Vakwerk,

Bij dit schade bedrijf, voel je zelf nog Klant! Afspraken worden uitgevoerd, en je krijgt je auto schoon terug, ruitenwisser vloeistof bijgevuld, bandenspanning gecontroleerd! Perfect afgeleverd!

Schade keurig hersteld

Kleine schade maar wel heel keurig hersteld. En de auto ook nog ns schoon. Kortom, mooi wark!

Bedankt Lex, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat we de schade naar volle tevredenheid hebben kunnen herstellen. Veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Assen

Professioneel, snel en klantvriendelijk

Broekhuis Autoschade heeft de schade aan mijn auto binnen één dag perfect hersteld. Opgave van kosten vooraf, en het maken van een afspraak verliepen soepel en professioneel. Een elektrische fiets, als vervangend vervoer, werd gratis ter beschikking gesteld. Zeer tevreden!

Beste Lambertus, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat we de schade naar volle tevredenheid hebben kunnen herstellen. Veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Assen

super voor elkaar

Goed geholpen, duidelijke uitleg en uitvoering volgens afspraak.

Bedankt Eddy, voor het achterlaten van deze mooie review! Dat u goed geholpen bent en alles volgens afspraak is verlopen is voor ons heel fijn om te zien. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Assen

Ik wil Martin en Jennie heel erg bedanken voor het fijne ontvangst en de super afwikkeling van de schade!

Bedankt Joop, voor uw mooie beoordeling voor onze collega's Martin en Jennie. Wat fijn dat u zo goed bent ontvangen en we de schade hebben kunnen verhelpen. Veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Assen

Alles correct en op een plezierige manier geregeld

Alles is op een plezierige en snelle manier geregeld. Niets dan lof !

Beste Jan, Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. Veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Assen

Zeer goede service

Goed en vriendelijk geholpen. Schade is niets meer van te zien. Super netjes hersteld. We kregen de auto zelfs schoon gewassen weer terug.

Beste Gerda, Bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij om te zien dat uw schade naar volle tevredenheid is hersteld en u weer met een schoon gewassen auto op weg kon. Heeft u ons nog een keer nodig? Dan staan wij graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Assen

Alles super voor elkaar, klantvriendelijk en professioneel

Schade aan de auto is perfect herstelt. Goede communicatie aan de telefoon en de balie. Auto wordt helemaal schoon afgeleverd van binnen en buiten. Communicatie met verzekering goed geregeld.

Bedankt Renske, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles hersteld is. Veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Assen

Auto ziet er weer als nieuw uit- nieuwe deur, uitgedeukte zijkant en wieldoppen.

Het duurde een aantal dagen en ik had goed vervangend vervoer vanuit mijn woonplaats Zwolle. Doordat de auto in Assen werd hersteld was er een eerdere mogelijkheid om deze te doen plaatsvinden.

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te zien dat uw auto er weer als nieuw uitziet. Veilige kilometers gewenst en wanneer u ons weer nodig heeft dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Assen

De medewerkers van Broekhuis hebben mij geweldig geholpen

Alles is precies gegaan zoals wij hadden afgesproken.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Wat fijn om te lezen dat alles precies is gegaan zoals afgesproken was. Mocht u ons nog eens nodig hebben dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Assen

Snelle en keurige service.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers gewenst! Groet, Broekhuis Autoschade Assen

Hartelijk ontvangst, gastvrij, vriendelijk en zakelijk. Afspraken zijn nagekomen. Uitstekend vakwerk en een prettige verrassing: een schone auto van buiten en van binnen.

Verrassend meer service geleverd dan afgesproken

Schade is hersteld als nieuw. Rekening zoals gesproken. Sneller klaar dan verwacht. Auto gewassen en gezogen opgeleverd. Kan niet beter toch? Bedankt!

Uitstekend geholpen, auto weer terug als nieuw!

Vlot geholpen, auto netjes schoon en keurig verzorgd. Leenauto ook uitstekend, definitief aan te bevelen!

Prima service en volgens afpraak

Reparatie is keurig uitgevoerd en de auto is na afloop gewassen.

Heel tevreden

Prima geholpen en het is goed en mooi gedaan

Ik had een paar krassen op de auto en die hebben ze met spotrepair bij gewerkt en je ziet er niets meer van en er is ook geen kleurverschil

Prima verzorgd en schoon afgeleverd

Gewoon goed en vlot geregeld. Helemaal tevreden.

Prettig, duidelijk en snelle service

Schade uitstekend hersteld en vlotte afhandeling. Goede vervangende auto en duidelijke communicatie lijnen

Schade goed hersteld

Schade en aan mijn voertuig mooi hersteld door Eric! Vervangende auto en service was top.

De werkzaamheden zijn conform afspraak afgehandeld

Zeer tevreden over resultaat en de reparatie snel uitgevoerd

Kapotte achterruit hersteld en beschadigingen super snel gerepareerd. Zeer tevreden.

Uitstekend en goede service

Ik werd zeer goed geholpen en de stormschade aan mijn auto is goed hersteld

Uitstekend!

Uitstekende klantenservice, luisterend oor, prima schadeherstel in korst mogelijke tijd. Mijn complimenten!!

Fantastisch!!

Na een aanrijding met een ree in het bos is mijn auto weer volledig en fantastisch hersteld. Ik kreeg een prima leenauto mee, die ik keurig afgetankt weer heb ingeleverd. Mijn eigen auto is ook helemaal schoongemaakt van binnen en van buiten! Waarschijnlijk het aller belangrijkste om in deze review te melden is dat ik enorm plezierige persoonlijke service heb gekregen door de medewerkers van Broekhuis Assen. Hartelijk dank voor deze topservice.

Over Broekhuis Autoschade Assen