Uitstekende service vriendelijk en behulpzaam

Ik ben zeer tevreden over de eerste groot onderhoudsbeurt van mijn ford focus Zeer goed geholpen en vriendelijk personeel

Vlotte service!!

Netjes

Ze hebben mij gebeld om te zeggen wat er aan mankeerd.En dat hebben ze goed uitgevoerd.

Prima ervaring

Vooraf afgesproken wat er gemaakt moest worden; kreeg melding wat het ging kosten; auto was prima gemaakt en alles was keurig verzorgt

Geweldige service

Onlangs heb ik een jonge tweedehands Ford Focus gekocht bij Broekhuis Amersfoort. Al bij het eerste telefonische contact werd duidelijk dat klantgerichtheid, openheid en eerlijkheid hier voorop staan. Verkoper Christiaan heeft meegekeken naar een auto die bij een andere dealer stond, hier nadere informatie over gezocht en advies gegeven. Na contact met deze andere dealer kwam ik toch terug bij Broekhuis Amersfoort en de afspraak voor een proefrit was snel gemaakt. Terwijl ik een proefrit maakte, heeft Christiaan naar mijn vorige auto gekeken en toen ik terugkwam, lag er een mooi inruilvoorstel. Nog geen week later kon ik bij hem mijn Ford ophalen. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik hier ben geholpen en over de auto en ben ervan overtuigd dat dit ook de beste keuze was. Fantastische service!

Top garage

Al jaren een tevreden klant. De service is top, onderhoud wordt altijd goed uitgevoerd en gaat altijd in overleg. Ze hebben een wegbreng/ophaal service als je auto in onderhoud is. De verkopers zijn klantvriendelijk en nemen uitgebreid de tijd om je te adviseren. Denken altijd in oplossingen. Ik zou zeggen waarom verder zoeken? ....tot de volgende keer.

zeer tevreden

heel tevreden

Positieve ervaring

Ik heb geen enkele negatieve ervaring te melden

Vriendelijke behandeling.

Ik vond de kosten wel tegenvallen.

Superservice

Bij de onderhoudsbeurt bleek het ABS-systeem kapot te zijn. Dat was financieel een tegenvaller, maar ik zou ook een aantal dagen mijn auto kwijt zijn die ik nodig heb voor mijn werk. Voor het repareren van het ABS-systeem werden de kosten voor verwijderen en terugplaatsen niet in rekening gebracht (dit hoorde bij de onderhoudsbeurt) en de vervangende auto was service van de zaak. Wat een superservice!!

topservice en klantvriendelijk team!

auto werd gehaald en gebracht en in de werkplaats goed behandeld

Dienstverlening zoals dienstverlening moet zijn

De ondersteuning bij de pech van mijn huidige auto was kundig, snel en adequate. Harold lontzorgde mij ook al was de boodschap zeer negatief. Dit werd door Christian heel goed opgepakt en vrijdag kan ik mijn nieuwe SMAX ophalen. Service zoals service moet zijn. Uit het (onderhoud)boekje. Geen snelle verkoop maar op de relatie. Die word goed onderhouden!

Uitstekend geholpen.

Uitstekend geholpen bedankt.

precies zoals ik al die jaren gewend bent

Vakbekwaamheid en goede informatie Video-opname van de auto is leerzaam

Goede service. Heldere communicatie

APK en beurt goed gedaan

Het maken van een afspraak ging snel en kon de auto na een dag al wegbrengen. Wat erg handig is, is dat je een fiets krijgt om van garage naar huis en terug te rijden. Ik was blij verrast met de schone auto (binnen als buiten) die ik terugkreeg; had hem al een tijdje niet gewassen. ;-)

geweldige service en aandacht bij aankoop andere auto

Voor de derde keer een auto gekocht/ingeruild bij deze garage en geholpen door dezelfde verkoper. Daar heb ik alle vertrouwen in. Kennis van zaken en altijd super vriendelijk. Doet erg zijn best om een auto te vinden die ik wens. En dat lukt. Erik-Jan je bent een topper!!!

vriendelijk en professioneel

Vriendelijk, attent, met naam aangesproken. Professioneel in de afhandeling, telefonisch overleg over auto keurig en ter zake. Werk door monteur prima. Auto verzorgd klaargezet.

Fijne afhandeling

Prima afhandeling door Richard Blink. Hij werd wel vaak gestoord door collega’s die iets van hem moesten. Maakte mij niet uit, maar kan me voorstellen dat dit voor zowel Richard als voor andere klanten niet prettig is. Dus zeker bij belangrijke momenten zoals het afleveren van een auto, dit liever ongestoord laten gebeuren.

Goede service g

Goede service en goede uitleg gehad over dakdragers.

Heldere toelichting op de werkzaamheden

Goed en duidelijk geìnformeerd over de werkzaamheden. Meedenkend over tijdstip ophalen. Top service.

Prima Service met een Hoofdletter,

Altijd goed luisterend naar de klant,prima sevice,kortom dik in orde,ga zo door.

Zeer goede service

Ik kom al vele jaren bij Broekhuizen in Amersfoort en ben altijd zeer ge geholpen. De mensen in het bedrijf, waar ik mee te maken heb gehad, zijn zeer behulpzaam

Over Broekhuis Ford Amersfoort