Vriendelijke en goed geholpen
Wat een mooie review Dennis. Bedankt hiervoor! Wat fijn om te horen dat u uitstekend en vriendelijk geholpen bent. Dit is natuurlijk waarvoor we het doen. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Almere
De nota kwam niet overeen met getekende overeenkomst. Het totaal klopte wel maar de berekening was anders. Uitleg daarover kon niet worden gegeven. Pas bij aflevering werd gevraagd naar papieren die mee had moeten nemen. Dat had ook vooraf bij het maken van de afleverafspraak kunnen worden gedaan. Een blauwe kaart waarvan bij het afleveren sprake was werd niet gevonden. De auto zelf is prima, maar de klant is bij Broekhuis geen koning is onze ervaring. Een telefoontje met excuus en uitleg heeft veel goed gemaakt. De oorspronkelijk beoordeling gold alleen de auto, maar hiermee is de 10 volgemaakt.
Beste Klaas, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordeling. Wij zijn blij dat we contact met u hebben gehad en u toelichting kunnen geven. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in Almere. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Almere
Originele beoordeling
De nota kwam niet overeen met getekende overeenkomst. Het totaal klopte wel maar de berekening was anders. Uitleg daarover kon niet worden gegeven. Pas bij aflevering werd gevraagd naar papieren die mee had moeten nemen. Dat had ook vooraf bij het maken van de afleverafspraak kunnen worden gedaan. Een blauwe kaart waarvan bij het afleveren sprake was werd niet gevonden. De auto zelf is prima, maar de klant is bij Broekhuis geen koning is onze ervaring.
Samen met mijn dochter een hyundai i10 welke net was ingeruild bekeken. Binnen heel fijn geholpen door verkoper Bram. Nette inruilprijs voor haar auto en de deal was snel gesloten. Bij het ophalen stond deze keurig gepoetst in de showroom en verder alles tot in de puntjes verzorgd. Bram heel erg bedankt ook namens mijn dochter.
Beste Rob, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring tijdens de aankoop. Wat fijn dat u en uw dochter zo goed geholpen zijn door Bram. Veel mooie kilometers gewenst voor uw dochter en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Almere
Branco heeft mij geholpen en het is echt een topper. Super aardig, totaal niet opdringerig en weet al je vragen te beantwoorden. Daarnaast een super nette auto afgegeven en heel blij mee. Bedankt! :)
Beste Bryanne, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent door Branco. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Almere
net bedrijf, vriendelijke medewerkers met verstand van zaken. Goede presentatie van de auto's
Beste Wim, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u het bezoek zo heeft ervaren. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Almere
Wij hebben recentelijk een Hyundai Kona gekocht bij Broekhuis Almere zijn zeer tevreden over de ontvangst en de uitleg van onze nieuwe auto
Van harte gefeliciteerd met jullie aankoop! Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn gedurende de aankoop. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Almere
Wij zijn geweldig geholpen
Bedankt Suze, voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer en dan zullen we weer voor u klaarstaan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Almere
Ben netjes op de hoogte gebracht betreft de reparatie van mijn auto. Voor dat ze er aan begonnen ben ik netjes gebeld. Een goede survus hoor
Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed op de hoogte bent gehouden gedurende de reparatie. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Almere
Jaarlijkse beurt zonder APK Gewoon goed Alle afspraken nagekomen Prettige communicatie met receptie Netjes thuisgebracht en gehaald door chauffeur
Beste Koos, Bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review! Dat alles naar tevredenheid is verlopen tijdens uw afspraak is voor ons goed om te zien, daar doen we het voor! Wij zullen de volgende keer graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Almere
Voorbeeld: Broekhuis Almere rekent voor het vervangen van een ruitenwissersetje 76 euro! Dat is een bedrag waar ik meer dan een halve dag voor moet werken! Niet voor een Bentley of een Mercedes. Nee hoor, voor een Hyundai i30... Heel gewone kleine middenklasser. Later op Google gezocht. Het duurste ruitenwissersetje dat ik online voor die auto kon bestellen was 24 euro! Bosch ruitenwissers, bepaald de slechtste niet. Dus... uhm.. 52 euro arbeidsloon voor twee minuten montagetijd? Ik snap al die mensen die positief zijn over Broekhuis echt niet meer.
Beste Wim, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en toelichting gegeven over de prijs. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij voor u klaar staan, u bent van harte welkom! Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Almere
Wij hebben een zakelijk leasecontract van een Kona elektrisch. Toen ik na bijna twee jaar rijden dacht, misschien moet de auto een beurt hebben belde ik voor een afspraak. Deze wereld last minute geannuleerd in verband met personeelstekort. Nee was niet verteld dat de locatie gewijzigd was. Na telefonisch contact kreeg ik van een andere collega een belletje dat ik er al had moeten zijn kortom…Slechte communicatie! Werkplaats prima
Fijn contact en flexibele houding in kader van onderhoud aan mijn auto. Altijd fijn als er rekening met je wordt gehouden als klant. Dat zou de regel moeten zijn.
Beste Danny, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Hyundai Almere
We zijn super goed geholpen met het uitzoeken van 2 nieuwe Peugeot's. Een 308 GT en een 5008GT. Het bestellen van de auto's ging vlot en binnen 3 maanden konden we beide auto's ophalen. Uitgebreid werden beide auto's uitgelegd en met een handdruk en big smile reden we weg.
Beste Denise, Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met de nieuwe aankopen en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Hyundai Almere
Ik heb de service en klant vriendelijkheid als goed ervaren.
Bedankt voor deze mooie review Jerry! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Hyundai Almere
Prettige medewerkers
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Hyundai Almere
Een garage waar het personeel je vertrouwen geeft
Bedankt Ria, voor je mooie beoordeling. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Bij een volgend (werkplaats)bezoek staan we weer graag voor je klaar, tot dan! Groet, Broekhuis Almere
Ben blij dat de wagen er eindlijk is want de wachttijd was uitzonderlijk lang. Ik zou voor een volgende bestelling niet weer zo lang willen wachten
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Je kan nu gaan genieten van jouw nieuwe auto! Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Wanneer je ons nodig hebt dan zullen we graag voor je klaar staan. Groet, Broekhuis Almere
Prima contact vanaf het begin van de aankoop tot en met de aflevering van de auto op het adres.
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Almere
Dit is mijn eerste ervaring met Broekhuis/Peugeot en niet positief. Toen ik belde om een afspraak te maken voor de eerste service beurt[25.000km] wilde ik graag weten wat dat ging kosten. De mevrouw noemde een prijs die ik redelijk vond dus hebben we een afspraak gemaakt. De auto gebracht en in de loop van de ochtend kreeg ik een SMS bericht dat ze mij een mail hebben gestuurd. Gelukkig dat ik die ochtend op mijn telefoon kon kijken [en in gelegenheid was] anders had ik niet geweten dat ze mij een mail hadden gestuurd.[ bij mijn vorige garage belde ze mij altijd als er meer werk was, en kan je direct overleggen.] Ik heb dus per mail een meerwerk order rapport ontvangen incl. foto's over wat er vervangen moet worden. Tot mijn verbazing was het bedrag 1,5x hoger dan wat die mevrouw mij heeft toegezegd. DAT VIND IK HEEL RAAR. Ik had liever gehad dat het genoemde bedrag hoger was geweest, temeer omdat er in die beurt dingen gedaan moeten worden die ze eigenlijk al wisten. Op dat rapport staan dingen die geadviseerd worden, maar de klant bepaalt zelf of het wordt uitgevoerd. Maar dat is natuurlijk onzin het staat immers niet voor niets zwart op wit. P.S. Ik vind het trouwens ook onfatsoenlijk om nummer plaat houder zonder mijn toestemming te veranderen naar [een Broekhuis auto ] Ik vind het dus weer typisch een ding voor de auto branche om zo met klanten om te gaan!!!!! Ik hoor graag jullie reactie!!!
Ik kom al jaren bij broekhuis de auto wordt goed onderhouden , en weer netjes afgeleverd.
Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles weer naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Almere
Ik breng mijn auto voor een beurt, wordt gebeld dat er extra werkzaamheden zijn (600,00 Euro). Dat kan nog meegenomen. Ik haal de auto op en verneem dat de onderdelene er niet zijn en het extra werk niet is uitgevoerd. Vervolgens sturen ze mij een factuur met het extra werk en vervolgens een aanmaning. Ik heb gevraagd hoe dit op te lossen en dat is op ordelijke wijze gebeurt.
Originele beoordeling
Ik breng mijn auto voor een beurt, wordt gebeld dat er extra werkzaamheden zijn (600,00 Euro). Dat kan nog meegenomen. Ik haal de auto op en verneem dat de onderdelene er niet zijn en het extra werk niet is uitgevoerd. Vervolgens sturen ze mij een factuur met het extra werk en vervolgens een aanmaning. Ik heb gevraagd hoe dit op te lossen en hoor niet meer....... Ik zal even op twitter en facebook kijken of er meer van zulke ervaringen zijn. Heel jammer van Broekhuis.
Maandag 19 december 2022 hebben wij een proefrit gereden in een Peugeot 3008 en we waren zo tevreden dat we die dag gelijk de auto hebben gekocht. Er zat alleen een beschadiging op de rechter achterbumper maar die zou worden bijgewerkt bij aflevering van de auto. Wij gingen enthousiast onze nieuwe auto halen op vrijdag 6 januari 2023 maar dat viel enigzins tegen omdat de beschadiging op de bumper niet was bijgewerkt en toen we daar wat over zeiden hebben ze de auto ff snel naar de poetser gebracht. Dat was niet de afspraak want het is nu nog steeds duidelijk zichtbaar en dat is ook logisch want zoiets kan je ook niet binnen 10 minuten oplossen/wegpoetsen, terwijl ze daar ruim 2 weken de tijd voor hebben gehad. Ook hadden wij het gevoel dat we zo snel mogelijk weg moesten bij het ophalen van de auto want ze hadden immers het geld al binnen. We vinden het een hele fijne auto maar dit heeft toch een nare smaak achtergelaten.
Goede service
Ongeveer 1 maand geleden een mooie Peugeot 2008 gekocht. De proefrit was aan huis. Erdoan was zeer vriendelijke en professioneel en nam de tijd om alles goed door te nemen. Het overschrijven van mijn oude auto en de nieuwe is door het bedrijf gedaan. De auto is netjes thuisbezorgd. Tot nu toe heel blij met de auto. Niets dan lof!
Lossen dingen op die ik niet voor mogelijk had gehouden. Topper
De Strubbenweg 13
1327 GA Almere
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.