Perfect geholpen

Fijne Peugeot dealer

Bedankt Frits, voor uw positieve review! Fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

aandacht en gehandeld naar de wensen van de klant.

vlotte en correcte afspraak na gekomen

Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Een aanrader

We waren vriendelijk ontvangen en goede uitleg gekregen over de auto die wij wilden kopen

Beste Sylvia, Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons in Almelo. Dat u Broekhuis aanraadt en u naar tevredenheid bent geholpen doet ons goed om te zien! Wij wensen u veel mooie kilometers toe en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Snel en deskundig geholpen

Opzoek naar een nieuwe auto, stond er 1 die ons erg aansprak! Mooie inruil op onze eigen auto! Super blij met de nieuwe Peugeot

Beste Miranda, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Peugeot! Fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Mooie auto gekocht bij broekhuis Almelo. Leuk contact gehad met de verkoper en auto is netjes afgeleverd volgens afspraak.

Beste Jeroen, Bedankt voor uw review naar aanleiding van uw bezoek en koop van uw mooie auto. Dat u leuk contact heeft gehad en uw auto netjes volgens afspraak is geleverd is voor ons fijn om te zien! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

zeer prettig

zeer prettig en klantvriendelijk!!

Beste Riet, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u het bezoek zo goed heeft ervaren. Graag zien wij u de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Vriendelijke ontvangst en advisering

Prettig persoonlijk contact met Steyn Rohof. Goed advies , vlotte afhandeling en uitleg bij afhaal van nieuwe auto door Gert-Jan. Ze bieden goede service en ik heb veel vertrouwen in deze garage. Kom hier zeker terug.

Beste Marianne, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe auto! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Steyn en Gert-Jan. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

geweldig geholpen

vriendelijk personeel

Bedankt Wim, voor uw review! Dat u geweldig bent geholpen en onze service als vriendelijke heeft ervaren doet ons erg goed om te zien. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Deskundig en doeltreffend

Prettig en deskundig contact met verkoper, snelle afhandeling en ze doen wat ze beloven.

Beste John, Bedankt voor de complimenten, dit waarderen wij enorm. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Vertrouwd gevoel

Ik heb al veel auto's gekocht bij Broekhuis en heb in al die jaren steeds een betrouwbare indruk gekregen van zowel de verkoop, servicebalie en de medewerkers. Iedereen is altijd vriendelijk en behulpzaam

Beste Theo, Wij bedanken voor uw bezoek en het delen van uw ervaring bij ons in Almelo. Dat u al veel auto's heeft gekocht bij Broekhuis en u in al die jaren altijd een betrouwbare indruk van ons team krijgt, is voor ons heel fijn om te zien. Daar doen we het voor! Op naar de volgende jaren waarin wij u graag blijven voorzien van onze service! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Goede, snelle service

Ik werd goed begeleid en te woord gestaan door de verkoper bij de keuze van mijn nieuwe auto. Goed bereikbaar en kan snel schakelen:)

Beste Marjan, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat ontzettend fijn om te horen dat u geslaagd bent bij ons in de vestiging. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Professioneel en zeer prettig geholpen

Ik ben erg tevreden met de wijze waarop ik geholpen ben door de kundige en prettige verkoper

Beste Cees, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Het doet ons goed om te zien dat u erg tevreden bent met de wijze waarop u geholpen bent door onze collega. Graag staan wij weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft en wij wensen u fijne kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Zeer goed geholpen.

Goede ervaring met Hardy , professioneel maar toch ook familiair, duidelijke uitleg over hoe of alles werkte en goede afspraken gemaakt. Dus top !!!

Beste Jos, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Hardy. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Top geregeld

Alles netjes conform afspraak. Er werd duidelijk gecommuniceerd welke werkzaamheden uitgevoerd zouden worden en wat de kosten hiervan zijn dus geen verrassingen achteraf.

Beste Marleen, Bedankt voor uw beoordeling! Dat alles netjes en conform afspraak voor u was geregeld is doet ons goed om te zien. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Alles goed geregeld mbt de aanschaf en aflevering van onze ‘nieuwe’ Peugeot 108

Netjes en vakkundig geholpen met de verkoop door Hardy Groothuis. Ook keurig en correct geholpen met de financiële kan van de aankoop en de tenaamstelling en aflevering. Tot slot ook goed geholpen door de serviceafdeling.

Beste Henry, Van harte gefeliciteerd met de mooie Peugeot 108. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Mijn eerste ervaringen zijn goed.

12.00 uur HERSTEL Een tweede autosleutel met afstandsbediening zal worden na-geleverd. Overigens is alles goed verlopen. De verkoper, Hardy Groothuis, deed zijn werk uitstekend. ------------------------------------------------------------------------------ 08.00 uur Cijfer 4 De meeste auto’s worden geleverd met twee autosleutels. Dat is cruciaal. Op 22 dec. namen wij onze Peugeot 308 .in gebruik. Wij waren verbaasd dat er maar één autosleutel werd geleverd. Tijdens de onderhandelingen waren wij hierover niet geïnformeerd. Omdat ook Opel zou hebben gekozen voor deze werkwijze, is er reden voor meer publiciteit hierover

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn om te zien dat alles naar tevredenheid is opgelost. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Top garage!

Uitstekende service en klant vriendelijkheid

Beste Erik, Bedankt dat u onze service met een mooie 10 beoordeling. Daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Al jaren ben ik klant bij Broekhuis Almelo. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Geen vraag is te gek. Je wordt tussendoor op de hoogte gehouden van de werkzaamheden en kan goed overleggen wat je wel en niet wilt. Fijne service, duidelijke uitleg. Mijn snelheidsduivel shinet vandaag weer op de weg! :)

Bedankt Sonya, voor het delen van uw ervaring! We zijn erg blij om u al jaren te mogen voorzien van onze service en blijven graag in de aankomende jaren voor u klaar staan. Fijne kilometers gewenst en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Super service

Auto stond netjes klaar voor de proefrit. Kregen leuke route mee die prima te volgen was. Bij terug komst vriendelijk ontvangen Gezellig gesprek gehad waren er snel uit. Tevreden klant dus

Bedankt Anja, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat u zo'n goede ervaring heeft gehad. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Zeer positief

Ik had geen afspraak. Kwam voor wat ik dacht klein puntje. Bleek een flinke klus te zijn. Dezelfde dag nog opgelost. Klasse.

Beste Rob, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we het probleem hebben kunnen verhelpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Gewoon top!

Altijd keurig en snel te woord gestaan. Dus communicatie gaat vlot. Goed en eerlijk advies over wat aan auto moet gebeuren en wat bv nog wel even kan wachten. Ik was een keer bij een landelijk bedrijf wat ooit begonnen is met banden en accu's.... De prijzen waren 10 % hoger dan bij Broekhuis Almelo. Mijn vader kwam al 20 jaar bij Broekhuis... Ik weet nu wel waarom.

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review. Dat u zo tevreden bent over onze service doet ons erg goed om te zien. Op naar de volgende jaren waarin wij u hiervan graag blijven voorzien! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Uitstekend.

Wij zijn op een zeer prettige wijze geholpen door de Hr. Gert-Jan Timmerman bij de aanschaf van een Opel Corsa op 20-09-2023.

Hartelijk bedankt Eddy, voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat u op een zeer prettige wijze geholpen bent door onze collega. Gefeliciteerd met uw aankoop en wij wensen u veel rijplezier toe en veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Vriendelijk en goed geholpen, wordt goed meegedacht en een eerlijk advies gegeven.

Beste Cor, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

10 geef

zeer goed ontvangen super goed geholpen

Bedankt Erwin, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed bent ontvangen en geholpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Veel begrip en meedenken

Beste Anita, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Twentepoort West 1

7609 RD Almelo