De kombinatie Broekhuis en Ford V-Max is een ijzersterke.

Sinds 23 april rijd ik in een auto gekocht bij Broekhuis; 3 maal een C- Max sinds 2013. Zowel de auto als het bedrijf Broekhuis heeft mij tot nu toe niet teleurgesteld.

Beste Gerard, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag zien we u de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hoogeveen

Je word hier vriendelijk behandeld

Bedankt Henk, voor het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed te zien dat u op de gewenste manier bent behandeld. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijk groet, Team Broekhuis Hoogeveen

Nette service.

Correcte aanbieding voor mijn oude auto. Nieuwe auto netjes afgeleverd conform afspraak. Goed geholpen !!

Bedankt Hendrie, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hoogeveen

prima werk geleverd

Mijn puma heeft hier een onderhoudsbeurt gehad; alles conform afspraak gedaan + in overleg bepaalde (extra) zaken niet gedaan (remvloeistof vervangen) welke ik niet nodig vond. Wachttijd was precies zoals aangegeven bij afspraak + de cappuccino was lekker. Daarnaast nog leuke gesprekken gevoerd met andere klanten; het wachten was bepaald geen straf. Prijs onderhoudsbeurt is aan de hoge kant maar is bepaald door ford nederland (importeur) dus daar kan broekhuis weinig aan doen; wel een flesje water en een doosje pepermuntjes mee gekregen.

Beste Martin, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hoogeveen

De klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel

Vriendelijke verkoper die tijd voor je neemt. Tevens was het tasje met cadeautjes ook welkom en leuk gevonden

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Hoogeveen. Klantvriendelijk staat inderdaad hoog in het vaandel en zijn blij te zien dat u het zo heeft eravren. Graag zien wij u de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hoogeveen

Gewoonweg erg tevreden

Goede service en klantvriendelijk.

Bedankt voor uw mooie review! Het doet ons goed te zien dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hoogeveen

Vriendelijk ontvangst en duidelijke communicatie

Vriendelijk ontvangst, meedenken en keurige afwikkeling vd aankoop van onze Volvo. Offerte snel ontvangen en komen afspraken na.

Van harte gefeliciteerd met uw mooie Volvo Marcel. Het doet ons goed te zien dat u het verkoopproces zo goed heeft ervaren. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hoogeveen

Na wat minder goede ervaringen met een andere vestiging van Broekhuis heeft Broekhuis Hoogeveen laten zien dat het ook anders kan. Ik heb weer het gevoel gekregen dat de klant centraal staat. Meedenken, “iets” voor je willen doen en zorgen dat je met een glimlach het pand verlaat. Bij de aflevering van de auto stond deze onder een kleed op ons te wachten en gaf het een bijzonder gevoel om zo je aankoop te mogen uitpakken. Om vervolgens, na uitleg van de belangrijkste dingen, met een big smile achter het stuur weg te rijden. Een feestje zoals hoort te zijn.

Beste Edwin, Allereerst feliciteren wij u met de aankoop van uw mooie auto en bedanken u voor deze review! We zijn blij dat u uw bezoek en de aflevering als een feestje heeft mogen ervaren, daar doen we het voor! Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar en wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hoogeveen

Klantgerichte aanpak van Jelmer bij Broekhuis Hoogeveen.

Goed en prettig advies van Jelmer bij de aankoop van onze nieuwe Volvo. Vragen en verzoeken worden direct beantwoord. Bij Broekhuis Hoogeveen staat de klant centraal!

Hartelijk bedankt Michel, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat alles naar tevredenheid voor u is verlopen en u goed en prettig geholpen bent door onze collega! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe in jullie Volvo! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hoogeveen

Wij hebben recent onze auto ingeruild bij Broekhuis en zijn daar heel deskundig, klantvriendelijk en persoonlijk geholpen door Rolf Slotman. De communicatie verliep goed, vragen werden snel en naar tevredenheid beantwoord. Bij een kleine schade aan onze oude auto na het sluiten van de overeenkomst maar voor de overdrachtsdatum werd alles correct afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden en bevelen Broekhuis aan.

Bedankt voor deze mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn bij de aanschaf van jullie nieuwe auto. Wij wensen jullie veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hoogeveen

Alles volgens afspraak, prettig zaken doen

Bedankt Rob, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Hoogeveen. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hoogeveen

Vertrouwde service

Alles via telefoon geregeld en auto is netjes volgens afspraak thuis afgeleverd. We zij er heel blij mee.

Beste Brand, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hoogeveen

Uitstekende service!!!!!!

Uitstekende service!!!!!!

Bedankt Peter, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat onze service u zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hoogeveen

GE-WEL-DIG!

Rolf begreep onze vragen direct en had direct een goed en duidelijk antwoord.

Beste Jan, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Rolf. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hoogeveen

Goede auto, prettige service

Mijn vorige auto was kapot door een aanrijding met een ree, ik moest nog wachten tot deze total loss verklaard was voordat ik een nieuwe auto kon kopen. Bij de garage dachten ze met me mee door mij de auto eerst onder voorbehoud te laten kopen. Hierdoor kon de auto die ik graag wilde niet door iemand anders gekocht worden. Verder werd mijn nieuwe auto netjes afgeleverd. Het contact tussen de dealer en mijzelf was vriendelijk en duidelijk. Al met al een prettige ervaring!

Beste Emma, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld en u de aankoop als prettig heeft ervaren. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hoogeveen

Prettige vakkundige dealer.

Keurig geholpen. Auto schoon overgedragen aan de klant.

Bedankt Albert, voor uw mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer bij ons in Hoogeveen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hoogeveen

Zo zou een dealer moeten zijn naar mijn mening

Bij Broekhuis heb ik het gevoel dat ik als klant gezien en begrepen word. Zowel telefonisch als ter plaatse is het makkelijk om contact te krijgen en men neemt de tijd voor je als klant. Het pand ziet er netjes uit, het personeel is zeer beleefd, de leenauto’s zijn bijna altijd zo goed als nieuw en voor ieder probleem lijkt er een oplossing. Voor mij een overtuigende combinatie.

Bedankt Daan, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Hoogeveen. Dat u als klant gezien en begrepen wordt is voor ons heel fijn om te zien, daar doen we het voor! Wij hebben graag voor u klaargestaan en zullen dit bij een volgend bezoek weer doen. Graag tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Tweedehands auto bij Broekhuis Hoogeveen gekocht. Goed en eerlijk advies. Bovendien een goede prijs. Erg tevreden!

Gewoon goed

Bij Jelmer 1 van de laatste geproduceerde en wat mij betreft de ultieme Volvo, een V70 gekocht. Goed geholpen en geïnformeerd over de auto. Gezien eerdere ervaringen was het voor mij ook eigenlijk geen verrassing. Henk

Bedankt Henk, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te zien dat u goed geholpen en geïnformeerd bent door onze collega. Wij wensen u veel rijplezier en mooie kilometers toe in uw Volvo V70! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Duidelijke communicatie en factuur.

Ik ben goed geholpen door Wouter en zijn vrouwelijke collega. En kon gelukkig op korte termijn een vervolg afspraak voor een noodzakelijk reparatie.

De dienstdoende verkoopmedewerker, Niels, Was deskundig en een prettig mens.

Zie boven. Niels was een zeer correcte , klantvriendelijke verkoper. Moet Broekhuis zuinig op zijn.

Bedankt Henk, voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Niels. Wij zijn u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Gewoon heel keurig

Een afspraak gemaakt de beurt laten uitvoeren enkele aandachtspunten gekregen van auto en laten uitvoeren

Zeer fijne ervaring

Heb ongezien een Volvo v 60 gekocht. En het betrof boven alle verwachtingen. Wat een machine. Tevens goede uitleg over de auto. En goede service. Top.

Beste Wilfred, Dank voor deze mooie beoordeling en van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Uitstekend geholpen!

Online een prachtige Volvo V60 zien staan bij Broekhuis Volvo Hoogeveen. Meteen gebeld of ik de auto kon bezichtigen en dit was uiteraard mogelijk. Bij aankomst vakkundig geholpen door Jordy Bezema en na een proefrit en een heerlijke cappuccino meteen de knoop doorgehakt! Inmiddels genieten we al een week van deze prachtige auto en zouden we voor een volgende auto zeker eerst bij Broekhuis Volvo Hoogeveen langsgaan.

Beste Leon, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met uw aankoop en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

zeer goed

Mijn ervaring bij Broekhuis Volvo Hoogeveen is uitstekend en een genoegen. Mijn nieuwe auto is met veel zorg afgeleverd. De aankooponderhandelingen waren zeer plezierig en niets was teveel. De afhandeling was zorgvuldig en dit alles dankzij de Heer Jordy Bezema en Team. Hartelijk bedankt!

Wij bedanken u voor het delen van uw ervaring bij ons in Hoogeveen! Dat de afhandeling zorgvuldig is uitgevoerd door onze collega's doet ons goed om te zien, daar doen we het voor. Heel graag gedaan en wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Over Broekhuis Volvo/Ford Hoogeveen