Alles prima geregeld

Hartelijk dank Hardy, voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te zien dat alles prima geregeld was voor u bij ons op de vestiging. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Snelle en goede service, aardig geholpen

Ford Ka gekocht, waarbij ik werd geholpen door Hardy. Erg meegedacht, aardig en wist waar hij het over had. Auto ook nog eens helemaal gebracht naar Hoofddorp. Top service!

Hartelijk dank Frank, voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn erg blij om te zien dat u goed geholpen bent door onze collega. Wanneer u ons nodig heeft dan staan wij graag weer voor u klaar. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Leuk geholpen door Hardy!

Het was een hele ontspannen manier van een auto kopen. Nu wist ik precies wat ik wilde, dus het hoefde ook niet lang te duren

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Fijn dat wij u hebben mogen voorzien van onze service. Wij wensen u veilige kilometers toe en veel rijplezier! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Beter communiceren

23 mei kwam ik met mijn auto Peugeot 3008 voor een onderhoudsbeurt. De afspraak was enige tijd daarvoor telefonisch gemaakt en zou volgens de receptionist een uurtje duren. Ik kon er op wachten hetgeen ik ook heb gedaan. Bij het aanmelden van de auto op 23 mei vermelde mij de receptionist van de werkplaats dat er 2 updates moesten worden uitgevoerd vanwege een terugroep actie van Peugeot. Er was mij niets van bekend maar als het moest dan maar meteen. Op mijn vraag waarom dat niet door Peugeot per brief/e-mail aan de eigenaar werd gemeld werd mij verteld dat dit alleen aan de dealer werd gecommuniceerd. In de zelfde week ontving ik op mijn huisbericht van de 2 updates moesten plaats vinden. De receptionist meldde mij niet dat de onderhoudsbeurt en de updates 3 uur gingen duren. Had hij dat wel gedaan dan was ik naar huis gegaan in plaats van maar te zitten wachten wanneer mij auto klaar zou zijn. Ook bij navraag tijdens het wachten was het een kwartiertje tot nog een half uurtje. Dat er zaken moeten worden geüpdatet heb ik alle begrip voor en is alleen maar beter voor de klant. Dat er niet wordt gecommuniceerd dat de wachttijd een stuk langer zou worden had gecommuniceerd moeten worden en dat vind ik toch wel slordig dat dit niet is gedaan. Gelukkig rijdt de auto prima en zit ik met plezier achter het stuur.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij stellen uw feedback erg op prijs. Dit meenemen we mee voor in de toekomst. U bent van harte welkom en wij zullen graag voor u klaar staan wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

zeer vriendelijk en duidelijke uitleg aan de balie ze nemen echt de tijd voor je en houden zich aan de afspraak die je met hun maakt prima sevice

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Zeer goed.

Goede voorlichting omtrent de werkzaamheden en een duidelijk rapport over de algehele conditie van de auto. Alleen de leenfiets is een enorme tegenvaller.

Beste Bert, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons, dank hiervoor. We zien je graag weer in onze vestiging. Groet, Team Broekhuis Almelo

Inmiddels helemaal tevreden met de oplevering van mijn Volvo XC60. Prachtig!

Bedankt Jan, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Team Broekhuis Almelo

Zeer nette en snelle service

Na ik er op 17 april voor het eerst kwam voor de terug roep actie van onze peugeot 2008 hebben jullie zeer snel en correct de auto gerepareerd, en een zeer uitgebreid offerte gestuurd echt top jullie zal ik zeker aanraden en ik hoop bij jullie terug te komen

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer en wij wensen je fijne kilometers toe. Groet, Team Broekhuis Almelo

geweldig

verkoper wist meteen wat ik wou hebben en een heel goede prijs terug voor mijn andere auto

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Almelo

Zeer klantvriendelijk

Ik heb op 4 april 2023 de jaarlijkse onderhoudsbeurt laten uitvoeren aan mijn Opel Ampera e. Ik kreeg een zeer gedetailleerd kostenoverzicht ter goedkeuring alvorens Broekhuis Almelo aan het werk zou gaan. De werkzaamheden zijn vervolgens keurig uitgevoerd op twee punten na waarvoor de onderdelen niet beschikbaar waren. Twee dagen later waren deze onderdelen binnen, kon ik direct langskomen en werden ook deze werkzaamheden netjes uitgevoerd. De rekening kon keurig achteraf betaald worden.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Almelo

Alles volgens afspraak afgehandeld, wij zijn zeer tevreden.

Duidelijke uitleg, vriendelijk personeel.

Beste Richard, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Almelo

Perfect geholpen

Receptie en werkplaats perfect geholpen

Bedankt Frits, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Almelo

Van begin tot eind prima geïnformeerd, onderhoud zeer tevreden, auto rijdt weer als nieuw.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Almelo

Top bedrijf super service

Ik ben al jaren lang klant en heb hier ondertussen 6 bussen gekocht, ik ben meer dan tevreden over de service die ze verlenen en de kundigheid van het personeel.

Bedankt Frank, voor je mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Almelo

Super service!

Fijne garage! Fijne koop gesloten, open, goede afhandeling en...prima koffie!

Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en de koffie zal de volgende keer weer voor je klaarstaan. Groet, Broekhuis Almelo

100 % tevreden

Ik geef hun een 10 omdat ze ons goed hebben geholpen

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Almelo

n.v.t.

n.v.t

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Dit waarderen wij enorm! Wanneer je ons nodig hebt dan zullen wij voor je klaar staan. Groet, Broekhuis Almelo

goed en correct alles afgehandeld

goed en correct alles afgehandeld

Wat een service!

Het begon al bij het ontvangst, de vrolijke meid achter de balie was erg behulpzaam en heeft zelfs meegeholpen de ruiten van mijn leenauto te krabben. De auto kreeg zijn onderhoudsbeurt en ook dat is heel vlot verlopen. Na 3 uurtjes werd ik al gebeld om mijn auto op te halen. En tot mijn verbazing stond er een fris gewassen auto op de parkeerplaats waarvan ook de binnenkant schoongemaakt was, inclusief stofzuigen. Echt, wat een service!

Er word mooi de tijd genomen, voel de mogelijkheid om dingen te vragen wat ik niet weet. Erg behulpzame mensen die er werken.

Gigantisch duur

Auto van 2 jaar oud, 30000km gelopen, en dan € 700,-- aan kosten voor een onderhoudsbeurt, dat vind ik absurd. En dan ook nog ongewassen terug.

Beste Fanny, Bedankt dat je jouw ervaring met ons deelt. Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad over het onderhoudsschema. Groet, Broekhuis Almelo

We. Zijn keurig behandeld

Keurig behandeld en goed voorgelicht

Open en welkom

Door mijn zus heb ik al enige ervaring met het concern Broekhuis. Echter geldt voor iedere vestiging een eigen werkwijze. Bij m'n eerste bezoek werd ik keurig doorverwezen naar een verkoper die gaf het gevoel van openheid en een warm welkom. De vervolgbezoeken met de verkoper waren eveneens warm en hartelijk. De proefrit verliep uitstekend, ik kreeg alle gelegenheid om de auto zelf uit te proberen. De koop was die dag ook meteen gemaakt. De auto was op de dag van ophalen helemaal rij gereed gemaakt. De verkoper heeft de vragen die ik had t.a.v. de auto naar weten kunnen beantwoorden. Het onderhoud volgt, dankzij mijn aankoop voor het extra pakket, nog een heel jaar bij de vestiging wat wel een goed gevoel geeft mocht er toch iets zijn of met de auto gebeuren waar ik een expert bij nodig ben. Het plus en mobiliteitsservice pakket van Broekhuis waar je dan 1 jaar lang gebruik van kan maken vind ik een fantastische service van Broekhuis.

word altijd goed geholpen

prima geholpen

leen auto aangeboden na service auto

Over Broekhuis Peugeot/Opel Almelo