Erg fijn geholpen door Patrick Hij had begrip voor mijn ongemak En heeft het goed opgelost Mijn dank
Beste Theo, Hartelijk dank voor uw positieve bericht. Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door Patrick en dat hij begrip had voor uw situatie. We zijn blij dat hij het ongemak naar tevredenheid heeft kunnen oplossen. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Ging voor een Puma en vertrok met een Puma. Vriendelijke verkoper(Bob). Alles top, net als bij mijn vorige Ford.
Beste Albert, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We geven uw compliment graag door aan onze collega, en wensen u veel rijplezier met uw nieuwe Puma en staan uiteraard weer voor u klaar in de toekomst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford de Bilt
Via Autotrack ben ik in contact gekomen met Broekhuis in de Bilt. Ik zag een Ford Kuga op die side staan voor onder de 40 duizend euro, een demo auto dus bijna nieuw. In telefonisch contact gaf men aan dat deze auto net was verkocht, maar dat er een soortgelijke, nieuwe auto, in de pipelijn zat en dat deze nog te koop was. Ik woon niet in de buurt van de Bilt, en gaf aan dat ik dan beter naar een Ford garage in de buurt zou kunnen gaan. Men gaf aan dat Broekhuis de Bilt altijd meer korting zou geven. Op een zaterdagochtend zijn mijn vrouw en ik naar de Bilt gereden. We troffen Giovanni als verkoper. Goed gesprek gehad. Ik had meer dan 20 vragen, over de nieuw te kopen Ford Kuga plug in hibrid. Op de meeste kon hij antwoord geven of hij ging het direct navragen. Ik had een 21 jarige auto in te ruilen. Uiteindelijk zijn we tot een uitstekende deal gekomen. Aflevering van de Ford Kuga was 3 weken later dan de eerst afgegeven planning. Voor ons geen probleem. Weer een aangenaam gesprek gehad met Giovanni. Hij heeft het 1 en ander uitgelegd over de auto. Hij gaf ook aan dat het instructieboekje, de kentekenplaat voor een aanhanger en de oplaadkabel voor een laadpaal nog niet aanwezig waren en dat deze nageleverd zouden worden. Een oplaadkabel voor normaal stopcontact was er wel bijgeleverd. Na een week of 3 werd het instructieboekje per post opgestuurd. Ik schrijf deze review 6 weken na aflevering van de auto. Tot op heden heb ik de kentekenplaat voor een aanhanger en de oplaadkabel voor een laadpaal nog niet mogen ontvangen! Dit duurt toch echt veel te lang. Een kentekenplaat aanmaken kost 15 minuten aan tijd, ik wacht al 6 weken. Er is ook nog geen zicht op wanneer de laadkabel geleverd zal gaan worden... Daarom mijn score = goed, maar met een kritische noot!
Beste Ben, Hartelijk dank voor uw uitgebreide en waardevolle terugkoppeling omtrent uw ervaringen. Wij zijn verheugd te lezen dat uw ervaringen in de pre-sales en sales fase, met name het contact met onze verkoper Giovanni, positief waren en dat u tot een uitstekende deal bent gekomen. Tegelijkertijd betreuren wij het dat de after-sales fase niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij begrijpen dat het lang wachten op de kentekenplaat voor de aanhanger en vooral de laadkabel voor de laadpaal zeer vervelend voor u is. We hopen de oplaadkabel zo snel mogelijk bij u te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Ford Focus inclusief volledig pakket gekocht. Alles perfect geregeld. Patrick bedankt
Beste Fred, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om deze review te plaatsen. Wij zijn verheugd te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent over de afhandeling. Wij stellen uw vertrouwen in ons zeer op prijs en wensen u veel rijplezier toe met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford de Bilt
Geweldig geholpen door Giovanni van Brummelen en Wilko van Werven! Wilko heeft fantastisch geholpen met zoeken naar de perfecte auto die voldeed aan al mijn wensen. Giovanni heeft er voor gezorgd dat dat ik een mooie inruilprijs heb gekregen voor mijn oude auto en dat mijn nieuwe auto snel afgeleverd kon worden. Een fantastische verkoper die bewijst dat leeftijd niets afdoet tegen kwaliteit! Ford Broekhuis de Bilt, HET bedrijf dat net een stapje verder gaat voor zijn klanten! Ik raad iedereen deze dealer aan!
Beste Tirina, Bedankt dat u ons bezocht heeft en de moeite nam om zo’n mooie beoordeling achter te laten. Dit is natuurlijk waarvoor we het doen. Hartelijk dank voor uw vertrouwen, en we wensen u veel rijplezier toe in de nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford de Bilt.
Giovanni heeft ons netjes en beleefd te woord gestaan Auto keurig afgeleverd met rode strik erop
Beste Jan, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat Giovanni u netjes en beleefd te woord heeft gestaan en dat u tevreden bent met de aflevering van de auto. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Aantal weken geleden hier gekeken voor een auto en vandaag naar alle tevredenheid opgehaald. prima service en vriendelijk personeel
Beste Michael, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en de vriendelijkheid van ons personeel. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe auto en staan uiteraard graag weer voor u klaar in de toekomst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Heb om originele velgen gevraagd en deze worden nog geleverd en ben benieuwd wanneer deze geleverd worden
Beste Theo, Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn dat u goed geholpen bent tot nu toe. We begrijpen dat u benieuwd bent naar de levering van de originele velgen en we doen ons best om deze zo snel mogelijk bij u te krijgen. Zodra we meer informatie hebben over de levering, nemen we contact met u op. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons te benaderen. We helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Gastvrij, direct geholpen, aandacht voor de klant Top gedaan Daan!
Beste Freek, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review! Het doet ons goed te lezen dat u het contact met Daan zo goed heeft ervaren. Graag zien we u een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Nieuwe auto gekocht en oude ingeruild. Kleine mankement aan de deur, deze naar tevredenheid opgelost.
Beste Ron, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Fijn dat het mankement aan de deur naar tevredenheid is hersteld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Relax
Bedankt Robert, voor uw positieve review. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent over de service. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Vriendelijke en deskundige verkoper die adequaat antwoord geeft op je vragen. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden,
Beste Rob, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Het doet ons goed te lezen dat u zo goed geholpen bent door Giovanni. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Onze vorige Ford Focus ST-Line van 2020 kwam hier vandaan. Door omstandigheden konden we na constructief en fijn overleg met Wilko van Werven de overstap maken naar een prachtige 2023 Focus ST-Line X. De manier waarop men de deal heeft aangeboden, doorgesproken en afgehandeld heeft was voor ons doorslaggevend om te blijven als klant bij Broekhuis De Bilt!
Beste Rob, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe auto! Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Na overleg probleem met de deur opgelost.
Beste Ron, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij betreuren het te horen dat u onze bereikbaarheid als onvoldoende hebt ervaren. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Update 07-03-2025: Bedankt voor het contact dat we met u hebben gehad. Fijn dat het probleem met de deur is verholpen. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Originele beoordeling
Indien men met vragen en een klacht zit, zijn ze slecht bereikbaar.
Beste Ron, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij betreuren het te horen dat u onze bereikbaarheid als onvoldoende hebt ervaren. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Heb 17 januari een ford fiesta in de Bilt gekocht we werden zeer goed ontvangen de service is top moet ik zeggen geen moeite teveel. Afspraken worden na gekomen geweldig gewoon Mijn volgende auto koop ik weer daar.
Beste Albert, Hartelijk dank voor uw mooie reactie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u zo tevreden bent over de service die u bij ons heeft ontvangen. Het doet ons plezier dat de afspraken zijn nagekomen en dat u zich goed ontvangen heeft tijdens uw bezoek. Wij feliciteren u van harte en wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Originele beoordeling
Heb 17 januari een ford fiesta gekocht wat opzicht goed is gegaan auto is goed er zit een deuk in de zijkant dit zal verholpen worden wordt ook vast wel gedaan Maar eerst zal ik een week van te voren een mailtje ontvangen over de tijd niet gebeurd bel vervolgens zou terug gebeld worden niet gebeurd dit vind ik zeer slecht moet het ook regelen op mijn werk
Hele mooie Seat Ateca occasion gekocht van vijf jaar oud. Ziet er van binnen en buiten uit als nieuw.. Rijdt prima. Moesten wel beetje geduld hebben voor we hem konden ophalen (3 weken). Maar toen stond hij dan ook glimmend schoon gepoetst en helemaal geserviced en gecheckt voor ons klaar, met leuk welkomst bord!Dankjewel Patrick;-).Helemaal blij mee.
Beste Marye, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met uw nieuwe Seat Ateca en dat alles naar wens is verlopen. We zullen uw vriendelijke woorden zeker doorgeven aan Patrick en het hele team. We wensen u veel rijplezier met uw auto en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
4jaarsbeurt/APK voor mijn Puma 2021. Ook sync/navigatie update uitgevoerd. Altijd goede service. Keurig uitgevoerd. Staan ook altijd klaar voor advies en hulp tussendoor. Van harte aanbevolen. Al vele jaren klant tot grote tevredenheid
Beste Co, Vriendelijk bedankt voor uw positieve feedback. Het doet ons plezier te weten dat u de service als keurig hebt ervaren en dat we u al vele jaren naar tevredenheid van dienst mogen zijn. We kijken uit naar onze toekomstige samenwerking en hopen u ook de komende jaren van service te kunnen voorzien. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Begin verliep wat stroef, uiteindelijk alles na tevredenheid opgelost. Wij zijn over het algemeen dan ook zeer tevreden over onze nieuwe auto.
Beste Giovanni, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met opgenomen. Op dit moment hebben wij u nog niet kunnen bereiken en daarom willen wij u vragen om contact met ons op te nemen. Dit is mogelijk via: 030-2210060 of [email protected] Update 11-03-2025: Bedankt voor het contact dat wij met u hebben gehad. De auto hebben wij bij u afgeleverd en zijn blij dat alle punten naar tevredenheid zijn opgelost. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Originele beoordeling
Duur aflever pakket genomen. De helft niet nagekomen en communicatie zeer slecht. Meermaals gevraagd of alles uitgevoerd word maar dat is niet het geval Aflevering kon niet omdat verkoper niet over de juiste stukken beschikte.. al met al een hele nare ervaring. Tot op heden nog steeds niet alles opgelost.
Beste Giovanni, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met opgenomen. Op dit moment hebben wij u nog niet kunnen bereiken en daarom willen wij u vragen om contact met ons op te nemen. Dit is mogelijk via: 030-2210060 of [email protected] Update 11-03-2025: Bedankt voor het contact dat wij met u hebben gehad. De auto hebben wij bij u afgeleverd en zijn blij dat alle punten naar tevredenheid zijn opgelost. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Super!
Hartelijk dank voor de uitstekende beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service en dat alles naar wens is verlopen. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Erg goed en professioneel geholpen door Wilko !
Beste Rene, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen door Wilko. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Na vele jaren weer terug bij Broekhuis, deze vernieuwde kennis making is bijzonder goed ontvangen.
Beste Jan, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! We zijn zeer verheugd te horen dat uw ervaring bij Broekhuis naar wens is geweest en dat de vernieuwde kennismaking goed is ontvangen. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te mogen zijn en staan altijd klaar voor al uw vragen en wensen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Eind november telefonisch contact gehad met Broekhuis De Bilt in verband met een nieuwe Kuga model 2023 met aanzienlijke korting. Ik werd prettig te woord gestaan, en werd er alle tijd genomen om mijn eerste vragen te beantwoorden. Daarna hebben wij een afspraak gemaakt voor een proefrit. Een vergelijkbare auto stond netjes klaar en daarna zijn we tot koop overgegaan. In de showroom zijn wij fijn geholpen door Giovanni. Nadat wij de auto hadden opgehaald , belde hij netjes de volgende dag om te informeren naar onze ervaringen met de nieuwe auto. Ook mijn latere vragen via de mail werden door hem snel beantwoord. Kortom: heel tevreden over het bedrijf en Giovanni als verkoopadviseur.
Beste Patrick, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Ford Kuga! Wat fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen door Giovanni en dat het gehele proces naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Eerste contact bij het maken van de proefrit was goed, vriendelijke bejegening Bij ophalen van onze occasion moesten we lang wachten terwijl we een afspraak ( met een andere verkoper) hadden. Na alle formaliteiten te hebben afgehandeld bleek dat er geen oplaadkabel bij de auto was, er moest lang gezocht worden naar een kabel. Ook was de auto niet uitgezogen. Dit alles kwam een beetje onprofessioneel over. Leuk was een bordje met onze naam en persoonlijke tekst bij de auto die we kwamen ophalen.
Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat uw ervaring bij het ophalen van uw aankoop niet volledig naar wens was. Het is goed om te weten dat het eerste en persoonlijk contact prettig verliep. We nemen uw opmerkingen over het lange wachten en de ontbrekende oplaadkabel serieus en zullen dit intern bespreken om te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. Wat betreft de staat van de auto, dit is uiteraard niet de ervaring die wij willen bieden, en we zullen onze processen rondom aflevering verder aanscherpen. We hopen dat u ondanks deze punten tevreden bent met uw aankoop en danken u voor het delen van uw ervaring. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Graag tot ziens in onze vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
.
Beste Akif, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat we u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. Het is onze missie om onze klanten altijd de best mogelijke ervaring te bieden, en uw feedback laat ons weten dat we daarin geslaagd zijn. Geniet van uw auto en van alle mooie kilometers die u gaat maken. We staan graag voor u klaar voor eventuele vragen of vervolgservice! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Er zat geen instructieboekje en onderhoudsboekje bij aflevering. Instructieboekje heb ik zelf voor 35€ moeten kopen. Ik vind dit gewoon belachelijk voor zo'n bedrijf. Onderhoudsboekje kon in eerste instantie niet geleverd worden maar na aandringen van mij uiteindelijk ontvangen. Dit allemaal na heel veel heen en weer mailen, voor beide partijen is dit zeer onaangenaam.
Beste Johan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Update 10-12-2024: Het is ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford de Bilt
Weltevreden 12
3731 AL De Bilt
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.