Zoals een eerste beurt hoort te zijn.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volkswagen Den Helder

Heel gastvrije ontvangst en goede service

De service is TOP, erg vriendelijk en gastvrij. Onderhoud aan auto was heel goed en communicatie over kosten was eerlijk en duidelijk. Betrouwbaar bedrijf, hier hoef je niet bang te zijn dat er onnodige kosten/reparaties in rekening worden

Goed geholpen wel duur

De Volkswagen onderhoudsbeurt groot, is niet meer dan een volledige inspectie en olie wisselen. Filters etc. en remmen reinigen zitten er niet bij, dit heb je wel bij een Profile. Hierom te duur; had me 100 euro kunnen besparen op het totaal met originele onderdelen en had ik de volledige service gehad. Verder kon de garage mijn onderhoudshistorie niet vinden terwijl de auto nota bene gekocht is bij Broekhuis en altijd onderhouden is geweest bij Broekhuis volgens de verkoper... Raar allemaal voor een merkdealer... zeker als je met deze argumenten auto's verkoopt en onderhoud. Al met al betaal je hier snel te veel.

Je wordt als klant gehoord.

Hoeft geen lang verhaal te worden, wij zijn al jaren tevreden. Als er iets niet klopt, wordt er naar geluisterd en opgelost tot tevredenheid.

Goede uitleg van het gedane werk en de totale rekening, en hopelijk degelijke uitvoering.

Behulpzaam en meedenkend met de klant.

Een prettige garage om heen te gaan met zeer publieksvriendelijk personeel. Altijd behulpzaam en goed advies.

Alles volgens afspraak

Kom van Texel en heb een handicap dat ik slecht kan lopen. Daarom is het van belang dat mijn auto gecontroleerd kan worden terwijl ik wacht. Onder genot van koffie is alles zoals afspraak verlopen. Top. Even op en neer naar Den Helder.

Service oke, maar deskundigheid twijfelachtig

Reparatie niet naar behoren uitgevoerd. Probleem bestaat nog steeds. Nadat reparatie is uitgevoerd dient toch gecontroleerd te worden of probleem verholpen is ? Nu nogmaals terug komen, in Alkmaar na te bene. Hoe zit het met vervoer heen en weer ? Garantie op reparatie ?

Prima service , heel netjes geholpen.

Prima zaak op alle punten.

Probleemloos

Service 100%

Op en top tevreden

Van a tot z klantvriendelijkheid zoals je meer altijd tegenkomt. Informatie voor en bij brengen aanvullend onderhoud werd gelijk meegenomen.

Hulde aan het team van Broekhuis Den Helder

Op zondag 20 maart 2022 op weg naar Hotel Den Helder begonnen er allerlei lampjes op het dashboard van onze te knipperen, waarop wij de auto eerst aan de kant van de weg hebben gezet. Na contact te hebben gehad met de pechhulp mochten wij nog met de auto verder rijden, zij het dat de auto nog slechts in de veiligheidsmodus reed. Daarop op maandagmorgen 21 maart 2022 omstreeks 9.30 uur daarover contact opgenomen met Broekhuis Den Helder. Wij mochten de auto direct brengen om via diagnose de storing te kunnen uitlezen. De oorzaak lag in de bobine in combinatie met de bougieskabels. Dezelfde middag konden wij de auto gerepareerd en wel al weer ophalen.

Prima geholpen

Ik ben prima geholpen. Geen lange wachttijd tevreden klant.

Correct en volgens afspraak. Eerst geïnformeerd over de werkzaamheden

Belachelijk duur

Vervangen defect lampje (€8,50). Nog geen 3 minuten werk, arbeidsloon incl btw €30,-

Geachte heer, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen zodat wij de opmerkingen met u kunnen bespreken. Helaas is ons dit nog niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen zodra u in de gelegenheid bent? Wij zij bereikbaar op: 0223-624541 of via denhelder@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Den-Helder

keurig geholpen en geïnformeerd

ik ben keurig op de hoogte gehouden welke kosten er zouden zijn voor de onderhoudsbeurt. ook welke er wel en niet uitgevoerd moesten worden . goed geholpen mannen !

Service en vriendelijkheid kunnen niet beter

Altijd vriendelijk personeel, meedenkend en behulpzaam.

Slecht advies m.b.t. het onderhoud en preventief handelen.

Gedurende het onderhoud van mijn Skoda Octavia (94-GZT-4) heb ik diverse keren gewezen op het vervangen van de distributieriem. (Dit werd ontkent omdat er zo genaamd geen notitie van is gemaakt.) Het voortijdig vervangen van de distributieriem werd niet nodig geacht omdat dit bij 180.000 KM kan plaatsvinden. Bij een auto van 13 jaar moet mijn inziens dit veel eerder gebeuren. Helaas begaf de riem het bij een KM- stand van ongeveer 169.241. Overzicht rekeningen: 28-12-2021 € 313,39 rekening vervangend vervoer 16-12-2021 € 360,98 bij een Km stand 164.241 rekening 06-09-20121 € 665 bij een Km stand 164.878 APK 21-12-2020 € 310,99 bij een Km stand 155,007 09-12-2020 € 40,23 bij een Km stand 154.589 03-09-2020 € 25,00 bij een Km stand 149.613 APK 12-09-2019 € 2169,71 bij een Km stand 137.835 05-09-2017 €923,80 bij een Km stand 114.875 enz. enz. de auto is zeer goed onderhouden. Tijdens geen van de onderhoudsbeurten of bij een APK-keuring is nooit enig advies gegeven m.b.t. het vervangen van de distributie riem. Het lijkt mij verstandig de importeur te informeren omtrent deze "blunder" die gemaakt is bij mijn auto.

Goed.

Prima vakwerk

Zeer vriendelijk en vakkundig advies en naar tevredenheid uitgevoerd.

De behandeling isgoed

Net als vorige keren goed

Goede ervaringen

Kom er al meer dan 10 jaar nooit problemen goede service en flexibel.

Over Broekhuis Volkswagen Den Helder