Deskundig en correct

Vriendelijk personeel die heel goed weten waar zij het over hebben!

Beste Johan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het doet ons goed te zien dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Zijn zeer tevreden super geholpen Verkoper neemt de tijd voor je goede uitleg over de auto.

Beste Gerbrand, Bedankt voor uw review en mooie beoordeling. Dat u zeer tevreden en goed geholpen bent is voor ons heel fijn om te zien. Fijne kilometers gewenst en wij staan graag weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Gewoon helemaal goed!

Auto gebracht voor een grote beurt én een leenauto meegekregen. Daarna per email een overzicht ontvangen van te maken kosten. Zeer overzichtelijk.

Beste John, Wij bedanken u voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling. Dat alles "gewoon helemaal goed" voor u is verlopen is voor ons heel fijn om te zien, daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Het beweegt niet alleen mensen, maar denkt ook mee!

Je wordt vriendelijk, behulpzaam en ze staan je netjes te woord.

Bedankt David, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat het bezoek bij ons in Barneveld zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

perfect

was prima voor elkaar.

Bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Dat alles prima voor elkaar was op de dag van de afspraak doet ons goed om te zien. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Meer dan prima!

Persoonlijke benadering, afspraken nakomen en prima service.

Beste Reinier, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat u bent voorzien van de gewenste service. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Goed, betrouwbaar en snel

Goede verkoopadviseur met veel kennis en ervaring. Vertelde in een vrij korte tijd veel over de auto, nam alle tijd om uitleg te geven na de aankoop. Goede garage zonder poespas.

Beste Robin, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij dat u van de gewenste informatie bent voorzien. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Goed geholpen bij het lopen van een auto

Beste Joop, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

tevreden over de verkoop

over de verkoper zijn we tevreden jammer dat de auto niet helemaal schoon was .telefoon lijst er nog in ,dit was ook de navigatie, achterin lag nog een wiel steun ,en de kenteken kaart zat nog achter de zonnen klep en vuil bij de scharnieren van de achterklep daardoor vind ik niet dat hij goed schoon was gemaakt en hierbij vind ik dat wie er mee heeft gereden niet erg zuinig er mee is geweest, als dit eigen personeel vind ik dit jammer dat dit zo gebeurt al is de auto niet van je zelf altijd zuinig mee om gaan U mag van mij best doorgeven dat dit niet hoort in U bedrijf vriendelijke groet sjaak naron

Beste Sjaak, Bedankt voor uw feedback op onze service. Dit waarderen wij enorm. Wij hebben naar aanleiding van uw review contact met u opgenomen. Mocht u alsnog gebruik willen maken van ons aanbod, bent u van harte welkom. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Vriendelijk

Prima contact en erg behulpzaam.

Bedankt Ton, voor uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat het contact met onze collega goed is bevallen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar, tot dan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Wij zijn heel erg goed geholpen

Wij zijn al jaren klant van opel broekhuis en ze zijn altijd even vriendelijk

Bedankt Koen, voor uw positieve review! Wat fijn dat u zoals altijd zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer en dan zullen we weer voor u klaarstaan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Wij zijn heel tevreden over de aankoopprocedure van onze nieuwe Ford Kuga. We zijn op een super prettige manier door Theo geholpen. Nu nog even wachten tot de Kuga geleverd kan worden.

Beste Gerard, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u gedurende de aankoop zo goed geholpen bent door Theo. Nog even wachten en dan kunt u genieten van uw mooie Kuga. Alvast veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

uitstekend

Prima, service

Bedankt Danielle, voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Zeer professioneel

Werden zeer fijn ontvangen en geholpen, wat men verwacht bij een aanschaf van een andere auto. Correct behandeld met uitleg wat anders is dan bij de vorige auto!

Beste Roel, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Bijzonder waardevolle, deskundige en prettige service bij de aankoop van onze auto.

We zijn al jaren klant bij Broekhuis en de aankoop van onze nieuwe auto heeft onze positieve ervaringen zeer sterk bevestigd!

Beste Tom, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij dat zien dat alles gedurende de verkoop naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Service is altijd uitstekend

Altijd goed u 8 u

Bedankt voor uw beoordeling! We zijn erg blij om te zien dat u onze service altijd als uitstekend ervaart. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Vriendelijke verkoper

Top hoor netjes en perfect geholpen

Beste Lia, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

We zijn correct geholpen, afspraken nagekomen en de Opel Corsa als nieuw afgeleverd. We zijn goed geholpen door Cor Marsman.

Gefeliciteerd met jullie aankoop! Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn en alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers in jullie Opel Corsa. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Snelle deal zonder auto gezien te hebben

Gereageerd op jonge opel corsa-e via site, en al heel snel overeenstemming qua inruil en aankoop. Ook snelle levering binnen een week, en dat is snel tegenwoordig weet ik uit recente ervaring. Cor stuurt nog even een lakstift na omdat er wel een pitje te bespeuren was, dus goed gehandeld.

Beste Rene, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Vriendelijk en oplossingsgericht.

Op een voor mij belangrijk moment alsnog een auto beschikbaar te hebben als vervangend vervoersmiddel Mijn auto werdt binnen een dag geupdate en van onderhoud voorzien. Zeer vriendelijk en correct geholpen.

Bedankt Renate, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u onze service zo heeft ervaren. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Omdat de verkoper een bekende was, ging de inruil heel vlot en gezellig.

Beste Adrie, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat de inruil vlot en gezellig is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Bijna alles goed.

Bijna alles goes, alleen; Auto van een jaar oud gekocht maar oude navigatie versie Ipv vaste trekhaak een afneembare gemonteerd Nummerplaat werd wel meegeleverd, zelf tervergeefs een aangeschaft Krasje weggewerkt maar lakstift niet meegegeven Instructieboekjes in het Zweeds

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat u uw feedback met ons deelt. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Mijn ervaring bij Broekhuis is als van ouds, perfect!

Een zo goed als nieuwe Opel Mokka kopen is een droom die uitkomt. Dit gedaan omdat er een geweldige verkoper bij Broekhuis werkt, die verstand van zaken heeft, en de koper weet te overtuigen dat het een goede beslissing is om tot de koop te komen. Totaal geen spijt van. Een geweldig mooie auto met alles erop en eraan. Ben er heel blij mee.

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. We zijn blij om te zien dat uw ervaring bij ons als vanouds is! Wij feliciteren u met uw aankoop en wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Snelle en adequate service

Afspraak voor een beurt prima opgevolgd en uitgevoerd

Beste Joop, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Perfect.

Prima bedrijf,kom hier al 45 jaar

Beste Johan, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. We zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Albert Plesmanstraat 16 3772 MN Barneveld

Over Broekhuis Opel/Peugeot/Citroën/Fiat Barneveld