Filters

10

Goede service

Bij de jaarlijkse APK en kleine beurt bleek mijn gereserveerde huurauto niet klaar te staan. Twee verschillende administraties. In de ene wel en in de andere niet. “Ik ga wel even een kop koffie drinken”, zei ik. Die had ik nog niet op toen ik de sleutel van de huurauto kreeg. ‘s Middags gebeld over extra werk en kort daarna het telefoontje dat mijn auto klaar staat. Prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Bij de jaarlijkse APK en kleine beurt bleek mijn gereserveerde huurauto niet klaar te staan. Twee verschillende administraties. In de ene wel en in de andere niet. “Ik ga wel even een kop koffie drinken”, zei ik. Die had ik nog niet op toen ik de sleutel van de huurauto kreeg. ‘s Middags gebeld over extra werk en kort daarna het telefoontje dat mijn auto klaar staat. Prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Bij de jaarlijkse APK en kleine beurt bleek mijn gereserveerde huurauto niet klaar te staan. Twee verschillende administraties. In de ene wel en in de andere niet. “Ik ga wel even een kop koffie drinken”, zei ik. Die had ik nog niet op toen ik de sleutel van de huurauto kreeg. ‘s Middags gebeld over extra werk en kort daarna het telefoontje dat mijn auto klaar staat. Prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima apk en onderhoudsbeurt maar niets meer

Ik had een afspraak voor apk staan en daar kon de benodigde onderhoudsbeurt gelukkig wel bij. Alleen meer dan dat was t ook niet terwijl ik best wel weer wat geld neer mocht leggen voor alleen airco schoonmaken en olie verversen enz. Niet de auto gewassen of gezogen van binnen. Vroeger kreeg ik mijn auto wel helemaal schoon terug en vind dat dat voor bijna 500 euro ook wel als service erbij mag. Verder echt altijd wel tevreden over de service en contact bij de balie! Wordt altijd super geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima apk en onderhoudsbeurt maar niets meer

Ik had een afspraak voor apk staan en daar kon de benodigde onderhoudsbeurt gelukkig wel bij. Alleen meer dan dat was t ook niet terwijl ik best wel weer wat geld neer mocht leggen voor alleen airco schoonmaken en olie verversen enz. Niet de auto gewassen of gezogen van binnen. Vroeger kreeg ik mijn auto wel helemaal schoon terug en vind dat dat voor bijna 500 euro ook wel als service erbij mag. Verder echt altijd wel tevreden over de service en contact bij de balie! Wordt altijd super geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima apk en onderhoudsbeurt maar niets meer

Ik had een afspraak voor apk staan en daar kon de benodigde onderhoudsbeurt gelukkig wel bij. Alleen meer dan dat was t ook niet terwijl ik best wel weer wat geld neer mocht leggen voor alleen airco schoonmaken en olie verversen enz. Niet de auto gewassen of gezogen van binnen. Vroeger kreeg ik mijn auto wel helemaal schoon terug en vind dat dat voor bijna 500 euro ook wel als service erbij mag. Verder echt altijd wel tevreden over de service en contact bij de balie! Wordt altijd super geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima apk en onderhoudsbeurt maar niets meer

Ik had een afspraak voor apk staan en daar kon de benodigde onderhoudsbeurt gelukkig wel bij. Alleen meer dan dat was t ook niet terwijl ik best wel weer wat geld neer mocht leggen voor alleen airco schoonmaken en olie verversen enz. Niet de auto gewassen of gezogen van binnen. Vroeger kreeg ik mijn auto wel helemaal schoon terug en vind dat dat voor bijna 500 euro ook wel als service erbij mag. Verder echt altijd wel tevreden over de service en contact bij de balie! Wordt altijd super geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden

Zeer tevreden, ik hoop dat ik veel rijplezier heb van mijn 2de hands auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige ervaring

We kwamen na lang zoeken bij deze garage terecht omdat we daar de auto stond die we zochten. Bij de afspraak om de auto te bekijken waren we meteen verkocht en zijn meteen koppen met spijkers gaan slaan. Na het proefrijden een zeer goede deal kunnen maken. En nu 2 weken later super blij met de auto. Top garage met zeer vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service, kon erop wachten tijdens mijn onderhoudsbeurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hier voel je je nog klant

Uitstekend geholpen door Sander en collega’s van Broekhuis de Bilt met de aanschaf van een occasion. Auto werd geheel volgens afspraak keurig afgeleverd. Ook over de details is goed nagedacht waardoor je je een gewaardeerde klant voelt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Professioneel, vriendelijk bedrijf

Prettig bedrijf om zaken mee te doen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk en goede service

We kochten een zeer nette gebruikte Ford bij Broekhuis de Bilt. Het contact hierover verliep uiterst vriendelijk. Eigenlijk zoals we gewend zijn van Broekhuis (al jaren). Kortom een zeer tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Weer gedaan wat afgesproken is en weer lekker op tijd klaar…top

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Uitstekende service, vriendelijk personeel en denken met mij mee!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Weltevreden 12

3731 AL De Bilt

030-2210060

[email protected]

Over Broekhuis Ford De Bilt

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.