Pieter Jan heeft ons uitstekend geadviseerd en geïnformeerd bij het kopen van de V60. Erg fijn dat je in het hele proces door 1 iemand wordt geholpen. Persoonlijk en professioneel!
Beste Herman, Hartelijk dank voor uw fijne review. Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent over de begeleiding bij de aankoop van uw V60. Persoonlijke en professionele service is precies waar wij voor staan. We wensen u veel plezierige kilometers toe en hopen u in de toekomst weer te mogen helpen! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Assen
Fijne communicatie, snel geregeld naar een paar uur was hij klaar en fijn dat ik een fiets kon gebruiken in de tussentijd.
Beste Richard, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Assen
Ik heb een beurt uitlaten voeren voor mijn Lynk en co 01 van 2023. Daarbij ook melding gemaakt dat de bestuurders ruiterwisser op hoge snelheid tegen de linkervoorkant van de auto tikt. De monteur gaf aan dat dit hersteld was echter bij de 1e regenbui bleekt dit helaas niet het geval te zijn. Ik had zelf beter dit ook even direct zelf moeten checken echter dit verwacht ik ook van de monteur zelf.
Beste Robert, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat het probleem met de ruitenwisser toch is blijven bestaan, ondanks de eerdere melding. We hebben u inmiddels telefonisch en per e-mail uitgenodigd om langs te komen, zodat we dit zo snel mogelijk samen kunnen oplossen. Onze excuses voor het ongemak. We staan voor u klaar om dit netjes af te handelen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Assen
heldere communicatie zowel vooraf als achteraf en correcte afhandeling
Beste Lambert, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een mooie beoordeling te plaatsen. Dit waarderen wij altijd enorm! Met vriendelijke groet, Broekhuis Assen.
Onze V60 T8 voor onderhoud gebracht, en zeer tevreden over de service!
Beste Jody, Bedankt voor uw geweldige beoordeling! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met de service tijdens het onderhoud van uw Volvo. Uw tevredenheid is voor ons de grootste prioriteit, en we stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om dit met ons te delen. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Assen
Dat ík professioneel ben geholpen is toch genoeg? En dank voor de overige zaken
Beste Piet, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de professionele hulp die u heeft ontvangen! We doen altijd ons best om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen, en het is geweldig om te zien dat dit gewaardeerd wordt. Ook dank voor uw opmerkingen over de overige zaken. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo/Lynk & Co Assen
Na een mindere ervaring met de aankoop van een V-40 Cross Country. Zijn wij gelijk in gesprek gegaan met de verkoopadviseur Lisa in Assen, deze hebben wij aangeschaft.. In praktijk zochten wij minder kosten. Van diesel naar benziene en misschien kleiner. Na ons verhaal te hebben gedaan en zelfonderzoek, kwamen wij tot de conclusie dat deze auto niet bij ons past. Wij hadden de V-60 (diesel) ingeruild voor een kleiner formaat en een hogere zit. Na veelvuldig contact met Lisa, bood zij aan op nogmaals zelfonderzoek, dit hebben wij gedaan en op de geplande afspraak die soepel verliep. Zij kwam met verschillende opties (zelfs de oude auto kon eventueel nog terug, super!) Na de proefrit van onze nieuwe auto, gingen wij meteen overstag! Prima opgelost, bedankt! Een CC bleek toch niet voor ons te zijn! Uiteindelijk heel blij met de service van Broekhuis!
Beste Wendy, Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend om te zien dat u dit zo heeft ervaren. We hebben u inmiddels geprobeerd te bellen en gemaild om hierover in contact te komen, maar helaas nog zonder succes. Graag spreken we u alsnog persoonlijk om uw ervaring te bespreken. Wilt u ons laten weten wanneer u bereikbaar bent of contact met ons opnemen? Dit is mogelijk via: 0592-344046 of [email protected] Update 28-04-2025: Hartelijk dank voor het contact. Wij zijn blij te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo/Lynk & Co Assen
Originele beoordeling
Wij hebben afgelopen week een hele mooie V40 cross country bij jullie in Assen gekocht. De verkoop verliep helemaal prima, er werd door Lisa met ons meegedacht. Al onze wensen hebben we besproken.. Mijn man had al voorwerk gedaan en 1 van zijn voorwaarden was een elektrische vooruit-ontdooiing (dit hadden wij ook in zijn V60). Volgens de verkoopster werd verteld dat het of elektrisch of een standkachel was. Aangezien het hier om een luxer pakket ging, hebben wij besloten om niet naar Nunspeet te gaan (daar stond nog een cros country, maar om de knoop door te hakken en over te gaan op de koop van deze sportieve V40. Eenmaal onderweg konden we de hele standkachel niet ontdekken via de app of handmatig.. Zo liepen we bij het rijden tegen verschillende mankementen aan waarover we gisteren telefonisch contact met Lisa hebben gehad. Zij zou vandaag hierop terugkomen en ook de bon met de werkzaamheden die zijn verricht voor de aflevering, ons toesturen via de e-mail en telefonisch contact met ons liggen. Echter... na een hele dag uitkijkend naar een e-mail en telefoontje, is er totaal geen communicatie geweest. U begrijpt dat dit ons erg hoog zit en ik vooral het gevoel krijg dat jullie van deze V40 af zijn. Erg jammer om zo het weekend in te moeten gaan. Groet, Wendy te Pas
Beste Wendy, Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend om te zien dat u dit zo heeft ervaren. We hebben u inmiddels geprobeerd te bellen en gemaild om hierover in contact te komen, maar helaas nog zonder succes. Graag spreken we u alsnog persoonlijk om uw ervaring te bespreken. Wilt u ons laten weten wanneer u bereikbaar bent of contact met ons opnemen? Dit is mogelijk via: 0592-344046 of [email protected] Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo/Lynk & Co Assen
Geheel volgens afspraak en een fantastisch feestje zo'n aflevering.
Beste Ben, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij te horen dat alles volgens afspraak is verlopen en dat u hebt genoten van het feestje. Het is altijd fijn om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo/Lynk & Co Assen
Met plezier onze V70 ingeruild voor een puike XC60. Met plezier en naar tevredenheid zaken gedaan met Lisa, die mooi bewijst dat de autowereld niet aan mannen is voorbehouden.
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, Johan en Marry! Het doet ons goed om te zien dat u met plezier uw Volvo V70 heeft ingeruild voor een prachtige Volvo XC60. We zijn blij dat Lisa u naar tevredenheid heeft geholpen en dat u haar aanpak waardeert. Het is inderdaad fijn om te zien dat de autowereld voor iedereen toegankelijk is! We wensen u veel rijplezier met uw nieuwe Volvo en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo/Lynk & Co Assen
Denken graag met de klant mee.
Beste Jacob, Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Graag zien we u een volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo/Lynk & Co Assen
Keurig geholpen aan de balie door zowel de baliemedewerker als de monteur. Auto zelfs gewassen, super !
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Het is voor ons fijn om te zien dat u zo goed geholpen bent. We streven er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden, en het doet ons plezier dat u dit ook zo heeft ervaren. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Assen
Auto gekocht volgens afspraak en deze ook uitgevoerd een jaar zoals afgesproken!
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Het doet ons goed te lezen dat alles volgens afspraak is verlopen. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Assen
Goeie service. Wel duur voor 1 uurtje werk.
Bedankt voor uw beoordeling. Uw feedback is voor ons heel waardevol. We zijn blij om te zien dat u tevreden bent met de geboden service. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn, graag tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Assen
Afspraak maken is eenvoudig, klantgerichtheid is super. Service optimaal en de aflevering van de auto is helemaal top!
Beste Henk, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij zijn ontzettend blij te horen dat u tevreden bent met onze service en de aflevering van uw auto. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Mocht u nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, staan wij uiteraard voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo/Lynk & Co Assen
De werkzaamheden keurig uitgevoerd. 1e 30000 km beurt nieuwe Lynk&Co 01. Keurig uitgelegd door monteur.
Beste Sjoerd, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw ervaring. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is geregeld. We zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo/Lynk & Co Assen
Ik heb onlangs mijn auto ingeruild en ben op een uiterst plezierige en vakkundige manier geholpen door verkoopadviseur Pieter-Jan Prakken. Zowel tijdens het aankoopproces als de aflevering van de auto vond ik zijn werkwijze erg professioneel en punctueel op een relaxte manier. Kortom een prima ervaring!
Beste Henk, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We zijn ontzettend blij te horen dat u zo'n prettige ervaring heeft gehad met onze collega Pieter-Jan. Ik zal zorgen dat hij deze leuke review te lezen krijgt. Fijn dat u zowel tijdens de aankoop tot aan de aflevering van uw auto zo goed geholpen bent. We streven er altijd naar om onze klanten op een professionele, klantgerichte en plezierige manier te helpen, en het doet ons goed te weten dat dit in uw geval is gelukt. Gefeliciteerd met uw auto en veel plezierige autoritten gewenst. Graag tot de volgende keer, dan staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Assen
Fijn geholpen, de verkoper (Hans) nam de tijd en dacht goed met ons mee. Hierdoor hebben we op een hele prettige manier snel zaken kunnen doen. Kortom, en fijne ervaring!
Hartelijk dank voor jullie bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat jullie bij ons zo'n prettige ervaring hebben gehad. Het is fijn om te weten dat onze collega Hans jullie goed heeft kunnen helpen en dat zijn persoonlijke benadering heeft bijgedragen aan een snelle en prettige afwikkeling tijdens de aankoop van jullie auto. Ik zal zorgen dat Hans deze leuke review te lezen krijgt. We waarderen het enorm dat jullie de tijd hebben genomen om dit te delen. Geniet van jullie nieuwe auto en van alle mooie kilometers die jullie gaan maken. We hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en helpen! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen
De reparatie en grote beurt is uitgevoerd zoals men mag verwachten. Er is tevens nog iets meer gedaan, een uitstekende monteur.
Bedankt Klaas, voor zowel de tijd die u heeft genomen om onze service te beoordelen als voor deze mooie score. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de uitgevoerde reparatie en grote beurt. Het doet ons goed te weten dat onze monteur niet alleen de verwachtingen heeft waargemaakt, maar zelfs iets extra’s heeft kunnen doen. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn Veel mooie rijmomenten gewenst en nog een prettige dag! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen
Op 25 november 2024 de zakelijk gereden Lynk&Co 01 voor een 60.000km servicebeurt naar Broekhuis Assen gebracht. Prima kunnen werken in de showroom. Nadien uiterst vriendelijk geholpen door de werkplaatsmonteur die duidelijk uitleg gaf over de verrichte werkzaamheden. En buiten stond een fris gewassen en van binnen heerlijk ruikende (airco service) auto gereed! Zeer tevreden en beslist aan te raden. Ik kom hier graag weer terug!
Beste Eddy, bedankt dat u de tijd wilde nemen voor het beoordelen van onze service en deze mooie score! We zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent over de service bij ons in Assen. Het is fijn dat u in de showroom goed hebt kunnen werken en dat onze werkplaatsmonteur duidelijk uitleg heeft kunnen geven over de verrichte werkzaamheden. We streven er altijd naar om niet alleen kwalitatief goede service te leveren, maar ook een positieve ervaring te creëren voor onze klanten. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen
Eerst opgebeld of een auto nog beschikbaar was. Was even weg voor proefrit dus na ruim een uur erheen gegaan. Goed geholpen door verkoopster en konden nog een proefrit maken. Mooie prijs voor huidige auto gekregen dus tot aankoop overgaan.
Beste Patrick, Bedankt dat u ons bezocht heeft en voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn om te horen dat u naar volle tevredenheid geholpen bent. We streven er altijd naar om onze klanten op de best mogelijke manier te ondersteunen, en het doet ons plezier te lezen dat u tevreden bent met de service van mijn collega en de geboden prijs. Ik zal zorgen dat mijn collega deze mooie review te lezen krijgt. We hopen dat u veel plezier zult hebben van uw nieuwe auto en staan altijd voor u klaar als u nog vragen heeft of ergens hulp bij nodig hebt. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen
Mijn Volvo XC 60 met 5000 km op de teller gespot via autotrack. Mailtje gestuurd naar Volvo Broekhuis in Assen. Binnen 4 uur antwoord en aangegeven dat ik het een mooie koets vind maar dat het wel allemaal moet kloppen omdat ik geen zin had om 450 km op en neer naar Assen te rijden. Pieter-Jan de verkoper heeft me op een gezellige manier overtuigd , regelde trekhaak en zoals afgesproken binnen 14 dagen werd hij netjes thuis afgeleverd. Ik had überhaupt nog nooit in een Volvo gereden...maar een geweldig machine is zo een XC60.
Wat een mooie review Rein. Bedankt hiervoor! Wat fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad met mijn collega Pieter-Jan en nu met uw fantastische Volvo XC60! Ik zal zorgen dat Pieter-Jan deze leuke review te lezen krijgt. Fijn dat het gehele aankooptraject zo prettig is verlopen, vanaf het eerste contactmoment tot de aflevering bij u thuis. En...wat gaaf te lezen dat u zo blij bent met deze mooie "koets" zoals u deze XC60 noemt. Gefeliciteerd met uw nieuwe bolide en veel plezierige kilometers hiermee. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen
1e keer bij Broekhuis voor servicebeurt. Keurig bedrijf vriendelijk ontvangen. Beoordeling cijfer een 7 omdat de afspraak die ruim van tevoren is gemaakt niet helemaal is nagekomen over de tijdstip van de servicebeurt hierdoor onze dagplanning aangepast moest worden. Hiervoor hebben ze excuses aangeboden.
Beste Andre, Bedankt voor uw beoordeling. Het is fijn om te horen dat u vriendelijk ontvangen bent en dat onze collega zich verontschuldigde voor het niet helemaal nakomen van de afspraak. Een 7 is een redelijke beoordeling door uw deels gemengde ervaring, vooral omdat de communicatie over de planning niet optimaal was. Dit is beslist een aandachtspunt en wij streven ernaar dat het de volgende keer niet meer voorkomt en goed is geregeld. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen
“Maar toch nog weer enkele aanmerkingen, de witte nummerplaten eerst niet aanwezig. Rechter achterwiel zeer slecht gewrapt, laat los en blauw zichtbaar. Schade plekje voor links onder niet gerepareerd en er zou een steenmarter verjager geplaatst worden ik zie deze niet zitten. De spiegels klappen niet in na afsluiten. Nummerplaten vanmorgen alsnog geregeld, Schade plekje vanmorgen besproken Verder de vlek in de rechter voorstoel wordt geregeld, Met vriendelijke groet.
Beste Hendrik Jan, Dank voor uw feedback. We hebben contact gehad en met uw reactie kunnen we onze service verbeteren. Nogmaals veel fijne kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen
Originele beoordeling
Duidelijk afgesproken dat de vlek in de rechter zitting er uit zou zijn dus niet. Overschrijven niet gelukt dus zonder auto naar huis. Dit heb ik allemaal nog nooit meegemaakt.
Prima communicatie duidelijke afspraken en een prima service.
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen
Om verwarring te voorkomen ga ik dezelfde feedback geven aan Volvo Cars. Ik heb ook een vragenformulier van hun ontvangen. Eigenlijk ben ik niet tevreden over de aflevering. Zoals standaard staat de auto klaar onder een mooi doek en glimt de XC60 als nieuw op de dag van ophalen. Maar we hebben ook een aantal afspraken gemaakt die NIET zijn uitgevoerd. Er zou een paneel van een achterdeur vervangen worden. Deze was wel binnen, maar niet gemonteerd. Lakstift niet aanwezig, lakschade is niet bijgewerkt. Althans niet op de plekken waar ik lakschade heb gezien tijdens de proefrit en aankoop. Deurrubbers achter zitten 'los'. Zouden ze naar kijken. Zitten nog steeds los. Tja daar sta je dan in Assen vanuit Apeldoorn. Alles is op te lossen, maar...........Want er moet een afspraak gemaakt worden om de auto op te halen vanuit Assen naar Apeldoorn én weer terug. Voor alles een oplossing, maar had anders gekund en gemoeten. Volgens mij is een simpele checklist maken tijdens de verkoop en deze samen met de afdeling Service/planning controleren. Volgens mij is dit voor beide partijen niet prettig vanwege extra kosten en tijd. Om te voorkomen dat gemaakte afspraken wederom niet worden nagekomen, mail ik de verkoper met deze afspraken en een aanvullende vraag. Tot op heden geen reactie. Wellicht op vakantie, maar dan verwacht ik een out-of-office reply. Het kan en moet echt beter!
Beste Wouter, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en een fijn gesprek gehad. Nogmaals ons excuus voor dit ongemak. Wij doen ons best om dit netjes voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen
Industrieweg 42
9403 AB Assen
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.