voor mij klaar gestaan. Snelle reacties bij vragen, steun en begrip op momenten dat ik dat nodig had en daarnaast oprechte betrokkenheid.

• Geholpen door: Vera Nijenhof – van den Donk

Meer dan uitstekend

Goede sparringpartner, realistisch en verstand van zaken. Hier heb ik veel aan gehad.

• Geholpen door: Mandy de Koning

Top ondersteund in een voor mij verwarrende periode

Vanaf het eerste contact het gevoel gehad dat ik serieus genomen werd en dat er iemand voor mij ging staan. Vanaf de start tot het eind een goed contact gehad over de stappen die genomen moesten worden en daarbij een goed advies. Wat ik erg op prijs heb gesteld is de menselijke kant ook persoonlijk voelde ik me erg gesteund. Bedankt

Doel gericht, goede prestaties

De lijntjes zijn kort, doelgericht richting de juiste oplossingen.

• Geholpen door: Matthijs Gorgels

zeer goed

helder en deskundig

• Geholpen door: Michiel Leenhouts

Meedenkend, betrouwbaar, betrokken.

Ik had Inge Mooren – van Weereld als advocaat, zij heeft in het begin mijn verhaal goed doorgelezen en een uitgebreid gesprek met mij gevoerd. Tijdens de gehele procedure gaf zij al aan dat het wel goed zou komen waarop ik als niet juridisch specialist haar ben blijven vertrouwen. Uiteindelijk is er een goed resultaat geboekt en is alles naar volledige tevredenheid afgehandeld geworden.

• Geholpen door: Inge Mooren – van Weereld

Betrokken, hardwerkend en motiverend!

Ik ben ontzettend blij met de hulp die ik van mevrouw de Koning heb mogen ontvangen. Zij heeft mij op meerdere fronten ontzettend goed geholpen, geadviseerd en bijgestaan. Zij bracht orde in de juridische rompslomp waar ik mij begaf en niks van begreep. Met duidelijke uitleg en focus op wat relevant is heb ik geweldige hulp ontvangen!

• Geholpen door: Mandy de Koning

Professioneel, to the point en prettige manier van omgang

Zie geen nadere toelichting

Super advocaten

Als je toch een advocaat nodig heb zorg dan voor een goede advocaat. Ten advocaten is enorm goed in de diverse disciplines. De advocaten waar wij mee werken zijn naast vakkundig ook leuke mensen om mee te werken. Echt een aanrader.

• Geholpen door: Ward Welage

Zeer betrokken, professioneel en prettige communicatie.

Prettig

is goed

Ik ben er heel tevreden over Ten Advocaten wordt netjes en correct behandeld

top

Onlangs heb ik Ten advocaten ingeschakeld, een juridisch geschil wat ik zelf niet op kon lossen en waarbij ik uitstekend ben geholpen door Ten advocaten. vlotte communicatie, open en eerlijk advies. Zonder mevrouw Nooijen-Middelkoop zou ik nu nog steeds in dit juridisch geschil zitten.

• Geholpen door: Joyce Nooijen-Middelkoop

In mijn zaak werd gedacht in kansen en niet in problemen

Nadat de rechtsbijstandverzekering het liet afweten omdat ze geen kans zagen op succes werd contact gelegd met TEN Advocaten. Zij zagen wel degelijk kansen ook al was dat geen garantie. Na een paar jaar stug volhouden is 2/3 succes geboekt en heeft de rechtsbijstandverzekering uiteindelijk ook daarvan de kosten vergoed. TEN Advocaten is steeds het eerlijke verhaal blijven vertellen; geen garantie maar we zien mogelijkheden. Hiermee is een zaak die in 2016 begon net voor de kerst van 2021 afgerond.

• Geholpen door: Matthijs Gorgels

Geweldig!

In het verleden al geholpen door TEN advocaten bij de berekening, vaststelling en uitspraak bij de rechter voor de allimentatie van mijn kind. Nu vanwege nieuwe kinderen een herbereking laten maken waarbij ik weer vriendelijk en vlot geholpen ben. Geen onnodige dingen worden er uitgevoerd en er wordt gekeken naar de beste oplossing.

• Geholpen door: Vera Nijenhof – van den Donk

Een zeer betrokken advocaat

Ik ben heel blij dat Michiel mijn advocaat is geweest. Hij is zeer vriendelijk, betrokken en reageerde altijd meteen op mijn mail of telefoontje. Hij was een grote steun voor mij in een hele vervelende periode.

• Geholpen door: Michiel Leenhouts

Mijn ervaring met mijn advocaat was zeer goed

Ik ben zeer tevreden over hoe mijn advocaat de zaak heeft behandeld. Ben blij dat ik deze advocaat heb gekozen voor mijn zaak, Meneer heeft zeer goed gehandeld En als het ooit nog nodig is. dan kies ik zeker weer voor deze advocaat. Heel veel respect voor De Heer Van Langen Met vriendelijke groet Sabita Ramautar

• Geholpen door: Andre van Langen

Helemaal top!

Had Inge van Mooren als advocate! Wat een top wijf is dat! Ze heeft me zo enorm geholpen! Heerlijk haren op der tand. Zo moet dat als je iemand wilt helpen. Kan haar bij iedereen adviseren! Qua echtscheiding!

• Geholpen door: Inge Mooren – van Weereld

Snelle en professionele dienstverlening wanneer je het nodig hebt.

Ik had snel een advocaat nodig voor een kort geding. Na 1 telefoontje ben ik dag later teruggebeld met bevesting. Na een goede en korte intake is de dienstverlening gestart. Door de geleverde kwaliteit, professionaliteit is de zaak zeer snel opgelost. Ook de adviezen waren allemaal zeer waardevol. In urgente zaken ben ik prima geholpen.

• Geholpen door: N.v.t.

Heel goed en zoals het hoort

Anouk heel erg bedankt voor wat je voor mij heb gedaan . Ik had jou graag als advocaat gehad toen ik ging scheiden 10 jaar geleden . Dan was het allemaal veel beter voor mij geweest en had ik niet zo in de shit gezeten Nogmaals heel erg bedankt

• Geholpen door: Anouk van Eijkeren

Er werd snel actie ondernomen !

Op korte termijn veel contact over het conflict en er werd snel actie op ondernomen. Er werd goed geluisterd, goede betrokkenheid… Bedankt !

• Geholpen door: Andre van Langen

Goed solide advies

Anouk heeft me goed geholpen met een issue, ook een zeer vriendelijk mens, niet onbelangrijk. Enige kleine minpuntje is de facturen, terwijl het een heel kort traject was, ontving ik twee facturen.

• Geholpen door: Anouk Kolk

Perfect geholpen

In een lastige ontslag periode in een familie bedrijf de juiste hulp gekregen. En toch blij met het eindresultaat. Van begin tot eind perfecte communicatie en steun gehad.

• Geholpen door: Anouk Kolk

Erg prettig

Ik heb me gehoord gevoeld, gezien. Werd vakkundig geholpen. Er werden zaken uitgelegd. Het was helder.

Over Advocaatscore