Filters

10

Uitstekend geholpen

Vriendelijke en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Aflevering nieuwe auto viel tegen

De nota kwam niet overeen met getekende overeenkomst. Het totaal klopte wel maar de berekening was anders. Uitleg daarover kon niet worden gegeven. Pas bij aflevering werd gevraagd naar papieren die mee had moeten nemen. Dat had ook vooraf bij het maken van de afleverafspraak kunnen worden gedaan. Een blauwe kaart waarvan bij het afleveren sprake was werd niet gevonden. De auto zelf is prima, maar de klant is bij Broekhuis geen koning is onze ervaring. Een telefoontje met excuus en uitleg heeft veel goed gemaakt. De oorspronkelijk beoordeling gold alleen de auto, maar hiermee is de 10 volgemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uiterst prettig geholpen!

Samen met mijn dochter een hyundai i10 welke net was ingeruild bekeken. Binnen heel fijn geholpen door verkoper Bram. Nette inruilprijs voor haar auto en de deal was snel gesloten. Bij het ophalen stond deze keurig gepoetst in de showroom en verder alles tot in de puntjes verzorgd. Bram heel erg bedankt ook namens mijn dochter.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Branco heeft mij geholpen en het is echt een topper. Super aardig, totaal niet opdringerig en weet al je vragen te beantwoorden. Daarnaast een super nette auto afgegeven en heel blij mee. Bedankt! :)

  • Aanbevelen? Ja
10

fijne dealer

net bedrijf, vriendelijke medewerkers met verstand van zaken. Goede presentatie van de auto's

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige en vriendelijke dealer

Wij hebben recentelijk een Hyundai Kona gekocht bij Broekhuis Almere zijn zeer tevreden over de ontvangst en de uitleg van onze nieuwe auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben zeer goed geholpen TOP

Wij zijn geweldig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Is goed

Ben netjes op de hoogte gebracht betreft de reparatie van mijn auto. Voor dat ze er aan begonnen ben ik netjes gebeld. Een goede survus hoor

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Jaarlijkse beurt zonder APK Gewoon goed Alle afspraken nagekomen Prettige communicatie met receptie Netjes thuisgebracht en gehaald door chauffeur

  • Aanbevelen? Ja
2

Absurde prijzen!

Voorbeeld: Broekhuis Almere rekent voor het vervangen van een ruitenwissersetje 76 euro! Dat is een bedrag waar ik meer dan een halve dag voor moet werken! Niet voor een Bentley of een Mercedes. Nee hoor, voor een Hyundai i30... Heel gewone kleine middenklasser. Later op Google gezocht. Het duurste ruitenwissersetje dat ik online voor die auto kon bestellen was 24 euro! Bosch ruitenwissers, bepaald de slechtste niet. Dus... uhm.. 52 euro arbeidsloon voor twee minuten montagetijd? Ik snap al die mensen die positief zijn over Broekhuis echt niet meer.

  • Aanbevelen? Nee
3

Puur slecht in de communicatie!

Wij hebben een zakelijk leasecontract van een Kona elektrisch. Toen ik na bijna twee jaar rijden dacht, misschien moet de auto een beurt hebben belde ik voor een afspraak. Deze wereld last minute geannuleerd in verband met personeelstekort. Nee was niet verteld dat de locatie gewijzigd was. Na telefonisch contact kreeg ik van een andere collega een belletje dat ik er al had moeten zijn kortom…Slechte communicatie! Werkplaats prima

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend, vriendelijk en flexibel

Fijn contact en flexibele houding in kader van onderhoud aan mijn auto. Altijd fijn als er rekening met je wordt gehouden als klant. Dat zou de regel moeten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer leuke en vriendelijke verkoper

We zijn super goed geholpen met het uitzoeken van 2 nieuwe Peugeot's. Een 308 GT en een 5008GT. Het bestellen van de auto's ging vlot en binnen 3 maanden konden we beide auto's ophalen. Uitgebreid werden beide auto's uitgelegd en met een handdruk en big smile reden we weg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel vriendelijk geholpen

Ik heb de service en klant vriendelijkheid als goed ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Prettige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en met gedegen kennis

Een garage waar het personeel je vertrouwen geeft

  • Aanbevelen? Ja
6

prima geregeld wel erg lang moeten wachten

Ben blij dat de wagen er eindlijk is want de wachttijd was uitzonderlijk lang. Ik zou voor een volgende bestelling niet weer zo lang willen wachten

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Prima contact vanaf het begin van de aankoop tot en met de aflevering van de auto op het adres.

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet Positief

Dit is mijn eerste ervaring met Broekhuis/Peugeot en niet positief. Toen ik belde om een afspraak te maken voor de eerste service beurt[25.000km] wilde ik graag weten wat dat ging kosten. De mevrouw noemde een prijs die ik redelijk vond dus hebben we een afspraak gemaakt. De auto gebracht en in de loop van de ochtend kreeg ik een SMS bericht dat ze mij een mail hebben gestuurd. Gelukkig dat ik die ochtend op mijn telefoon kon kijken [en in gelegenheid was] anders had ik niet geweten dat ze mij een mail hadden gestuurd.[ bij mijn vorige garage belde ze mij altijd als er meer werk was, en kan je direct overleggen.] Ik heb dus per mail een meerwerk order rapport ontvangen incl. foto's over wat er vervangen moet worden. Tot mijn verbazing was het bedrag 1,5x hoger dan wat die mevrouw mij heeft toegezegd. DAT VIND IK HEEL RAAR. Ik had liever gehad dat het genoemde bedrag hoger was geweest, temeer omdat er in die beurt dingen gedaan moeten worden die ze eigenlijk al wisten. Op dat rapport staan dingen die geadviseerd worden, maar de klant bepaalt zelf of het wordt uitgevoerd. Maar dat is natuurlijk onzin het staat immers niet voor niets zwart op wit. P.S. Ik vind het trouwens ook onfatsoenlijk om nummer plaat houder zonder mijn toestemming te veranderen naar [een Broekhuis auto ] Ik vind het dus weer typisch een ding voor de auto branche om zo met klanten om te gaan!!!!! Ik hoor graag jullie reactie!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk aan de balie netjes geholpen

Ik kom al jaren bij broekhuis de auto wordt goed onderhouden , en weer netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Probleem met factuur goed opgelost

Ik breng mijn auto voor een beurt, wordt gebeld dat er extra werkzaamheden zijn (600,00 Euro). Dat kan nog meegenomen. Ik haal de auto op en verneem dat de onderdelene er niet zijn en het extra werk niet is uitgevoerd. Vervolgens sturen ze mij een factuur met het extra werk en vervolgens een aanmaning. Ik heb gevraagd hoe dit op te lossen en dat is op ordelijke wijze gebeurt.

  • Aanbevelen? Ja
5

Mooie auto maar de service kan beter

Maandag 19 december 2022 hebben wij een proefrit gereden in een Peugeot 3008 en we waren zo tevreden dat we die dag gelijk de auto hebben gekocht. Er zat alleen een beschadiging op de rechter achterbumper maar die zou worden bijgewerkt bij aflevering van de auto. Wij gingen enthousiast onze nieuwe auto halen op vrijdag 6 januari 2023 maar dat viel enigzins tegen omdat de beschadiging op de bumper niet was bijgewerkt en toen we daar wat over zeiden hebben ze de auto ff snel naar de poetser gebracht. Dat was niet de afspraak want het is nu nog steeds duidelijk zichtbaar en dat is ook logisch want zoiets kan je ook niet binnen 10 minuten oplossen/wegpoetsen, terwijl ze daar ruim 2 weken de tijd voor hebben gehad. Ook hadden wij het gevoel dat we zo snel mogelijk weg moesten bij het ophalen van de auto want ze hadden immers het geld al binnen. We vinden het een hele fijne auto maar dit heeft toch een nare smaak achtergelaten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service.

Ongeveer 1 maand geleden een mooie Peugeot 2008 gekocht. De proefrit was aan huis. Erdoan was zeer vriendelijke en professioneel en nam de tijd om alles goed door te nemen. Het overschrijven van mijn oude auto en de nieuwe is door het bedrijf gedaan. De auto is netjes thuisbezorgd. Tot nu toe heel blij met de auto. Niets dan lof!

  • Aanbevelen? Ja
10

Service en kwaliteit is top.

Lossen dingen op die ik niet voor mogelijk had gehouden. Topper

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

De Strubbenweg 13

1327 GA Almere

036-5332700

[email protected]

Over Broekhuis Hyundai Almere

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.