Prima servicebeurt

De APK en het jaarlijkse onderhoud werd aan mijn Ford Focus uitgevoerd. De communicatie was goed en de auto werd zelfs door de wasstraat gehaald.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen en weer met een gewassen auto op weg kon! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Prima service en vriendelijke mensen.

Ik werd geholpen door mensen met een lach op hun gezicht. Ondanks dat ik geen vervangend vervoer had afgesproken, kon er toch nog een oplossing worden gevonden. Gewoon een erg goed gevoel over dit bedrijf. Aanrader!

Zeer snel en kundig geholpen bij het doen besluiten om een ford te kopen

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm! Gefeliciteerd met uw aankoop en fijne kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

De werkplaats heeft mijn vertrouwen hersteld

Ik heb een occasion gekocht, als extra zou een er plastic bak in de koffer ruimte en een beschermstrip geplaatst worden. bij aflevering bleek het een en ander niet goed te zijn geregeld. Na mijn slechte review is er snel contact met mij gezocht om, naar ik vermoed mijn review te veranderen. Er werd geluisterd naar mijn verhaal, er werd betreurd dat het zo gelopen was en de strip bij de achterklep zou gefinetuned worden, ik moest even navragen of dat betekende dat hij opnieuw geplakt zou worden en dat was idd het geval. Er was pas na 2 weken plek in de agenda, maar ala, dat moest dan maar. Ik werd hartelijk ontvangen door, ik denk, hoofd werkplaats. Hij nam mee mee in het verhaal, luisterde naar mijn klachten. Na het verwijderen van de oude folie liet hij me zien dat er een beschadiging zat waardoor de plakstrip nooit helemaal perfect zou zitten. Hij noemde een tijd die het zou duren en dat was ook zo. De plakstrip zit trouwens perfect geplakt, geen luchtbellen en de auto was schoon en droog aan de buitenkant. Door zijn verhaal zie en begrijp ik idd de kleine oneffenheid wat niet vreemd is bij een occasion. Door zijn opmerking, "als je naar de werkplaats komt voor onderhoud vraag dan naar mij", overweeg ik om voor onderhoud een afspraak te maken

Beste Yvonne, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen maar vinden het vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is. Graag komen wij met u in contact om uw review te bespreken. Tot op heden hebben wij u niet kunnen bereiken. Wilt u daarom contact met ons opnemen? Dit is mogelijk via: 033-4670511 of [email protected] Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersoort

Fijne service

Onlangs een Ford Focus gekocht. Erg fijn en duidelijk geholpen door Janwillem Littel! Dank daarvoor!

Bedankt voor uw review en dit mooie compliment voor onze collega. Uw feedback is heel waardevol voor ons! Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Servicebeurt naar tevredenheid uitgevoerd!

Bedankt John, voor deze mooie beoordeling! We zijn blij om te zien dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Fijne auto gekocht

Erg prettig behandeld door de verkoper en de auto voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Gefeliciteerd met uw aankoop Christiaan. Wij zijn blij te zien dat de auto voldoet aan alle verwachtingen. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Correct in communicatie en service

Voor het bij Amersfoort-Broekhuis. Prettige manier van communiceren en aandacht voor de klant. Rapportage tijdens onderhoudsbeurt en ondersteunt door video.

Beste Joop, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. We zien u graag weer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Prima bedrijf Prima mensen Prima Service,ga zo door.

Kort en bondig,uitstekend bedrijf altijd mee denken,aardige mensen en nogmaals prima service,hopen nog lang van jullie diensten gebruik te maken.

Bedankt Rob, voor je mooie beoordeling. Daar doen we het voor. We zien je graag weer bij ons in de vestiging. Groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Zeer tevreden over de manier van werken.

Snelle en correcte wijze van afspraak maken. Geweldig digitaal te kunnen zien hoe inspectie wordt gedaan. Afhandeling was correct.

Bedankt Nico, voor je mooie beoordeling. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Nette ontvangst, prima uitleg over het onderhoud. Correcte prijsopgaaf. Keurig gebeld bij een afwijking in het onderhoudwschema.

Beste Jelte, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Tevreden

Service beurt naar tevredenheid uitgevoerd.

Beste Gerard, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat de service naar tevredenheid is uitgevoerd. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Perfect geholpen en snel geleverd

De verkoop ging heel makkelijk en ik werd goed geïnformeerd door de verkoper. 2 maanden later had ik mijn nieuwe auto al.

Beste Victor, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Super service

Geweldig meedenken en super service. Dank voor het snelle verzorgen van mijn mobiliteit !

Bedankt voor deze mooie woorden! Daar doen we het voor. Fijn dat we je weer snel op weg hebben kunnen helpen. Wij staan altijd voor je klaar als je ons nodig hebt! Groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Prima geholpen door professioneel werkende organisatie

Via een aantal stappen hebben wij onze tweedehands auto gekocht bij Broekhuis. Het eerste contact t/m de aflevering verliepen in duidelijke stappen en in een prettige sfeer.

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Daar doen we het voor. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst met uw nieuwe auto! Groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Grote service en kundig personeel

Broekhuis is servicegericht en doet wat hij beloofd. Leenauto staat klaar bij brengen van de auto voor servicebeurt. Er wordt keurig gebeld wat de uitkomst is en wat de kosten zijn. De auto staat weer schoon gewassen en uitgezogen klaar op het afgesproken tijdstip. Wij zijn zeer content met onze overstap naar Broekhuis. Service en klantgerichtheid heeft ons doen overstappen.

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Ford Amersfoort

erg prettig

Over het algemeen ben ik niet direct een voorstander van een merkendealer. Maar in dit geval ben ik daar zeker van terug gekomen. Buiten dat ze telefonisch al meer dan bereid waren om mee te denken waren ze ook nog eens erg snel met een voorlopige schatting van wat de kosten gingen zijn. Hierin was tussendoor ook overleg. Bij het ophalen de monteur even gesproken en ook dat contact was erg fijn. Leuke vriendelijke kerel en duidelijk in wat hij gedaan heeft, en waarom het gedaan is. Heel fijn!

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring! Fijn dat we je weer snel op weg hebben kunnen helpen. Groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Vriendelijk, vakbekwaam personeel

Mijn auto heeft een grote onderhoudsbeurt gehad bij Broekhuis Amersfoort. Ik ben tevreden over de communcatie met de klant, uitvoering van de werkzaamheden, snelheid van de werkzaamheden. Aanrader!

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Amersfoort

ik ben zeer tevreden over de manier waarop tijden de onderhoudsbeurt van mijn auto ben geholpenauto

ik ben naar huis gebracht en toe mijn auto klaar was weer opgehaald , waarvoor hartelijk dank

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Een heel goed en beleefd bedrijf.

Ben heel goed geholpen.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm! De volgende keer zullen we weer graag voor je klaar staan, tot dan. Groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Heel tevreden

Fijne hulp en prettig contact voor de aankoop van onze occasion. Een fijne dealer.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Goede en prettige ervaring met verkoper!

Een goed contact met de verkoper!, helaas bij aflevering een steeninslag op de voorruit in het meest kwetsbare deel van de ruit. Zou toch een kleine moeite zijn dit in de werkplaats te herstellen. Helaas waren de voorbanden (all weather) minimaal bij all weather / winterbanden is 2.5mm het advies/de grens als deze dan 3.5mm zijn is dit toch erg mager (zeker in dit (prijs) sigment). Wacht nog op terugkoppeling verkoop.

Beste Rens, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van jouw review is er contact met je opgenomen. Mocht je willen ingaan op ons aanbod voor de voorruit dan vernemen wij dit graag. Groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Hele goede service

Wordt er altijd vriendelijk en correct en goed geholpen.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. We zien je graag een volgende keer. Groet, Broekhuis Apeldoorn

Top geregeld , na misverstand

De verkoper vond ik erg koel en kortaf in antwoord op vragen. Bij het ophalen van de auto was het niet beter, verkoper zei ik zal hem even voorrijden ,gaf de sleutels buiten en zei, je weet vast wel hoe alles werkt anders hoor ik het wel! Tot ziens en weg was hij. We hebben ook nog een auto gekocht bij Broekhuis Barneveld daar was men een stuk toegankelijker ,dus zal ik deze locatie eerder aanraden. Bij deze wil ik mijn eerder geplaatste review herzien! De door mij aangegeven tekortkomingen zijn door de betrokken verkoper meer dan goed hersteld. Ik wil Jan Willem complimenteren met de wijze waarop hij deze zaak heeft afgehandeld. Het blijkt dan ook dat er aandacht aan de reviews word besteed. Ben erg tevreden nu over Broekhuis Amersfoort!

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat wij de tekortkomingen hebben kunnen herstellen. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Amersfoort

alles gedaan volgens afspraak en keurig gewassen

Ik ben heel erg tevreden over het gedane werk en de afgelopen week alweer meer dan 1000 km gereden wat hij deed als een zonnetje. Ik kan me op dit moment geen betere auto wensen met een verbruik van ruim 1 op 22 dus heel erg tevreden. En niet onbelangrijk een geweldige werkplaats chef Leo van Munster hulde. Dit is geen slijmere

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat uw auto zo goed bevalt. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Over Broekhuis Ford Amersfoort