Ik ben heel tevreden over de service

Wij hebben onze lease auto naar Broekhuis Beverwijk gebracht. De reparatie duurde langer dan verwacht, maar de schade is perfect hersteld, er is niets meer van te zien. Ook hebben ze als extra service de auto gewassen, van binnen gereinigd, ruitenwisservloeistof en de bandenspanning gecheckt.

Bedankt Sylvia, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat we de schade naar volle tevredenheid hebben kunnen herstellen. Veel veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Beverwijk

Met poffesionele aanpak en goede zorg wordt uw schade opgelost

Het hele team broekhuis Beverwijk ontzorgt u en maken van uw probleem met liefde en passie hun werk. Wij zijn dankbaar voor de goede hulp die wij hebben ervaren in het herstellen van onze autoschade.

Bedankt Paul, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij dat we uw problemen mogen verhelpen. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, u bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Beverwijk

Niets op aan te merken.

Top,goed geholpen,scherpe prijs vrolijk team

Niet alleen deukje eruit hele binnen kant van auto als nieuw geen vlekje meer te vinden lijk wel nieuw gr aan Tim

Vakwerk geleverd

Het team heeft ons erg geholpen met het vaststellen van de schade en de herstelwerkzaamheden. Complimenten aan Tim voor zijn vakmanschap en geleverde service.

Over Broekhuis Autoschade Beverwijk