Prima service en volgens afpraak

Reparatie is keurig uitgevoerd en de auto is na afloop gewassen.

Heel tevreden

Prima geholpen en het is goed en mooi gedaan

Ik had een paar krassen op de auto en die hebben ze met spotrepair bij gewerkt en je ziet er niets meer van en er is ook geen kleurverschil

Prima verzorgd en schoon afgeleverd

Gewoon goed en vlot geregeld. Helemaal tevreden.

Prettig, duidelijk en snelle service

Schade uitstekend hersteld en vlotte afhandeling. Goede vervangende auto en duidelijke communicatie lijnen

Schade goed hersteld

Schade en aan mijn voertuig mooi hersteld door Eric! Vervangende auto en service was top.

De werkzaamheden zijn conform afspraak afgehandeld

Zeer tevreden over resultaat en de reparatie snel uitgevoerd

Kapotte achterruit hersteld en beschadigingen super snel gerepareerd. Zeer tevreden.

Uitstekend en goede service

Ik werd zeer goed geholpen en de stormschade aan mijn auto is goed hersteld

Uitstekend!

Uitstekende klantenservice, luisterend oor, prima schadeherstel in korst mogelijke tijd. Mijn complimenten!!

Fantastisch!!

Na een aanrijding met een ree in het bos is mijn auto weer volledig en fantastisch hersteld. Ik kreeg een prima leenauto mee, die ik keurig afgetankt weer heb ingeleverd. Mijn eigen auto is ook helemaal schoongemaakt van binnen en van buiten! Waarschijnlijk het aller belangrijkste om in deze review te melden is dat ik enorm plezierige persoonlijke service heb gekregen door de medewerkers van Broekhuis Assen. Hartelijk dank voor deze topservice.

Erg tevreden over herstelwerkzaamheden

Vriendelijk en goed geholpen. De nieuwe bumper werd sneller dan verwacht gemonteerd. De auto is zelfs schoongemaakt en ook nog een paar kleine checks gedaan! Erg tevreden dus!

Top ! Super klant veie smekeling

Azad ! Dank je wel

Zeer positieve ervaring

Vriendelijke medewerkster, schade snel en netjes hersteld. Goede leenauto. Afspraak maken verliep goed en accuraat.

Goede service en oplossingen

Door het onderlinge overleg en afstemmen binnen Broekhuis (Meppel en Assen) heeft het ons twee ritjes gescheelt (Meppel/Assen). Scheelde ons tijd en bracht ons gemak. De vriendelijkheid, de service, de oplossing en de vlotte afhandeling maken dat we zeer tevreden zijn!

Niet duur. Auto super netjes herstelt en ook is de auto keurig gewassen, van binnen schoongemaakt en de ruitensproeiervloeistof bijgevuld. En dat allemaal na een spot repair op een bumper.

Over Broekhuis Autoschade Assen