Mijn Ford Focus is prima gerepareerd. Tevens een zomercheck laten uitvoeren. Prima klantvriendelijke service.

Mijn auto is bij Broekhuis in goede handen.

Na een afspraak voor een servicebeurt heb ik mijn auto bij Broekhuis gebracht. Vooraf heb ik enkele aandachtspunten gemaild. Deze punten zijn allemaal behandeld. Nadat de auto de servicebeurt gekregen had en keurig schoongemaakt was, heeft een monteur het een en ander uitgelegd. Hierbij ging het om de punten die ik vooraf gemaild had.

erg kundig en klantvriendelijk personeel

Een ‘feest’

Verkoop uitstekend, niet opdringerig. Aller tijd voor een proefrit. Na sluiten van de overeenkomst toch twijfelen (heeft te maken met mij persoonlijk. Doordat ik premium auto’s heb gereden). Toch doorgezet. Zeker geen spijt, aflevering helemaal top, Ford De Bilt maakt er een feest van en…… de auto. Een Ford occasion helemaal naar wens. Rijdt echt fijn. Alle afspraken omtrent de aflevering zijn nagekomen. Top dealer en top verkoopadviseur

Goede Service en vriendelijk personeel

Goede service en vriendelijk personeel. Goed op de hoogte gehouden van de werkzaamheden.

Vriendelijk en vakkundig

Mijn Fiesta uit 2010 is weer APK gekeurd zonder noemenswaardige herstelwerkzaamheden. De jaarlijkse onderhoudsbeurt is uitgevoerd en de zomer kan beginnen na de bandenwissel. Zeer tevreden over alle aspecten: van het maken van een online afspraak, de leenfiets tot en met het uitvoeren van de werkzaamheden. Tel daar de vriendelijke ontvangst bij op en dan weet je dat je bij Broekhuis Weltevreden aan het goede adres bent.

Vlot geholpen met APK, service beurt en banden wissel. Auto was na een paar uur weer beschikbaar en alle (kleine) euvels waren verholpen. En de auto zag er door de poetsbeurt weer goed uit.

Alles geheel naar tevredenheid

Jaarlijkse kleine beurt en APK. Ik ben (altijd) zeer tevreden met de service van Broekhuis De Bilt en de vriendelijke en deskundige afhandeling. Mijn dank aan de medewerkers van het filiaal.

Goeie service

Klantvriendelijk

Een vertrouwd adres dat nooit teleurstelt

Broekhuis de Bilt is voor mij al jarenlang een vertrouwd adres door de prima service, prettige sfeer en uitstekende communicatie. M'n auto is er in goede handen.

Goede service, heldere uitleg over werkzamheden

Recentelijk bleek tijdens een onderhoudsbeurt dat een aantal reparaties uitgevoerd moesten worden, tgv gebruik / slijtage. Ik kreeg een heldere toelichting op de noodzaak van de reparaties, en er werd een datum afgesproken, + e-bike als 'vervangend vervoer'. Op de afgesproken dag werden de reparaties uitgevoerd, en bleek zelfs mijn auto netjes gestofzuigd! Kortom, de service is goed, reparaties waren uitgevoerd zoals afgesproken. Een tevreden klant van Ford De Bilt.

Vertrouwde kwaliteit

Al lang klant bij Broekhuis De Bilt. Altijd plezierige contacten. Vakmensen Vol vertrouwen mijn auto in onderhoud

helder en duidelijk verhaal

Wordt vooraf en tijdens goed op de hoogte gehouden van de werkzaamheden en kosten. Zou alleen geen SMS meer gebruiken, maar Whatsapp of Signal als de auto gereed is.

vriendelijk, snel, vaardig

verder niet veel bijzonderheden maar gewoon goed

de rekening viel wel weer tegen, zeker nu ik weinig kilometers maak en weinig kan declareren

Goeie service

Goeie afhandeling

Erg klantvriendelijk.

Wij zijn erg tevreden hoe we geholpen zijn

Goede communicatie en we hebben er vertrouwen in, dat het werk goed is uitgevoerd.

Prima gevoel bij aanschaf Mondeo uit 2016

Hoewel de auto nog niet fysiek te bewonderen was ben ik op basis van de internet omschrijving in gesprek gegaan met de verkoper. Naast een paar andere Mondeo's (die ik wel had gezien) beschikte deze Mondeo over enkele extra's die hem toch interessant genoeg maakte om ongezien 'mee te dingen'. De auto en verkoper maakte de verwachting waard. Een prachtige Mondeo 1.5 hatchback (Ruby Red) 2016 met bijna alles erop en eraan. De auto rijdt super. Zijn er dan minpuntjes? Dan moet je het zoeken in kleine zaken, een ontbrekende witte kentekenplaat. Die werd keurig nagestuurd. En de pas voor een jaar gratis Ford Assistance. Die moet ik nog steeds opgestuurd krijgen...Maar mogelijk dat ook die nu snel bezorgd wordt (knipoog) Al met al ben ik dus dik tevreden met onze aankoop.

Goede service en een vertrouwd gevoel

Na telefonisch een aantrekkelijk bod te hebben ontvangen voor mijn auto, direct een afspraak gemaakt de volgende week en een auto bij hen gekocht. Tot een eerlijke overeenkomst gekomen, goede informatie gekregen, aan gemaakte afspraken gehouden, goede communicatie en bij afhalen een leuke attentie gekregen (nee, geen bloemen) en een volle tank benzine erbij!1 Kortom, goede service en betrouwbaar!

zeer vriendelijk

Je wordt prima geholpen en de verkoper is erg klant vriendelijk en weet je goed op je gemak te stellen voor de koop de koop van je auto. Deze ford dealer is erg aan te raden toppie

Goede service vakmanschap

Nvt

Gastvrije vestiging met een team dat er echt met elkaar het beste van wil maken met passie en humor.

Wat een geweldig team. Sander, Wilko en Koen gaan voor de klant. Nieuwe auto stond tot in de puntjes verzorgd klaar bij aflevering. Ook een compliment voor de werkplaats. Echt een feestje. Mijn volgende auto komt zeker ook uit deze locatie!

Prima!

Service is top, auto keurig onderhouden, alles duidelijk uitgelegd.

Fijn menselijk contact in een toch zakelijke omgeving

Een auto zoeken die bij je past is niet eenvoudig zeker niet als je dat via het internet doet . In ons geval bij de bovag gezocht en bij Broekhuis stond uiteindelijk de auto die we zochten. Maar dan ; contact maken en een bezoek afspreken, die ging bij Broekhuis heel relaxed en met een heel goed gevoel van eerlijke benadering in de toch wat agressieve autoverkoop/handel. Uiteindelijk een goede deal die in alle rust maar ook zakelijk tot stand gekomen is. De auto is perfect afgeleverd en we hebben er een heel goed gevoel van overgehouden en natuurlijk een perfect afgeleverde auto. Ik zou zeggen ga zo door Wilco samen met je team.

Over Broekhuis Ford De Bilt