Prima gedaan

De zij schade aan mijn Renault Trafic, is prima gerepareerd, dus is weer onzichtbaar

Beste Dirk, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we de schade naar volle tevredenheid hebben hersteld. Veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Alkmaar

Topservice!

Van beoordeling tot de afwerking, echt top. Zeer professioneel bedrijf, levert kwaliteit en service.

Bedankt Sander, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het herstelproces naar volle tevredenheid is verlopen. Veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Alkmaar

Na een grote stormschade op onze zo goed als nieuwe buscamper heeft dit bedrijf alles vakkundig en snel geregeld. Zelf daarna, tijdens onze vakantie toen wij een probleem hadden dat niets met deze schade te maken had , stelde de hr. Scheffer alles in t werk om ons te helpen. Niets dan lof. Hans en Maria van Rijswijk

Beste Hans en Maria, Bedankt voor deze mooie review! Fijn dat we jullie weer snel op weg hebben kunnen helpen. Mocht het nodig zijn dan staan wij weer graag voor jullie klaar. Groet, Broekhuis Autoschade Alkmaar

Qualiteit en optijd klaar.

Voor gesprek en uitgevoerde werk uitstekend. Mij auto us weer als nieuw. Bedankt.

Topbedrijf. Zeer correct en onze auto is prima hersteld

Afspraken zijn aangehouden. 100% service. Prima herstel. Topbedrijf.

Mijn auto weer als nieuw

Verrassend in prijs en kwaliteit

Kleine parkeerschades links en rechts en herstel/spuiten achterbumper, alles hersteld in de afgesproken tijd en voor de overeengekomen prijs.

Snel en kwalitatief een prima afhandeling

Jullie hebben snel en adequaat een offerte gemaakt en een snelle herstelling was het gevolg.

Redelijk goed.

Plaatwerk goed gerepareerd. Radar kon niet gekalibreerd worden wegens het niet in huis hebben van de juiste apparatuur. Een minpunt.

In een woord geweldig.

De voorkant van mijn auto had krassen. Deze zijn vakkundig weggewerkt, het autodeel. gespoten. Bovendien is de auto showroom clean afgeleverd. Ook de prijs, van tevoren afgesproken, viel mij mee.

Portierdeuk uitgedrukt

Ondanks deuk op lastige plek op bestuurdersportier prima gerepareerd en nauwelijks iets meet te zien. Bedankt Celso!

Erg tevreden

Goedemorgen, ik ben erg tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden, het ziet er goed uit, en bovendien vindt ik de prijs goedkoop

Vriendelijk personeel en goede adequate communicatie over de reparatie

Vriendelijke service. Goede communicatie en de auto perfect afgeleverd.

Auto brengen en halen in 1 dag (sluitwerk)

Mooi gespoten, vervangend vervoer geregeld en auto mooi uitgezogen en gewassen

Geweldige service

Mijn auto opgehaald na schade reparatie, is de auto helemaal schoon van binnen en buiten, super bedrijf

Vakkundig en persoonlijk.

Niets meer uiterlijk van de schade te zien. Keuze vervangende auto/ elektr .fiets.

Over Broekhuis Autoschade Alkmaar