Prima service, deze dealer wil ik graag aanbevelen.
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en aanbeveling! Wij stellen het zeer op prijs dat u tevreden bent over onze service. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
Zeer vriendelijk en kundig personeel.
Beste Peter, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! We zijn blij dat u onze vriendelijkheid en deskundigheid waardeert. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
De auto die ik wilde kunnen kopen voor de prijs die ik wilde , de auto is zeer netjes en op een hele leuke manier gepresenteerd, gewoon top 1 nadeel een dag later al weer terug met een defect aan de auto , hoop dat het bewuste onderdeel er snel is en dat de auto snel gemaakt word
Beste Jan Willem, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u goed geholpen bent en de auto hebt kunnen kopen die helemaal naar wens is . Het spijt ons te horen dat u kort na de aflevering al bent teruggekomen met een defect. We begrijpen dat dit erg vervelend is, zeker zo kort na de aankoop. We doen er alles aan om het betreffende onderdeel zo snel mogelijk binnen te krijgen en de auto weer in topconditie aan u af te leveren. Nogmaals dank voor uw vertrouwen en uw begrip. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, dan staan wij uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
Vanaf eerste gesprek tot ontvangst auto prima kontakt met verkoper. Goede uitleg .
Beste Ramon, Bedankt voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veel mooie en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
Op 16 juni heb ik een afspraak gemaakt voor mijn Fiat Ducato om naar wat elektrische problemen te kijken. De afspraak is op 2 juli en is nog een keer bevestigd op 20 juni. Vandaag, één dag voor de geplande afspraak worden we afgebeld omdat deze vestiging helemaal geen Fiat Professional doet. Tja, daar sta je dan. We willen eind van de week op vakantie en op deze korte termijn is er geen garage meer te vinden die ons kunnen helpen. Een zeer teleurstellende ervaring met Broekhuis Deventer.
Beste Edward, Wat vervelend om te horen dat uw afspraak op het laatste moment is geannuleerd, zeker gezien de timing vlak voor uw vakantie. We begrijpen goed dat dit voor veel frustratie heeft gezorgd, zeker omdat de afspraak al eerder was bevestigd. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren en we bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. We nemen dit intern zeer serieus en zullen dit gebruiken om onze processen beter op elkaar af te stemmen, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. We hopen desondanks dat u alsnog een passende oplossing heeft kunnen vinden en wensen u een fijne en zorgeloze vakantie toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis
apk plus Broekhuis onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Daar kwam uit dat er een nieuwe connector slang en waterhuis afvoer moest worden vervangen. Ook werd netjes aangegeven dat er 2 banden binnenkort vervangen moesten worden. In overleg heb ik besloten er 4 nieuwe onder te laten zetten daar het profiel van de andere 2 banden ook naar het minimum liepen. Ik had aangegeven als aandachtspunt dat het elektronische openingsknopje van de bestuurdersportier niet meer werkte. Ik kreeg een belletje dat de onderdelen en reparatie hiervan rond de 500 euro zou zijn. Aangezien ik in de maand van de koop van de auto al een paar keer had aangegeven dat het portiersslot niet werkte en dan weer wel vond ik dit niet reëel, na een goede communicatie tussen het team van Broekhuis en mij hebben ze besloten de kosten voor zich te nemen. Mijn Mokka werd gewassen en gezogen afgeleverd na de reparatie,s. Al met al super service Kees Bosman.
Beste Kees, Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de service en communicatie rondom de onderhoudsbeurt en reparaties. We vinden het belangrijk om mee te denken en transparant te zijn, en we zijn blij dat we samen tot een goede oplossing zijn gekomen. Mooi ook dat uw Mokka weer schoon en netjes klaarstond na afloop. We wensen u veel veilige kilometers en staan graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis
Zeer vriendelijk personeel en netjes en snel geholpen. Op de hoogte gehouden over de werkzaamheden.
Beste Bjorn, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u onze snelle, vriendelijke en duidelijke service heeft gewaardeerd. We staan graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
Broekhuis Deventer een voorbeeld alle broekhuis onderdelen/vestigingen Uitstekende ervaring met Broekhuis Deventer Ik rijd momenteel in een private lease auto via Athlon, die is aangeschaft via Broekhuis Deventer. Deze review is dan ook specifiek bedoeld voor het team van Broekhuis Deventer, want mijn ervaringen met hen zijn zonder meer positief. Het personeel is professioneel, vriendelijk en altijd behulpzaam. Ze denken goed mee, communiceren duidelijk en zorgen ervoor dat alles soepel verloopt. Wat mij betreft is dit precies hoe elk onderdeel van Broekhuis zou moeten functioneren. In tegenstelling tot mijn ervaringen met Broekhuis Lease en Broekhuis Epe, die minder positief waren, maakt Broekhuis Deventer dit ruimschoots goed. Het vertrouwen dat ik in hen heb opgebouwd, zorgt ervoor dat de kans groot is dat ik aan het eind van dit jaar mijn volgende leaseauto opnieuw via Broekhuis Deventer zal bestellen. Al met al geef ik Broekhuis Deventer een dikke 10!
Beste Hans, Hartelijk dank voor uw positieve review en het delen van uw ervaring. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de dienstverlening. Uw woorden over de professionele, vriendelijke en meedenkende houding van onze collega’s zijn voor ons van grote waarde. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen dat u in ons stelt. We staan graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
Prima service, auto gewassen na onderhoud
Beste Peter, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en dat uw auto na het onderhoud netjes is gewassen. Wij waarderen uw vertrouwen in onze garage. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
Vele wijzigingen van onze kant. Enorm flexibel mee omgegaan, zeer prettig!
Beste Eric, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling. Fijn om te horen dat u onze flexibiliteit als prettig heeft ervaren. We stellen de samenwerking met u zeer op prijs en staan ook bij het volgende bezoek graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
Hele goede ervaring met deze garage,! Nieuwe auto gekocht maar intussen narigheid met ingeruild auto....konden beide partijen eigenlijk niets aan doen...maar alles heel goed opgelost....boven verwachting. Pluim voor deze medewerkers!!
Beste Tineke, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u een goede ervaring heeft gehad bij ons en dat we samen met u tot een oplossing hebben kunnen komen, ondanks de situatie met de ingeruilde auto. Uw complimenten betekenen veel voor ons en worden zeker doorgegeven aan ons team. We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto en staan graag voor u klaar mocht u nog vragen hebben. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
Netjes geholpen door Colin alle afspraken nagekomen top verkoper broekhuis deventer
Beste Patrick, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met de service van Colin en de afspraken die zijn nagekomen. We zijn blij dat u een goede ervaring heeft gehad en uw complimenten worden zeer gewaardeerd! We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn en wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
Duidelijke afspraken. Goede service Juiste prijs / kwaliteit. Vriendelijk r er n correct personeel.
Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Graag zien we u een volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
Ervaring Opel Broekhuis Deventer. Inleiding. Begin december 2024 heb ik onder mijn Opel nieuwe winterbanden laten monteren bij Euromaster. Er werd door hen ook gelijk een veiligheidsinspectie uitgevoerd. Hierbij werd verteld dat de remblokken en schijven nog wel een jaar meekonden en dat de ruitenwissers oke waren. Ook de andere zaken aan de auto werden goedgekeurd. Op 13 december 2024, ruim een week na de inspectie door Euromaster, kreeg dezelfde auto een jaarbeurt bij Opel Broekhuis Deventer. Tot mijn grote verbazing en ontsteltenis werd mij medegedeeld dat zowel de remblokken als remschijven vervangen moesten worden, omdat ze minder dan 1000 km mee zouden gaan (kosten 607,78 euro). Ook de ruitenwissers zouden uitgedroogd zijn en zouden vervangen moeten worden (kosten 116,19) Aangezien dit geheel tegenstrijdig was met de bevindingen heb ik deze werkzaamheden niet laten verrichten. Inmiddels heb ik meer dan 2.000 kilometer met de auto gereden en werken de remmen ook nog naar behoren. De ruitenwissers heb ik zelf vervangen (Bosch ruitenwissers, kosten 29 euro incl porto). Ik heb bij Broekhuis aangegeven dat ik hun werkwijze beneden alle peil vind en dat zij mij uit het klantenbestand kunnen halen. Ik vind niet dat ik op hen kan vertrouwen en ook vind in de prijs voor bv de ruitenwissers op geen enkele manier in verhouding staan. (29 euro bij zelfmontage of 116,19 euro bij montage door Broekhuis. Tijd aanbrengen circa 5 minuten)
Beste Toon, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Wij bedanken u voor het gesprek en bieden nogmaals onze excuses aan. Mocht u in de toekomst vragen hebben of kunnen wij iets voor u betekenen, dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer
Inconsistent advies en discutabele occasion verkocht zonder volledig beeld van het voertuig.
Beste Andreas, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Omdat wij uw contactgegevens niet hebben kunnen achterhalen, willen wij u vragen ons te bellen of te mailen. Dit is mogelijk via: 0570-854321 of [email protected] Update 10-02-2025: Het is ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
Veel jaren een tevreden klant bij Broekhuis. Sinds 10 januari een andere auto en al is het wennen en snap ik nog lang niet hoe het allemaal werkt ik ben ervan overtuigd dat ik er mee geholpen zal worden.
Beste Jurrian Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en uw jarenlange vertrouwen in Broekhuis! We zijn blij om te zien dat u al zo lang tevreden bent als klant. Het is begrijpelijk dat het even wennen is met een nieuwe auto, maar we zijn er zeker van dat u er snel aan zult wennen en uiteraard kunnen wij u altijd ondersteunen bij vragen. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
Snel in te plannen afspraak met vriendelijke afhandeling.
Beste Paula, Hartelijk dank dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en dit mooie cijfer. Fijn om te horen dat u de afspraak snel kon inplannen en dat u de afhandeling als vriendelijk heeft ervaren. We doen ons best om een uitstekende service te bieden en het is fijn om te weten dat dit gewaardeerd wordt. Mocht u in de toekomst nog vragen of wensen hebben, staan we altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Deventer
Wat je vraagt gaan ze voor je regelen .
Bedankt Wim, voor uw mooie beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat u onze klantgerichte benadering waardeert. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, en het is fijn om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij proberen altijd om de best mogelijke service te leveren en ervoor te zorgen dat we voldoen aan de wensen en behoeften van onze klanten. Veel veilige kilometers gewenst en geniet van alle mooie ritten die u gaat maken. Graag tot een volgende kaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Deventer
Prettige benadering. Vriendelijk. We voelden geen “verkoop druk” De oplevering was wel wat chaotisch. Maar we zijn heel tevreden met de nieuwe auto.
Beste Rob en Maria, Hartelijk dank voor jullie bezoek en het achterlaten van deze positieve review! We zijn blij om te horen dat jullie de benadering als vriendelijk en bekwaam hebben ervaren, en dat jullie je niet onder druk gezet voelden. Onze excuses voor de chaotische oplevering, dit is uiteraard niet de ervaring die wij willen bieden. We zullen dit intern bespreken om te zorgen dat het in de toekomst beter verloopt. Fijn dat jullie zo tevreden zijn met jullie aankoop. Geniet van jullie nieuwe auto en van alle mooie kilometers die jullie maken. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Deventer
Prima geholpen! Fijne garage.
Bedankt Tineke, voor uw mooie woorden en score! We zijn blij dat u tevreden bent en dat we u goed hebben kunnen helpen. We hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen in onze garage. Veel veilige en plezierige autoritten gewenst en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Deventer
Bijzonder prettige ervaring met Autobedrijf Broekhuis en in het bijzonder met Collin. We hebben een prachtige e-Corsa gekocht met alles erop en aan, waar we erg blij mee zijn. In de deal ook het inruilen van onze e-Golf kunnen meenemen. Ook de nazorg meer dan in orde, De lekker fles wijn bij sleuteloverdracht was bijzonder attent en zegt eigenlijk alles. We bevelen hem van harte aan.
Beste Mehmet, Het is fantastisch om te lezen dat u zo’n positieve ervaring heeft gehad, en in het bijzonder met Collin. Het doet ons goed te weten dat u blij bent met uw nieuwe e-Corsa en dat alles naar wens was, inclusief de inruil van uw e-Golf. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
Op zoek naar een Opel Mokka 1.4 x Turbo kwam ik 10 juli 2024 bij Opel garage Broekhuis uit om een geplande proefrit te maken. De proefrit werd die dag gelijk bekroond met een koop. Na onderhandelingen met de zeer vriendelijke en deskundige verkoper Dirk Jansen over inruil van mijn Opel Astra cabrio en een keuze gemaakt te hebben uit de diverse occasion,s die er waren ben ik tot de koop overgegaan. Na 4 maand in bezit te zijn van mijn Mokka krijg ik pech, de waterpomp begeeft het en ik meld dit bij de technische dienst. Ik wordt netjes gebeld dat de reparatie ongeveer 750 euro ging kosten omdat het buiten de Bovag garantie zou vallen. Ik heb toen uitgelegd hoe ik daar over dacht en het Team Broekhuizen heeft daarna overlegd en besloten de kosten voor hun rekening te nemen. Dirk en Jaap hartelijk dank voor de geweldige service en afhandeling van de reparatie. Blij met mijn Opel Mokka.
Beste Kees, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat we u hebben kunnen helpen bij de kapotte waterpomp, heel vervelend wanneer deze het begeeft. Wij wensen u nog veel rijplezier toe in uw mooie Opel Mokka! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
De verkoper was vriendelijk en had kennis van zaken. Gekochte auto werdt zoals afgesproken keurig afgeleverd. Reële prijs voor de ingeruilde auto. Prima service, zeer tevreden.
Harm bedankt voor uw positieve beoordeling en deze mooie score. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de service en de afhandeling van uw aankoop. Het is fijn om te weten dat mijn collega u goed heeft kunnen helpen en dat alles naar wens is verlopen. Gefeliciteerd met uw nieuwe auto en veel plezierige kilometers gewenst. Mocht u ons nodig hebben dan staan we graag voor u klaar.. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Deventer
- vakbekwaam personeel, zowel werkplaats, frontdesk en verkoop. - zeer vriendelijk personeel - goede service en advies - no nonsens!
Beste Kris, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring over ons team en voor deze mooie score. Fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Graag tot de volgende keer dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Deventer
Ik heb een inruilvoorstel aangevraagd voor een Opel Corsa. Na een uur kreeg ik zo een mooi bod op mijn toenmalig auto dat ik niet kon weigeren.. geweldig, op naar het volgende!
Beste Brain, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Het is altijd fijn als je een goed bod krijgt, zeker als je aan een nieuwe of andere auto denkt. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Deventer
Revalstraat 10
7418 BJ Deventer
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.