Ik kan echt niet anders zeggen gewoon TOP!!

Onze vierde Ford gekocht bij Broekhuis de Bilt het verkoopteam doet het zo goed dat we er met plezier komen. Ze denken met mee ze zijn eerlijk en dat is in de autoverkoop heel belangrijk, we zijn er altijd uit gekomen en daar hebben we een goed gevoel bij, tuurlijk je wilt zo veel mogelijk maar dat gaat niet altijd. Nu rijden met een mooie Kuga (wat een heerlijke auto). Maar het is natuurlijk niet alleen het verkoop team ook de service Is in goede handen bij Broekhuis de Bilt normale prijzen en goed opgeleide monteurs. Ik kan alleen maar zeggen BEDANKT jongens en meisje van Broekhuis de Bilt

Beste Herman, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe mooie Kuga! Wat fijn dat weer alles naar volle tevredenheid is geregeld en de service u zo goed is bevallen. Wij wensen u veel rijplezier toe en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

helemaal goed!

onze zoon zijn eerste ford fiesta aangeschaft. toen wij kwamen kijken naar een zwarte fiesta die op internet stond, kwam verkoper Patrick naar ons toe, zag dat wij interesse hadden, en zette er vervolgens nog een fiesta naast. we hadden toe n keuze uit 2! proefrit gemaakt, en onze zoon was verkocht. direct alles afgehandeld, goede snelle service, en een tevreden zoon. voor on s een aanrader!

Hartelijk gefeliciteerd met uw zoons eerste auto! Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Leuk verkopersteam mooie auto's

Geholpen door Koen Bijsterbosch.Uiteindelijk onze brandweerrode Poema gekocht.Ik wacht nu al wel een tijdje op nalevering van een thuisbrengen.Koen?

Klantgericht én geduldig

Als kritische koper vraag ik details, cijfers, onderbouwing van statements en zwart-op-wit bevestigingen. Geen probleem voor deze Ford-dealer, waar ik al 20 jaar kom. Met begrip en geduld voldoet de vestigingsmanager aan mijn vragen en wensen. Klantgerichtheid is hier een inhoudsvol begrip.

Beste Erik, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Ook na 20 jaar staan we graag voor u klaar. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford de Bilt

Aankoopproces ging goed, vanaf aflevering slechte ervaring

We hebben een occasion Ford focus station gekocht. De ontvangst was vriendelijk, de proefrit en het sluiten van de overeenkomst met extra afspraken ging goed. Dat gaf vertrouwen. Echter, daarna begon de ellende. Toen de auto geleverd werd bleken gemaakte afspraken niet nagekomen te zijn (oa. APK was nog niet uitgevoerd, de bestelde banden waren niet gemonteerd maar zaten in de kofferbak, auto was niet schoongemaakt, krassen waren niet bijgewerkt etc). De auto meteen teruggegeven om eea op te lossen. We kregen wel een leenauto, maar dat vond ik niet meer dan logisch. Na een tijd kregen we de auto terug, echter met een dikke kras van ongeveer 20 cm erop. Een kras die er eerst niet op zat. De verkoper bevestigde dit ook. Zo ga je niet met andermans zaken om. Na weer een week verder werd de auto dan eindelijk goed geleverd. We kregen alleen maar mondelinge excuses. Dat is wel heel makkelijk. Op vragen voor compensatie werd niet gereageerd. Een bloemetje of iets dergelijks voor het ongemak zou ook al gewaardeerd worden. We zijn erg teleurgesteld. UPDATE 21-6-24 Inmiddels heeft Broekhuis contact met me opgenomen en hebben we een goed gesprek gehad over de situatie. Naast excuses is er ook een attentie aangeboden. Dat waardeer ik zeer. Ik zal de score daarom ook aanpassen naar een voldoende en aanbevelen op Ja zetten

Beste Jos, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken. Update 24-06-2024: Hartelijk bedankt voor het goede gesprek dat we met elkaar hebben gehad en de update die u heeft toegevoegd aan uw review, dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

klant gericht en vriendelijk

Ben zeer tevreden over Broekhuis De Bilt.

Beste Evert, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo tevreden bent over de service, daar doen we het voor. Graag zien wij u de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Goede service en nemen de tijd voor een goede uitleg

Prima geholpen bij de aanschaf van een auto. Goede en reële inruilprijs gekregen voor de auto die werd ingeruild.

Beste Martijn, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent bij de aanschaf van uw nieuwe auto. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Het kost wat, maar dan krijg je ook waar voor je geld

Alles wat niet goed was is vakkundig gerepareerd. Ik ben vooral blij dat de automatische achterklep openen het weer goed doet.

Beste Dimitri, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het doet ons goed te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Prettige omgang, goede service

Inruilen Ford Cmax voor Kuga Vignale PHEV, Auto werd geleverd met een thuis kabel, terwijl ik een kabel voor openbare laadpalen nodig had. > werd alsnog vlot geleverd. Verder keurige afhandeling van een en ander.

Beste Leo, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Goed om te zien dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Er is uitgevoerd wat is afgesproken.

Er is uitgevoerd wat is afgesproken. Ik kreeg de auto schoon terug en dat is altijd een cadeautje. Ik vind het niet nodig dat ik voorafgaand aan deze enquête wordt gebeld of ik mee wil doen. Het is ook niet nodig om mijn persoonlijke gegevens op te geven, lijkt mij.

Beste, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u zo tevredenheid over de service die wij vanuit De Bilt aanbieden, daar doen we het voor. Over het nabellen m.b.t. de enquête hebben wij contact met u opgenomen en zoals aangegeven uw gegevens hieruit verwijderd. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Goede service, goede prijs voor onze auto

We hebben vandaag onze "nieuwe" auto (Renault Megane) opgehaald. Het was nog even spannend of hij op tijd klaar zou zijn ivm de trekhaak die er nog onder gezet moest worden, maar gelukkig kregen we 's middags het verlossende telefoontje... Dankzij Daan kunnen we aankomend weekend op pad met auto en caravan.

Beste Linda, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Renault Megane. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Daan en dat u op pad kunt met de auto en caravan. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Wat een top garage!

Ik wilde graag mijn eerste auto kopen bij een garage waar ik vertrouwen in zou hebben, die met je meedenken en het beste willen voor de klant. Ik zou iedereen aanraden om hier een auto te kopen. Wilko heeft mij uitstekend geholpen. De service van begin tot eind was super, en niet te vergeten dat die service erna nog gewoon doorgaat!

Bedankt Heleen, voor het delen van uw ervaring en deze mooie woorden. Het doet ons goed om te zien dat alles naar volle tevredenheid voor u is verlopen en wij u hebben mogen voorzien van onze service. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Nette ontvangst maar na de koop is de communicatie niet zo goed tot slecht

Een auto gekocht voordat hij is geleverd duurde 5 weken max levertijd is 4 weken. bevestigd door het hoofdkantoor, een aantal dingen aangegeven wat ik aan de auto anders willen mail gestuurd zoals afgesproken waar niet of laat op gereageerd word...... jammer

Beste Rene, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben contact met u opgenomen om de laatste zaken te bespreken. Graag zien we u op de afgesproken datum voor de aflevering! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Ben al heel veel jaren een tevreden klant

Mijn ervaring is dat ik altijd prettig geholpen word.

Beste Corry, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en uw jarenlange klandizie. Wat fijn dat u altijd zo goed geholpen wordt. Graag zien wij u de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Zeer goede service en klantvriendelijk.

Bedankt Richard, voor uw positieve review en de mooie 10. Dit waarderen wij enorm. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Geweldig! Zeer klantvriendelijk en professioneel.

Op 26 januari 2024 zijn we geweest bij Ford Broekhuis in De Bilt. We waren geïnteresseerd in een nieuwe Ford. We werden gastvrij ontvangen met een kopje koffie en konden eerst even rustig kijken bij het model wat we in gedachten hadden. Wel zo fijn! Natuurlijk hadden we vragen en die konden we stellen aan de vriendelijke verkoper Koen Strijbos. Hij heeft ons alles wat we wilden weten uitgelegd, wat een geduld heeft deze man, dat zie je niet zoveel meer. Heel fijn! Ook een proefrit was snel geregeld. De hele benadering gaf mij en mijn vrouw een heel goed gevoel, we hebben nog wat meer tijd nodig om een definitief besluit te nemen. Maar als we tzt tot aankoop overgaan, zal het zeker bij deze Broekhuis vestiging zijn.

Beste Cornelis, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Dit doet ons erg goed om te zien. Wat fijn dat onze collega u heeft mogen voorzien van onze service en u naar volle tevredenheid bent geholpen. Mocht u tot aankoop overgaan dan bent u samen van harte welkom en staan wij graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Prima service en fijn geholpen

De auto waar ik oorspronkelijk voor kwam werd helaas onder mijn neus verkocht, de verkoper heeft zelf voor ons een nog iets mooiere auto gevonden die hij voor de zelfde prijs aanbood. Uitstekend geholpen en voelde me echt klant.

Beste Mark, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Aparte ervaring

Mijn hoedeplank was niet goed in het begin en was wat besteld ter verbetering, maar niets meer vernomen , geen levertijd niets. Op internet stond de auto op 17.000 km. Kwam bij de garage stond de auto op 21.000 km. Heb de oude hoedplank van mijn oude Puma gekregen. Wilde graag een automaat dat was de voornaamste reden, kon geen afneembare trekhaak laten installeren, was te moeilijk.

Beste Wim, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en willen wij er alles aan doen om u tevredenheid terug te winnen. Ons streven is enkel tevreden klanten en hier hebben wij ook het volste vertrouwen in. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Meer dan prima%,

Mijn eerste kennismaking met Broekhuis in De Bilt en ik ben blij verrast. Vriendelijk en kundig geholpen, op de hoogte gebracht van extra kosten. Onderhoudsbeurt uitgevoerd en veilig weer op weg in een schone auto!

Hartelijk dank voor uw bezoek bij ons in de Bilt. Wat fijn dat u een goede eerste ervaring heeft gehad. Wij zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Prettig zaken gedaan

Goed opgevangen door de verkoper en goed begeleid gedurende het hele proces. Mogelijke mankement tijdens de thuisreis met toestemming van Mick bij Wensink in Arnhem na laten kijken. Zij hebben niets kunnen vinden. Alleen jammer, dat het wat lang duurt voordat de beloofde spullen worden verzonden.

Beste Geert, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Maandag 2 januari proef gereden met een ford Kuga. Wij zouden 9 januari weer naar Spanje vertrekken. Zaterdag stond de auto helemaal klaar voor ons. Super service en zeer betrokken met situatie.

Beste Gerrit, Gefeliciteerd met de aanschaf van de mooie Ford Kuga. Fijn dat we u snel op weg hebben geholpen. Fijne verblijf in Spanje! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Meedenkend en klantgericht

Nadat ik niet genoeg terug kreeg voor mijn inruil, heeft broekhuis de Bilt de deal weten te redden door wat extra moeite te doen voor een hogere inruilprijs. Daarna erg klantgericht en vriendelijk!!

Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Nette service auto voor de deur afgeleverd kleine problemen snel opgelost

Beste Dick, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Leuke vestiging en goed geholpen

Prima geholpen door de afdeling verkoop. Afspraak maken ging gemakkelijk. Ook de aflevering was eerder dan gepland met een goede uitleg van de auto. Vandaag voor eeen mankement bij de servicebali geweest. Prima geholpen

Beste Klaas, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Zeer vriendelijk, gastvrij, professioneel en keurig geholpen

Boven verwachting snel de deal gesloten

Bedankt Paulina, voor uw complimenteuze beoordeling. Het doet ons erg goed om te zien dat u zo tevreden bent en onze service boven verwachting voor u is geweest. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Weltevreden 12

3731 AL De Bilt