Filters

10

Prettige en deskundige hulp

Prima

  • Aanbevelen? Ja
3

Ronduit gecompliceerd

Hele stroeve start met gezeur over banden die een ongelijk profiel diepte hadden (3-7) op 1 as. Het argument was, wij hanteren de 3mm regel. ook al is het op een as. Na veel gepraat, toch gewisseld voor een band met 7mm. Dit was volgens broekhuis een nieuwe band. Bij ophalen van de nieuwe auto, bleek de rolspanner kapot van de gordel, kan gebeuren, wel heel vervelend! Opgelost, dmv, oude auto weer op mijn naam en daarmee op vakantie. Bij terugkomst, de nieuwe auto ophalen. De vreugde was echter al snel weg bij het ophalen, omdat ik ontdekte dat de airco niet en dan weer wel werkte. Weer terug..(2) Werkplaats airco gevuld, 1,5 uur wachten, Ik rijden, airco nog steeds stuk, weer terug(3) Nu fase leenauto. Bij nr4 dat de software een probleem had en er zelf niet uitkwamen. Was/ben ik het zat en heb aangegeven dat ik, of het aankoopbedrag terug wilde, of een gelijkwaardige auto. Toen kwam de afleverbeurt van 695 euro ter spraken. Ja, die zou je weer moeten voldoen, bij een andere auto (erg behulpzaam). Nog geen dag in de auto kunnen rijden zonder problemen. De optie (inclusief korting) waar Lelystad mee kwam, was minder lux en minder in vermogen, waardoor ik het niks vond. Heb zelf toen een andere auto uit gezocht in een ander filiaal. Deze is in Lelystad afgeleverd, en met een mooie boekhoudkundige truck op papier is het verschil wat ik bij moest bijbetalen, gefactureerd. Dan voel je best in de maling genomen.. Omdat er nu op papier winst gemaakt is maar daarvoor met de prijzen niks geregeld kon worden Enige positieve, is de vergoeding voor de maand belasting van mijn inruil auto. en de leenauto.. De vreugde van een nieuwe leuke auto, is wel weg.. Dat doe ik nooit meer op dezen manier, gewoon weglopen bij de eerste discussie voortaan. Scheelt je een hoop stress en gezeur.

  • Aanbevelen? Nee
9

professioneel en vriendelijk, zoals altijd

Jaarlijkse beurt, niks bijzonders dus, maar het wordt naar mijn idee professioneel en vriendelijk opgepakt

  • Aanbevelen? Ja
10

altijd vriendelijk

Zeker niet de goedkoopste garage. Maar heel belangrijk; deze garage heeft service hoog in het vaandel staan. ik wordt hier altijd netjes en vriendelijk behandeld. Er wordt altijd met mij meegedacht. Daar kunnen anderen nog wat van leren!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Top service gehad. Dankjewel. Vriendelijke medewerkers Na het ophalen van de auto kreeg ik nog een belletje. Met de vraag als alles in orde was Bedankt !

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrokkenheid

Meedenkend en advies.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk, behulpzaam, doen wat ze zeggen

Op een vrijdagochtend, onaangekondigd, heb ik mijn auto af laten leveren voor een reparatie. Ondanks de zomerdrukte en het onverwachte bezoek van mijn auto hebben de medewerkers van Broekhuis Peugeot Leystad tussendoor mijn auto nog "even" kunnen repareren. Nogmaals bedankt voor de service en behulpzaamheid!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke en volledige informatie

Vriendelijke en service gerichte benadering door receptie. Duidelijke informatie en goede afspraken over geconstateerde problemen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet tevreden

4 mei auto betaald, Peugeot 208 GT Line. Prachtige auto maar geen boekje van auto aanwezig, moet aangevraagd worden, raar want auto is 2 jaar oud met 4200 nog wat op km stand. We kregen geen garantie? Maar met onze vorige auto van 2010, golf wel 3 maanden.... 2 weken geleden ging ik een boodschap brengen in onze woonplaats Lelystad bij een vriendin, onderweg 3 keer stilgestaan, auto gestopt en rook heel veel benzine. Uiteindelijk bij vriendin aangekomen en Broekhuis Lelystad gebeld, mijn nummer doorgegeven en situatie uitgelegd. Ik zou teruggebeld worden en ze wisten op welk adres ik zat... Na 2 uur niks gehoord en teruggebeld werd me verteld dat er niemand komt alleen bij een kapotte accu? ANWB toen maar gebeld, gelukkig al vele jaren lid, die zag al gelijk wat t was., Slang kapot en deze meneer vroeg mij over garantie en hoe lang we deze auto al hebben, ik verteld en hij vond t schandalig. Meneer van ANWB netjes opgelost! Volgende dag ga je naar Broekhuis, wat is t probleem mevrouw? Nou volgens ANWB moet er een slangklem op de brandstof toevoer. Ik neem maar bakkie koffie blabla pauze zus zo,...na een uur komt meneer en zegt ja mevrouw idd slang zus zo maar geen slangklem. Moet nieuwe slang op. Ja ik maak maar afspraak dan ervoor. Ja over 2 weken... Ok eind augustus 2022 half 9 auto brengen. Top! Kom ik thuis... Ja garage al gebeld. Ik zeg huh? Kom er net vandaan. Ja zegt manlief, vertelden me even wat t ga kosten,! Ik zeg ooowh waarom zeggen ze dat niet tegen mij dan? Ik was r net? Paar dagen later geef auto een beurt aan,... Kom er ook nog eens bij! Mijn man heeft deze auto kunnen kopen omdat hij een schadevergoeding heeft gehad van defensie voor Chrome6! Daarvan konden we eindelijk een aardig nieuwe auto kopen... Maar door dit gezeur zijn we er eigenlijk klaar mee! Dankjewel Broekhuis Lelystad!

  • Aanbevelen? Nee
8

Ondank wat kleine missers een goede ervaring en uitstekende service.

Na enig mailverkeer over een grandland besloten we thuis een proefrit te maken, op de afgesproken tijd stond de auto netjes op de oprit. Na de proefrit de auto gekocht. Hierna ontstonden enkele onvolkomen heden met de nota. Dit is prima opgelost. Na aflevering thuis zagen wij dat de dop van het remvloeistof reservoir miste. Ook prima opgelost. Hierna zagen wij nog enkel onvolkomenheden die met de andere onvolkomenheden voorkomen hadden kunnen worden. Ondanks dat is alles prima door de betrokken persoon verholpen. Klasse.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service

Je wordt keurig gebeld met bevindingen die (mogelijk) gedaan moeten worden. Tevens blijkt bij een broekhuisjaarbeurt ook de auto gewassen te worden, iets wat ik niet wist. ;-) Ook de haal- en brengservice is goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

betrouwbaar

goed overleg en afhandeling volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel gekomen tot aanschaf

Tot de aanschaf beperkt is de ervaring prima, snel tot aanschaf van een mooie auto gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Auto was binnen de opgegeven tijd klaar en bovendien gewassen en van binnen gezogen

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht

De medewerkers van Broekhuis Lelystad zijn vriendelijk en klantgericht. Men beantwoordt rustig al je vragen en bellen je op als er iets extra’s moet gebeuren en vragen dan om toestemming. Kortom zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
9

Blij verrast met jullie service

Goede ophaaldienst, goede inzicht wat gedaan is aan jou auto. En, nog gewassen ook plus stofzuigen. TOPPIE zo'n dealer.

  • Aanbevelen? Ja
10

ik ben goed geholpen door de receptie

ik ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Hier wordt je nog als klant geholpen fantastisch

Iedere keer weer wordt je geweldig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geholpen!

Had zaterdagmorgen jl. een lekke linker achterband en werd als eerste in de garage geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Elke keer weer geweldig

Ook dit keer weer een complete en hele fijne service. Alles duidelijk en in overleg en ten alle tijde klantvriendlijk en hulpbehoevend.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super goed geholpen, mijn auto rijdt weer als een zonnetje

Er waren een aantal dingen die gemaakt moesten worden naast de apk. Er wordt gekeken hoe een oplossing gevonden kan worden zonder gelijk de duurste te kiezen. Eerst werd er overlegd voordat er beslissing werd genomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

De Jaarbeurt weer tot volle tevredenheid uitgevoerd

Vriendelijke behandeling. Van en naar huis gebracht.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima, conform de gemaakte afspraken en zeker niet duur!

Geheel volgens afspraak, prettige haal- en brengservice en persoonlijke begeleiding bij de aflevering van de auto. Complimenten voor de service en de afhandeling van de servicebeurt.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima, maar niet gewassen

Op de uitwerking stond, uitgezogen en gewassen.. maar de auto was niet gewassen. Als je zegt dat je wat doet, dan moet je dat ook doen :-)

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn bedrijf

Een auto online gevonden, vragen gesteld en s'middags nog terecht kunnen voor een proefrit. Fijne communicatie via de Whatsapp gehad en duidelijke antwoorden op mijn vragen en zo ook een afspraak kunnen maken. We konden snel een overeenkomst tekenen na een proefrit en 2 weekjes later werd ik een weer blije nieuwe Opelrijder nadat mijn oude auto hun bezit werd. Fijn contact en zelfs na de verkoop en terugrit naar huis stond de verkoper voor mij klaar op de app omdat ik een lampje zag branden. Niets aan het handje en rit voort gezet. Na die tijd alleen nog maar blijer geworden met alle nieuwe functies in de auto. Het fijne van Broekhuis is dat ze op meerdere locaties zitten dus als er wat is staan ze waar dan ook volgens mij (snel) paraat! Al is dat alleen voor een APK!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Artemisweg 275

8239 DD Lelystad

[email protected]

Over Broekhuis Opel/Peugeot/Citroën Lelystad

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.