Filters

10

Prima service, zeer betrouwbaar

Zeer prettig en oplossing gericht.

  • Aanbevelen? Ja
9

Al vele jaren een zeer goede ervaring

De jaren lange ervaring met service is altijd prima, nooit onverwachte verassingen. Ook het leveren van een nieuwe S60 ging heel plezierig. Niets dan lof.

  • Aanbevelen? Ja
9

uitermate prettig

In verband met een defect aan mijn Volvo op de autoweg bij Hoogeveen moest ik zo snel mogelijk naar een Volvo garage. Ik werd meteen vriendelijk te woord gestaan en binnen no time stond mijn auto in de werkplaats. Er moest een onderdeel worden vervangen zodat ik niet door kon rijden. Geen probleem, er werd snel voor een andere auto gezorgd door de uitermate correcte receptionist/manager.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekend garagebedrijf

De proefrit en bezorging van de auto aan huis vond ik erg klantvriendelijk. Ook de duidelijke communicatie rondom de aankoop van de auto was erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer positief

Vertrouwd en goede service.

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima service tegen een goede prijs.

Prima service met goede opvolg service door de monteur!

  • Aanbevelen? Ja
8

Hele prettige ervaring

Keurige ontvangst. Top geholpen. Goed voorstel/deal. Zeer tevreden over nieuwe auto. Kortom een hele prettige ervaring. Zeker aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Aflevering was top , zeer goede uitleg gekregen over de Volvo XC40

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn, goed en vakkundig geholpen bij de aankoop van onze eerste Ford!

Fijn, goed en vakkundig geholpen bij de aankoop van onze eerste Ford!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Super goede service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snelle service

Broekhuis Hoogeveen is een vriendelijk en behulpzame vestiging die alles voor de klant doet.

  • Aanbevelen? Ja
6

op zich prima met hier en daar een kanttekening

We hebben nu bijna een jaar de Mondeo prima auto niks mis mee recentelijk nu een beurt gehad en ook prima, maar wat ik echt niet begrijp is het volgende; de opbouw van de factuur: zeer ondoorzichtig niet echt een specificatie, "alleen een beurt gehad" en dan staat er ergens oliefilter 1.00 , filterelement 1.00 , total 5w20 4,30. voor de consument niet echt sprankelend en de beurt zelf ???? wat is er gedaan, dit verhaal. deze opheldering kunnen jullie standaard bij een factuur plaatsen, mijn vragen zouden kunnen zijn: zijn de remmen ok ?, is olie vervangen ?? dit laatste moet ik dan begrijpen uit bovenstaand 4,30 total 5W20, enfin enz enz koelsysteem antivries, ik zeg maar wat. Zijn de banden nog OK ? hoeveel mm ?? kortom voor u als bedrijf zo logisch als maar wat, en lekker kort door de bocht, voor de consument wat minder. dit is in mijn ervaring het eerste autobedrijf met dit soort facturatie- toelichting ( niet dus)

  • Aanbevelen? Ja
10

Wordt al 15 jaar prima geholpen.

Altijd vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima betrouwbare Volvo garage

Auto voor jaarlijks onderhoud en bandenwissel gebracht na telefonische afspraak. Service vlot en prima uitgevoerd en volgens afspraak afgehandeld. In showroom was koffie beschikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
4

Hybride systeem van mijn V60 werkt niet na werkplaatsbezoek

Na de beurt, apk en wat andere zaken die ineens nodig bleken heeft mijn vrouw enige dagen in de V60 gereden en zij meldde mij dat de hybride stand niet werkte zoals deze werkte sinds onze aanschaf van de auto. Al was de auto volledig opgeladen, ging de auto direct over op brandstof. Dit is nooit het geval geweest. Na telefonisch contact zou dit aan de aircopomp (airco is bij beurt schoongemaakt) kunnen liggen, maar dit moest onderzocht worden. Afspraak gemaakt om auto te brengen en aangezien onduidelijk was hoe lang het onderzoek zou duren, zou ik een leenauto ter vervanging krijgen. Bij brengen auto was leenauto niet geregeld en werd mijn vrouw meegedeeld dat dit niet was afgesproken. Na drie kwartier heb ik sms gekregen dat auto klaarstond. Bij het ophalen werd een rekening (€36,36) voor vervangend vervoer meegegeven. De rek. geeft aan dat er geen foutcodes aanwezig zijn, maar de instelling van de standkachel stond verkeerd, waardoor de brandstof motor wordt gestart. Aangezien mijn vrouw en ik niets doen met de standkachel (want wij hebben besloten deze ivm brandstofverbruik niet te gebruiken) en wij ook helemaal niet weten waar dit is in te stellen, kan ik slechts concluderen dat tijdens de beurt/apk/andere werkzaamheden er iemand aan de standkachel instelling heeft gezeten. Samengevat: 1) voor beurt werkte hybride uitstekend 2) na beurt werkte hybride niet meer zoals gewend 3) schuld wordt bij klant gelegd 4) afspraak over vervangende auto wordt aan mijn vrouw uitgelegd als niet zo gemaakt, dus wederom wordt klant niet serieus genomen. 5) rekening voor vervangende auto ontvangen waar vooraf geen enkele afspraak over is gemaakt. Na een enkele dag ben ik n.a.v. deze review gebeld door een medewerker van Broekhuis. Hij heeft mijn verhaal aangehoord en afgesproken de rekening te crediteren. Hij hield echter vol dat Broekhuis het menu item m.b.t. de standkachel niet heeft aangepast, wat m.i. incorrect is. Mijn advies: bevestig afspraken per mail.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect

Meedenkend, flexibel en zeer klantgericht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden

Na lang zoeken hebben we eindelijk de juiste bestelauto gevonden bij Broekhuis Ford Hoogeveen. Vriendelijke mensen, gevoel was goed dus de deal was eigenlijk snel gesloten. De auto is netjes volgens afspraak en met een volle tank aan huis afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Een prima Volvo dealer

De auto weggebracht voor z'n jaarlijkse onderhoudsbeurt. Hartelijke ontvangst aan de balie door een vriendelijke mevrouw. Prima overleg / communicatie met de monteur. Gezellig kunnen zitten in de wachtruimte met een kop koffie en een autotijdschrift. Tussendoor nog even contact gehad met de monteur. De auto was is een mum van tijd klaar naar volle tevredenheid. Natuurlijk ook weer gewassen. Ben Lovink

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik word altijd uitstekend geholpen.

Ze zijn klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en persoonlijke benadering.

Het omruilen van onze dealeronderhouden VOLVO voor een mooie VOLVO BOVAG occasion ging vlekkeloos en met een gunstige tegenwaarde van onze auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Niets toe te voegen

Niets toe te voegen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en professioneel zakendoen

Een gastvrije ontvangst, een belangstellende houding, geen bla bla verhaal. En ook later nog een behulpzame, zeer klantvriendelijke benadering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top service

Oriënterend komen kijken en 3.5 uur later als trots eigenaar van een nette occasion vertrokken. De week daar op onze nieuwe auto opgehaald en alles zoals besproken de auto netjes schoon en met een grote beurt afgeleverd gekregen. Omdat wij nog nooit eerder een Ford in bezit hebben gehad een duidelijke uitleg gehad over alle knopjes en daarna rijden maar. Top service! Onze grote dank aan Rolf! En Broekhuis Hoogeveen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed behandeld

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Buitenvaart 1113-1115

7905 SE Hoogeveen

[email protected]

Over Broekhuis Volvo/Ford Hoogeveen

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.