Duidelijke communicatie en prettig overleg over te verrichten werkzaamhed.

Bedankt Yvette, voor het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm Wij zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Er is een uitstekende tweedehands auto geleverd

-goede service qua uitzoeken occasion, het maken van proefritten, het uit Harderwijk halen van occasion, het aanbieden van alternatieve occasions - Er werd schade aan de motorkap ontdekt, ik had dat niet gezien en ook niet de salesmedewerker (want het stortregende tijdens de proefrit!) - reparatie onder garantie duurde enige tijd vanwege de jaarwisseling, maar werd goed afgehandeld - we rijden nu ca. 2 1/2 maand met veel plezier

Beste Metske, Bedankt voor deze mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld en u met veel plezier in uw nieuwe auto rijdt. Nog meer mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Top autobedrijf

Insignia sports tourer aangeschaft , goed geholpen door onze vertrouwde verkoper Dirk . Helemaal top.

Van harte gefeliciteerd met de mooie Opel! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Dirk. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Prettig geholpen.

Prettig geholpen

Bedankt Willy, voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

goede ervaring met dit bedrijf

Bedankt Henk, voor het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Meer malen dramatisch slecht

Een lang bewijsverhaal om slechte ervaringen uit te leggen. Voor het volledige drama, ga naar mijn facebook pagina: Gerard Dubois, verhaal: Broekhuis Auto d.d. 14 januari. Veel lees plezier en niet schrikken !

Beste Gerard, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig dat u deze ervaringen heeft gehad met Broekhuis. Wij hebben hierover contact met u opgenomen, bedankt voor dit prettige gesprek. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

zeer goede ervaringen

Een erg goed garage bedrijf. Ook nu weer een prima service en kreg het advies om maar een kleeine beurt te doen, een zogenaamd Broekhuis beurt, omdat ik het afgelopen jaar maar weinig kilometers had gemaakt. Na het onderhoud hebben ze ook weer mijn auto gewassen! Zonder dat hiervoor iets extra's in rekening is gebracht. Dat het een bedrijf is met een prima service, blijkt wel uit het feit dat ik al meer dan 45 jaar Opel rijdt en al bij hun ben vanaf de eerste Opel gekocht bij hun voorgangers!

Beste Wicher, Bedankt voor uw mooie beoordelen en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn om te lezen dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Creatief en meedenkend

We kwamen voor een nieuwe electrische auto, creatief meedeken zorgden ervoor dat we binnen een paar dagen de nieuwe auto konden berijden.

Beste Rudi, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat wij u konden helpen bij uw gewenste auto. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Correct en netjes behandeld

Goede prijs voor de inruil en afspraken goed nagekomen

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Aflevering ging niet vlekkeloos, maar is alsnog goed opgelost.

Bij de aflevering is er eea niet vlekkeloos gegaan, maar in tweede instantie is dat goed opgepakt en hersteld. Wij zijn nu tevreden.

Beste Dirk, Bedankt voor uw feedback op onze service. Wij zijn blij te zien dat uiteindelijk alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Goede ervaring

Bedankt John, voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te zien dat u onze service als uitstekend heeft ervaren. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Prettig en zeer deskundig

Professioneel en betrouwbaar, ik ben erg blij met mijn nieuwe auto.

Beste Denise, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Goed service,

Goede service voor mijn apk en onderhoud, . Ook het nabellen heb ik als positief ervaren, dat zie je niet vaak meer. Ook erg vriendelijk, een dikke 10!

Beste Gerard, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

zeer tevreden over service

Er werden door Broekhuis, nadat we aangaven een andere auto te willen, twee uitgewerkte alternatieven aangeboden waarbij goed werd meegedacht over oplossingsrichtingen. Service was accuraat en goed. Afspraken werden nagekomen en goede informatie verschaft over auto. Kortom, we zijn en blijven tevreden klanten.

Wij bedanken u voor uw bezoek en het delen van uw ervaring. Het doet ons erg goed om te zien dat u zeer tevreden bent over onze service. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Zeer goede service.

Netjes geholpen, hier laat ik zeker vaker mijn auto repareren.

Bedankt Celina, voor deze mooie review en beoordeling. U geeft aan netjes geholpen te zijn en bij ons terug te komen, dit doet ons goed om te zien! Wij zullen graag weer voor u klaar staan bij een volgend bezoek, tot dan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

We zijn erg blij met de Opel ,even wennen met al die knoppen.

De Opel rijdt lekker en een stuk rustiger dan het oudje uit 2006.

Bedankt voor uw beoordeling met een mooie 10. Wat fijn om te lezen dat uw nieuwe Opel zo goed bevalt. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

fijn en correct geholpen

goed overleg auto netjes nagekeken

Hartelijk bedankt André, voor deze mooie review. We zijn blij om te zien dat u fijn en correct geholpen bent bij ons op de vestiging. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Mijn auto ziet er na herstel van de schade weer goed uit.

Bedankt Helma, voor uw positieve review. Wat fijn dat uw auto er weer goed uitziet na het herstel van de schade. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, u bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Prettige eerste aankoop

Na eerst op de Bovag site mij georiënteerd te hebben op zoek naar een Opel Meriva en vervolgens al zoekende werd mijn interesse meer gericht op de Opel Crosslander. Na twee bezoeken aan de garage te Deventer en aldaar prettig te zijn geholpen door Colin van de Esschert, werd al vrij snel besloten om tot de aankoop over te gaan. Ook de prettige wijze van nakomen van mijn wensen zijn er zeer positief te kwalificeren.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Teleurgesteld over de uitkomst van de geplande reparatie.

We hadden onze Astra altijd goed onderhouden en bij reparatie bleek de wagen Total loss te zijn. De kosten stonden in geen verhouding meer tot de waarde van de auto.

Beste Rudy, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Wij snappen dat u teleurgesteld bent over de uitkomst. Wanneer u ons in de toekomst nodig heeft dan zullen wij graag voor u klaar staan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Prima auto, goed geholpen en meegedacht

Na best wel veel twijfels een elektrische Corsa gekocht en voldoet helemaal aan wat ik in gedachte had.

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het invullen van deze mooie review. Wat fijn om te zien dat uw Opel Corsa voldoet aan wat u in gedachten had! Wij wensen u veel rijplezier toe en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Heel goed en mooi bedrijf

Snelle taxatie, goede inruilprijs. Prijs kwaliteit in goed verhouding. Prima geholpen in de showroom na het maken van een proefrit.

Bedankt Roland, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Auto gekocht

Gefeliciteerd met uw aankoop! Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

zeer ged

Voor de 2 keer binnen een paar maanden weer een gebruikte Opel Astra gekocht zeer fijne auto . ben weer heel goed geholpen door de heer Dirk Jansen

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve review! Wat leuk om te lezen dat u binnen een korte tijd weer bij ons bent geslaagd. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Duidelijke en nette service. Houden alles prima bij.

Beste Rianne, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij om te lezen dat u onze service zo heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Over Broekhuis Opel/Fiat Deventer