Filters

10

Ik voelde me serieus genomen !!

Als vrouw zijnde word je niet altijd serieus genomen zeker als het gaat om auto's. Bij Broekhuis ben heel erg vriendelijk en goed behandeld. En bovendien een mooie auto die naar wens rijklaar is gemaakt. Toppers!

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed met een maar

Beurt goed uitgevoerd echter kosten voor leen auto onterecht doorbelast. Door een fout van Peugeot een week lang een leen auto moeten gebruiken echter zelf moeten opdraaien voor de kosten hiervan. Broekhuis erkent dat ze de kosten van de leen auto niet kunnen claimen bij Peugeot en daarom maar bij de klant neerleggen. Slechte zaak. Voorgelegd bij rechtsbijstand, wordt vervolgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Alles is volledig naar wens verlopen. Zeer tevreden met de auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle service, duidelijk, goede afstemming en duidelijke formulieren mee waarop staat water allemaal is gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg fijne persoonlijke service

Paar weken geleden een Peugeot 5008 gekocht bij Broekhuis in Almelo. Hier op een zeer vriendelijke wijze geholpen door Martijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Auto naar garage Voor apk en jaarbeurt kreeg vooraf een mail wat er aan de auto gebeuren moest. Deze werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd nogmaals een 10

  • Aanbevelen? Nee
10

Onze ervaring met Broekhuis is uitstekend

We zijn prima geholpen door Martijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Zeer snel en goed geholpen en de prijs werd doorgegeven voordat er iets gedaan werd aan de auto!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geholpen

Ik weet uit het verleden dat mijn auto in goede handen is. En dat er netjes een prijsopgave volgt voordat de reparatie gedaan wordt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Zeer goeie ervaring aan de receptie als de monteurs werd nog even geholpen door de verkoper Gert Jan met het instellen van de navigatie zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed overleg mogelijk op basis van wederzijds vertrouwen

Planning digitaal werkt goed. Heb de auto weggebracht voor een periodieke beurt. Was verbaasd dat ik eerst nog een offerte kreeg. Deze was uitgesplitst wat de periodieke beurt ging kosten, en er stond een deel van wat wenselijk was om toeblaften doen. Ik vind dit een goed systeem, zo oom je niet voor verrassingen te staan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en Correct!

Uiterst tevreden en áltijd klantvriendelijk! Afspraken worden in goed overleg gedaan en uitgevoerd!

  • Aanbevelen? Ja
9

prima, alleen de prijs viel wat tegen

alles gaat zoals is afgesproken. veel aandacht voor details. prettige en vooral joviale ontvangst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Super tevreden en altijd heel klantvriendelijk, afspraken worden in goed overleg gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en correct

Ze luisteren goed, nemen dat mee in hun onderzoek en communiceren dat uitgebreid met de financiële kosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en heldere afspraken

Vooraf duidelijkheid en dus geen verassingen. Auto is volgens afspraak netjes voorzien van zijn onderhoud. Prima geregeld en kom zeker terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, servicegericht en vakkundig

Vriendelijk, servicegericht en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
6

Helaas teleurstellend

Correcte en vriendelijke behandeling aan de balie. Ben er ook van overtuigd dat de beurt goed is uitgevoerd. Waar ik mij echter zeer aan stoor is dat de beurt van een Peugeot geleid wordt door Peugeot zelf. Er wordt na 4 jaar b.v. Automatisch er vanuit gegaan dat de bougies verwisseld moeten worden, en dat remvloeistof verwisseld moet worden. Ook ieder jaar het interieur filter verwisselen, terwijl er tussen beide beurten de auto slechts 8000 kilometer heeft gereden. Er wordt geen beurt gedaan om te kijken of het nodig is om iets te vervangen maar omdat het standaard is. Met als gevolg een toren hoge rekening. Tevens het effect van de Peugeot assistance kaart beN je bijna verplicht om ieder jaar een beurt tegeven, terwijl mijn auto aangaf dat ik nog 16.000 km kon rijden voordat een beurt nodig was. Als klap op de vuurpijl kreeg ik van de verkoper van de garage ongevraagd, naar aanleiding van een bezoek van een aantal weken geleden, opeens een nieuw bod op een andere auto waar wij naar hadden gekeken. Onder het mom van de hoge rekening van de beurt. Ik kon nu de bewuste auto voor 3000 € goedkoper krijgen. Is dit uit coulance of ben ik enkele weken geleden belazerd. Want had ik toen toegehapt had ik genoemd bedrag dus teveel betaald, zo voelt het tenminste. Tot slot kwam ik er achter dat de nieuwe banden die geplaatst zijn voor veel minder geld te verkrijgen zijn, de uitleg hiervoor was dat op internet alles goedkoper is en dat er ook een marge wordt berekend. Die was 70 € per band. Dit alles heeft mij doen besluiten om afscheid te nemen van de Peugeot garage, waar ik toch de laatste 15 jaar 4 auto’s heb gekocht, Ik ga een garage zoeken waar ik voor een eerlijkere prijs mijn auto in onderhoud kan doen. Tot slot het verzoek om toch vooral de garage met een 9of een 10 te beoordelen, want dan maak je kans op een elektrische fiets. Te triest voor woorden. Met vriendelijke groet, A van den Ham.

  • Aanbevelen? Nee
10

Erg goed

Alles naar wens uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top team

Afspraken worden nagekomen .

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Keurig geregeld

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goede ervaring

auto wordt netjes thuis opgehaald en gewassen weer gebracht

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Je wordt altijd goed geholpen Dus ben ik zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Broekhuis Peugeot Almelo is een top bedrijf waar ik graag naar toe ga, Zij staan voor wat ze zeggen, prima overleg i.v.m. de werkzaamheden aan de auto en de kosten daarvan. Broekhuis denkt ook met je mee, voor onderhoud aan de auto, maar ook voor een tijdelijk ander vervoersmiddel. Met andere woorden, Top Service.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Twentepoort West 1

7609 RD Almelo

0546-851000

[email protected]

Over Broekhuis Peugeot/Opel Almelo

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.