Goed ontvangst ,Vriendelijke verkoper. Heeft de tijd genomen en alles goed uitgelegd.

Bedankt Sandra, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Apeldoorn. Dat het ontvangst goed was en onze collega de tijd voor u heeft genomen is voor ons erg fijn om te zien, daar doen we het voor! Veel mooie en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Zeer prettig geholpen

Ik was niet gelukkig met Renault Twingo en was op naar Fiat Panda. Gevonden via internet bij garage Broekhuis buiten mijn woonplaats. Gevraagd of ik in mijn eigen woonplaats proefrit kon maken. Dit werd geregeld. Top. De Fiat heb ik gekocht en ben weer helemaal gelukkig.

Hartelijk bedankt Irma, voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling. Dat u zeer prettig geholpen bent doet ons erg goed om te zien. Wat fijn dat u weer helemaal gelukkig bent met de mooie Fiat die u heeft gekocht. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Netjes geholpen en verder geen problemen ga zo door

Vriendelijk personeel doen wat ze beloven

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Goede informatie en service

Over de nodige onderhoudswerkzaamheden en voortgang daarvan ben ik goed geïnformeerd.

Beste Frank, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat u goed geïnformeerd bent over het onderhoud wat is uitgevoerd aan uw auto. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Fijn contact

Was prettig onderhandeln

Bedankt Henk, voor uw review. Fijn om te zien dat u tevreden bent. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

klantgericht en super aardig

niets meer aan toe te voegen

Hartelijk bedankt Johan, voor deze mooie woorden! Het doet ons goed om te zien dat u tevreden bent over de service die wij aanbieden. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Zeer deskundig advies en vriendelijk contact

Ik had gelijk vanaf het begin het gevoel dat ik hier mijn auto wilde kopen. Professioneel en heel vertrouwd.

Bedankt Annemarie, voor uw bezoek en uw review. Wat een mooi compliment om te ontvangen! We zijn erg blij om u te hebben mogen voorzien van onze service. Graag staan wij weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Top service alles volgens afspraak zeer klantvriendelijk

Jaarbeurt en APK plus wat extra verzoeken allemaal op de dag van de afspraak uitgevoerd. Fijne vervangende auto, bijna zou ik hem kopen. Toch maar bij mijn kleine Fiat 500 C gebleven. Teleuk en te goed nog dankzij het goede onderhoud bij Broekhuis Apeldoorn. Wat een fijne dealer.

Twijfel weet het nog niet

Bij oplevering van auto maakte ik kenbaar dat ik rekening in loop van de week ga betalen. Antw medewerker was dat beleid is direct betalen. Zo gezegd zo gedaan dus. Echter wat schetste mijn verbazing naast me stond ook een klant die met afrekening bezig was en die hoefde niet direct de rekening tebetalen. Ik hield hier geen goed gevoel aan over

Beste Peter, Hartelijk dank dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken, bedankt voor dit gesprek. Graag zien we u de volgende keer weer bij ons in Apeldoorn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Klantvriendelijk geholpen

Met name de schriftelijke verslaglegging van de werkzaamheden zien er geweldig netjes uit.

Beste Nico, Bedankt voor uw review en mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Zeer goed contact met de medewerkers en goede service.

Bedankt Nel, voor uw beoordeling! Wat fijn om te zien dat u tevreden bent en u het contact met ons als zeer goed ervaart. Graag tot de volgende keer bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Goede service en uitleg

Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Duidelijkheid

Altijd duidelijkheid

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat wij de gewenste service voor u kunnen aanbieden. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Prima service.

Prima service zoals we dit voorheen ook hebben mogen krijgen bij Fiat dealer De Snipperling in Apeldoorn.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn om te lezen dat onze service zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Prima geholpen door de verkoopadviseur.

Ik heb bij Broekhuis Apeldoorn een mooie Astra van drie jaar oud met een lage kilometerstand gekocht en mijn "oude" Astra hierop ingeruild. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop de verkoopadviseur mij heeft geholpen en alles goed heeft uitgelegd.

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende de aanschaf van uw nieuwe Opel Astra. Wij wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Uitstekende ervaring met Broekhuis Apeldoorn

Deskundig geholpen

Bedankt Saskia, voor het delen van uw ervaring bij ons in Apeldoorn. Het doet ons goed om te zien dat u onze service als uitstekend heeft ervaren. Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Prima geholpen wel telefonisch moeilijk te bereiken

klantvriendelijke service

Bedankt voor uw beoordeling. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

prima in orde

goede begeleiding en nette afwikkeling

Bedankt voor uw positieve review! Dit waarderen wij enorm. Graag zien we u de volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Vriendelijk behulpzaam oplossend vermogen kwaliteit service allemaal prima

Bedankt Jaap, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Wij zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Broekhuis is zeker aan te bevelen.

Zeer goed geholpen.

Bedankt voor deze mooie review. Dat u zeer goed geholpen bent en Broekhuis aanbeveelt doet ons erg goed om te zien. Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Een hele plezierige ervaring !

Door overname van het dealerschap was ik 'veroordeeld' tot Broekhuis Apeldoorn. Dus met enige scepsis afspraak gemaakt voor de jaarbeurt van mijn Jeep Renegade. Ik kan niet anders zeggen: TOP! Correcte behandeling bij receptie, goede tussentijdse terugkoppeling en overleg en een fraai gepoetste auto bij aflevering. Al met al een hele plezierige ervaring rijker!

Beste Eric, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw goede ervaring. Wij zijn blij te zien dat uw eerste bezoek zo goed is verlopen. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Apeldoorn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

We hebben onze Opel Astra ingeruild voor wen Opel Corsa die op een andere vestiging stond deze werd opgehaald en naar Apeldoorn gehaald . We zijn zeer tevreden met service en onze tweede aankoop binnen 13 maanden bij deze. vestiging .

Beste Eric, Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van uw mooie Opel Corsa. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Fijne garage en klantgericht

Vorig jaar mijn auto gekocht bij broekhuis, en afgelopen week het eerste jaarbeurtje weer gehad. Erg fijn geholpen en ook vlot. Alles gaat in overleg met de klant!

Beste Roy, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Wij zijn u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Onpersoonlijk

Onpersoonlijk Rekening klopte niet Komen beloftes niet na De auto bij ern andere garage opnieuw na laten kijken gratis en bleek niet te kloppen wat jullie zeiden De rekening voor de voor apk dus nog niet eens gekeurd 132 euro bleek ook niet te kloppen veel te hoog Voel me opgelicht

Beste, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u opgenomen om het toe te lichten. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Bedankt Ton, voor uw mooie beoordeling van een 10. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Over Broekhuis Alfa Romeo/Fiat/Jeep/Opel Apeldoorn