Goede service, goede prijs voor onze auto

We hebben vandaag onze "nieuwe" auto (Renault Megane) opgehaald. Het was nog even spannend of hij op tijd klaar zou zijn ivm de trekhaak die er nog onder gezet moest worden, maar gelukkig kregen we 's middags het verlossende telefoontje... Dankzij Daan kunnen we aankomend weekend op pad met auto en caravan.

Beste Linda, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Renault Megane. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Daan en dat u op pad kunt met de auto en caravan. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Wat een top garage!

Ik wilde graag mijn eerste auto kopen bij een garage waar ik vertrouwen in zou hebben, die met je meedenken en het beste willen voor de klant. Ik zou iedereen aanraden om hier een auto te kopen. Wilko heeft mij uitstekend geholpen. De service van begin tot eind was super, en niet te vergeten dat die service erna nog gewoon doorgaat!

Bedankt Heleen, voor het delen van uw ervaring en deze mooie woorden. Het doet ons goed om te zien dat alles naar volle tevredenheid voor u is verlopen en wij u hebben mogen voorzien van onze service. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Nette ontvangst maar na de koop is de communicatie niet zo goed tot slecht

Een auto gekocht voordat hij is geleverd duurde 5 weken max levertijd is 4 weken. bevestigd door het hoofdkantoor, een aantal dingen aangegeven wat ik aan de auto anders willen mail gestuurd zoals afgesproken waar niet of laat op gereageerd word...... jammer

Beste Rene, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben contact met u opgenomen om de laatste zaken te bespreken. Graag zien we u op de afgesproken datum voor de aflevering! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Ben al heel veel jaren een tevreden klant

Mijn ervaring is dat ik altijd prettig geholpen word.

Beste Corry, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en uw jarenlange klandizie. Wat fijn dat u altijd zo goed geholpen wordt. Graag zien wij u de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Zeer goede service en klantvriendelijk.

Bedankt Richard, voor uw positieve review en de mooie 10. Dit waarderen wij enorm. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Geweldig! Zeer klantvriendelijk en professioneel.

Op 26 januari 2024 zijn we geweest bij Ford Broekhuis in De Bilt. We waren geïnteresseerd in een nieuwe Ford. We werden gastvrij ontvangen met een kopje koffie en konden eerst even rustig kijken bij het model wat we in gedachten hadden. Wel zo fijn! Natuurlijk hadden we vragen en die konden we stellen aan de vriendelijke verkoper Koen Strijbos. Hij heeft ons alles wat we wilden weten uitgelegd, wat een geduld heeft deze man, dat zie je niet zoveel meer. Heel fijn! Ook een proefrit was snel geregeld. De hele benadering gaf mij en mijn vrouw een heel goed gevoel, we hebben nog wat meer tijd nodig om een definitief besluit te nemen. Maar als we tzt tot aankoop overgaan, zal het zeker bij deze Broekhuis vestiging zijn.

Beste Cornelis, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Dit doet ons erg goed om te zien. Wat fijn dat onze collega u heeft mogen voorzien van onze service en u naar volle tevredenheid bent geholpen. Mocht u tot aankoop overgaan dan bent u samen van harte welkom en staan wij graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Prima service en fijn geholpen

De auto waar ik oorspronkelijk voor kwam werd helaas onder mijn neus verkocht, de verkoper heeft zelf voor ons een nog iets mooiere auto gevonden die hij voor de zelfde prijs aanbood. Uitstekend geholpen en voelde me echt klant.

Beste Mark, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Aparte ervaring

Mijn hoedeplank was niet goed in het begin en was wat besteld ter verbetering, maar niets meer vernomen , geen levertijd niets. Op internet stond de auto op 17.000 km. Kwam bij de garage stond de auto op 21.000 km. Heb de oude hoedplank van mijn oude Puma gekregen. Wilde graag een automaat dat was de voornaamste reden, kon geen afneembare trekhaak laten installeren, was te moeilijk.

Beste Wim, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en willen wij er alles aan doen om u tevredenheid terug te winnen. Ons streven is enkel tevreden klanten en hier hebben wij ook het volste vertrouwen in. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Meer dan prima%,

Mijn eerste kennismaking met Broekhuis in De Bilt en ik ben blij verrast. Vriendelijk en kundig geholpen, op de hoogte gebracht van extra kosten. Onderhoudsbeurt uitgevoerd en veilig weer op weg in een schone auto!

Hartelijk dank voor uw bezoek bij ons in de Bilt. Wat fijn dat u een goede eerste ervaring heeft gehad. Wij zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Prettig zaken gedaan

Goed opgevangen door de verkoper en goed begeleid gedurende het hele proces. Mogelijke mankement tijdens de thuisreis met toestemming van Mick bij Wensink in Arnhem na laten kijken. Zij hebben niets kunnen vinden. Alleen jammer, dat het wat lang duurt voordat de beloofde spullen worden verzonden.

Beste Geert, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Maandag 2 januari proef gereden met een ford Kuga. Wij zouden 9 januari weer naar Spanje vertrekken. Zaterdag stond de auto helemaal klaar voor ons. Super service en zeer betrokken met situatie.

Beste Gerrit, Gefeliciteerd met de aanschaf van de mooie Ford Kuga. Fijn dat we u snel op weg hebben geholpen. Fijne verblijf in Spanje! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Meedenkend en klantgericht

Nadat ik niet genoeg terug kreeg voor mijn inruil, heeft broekhuis de Bilt de deal weten te redden door wat extra moeite te doen voor een hogere inruilprijs. Daarna erg klantgericht en vriendelijk!!

Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Nette service auto voor de deur afgeleverd kleine problemen snel opgelost

Beste Dick, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Leuke vestiging en goed geholpen

Prima geholpen door de afdeling verkoop. Afspraak maken ging gemakkelijk. Ook de aflevering was eerder dan gepland met een goede uitleg van de auto. Vandaag voor eeen mankement bij de servicebali geweest. Prima geholpen

Beste Klaas, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Zeer vriendelijk, gastvrij, professioneel en keurig geholpen

Boven verwachting snel de deal gesloten

Bedankt Paulina, voor uw complimenteuze beoordeling. Het doet ons erg goed om te zien dat u zo tevreden bent en onze service boven verwachting voor u is geweest. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Snelle actie

Al vele jaren prettige ervaringen. Nu heel snel en deskundig geholpen aan een mooie Puma, dank daarvoor!

Gefeliciteerd Paula, met uw mooie Puma. Fijn om te lezen dat we u snel en deskundig hebben geholpen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Service!!

Proefrit gratis aan huis geregeld door medewerker van Broekhuis De Bilt, ook na aankoop van onze auto is die nagekeken en gepoetst bij ons gebracht door de heel vriendelijke medewerker, ook alles helder uitgelegd, heel fijn!

Bedankt Martin, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u onze service zo goed heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Ik heb een demo Ford Puma gekocht.Ik mocht meteen een proef rit maken en zelfs ook met een andere auto,niks was hun te veel. Ik werd geholpen door Mike Driebergen en hij heeft mij keurig geholpen. (top) Toen ik thuis kwam bleek dat de 2 achter matten onderbraken,ik heb dit gemeld en ze worden opgestuurd.

Beste Dick, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo'n goede ervaring heeft gehad gedurende de aankoop. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Prima geholpen

Goed geluisterd naar onze wensen en een prima ( tweedehands) oplossing gevonden. Een auto waar we gelukkig van worden!

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop Luco! Wat fijn dat u een auto heeft gevonden waar u gelukkig van wordt. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Hele vriendelijke verkoper

Vriendelijk en kundig personeel, nemen alle tijd ,goede inruilprijs voor de auto gekregen.

Beste Ingrid, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

In één woord een geweldig team

Aankoop van de Hyundai Kona is prettig verlopen. Vragen worden serieus genomen. Aflevering staat nog te gebeuren.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop Henk. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij zijn u graag bij ons in de vestiging voor de aflevering. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Fantastische service en behandeling

Auto gestolen en door Broekhuis uit de ellende geholpen met huurauto en snelle levering van een mooie Ford Kuga

Bedankt voor deze mooie review! We zijn blij dat wij u weer snel op weg konden helpen. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Dubbel gevoel

Half augustus een proefrit gemaakt in een tweedehands auto. Ik constateerde wat gebreken en deze zijn uiteindelijk allemaal naar tevredenheid opgelost. Ik rij nu in een superfijne, zuinige, mooie Ford! Ik zie nog wel een aantal kleine verbeterpunten; De communicatie over de planning had iets beter mogen zijn. Tussen de proefrit en de aflevering zat 6 weken. Ik vind dat op zich geen probleem, maar het zou fijn geweest zijn als ik tussentijds op de hoogte was gehouden over de planning. Verder werd in de advertentie vermeld dat de auto dealer-onderhouden was, en dat bleek achteraf maar ten dele waar. Dit was voor mij echter wel een aankoopargument. Hoe dan ook, ik ben als klant keurig en vriendelijk behandeld door Broekhuis De Bilt!

Beste Bernard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is voor ons heel waardevol. Dat u als klant keurig en vriendelijke behandeld bent is voor ons goed om te zien. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan en wensen u veel rijplezier toe in uw mooie Ford! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

snel en goed

ik vind het fijn dat ik kan wachten. ook het systeem dat ik op tijd een oproep voor onderhoud krijg.

Beste Ad, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Persoonlijke benadering

Mick deed erg zijn best om het voor klant en broekhuis goed te laten komen

Beste Arnold, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met Mick. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Over Broekhuis Ford De Bilt