Alles volgens afspraak

De gehele inrichting en extra s welke besproken waren en als advies gegeven waren zitten in en op de auto. Helemaal top

Beste Ed, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Carplus Beverwijk

Nooit meer

Wat er mis ging en mis is met het inbouwen van mijn wagen is teveel om op te noemen, ben er maar mee gestopt op een moment want ondertussen had ik wel al een half jaar de kosten voor mijn bedrijfswagen maar kwam kon ik er niks mee verdienen. Deze partij heeft er bij mij echt een zooitje van gemaakt waar niemand de regie had of de verantwoording nam.

Beste Michael, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Afgelopen jaar hebben wij contact met u gehad om het op te lossen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Carplus Beverwijk

Fijne samenwerking met prima mensen en hoge kwaliteit

Zie boven

Goed geholpen, goede uitleg en er wordt meegedacht.

Zeer plezierige en vakkundige samenwerking.

Plezierige en kundige collega's , daar houd ik van. Niet lullen maar poetsen en kwaliteit leveren.

Pretige samewerking

De lijnen zijn kort en persoonlijk

Ze hebben hem mooi afgewerkt

De bus is prima afgeleverd top

Goed geregeld!

Duidelijke afspraken en goede service

Over Broekhuis Carplus Beverwijk