Filters

2

Ik voel me misleid.

Ik heb een occasion gekocht bij jullie. Daarbij lever ik ook mijn huidige auto (Chevrolet Spark bj 2011) in. Wij zijn tot een overeenkomst gekomen voor een inruilbedrag van 250,- wat ik een zeer laag bod vond toen dit werd voorgesteld. De desbetreffende verkoper van Broekhuis Lelystad heeft echter het beeld geschetst dat dit is wat ze kunnen bieden gezien de staat van de auto. Nadat de verkoper een kort telefoontje had gepleegd met een handelaar waar jullie zaken meedoen, kon de verkoper niet meer dan 250,- ervoor geven. De Spark zou niet veel meer waard zijn, vanwege zware beschadigingen o.a. steenslag en motorkap schade, de auto is al bijna 12jaar oud er staan veel km's op de teller en is waarschijnlijk rijp voor de sloop. Kortom u krijgt er niks meer voor, wordt mij verteld. Dan ga ik uit van de expertise van Broekhuis en ervaring in de autohandel en ik ga akkoord. Het zit me toch niet lekker en ik besluit contact op te nemen met jullie en de desbetreffende verkoper om van de inruil af te zien. Dit is echter niet meer mogelijk want de auto is doorverkocht aan een tussenpersoon en die heeft een bod gedaan van 1100,- Nu blijkt dat de auto op een handelsplatform is gezet en dat Broekhuis aan de hoogste bieder de auto heeft doorverkocht voor 1100,- terwijl deze auto volgens de verkoper niks meer waard zou zijn en mij maar 250,- teruggeeft voor deze auto. Oftewel Broekhuis steekt 75% in eigen zak over de rug van hun eigen klant. Daarnaast heeft de verkoper niets gezegd over een handelsplatform en dat dit de handelswijze is van Broekhuis. Ik voel me misleid. Ik ben niet goed geïnformeerd om een doordachte keuze te maken. Als ik dit had geweten, was ik nooit akkoord gegaan. De verkoper zei ook letterlijk, er moet geld verdiend worden en dit is hoe het werkt in de autohandel. Dit zijn praktijken die je verwacht van een louche autobedrijf en niet van een erkende dealer. Er is ook totaal geen bereidheid om te onderhandelen of mij tegemoet te komen.

  • Aanbevelen? Nee
6

overwegend positief met negatief vleugje

Een auto gekocht maar bij afleveren olie peilen maar totaal niks peilen ook toen ik bij garage weer terug kwam de dag erna nog steeds niets peilen. "maar er is wel een beurt uitgevoerd" die ook niet in het onderhoudsboekje staat. Gelukkig is de olie alsnog bijgevuld. Verder zou de auto schoongemaakt zijn maar ook daar valt nog wel het een en ander aan op te merken. Maar goed schoonmaken kan je vaak beter zelf doen dus dat laat ik maar voor wat het is. Ook mist er een bagage afdekrol, daar zou ik nog wat over horen maar tot op heden wordt ik genegeerd. Dus al met al hoop ik dat de auto het blijft doen en zal ik wel naar een andere garage moeten voor service en betrouwbaarheid. Dat hebben ze helaas hier niet laten zien,

  • Aanbevelen? Nee
10

Mooie vestiging met fijne medewerkers

Altijd vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
7

Ben prettig geholpen

Prettig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Hartstikke goed

Mijn man is ziek en de verkoper heeft de auto thuis afgeleverd. HEEL BLIJ MEE.

  • Aanbevelen? Ja
2

Verkopen broodjes aap

Een auto kopen, hoop geld uitgeven en dan naar 4 maand er achterkomen dat je remmen en remschijven gewoon op zijn. Ja mevrouw dit is slijtage wij weten niet hoe u rijd. Ookal zou jij 100 x hard remmen in 1 min tijd dan nog krijg je je remmen niet zo snel kapot! Gooien ze het op een afleveringspakket, dus jongens.. neem je die niet voor 800 euro er bij dan kan je er bijna zeker van zijn dat iets wat normaal het hoort te doen dus kapot is en je met een auto weg laat rijden die niet oke is. Deze recensie op Facebook ook geplaatst, werd er gereageerd dat er een oplossing is aangeboden en of ik daar gebruik van wilde maken. WELKE oplossing? Werd vandaag gebeld met de zelfde onzin en krijg je er nog een smoes bij. Dus nee, beveel het niet aan

  • Aanbevelen? Nee
10

perfect

probleem besproken en direct geholpen, goede service

  • Aanbevelen? Ja
8

prima service, goed meegedacht

Goed meegedacht, goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteit en Klantgericht !

De persoonlijke relatie met Broekhuis Lelystad (vestigingsmanager)die warm en betrokken aanvoelt , geeft vertrouwen om op een goede manier zaken met elkaar te doen. Tevens geeft de kwaliteit en servicegerichtheid zeker de doorslag bij het nemen van de juiste beslissing !

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden!!!

Wij zijn meer dan tevreden. Fijn contact

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende behandeling

Goed geholpen door verkoper die alle tijd voor ons nam en geduldig alles uitlegde. Ook na verkoop van de auto gaf hij aan dat als we nog vragen zouden hebben we hem altijd kunnen bellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Onderhoudsbeurt auto is prima uitgevoerd.

Het begon met het maken van een afspraak, die (voor een ander merk auto) beter ging dan ik had gehoopt, dankzij de kennis van het personeel. Die ervaring bleef zo positief op de dag van de afspraak. Alles viel op z'n plek, om het zo uit te drukken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wij hebben het als zeer prettig ervaren!

Klantvriendelijk, betrouwbaar, correct, betrokken. Je wordt op de hoogte gehouden, zodat je later niet voor verrassingen komt te staan. Een duidelijke, overzichtelijke rekening.

  • Aanbevelen? Ja
10

relaxed, omdat het heel goed is geregeld

Al vele jaren gaat de auto naar Broekhuis. Dan breng ik hem 's ochtends vroeg en wordt keurig thuis afgeleverd. 's Middags word ik even keurig weer van huis gehaald en dan rijd de auto weer als een zonnetje.

  • Aanbevelen? Ja
9

Topservice!

Tijdens het hele aankoopproces ben ik echt uitstekend door Akshay geadviseerd en begeleid. Omdat ik met de trein aankwam in Lelystad ben ik 2x opgehaald en terugbracht. Prima service, dat maakte de afstand A'dam tot de garage en v.v. alleszins acceptabel! Verder een prachtige Opel Karl (Rocks) gekocht die heerlijk rijdt, prima onderhouden en keurig opgeleverd is. We zijn heel blij met ons Kareltje: een mooie compacte auto! Dank en alle lof voor de geduldige en bijzonder vriendelijke Akshay!

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn bedrijf maar after sales kan beter

Goed verzorgd autobedrijf met een warme ontvangst en waar alle tijd werd genomen om de onderhandeling van mijn occasion keuze te kunnen afronden. Jammer dat de aflevering van deze occasion drie weken in beslag nam. Echter werd er door mij bij de aflevering een gebroken onderdeel geconstateerd wat onder garantie zou worden verholpen, dat deze klacht pas na drie maanden opgelost gaat worden vind ik wel heel erg lang duren, dit verdient de nodige verbetering !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig, snel, betrouwbaar

Ik heb voor mijn Opel Astra een jaarplan onderhoud pakket gekozen en hij rijd als een trein weer. Aandachtspunt: helaas heb ik geen officiële brief betreft de jaarplan abonnement en plus pas ontvangen en moest ik mailen om een algemene digitale info opvragen. Als klant verwacht je ietsje meer persoonlijke aandacht, voor de rest was alles perfect met de onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima servicebeurt

Van te voren is er telefonisch kortgesloten wat er eventueel extra in de servicebeurt kon worden meegenomen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen

De verkoper dacht met ons mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Topbedrijf

Heel fijn bedrijf,luisterend oor ,en fijn ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede klantgerichte service.

Positief, duidelijk en eerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP service.

Mijn auto ging voor een jaarbeurt naar Broekhuis Lelystad. Ik ben heel vriendelijk geholpen en kreeg mijn auto aan het eind van de middag weer tiptop terug zelfs m'n matjes waren schoon. En een overzicht met foto's wat ze allemaal hadden gedaan. Super fijn!! Achteraf ben ik nog gebeld of ik tevreden was over alles. Dat vind ik echt netjes en een goede service. Ik raad Broekhuis zeker iedereen aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Professioneel

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en afhandeling van de nieuwe auto

Zeer klant vriendelijk en een goede service bij aankoop van de nieuwe auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon fantastisch en er is geen andere woorden voor.

Mijn ervaring: De eerste mailcontacten waren zo snel en vakkundig dat heeft ervoor gezorgd dat wij een Opel gekocht hebben. Dennis Berghuis is een superslimme gast. Hij is een specialist van automobiel. Wij zijn geweldig geholpen, zonder verkooppraatjes. Wij geven hem een 10.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Artemisweg 275

8239 DD Lelystad

[email protected]

Over Broekhuis Opel/Peugeot/Citroën Lelystad

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.